Jump to content

Kupovina - Clio 3 TCE


Loki

Recommended Posts

On 02. 11. 2018. at 20:51, darko said:

Di su slike??

Evoo. ?

Koje diskove i pločice stavit?

Imam ponude textar 285kn pločice +598kn diskovi. Zimmerman diskovi 800kn + pločice brembo 247kn.I swag diskovi 556kn + trw pločice 317kn.

Za normalnu vožnju isključivo. ?

IMG_20181104_233808.jpg

IMG_20181102_162656.jpg

IMG_20181102_162831.jpg

  • Like 4
Link to post
Share on other sites

Lijep autic. ?

Inace, od svih tih kombinacija, osobno bih isao na Textar, nisam jos za njih cuo negativna iskustva. Gdje ih uzimas? Ja ih sebi gledam za sljedecu promjenu.

Link to post
Share on other sites

U Ciaka ima. Napravit ću veliki servis i diskove+pločice. 

Ne znam jedino koji zupčasti uzet jer su mi negdi rekli da imaju 3 varijante tako da ću to ostavit meštru.

Koji je interval zamjene ulja u getribi i koje ulje se preporuča? Mislim da sam vidio u papirima od prošlih servisa 75w80. 

 

Link to post
Share on other sites

Zimmerman ne bih, pogotovo jer su skuplji. "Ubio" prednje diskove u 50 000km i nakon jednog spusta sa Mangarta su počeli sitno tresti.

Link to post
Share on other sites

Kontaktiraj @lageros-zg , odnosno Anđelka. Mislim da i šalje poštom. Nedavno sam ugradio ATE diskove i pločice, nisam pročitao nešto negativno o njima.

Što se tiče ulja u mjenjaču, većina to nikada ni ne mijenja, a mi koji mijenjamo obično ciljamo 100tkm za zamjenu. Meni je išlo 75W80, vjerojatno ide i tebi, ali i to možeš provjeriti sa Anđelkom.

Edited by borny
Link to post
Share on other sites

Textar diskovi i pločice iz Lagerosa kod mene, sasvim solidno se ponašaju na cliu, nema neželjenih efekata poput cviljenja, ne trese.

Link to post
Share on other sites

Da sam ranije vidio poruke da kontaktiram kolegu forumaša javio bih se ?, ali u međuvremeno sam tržio textar u ciaka, na cijelu kupovinu daju 20% rabat pa sam zadovoljan.

Ulje u mjenjaču je mijenjano na 70k km, a auto je sad na 100 tako da sam preskočio zasad.

Ulje sam kupio elf 900nf 5w40.

Kopkaju me Bosch svječice, bile su 35kn, a NGK 90kn šta mi se učinilo pretjerano. Ima li ko iskustva sa tim Bosch svječicama?

Na drugome mistu imaju NGK po normalnijoj cijeni pa mogu zaminit ako Bosch nije dobar. ?

Link to post
Share on other sites

Mali update. Pokupljen klinjo od meštra. 

Ja prezadovoljan i odrađenin poslon, cijenon i brzinon. Auto servis Uno u Kaštel Starome od mene ima svaku pohvalu. ???

Sredija je i farove. Evo slika. 

 

IMG_20181109_192230.jpg

IMG_20181109_173505_2.jpg

Edited by Loki
Greška
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Da ne otvaram novu temu, planiram kupiti clia iz 2008 pa me zanima mišljenja i iskustva članova. U pitanju je 1.2 tce 75kw 2007/08, full oprema, uredno servisiran (prvi vlasnik), reg do 9mj, trenutno stanje 190.000 km veliki servis napravljen na 180.000km, jel se isplati uzeti za 23.000 kn?

Link to post
Share on other sites
BorisL
Mali update. Pokupljen klinjo od meštra. 
Ja prezadovoljan i odrađenin poslon, cijenon i brzinon. Auto servis Uno u Kaštel Starome od mene ima svaku pohvalu. ???
Sredija je i farove. Evo slika. 
 
IMG_20181109_192230.thumb.jpg.cefd6989ca5b1a08ed9c8d664baa59d8.jpg
IMG_20181109_173505_2.thumb.jpg.5915f0f67ff33fa99cc5f80a5a0d2a35.jpg
Ove farove je stvarno odradio odlično
Link to post
Share on other sites

Pregledao sam clia iz mojeg prethodnog post-a, na prvi pogled čini se uredno mada se u jednom trenutku upalila check engine lampica i ugasila, da li je to normalno? Znam da se kod Toyota (Corolla) zbog lošeg goriva pali check engine tj u 99 posto slučajeva nije kvar.

Također zadnja bočna (model sa 3 vrata) i zadnje staklo na rubovima imaju kao da ina zraka (kao kad na mobitelu ne legne dobro zaštitno staklo), pa me zanima jel je to normalno? 51de221f0b302144c4fc5d91c54e6da3.jpg4e84b15ad5e28cc1e433710ff6d80a00.jpgba8f7394900eeeac1ce5460defc39cb0.jpg

Sent from my F5321 using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Check engine nije normalno, “zrak” ispod stakla normalno na svim Renaultima.

Link to post
Share on other sites

Znači pali se samo zbog ozbiljnih problema tj ne postoje slučajevi da se upali upozorenje zbog nekih banalnih razloga npr. benzin, vlage, svječice itd.? Pitam, da ga ne vozim na dijagnostiku bezveze.

Sent from my F5321 using Tapatalk

Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, tokage said:

Znači pali se samo zbog ozbiljnih problema tj ne postoje slučajevi da se upali upozorenje zbog nekih banalnih razloga npr. benzin, vlage, svječice itd.? Pitam, da ga ne vozim na dijagnostiku bezveze.

Sent from my F5321 using Tapatalk
 

Može upaliti radi ovoga što si gore naveo, a može i radi puno ozbiljnijih problema. Jesi li spreman kockati i kupiti napamet?

Ispravan automobil ne pali nikakvu check engine lampicu. 

Edited by GTT
Link to post
Share on other sites
Može upaliti radi ovoga što si gore naveo, a može i radi puno ozbiljnijih problema. Jesi li spreman kockati i kupiti napamet?
Ispravan automobil ne pali nikakvu check engine lampicu. 
Svakako sam ga mislio odvesti na dijagnostiku nego sam mislio ako postoje slučajevi da na toj kilometraži taj motor prolupa pa da ga ne vozim bezveze na detaljni pregled.

Sent from my F5321 using Tapatalk

Link to post
Share on other sites
Domba
10 minutes ago, tokage said:

Znači pali se samo zbog ozbiljnih problema tj ne postoje slučajevi da se upali upozorenje zbog nekih banalnih razloga npr. benzin, vlage, svječice itd.? Pitam, da ga ne vozim na dijagnostiku bezveze.

Sent from my F5321 using Tapatalk
 

Ja ne znam koliko mora biti lose gorivo da pali Check Engine. Vozim Toyotu, tj vozio sam, sada stari, doduse starog Yarisa 1.3 od 2003 i za sada niti jednom nije upalio check engine lampicu. Isto kao ni masa drugih automobila koje sa vozio i tankirao vise manje gdje trebam, ne gledam gdje tankiram, ako sam na rezervi tankiram na najblizoj benzinskoj.

Tako da lose gorivo je samo izgovor loseg majstora ili prodavaca.

Uglavnom planiram vec duze vrijeme napisati tekst o lampicama, skracena verzija ide ovako za svaki motor bio benzinac ili dizel. Svaki motor mjeri sto usisava, dakle kolicinu zraka i kolicinu goriva. Ima tocno izprogramirane vrijednosti (mapa) koje u kojim trenucima treba i to trazi komponenata (turbo/kompresor ako ga ima, injektori) da isporuce, tlak i kolicina zraka i goriva. Ako ne mogu to isporociti pali lampicu. Onda smjesa ulazi i motor i tu dolazi do ekslozije. Dakle od usisa do eksplozije nista ne mjere senzori, jednostavno ih nema. Kada krenu plinovi van onda prolaze preko senzora koji nesto mjere i opet imaju neke zadane vrijednosti koje bi trebale biti i ako nije u redu, ili ako prolaze preko vrijednosti koje su su u mapi i mogucnosti ispravljanja u usisu onda pali lampicu.Takoder kako prolaze ispusni plinovi kroz razne filtere u ispuhu mjeri se njihova efikanost i ako je njihova efikanost ispod deklarirane onda pali lampicu...

Dakle ako je lose gorivo motor ce to pokusati kompenzirati (koliko moze) i ako je bas jako lose raditi ce lose i upaliti lampicu, nema smisla da zbog lose goriva malo bude lampica upaljena malo ne. Isto gorivo u rezervaru ne moze biti malo lose malo dobro.
Ok tu su i rubni slucajevi gdje gorivo nema dovoljnu oktanksu vrijednost pa se javlja knock (ekplozija prije nego treba) i onda se pomice kut paljenja i gubi snaga, ali to je tek u visokim okretajima, ili kod velikog tlaka zraka (opet visi okretaji).

  • Confused 1
Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..