Jump to content

Kupovina - Clio 3 TCE


Loki

Recommended Posts

Poštovanje,

planiram u skorije vrijeme kupiti Renault Clio 3. Izbjegao bih dci jer je 90% voznje u gradu i mislim da se dizel za tu svrhu ne isplati.

Kakva su iskustva sa ovim autom, na što treba obratit pažnju prilikom kupovine?

Nekakve standardne mane, što treba izbjegavati?

Možda neka preporuka za auto drugog proizvođača u toj klasi? :jez:

Cijena do 5000€.

Unaprijed zahvaljujem na savjetima.

 

Pozdrav :wavey:

Link to comment
Share on other sites

Prodam ti ja svoje za 5000... :)

1.4 16v

80.xxx km presao

Odrzavan u ovlastenom. 

2007 godiste (najveci "kvar" zamjena bombina)

Sve po papirima kako pise. Budes miran iducih 5 godina jos minimum :D 

i ne moras ga sredjivati.... sve ti je sredjeno ?

Link to comment
Share on other sites

90% grada samo gledaj dCi jer bu ti benzinac trošil....

dCi ti je nabolji motor u Clio 3 samo gledaj da nije slabiji od 86 ks

Link to comment
Share on other sites

Gradska vožnja po meni znači više kratkih relacija i za to je benzinac bolji. Kakve su to fore da nije slabiji od 86 ks?
Ovi slabiji se ne kreću ili treba imati snage i momenta za pretjecanje?

Link to comment
Share on other sites

Vozim trenutno 1.5dci clio 3. Mislim da je 75hp i malo mu fali snage. Malo trosi ali nema mi bas momenta nesto.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Clio 3 tce sam kupio novi 2009. godine. Sada ima 130.000 km i uskoro će u prodaju. Sa autom sam vrlo zadovoljan. Nikakvih kvarova, redovito održavanje i sitne mušice. Na ovoj kilometraži ogulio se "kožni" volan i vozačevo sjefalo ima sitne tragove korištenja na lijevoj bočnici sjedeće površine. Sve ostalo je u skladu s godinama i uglvnugl gradskom vožnjom

Link to comment
Share on other sites

Gradska vožnja po meni znači više kratkih relacija i za to je benzinac bolji. Kakve su to fore da nije slabiji od 86 ks?
Ovi slabiji se ne kreću ili treba imati snage i momenta za pretjecanje?

Upravo tako i mi koristimo dCi 90% po gradu i nikakvih problema nemamo čak ima i FAP koji funkcionira bez problema tj regenerira i po gradu.

Jedina razlika je u tome što dizel osjetno manje troši zato sam savjetovao dizel a kak mi se čini taj 1.5 dCi i je najzahvalnji motor u Clio 3 za svakodnevnu vožnju, ispod 86 nebih gledao zbog ipak nešto više snage.

Link to comment
Share on other sites

90% grada samo gledaj dCi jer bu ti benzinac trošil....

dCi ti je nabolji motor u Clio 3 samo gledaj da nije slabiji od 86 ks

68, 70 i 75KS se jako fino vozi. Najpouzdaniji je, te najjeftiniji za održavanje i potencijalne velike kvarove. Tako da ne razumijem....

Jačega bi uzeo jedino ako bi svaki dan išao na posao po brzoj cesti ili često po autoputu.

TCe nisam uzeo jer sam prije 10god bio skeptičan budući da je to tada bio novi motor i nije se znalo. Kasnije je pokazalo da je TCe 100 full pouzdan motor. Vozi se po mom skromnom mišljenju bolje i daleko uglađenije nego dCi pogotovo kad uđe u godine. Buraz ima TCe 100 u Twingu GT i mogu samo reći da mi je to najdraži motor i jedan od top tri motora koja sam ikad vozio, a vozio sam puno toga...

Link to comment
Share on other sites

Ja svojeg nisam imao namjeru nikada prodati koliko mi je dobar auto s tim motorom, ali zbog dolaska prinove u obitelji krajem godine Clio mora na bubanj...

Link to comment
Share on other sites

Pazi da su farovi makar malo mutni i ako je ikako moguće nemoj iz uvoza, a pogotovo ne "na ime kupca".

Ovo me zanima. Vidim po njuskalu i index oglasima masu tih salona rabljenih auta, kakva su iskustva s njima?

Link to comment
Share on other sites

Ovo me zanima. Vidim po njuskalu i index oglasima masu tih salona rabljenih auta, kakva su iskustva s njima?

Šanse su da su im vraćeni kilometri. I to što nasipaju kamenje na pod i ograde sa malo žice - ne čini ih autosalonom.

Evo moj megane baš u takvom kupljen. 2011, "119,800km", 1.5dCi 66kw.

Već sam mu mjenjao kompresor klime, 3 od 4 grijača su bila mrtva, nije imao filter kabine, prednji diskovi već mijenjani (pa tko to mijenja prije 150k) a zadnji su na izdahu snaga, preko zime udje vode u ručnu pa se zaledi... i ono najgore, kvačilo mu je pri kraju... znači 900% da su vraćeni kilometri ili ga je vozila žena koja ne zna vozit...

Tad se nisam previše razumio u to sve na žalost.

Link to comment
Share on other sites

Na mojih stvarnih 117 kkm jedino su krepali svi grijači...klima,diskovi,kvačilo,ručna ok.

Link to comment
Share on other sites

Vozim i ja sada jednog clia 3 1.5dci 75konja. Ima gresku na grijacu nekom. Moram to promjenit. Ima li kakvih nuspojava kad oni odu? Auto i dalje pali na zub.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Kod mene je jedina nuspojava bila teže paljenje po zimi.Iako su bila krepana sva 4 grijača do -10 je otežano palio od prve a pri hladnijem je palio iz drugog pokušaja.

Mislio sam da je pregorio jedan ili dva grijača ali palio je i bez njih.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ekipa, malo mi se ovo odužilo zbog nekih bitnijih obaveza. ?


Idem sutra pogledat Clio 3 1.2 55kw, 2008g, 102000km. 
Auto djeluje na slikama zdravo, drugi vlasnik, zupčasti je mijenjan na 54000km, rega ističe krajem 12 mjeseca. Pita 30k.

Imate li neki savjet na što obratit pozornost? Svakako ću ga odvest kod meštra prije kupovine. ?

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Loki said:

Ekipa, malo mi se ovo odužilo zbog nekih bitnijih obaveza. ?


Idem sutra pogledat Clio 3 1.2 55kw, 2008g, 102000km. 
 Auto djeluje na slikama zdravo, drugi vlasnik, zupčasti je mijenjan na 54000km, rega ističe krajem 12 mjeseca. Pita 30k.

 Imate li neki savjet na što obratit pozornost? Svakako ću ga odvest kod meštra prije kupovine. ?

  

Obrati paznju na cijenu jer mi se cini dosta puno, 4k eura, a ph1, s osnovnim motorom i kratkom regom. Takoder provjeri koliko je vremenski proslo od velikog servisa jer kilmetri nisu jedini faktor.

Link to comment
Share on other sites

Kaže da je proslo 4 godine, a kao koliko on zna ide svako 80k km ili svako 5 godina.

Kratka je registracije, taj zupčasti dolazi uskoro, trebam vidit kakve su gume, to su sve elementi za spuštat cijenu.

Vrtim oglase ima mjesec dana, ne vjerujem da može ić puno doli sa cijenom, ali 28k bi bilo pošteno i prihvatljivo u slučaju da meštar kaže da je sve ok s njegove strane.

Link to comment
Share on other sites

Bolje promijeniti odmah nakon kupovine auta pa je mir 5 godina. Barem ako ga misliš dulje vrijeme imati...
 

Link to comment
Share on other sites

Kupljen po nešto nižoj cijeni od ove zadnje za koju sam rekao da bi bila ok. ?

Lijepo vozi, ovjes dobar, sitnica po limariji ima, ipak je 9g u gradu vožen.

Bio kod meštra, spojia ga na dijagnostiku, provoza, istresa, diga na dizalicu, potrudija se stvarno i reka da ga mogu uzet. Servis Uno u Kaštel Starome, za svaku pohvalu.

Koje ulje se preporučuje za ovo auto? Vidia sam u računima od prošlog vlasnika elf 5w40.

Koji tip elfa? Ili neki drugi proizvođač?

Hvala svima na savjetima. ?

Edited by Loki
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.