Jump to content

Problem remenica i tračni remen, riješeno


Hrc555

Recommended Posts

Danas sam imao divno iskustvo. 

Krenuo po neke uputnice koje mi hitno trebaju, 100 km u smjeru i na zelenom valu mi se upali lampica STOP i akumulator. Ubrzo se nešto počelo dimiti s desne strane auta gledano iz auta. Ja se odmah poveselim jer je to nešto što mi je baš tada trebalo. Žena i malo dijete u autu, vani milijardu stupnjeva a ja stao na najprometnijoj cesti u gradu. Naravno, ljudi jebu majku, imaju pametne savjete tipa "makni taj auto". Jedva sam ga odgurao iako je motor i dalje radio ali se pušilo pa sam ga ugasio. Naravno, svi šupci gledaju kako guram tonu i pol preko ogromnog raskršća ali je uskoro naletio čovjek koji mi je rekao da je imao takvoga jer bi inače pao na asfalt jer ga je trebalo pregurati bar 50 metara.

Kad sam digao haubu vidim da je pukao tračni remen i odmah sam si pomislio kako je super što nije podletio pod zupčasti i podrobio sve. Sad, to što je pukao nebi bilo problem da nije promijenjen prije maksimalno godinu dana. Na slikama se vidi kako je star i kako se lomi pod laganim motanjem. Ma ni to nije toliki problem ali je problem što mi je majstor koji je mijenjao četkice na Cliu na alternatoru promijenio i tračni remen koji nije mogao biti nikako stariji od godinu dana ali je napravio 50 000 km. Pokazao mi ga i bio je u stanju kao i ovaj a ja se čudio jer nikako nije trebao biti toliko popucan. Na Meganu remen nije napravio više od 10 000 km, nema šanse. Remen je Gates, sve dijelove uzimam kod Anđelka.

Slika 1, slika 2, slika 3.

Na slikama se lijepo vidi kako je remen ispucao ali se vidi da je na jednom dijelu kao sastavljen jer se vidi kao ravni rez ali nije rez nego kao da se na tom mjestu spojio taj gumeni dio remena.

Majstor kod kojeg sam ga odvezao je rekao da se sve remenice vrte, (probao je gurati svjetiljkom odozgora). Znam da je remenicu od klime vrtio rukom a druga je valjda od alternatora i da bi trebalo biti sve u redu s njima kad se vrte. Uglavnom, zbog remena od 100 kuna sam mogao ići na CIOS da ga prodam po kili iako je sve preventivno mijenjano i sve je novo i nema šanse da je majstor ostavio stari remen kad ga je mijenjao šogor a ja stajao pored njega kad ga je mijenjao. Još smo gledali da je remen identičan samo nema znaka Renault na sebi. Na autu se sve mijenja jer mora biti u stanju da mogu otići s njime na mjesec i nazad a u zadnjih mjesec dana crkne kvačilo i eto sad taj remen dok je prije dva mjeseca promijenjeno sve što ima veze s kočnicama iako bi svi drugi ostavili jer se ne vozi puno.

Eto, dajte neke teorije zavjere ili zašto se to dogodilo.

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Nebi rekao da se događa jer ni Anđelku nije jasno kako i zašto. Dva remena, jedan u autu koji svaki dan napravi 250 km a drugi u auto koji napravi 5 000 km godišnje. Pogotovo zbog ravne pukotine koja izgleda kao da su na tom dijelu dva naslonjena dijela gume.

Link to comment
Share on other sites

Nisam skuzio koliko je taj remen napravio km? 50tkm ili 5tkm? Mozda je bio pre jako ili pre slabo stegnut? Jeste ga stezali na određeni moment? Ovo je jako cudno, nebi smio puknut samo tako...

Link to comment
Share on other sites

može biti zamor materijala, neispravna koja remenica, kao što je gore navedeno, pretegnut ili slabo zategnut. U svakom slučaju, postoji uzrok zašto je tako

Link to comment
Share on other sites

Nisam skuzio koliko je taj remen napravio km? 50tkm ili 5tkm? Mozda je bio pre jako ili pre slabo stegnut? Jeste ga stezali na određeni moment? Ovo je jako cudno, nebi smio puknut samo tako...

Maksimalno 10 000 km. Nema li automatski natezač? Konačno, vidi se da je po cijeloj dužini popucan kao da je 100 godina star.

Link to comment
Share on other sites

Jučer prijatelju na C4 Picassu iz 2014g pukao stazni remen kojo je mijenjan prije 7500 km. Uglavnom uništio je alternator (ili je alternator uništio njega) i ima kvar od 5000 kn jer je start-stop.

Nažalost nemožeš više ruku u vatru za nijednog proizvođača.

Link to comment
Share on other sites

Majstor montirao novi remen i za dva kilometra opet prosvjetlila lampica alternatora i stop ali nije pukao remen. Otišao kod majstora ponovo i kaže puši se alternator. 500 kn polovni alternator. Veselje od jutra opet, odi po auto pa dva puta nazad kod majstora pa traži alternator pa odi po njega 60 km dalje i dobro da ga imaju jer su neki rekli da nema veze što je 110A i da mogu i neki drugi pa bi se veselio ako nebi odgovarao. Uglavnom veselje ako je zbog remena od 70ak kuna.

Link to comment
Share on other sites

znači nije krivo govno od remena? Da mijenjamo naslov teme?

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Jok, nije krivo govno od remena a na slikama je mali zeleni vanzemaljac star 100 godina. Moj remen je sigurno star koliko sam napisao a vidiš kako izgleda. Opet kažem, nije to avion da netko radi forenziku na njemu ali da je to normalno da bude takav, sigurno nije.

Kako nije pukao novi remen ako je alternator kriv?

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Update:

Nije alternator. Stavljen je drugi ali kad auto radi bez klime onda ne svijetlie lampice. Kad se upali klima ponekad se pali lampica a vidio sam da se remen skoro zaustavi i počne se pušiti iz alternatora. 

Sad, logika nalaže da je ili kompresor klime (cca 100 eura polovan) ili remenica radilice? Valja li mi logika ili nešto fulam? Remenica radilice Gates u Kreši cca 800 kuna, uTokiću Acron oko 450 kn minus 20 posto popusta a Corteco oko 500 bez šarafa i 700 s šarafom minus 20 posto s njihovom karticom. Jesu to ok firme? Živce mi govno pojelo.

Link to comment
Share on other sites

Mogu biti obje.

Meni je remenica radilice bila kada je palio poruku check battery i gubio bi servo.

A to sve se dogadalo kada bi upalio klimu. Bez klime sve mir...

Ispala remenica radilice.

Promjenio i uzeo kao najbolju i najskuplju. Nisam ni pitao nista. Bila Corteco koja bi trebala biti najbolja.

Nakon 5 mjeseci i oko 10000 km mi se raspala. U stvari ne ona strukturno u smislu gume nego nekakav nebitan lim po obodu. Taj lim je bio do bloka. On mi je strugao po zupcastom.

Pojeo ga pola.

Sva sreca da sam na vrijeme reagirao. A culo se takvo tiho sustanje da 99.9% ljudi nebi ni reagiralo, pogotovo na klopotavijem dizelu.

Taj INA set na autu je imao manje od 50 000 km.

I nista, komplet novi set zupcastog sa pumpom vode, sve Dayco.

I stazni remen Dayco.

I nova remenica radilice Corteco. Htio sam bilo koju drugu ali nije bila raspoloziva.

Ta druga koja je dosla je bila je totalno drugacija. Dizajn po obodu drugaciji. Logo i napisi skroz drugaciji, i ova nova nema taj lim opce... Eto. Ovu staru sam bacio a komotno sam ju mogao i koristiti kada sam izvadio taj lim. Al nisam htio.

Vjerojatno nekaju veze te dve Corteco ni sa istom tvornicom nit stranom svijeta ocito od kuda su dosle.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Možda je remen loš. Možda.

Možda je majstor pretegnuo remen. Kanalni remen ne smije biti jako napet. Kad ga stisneš prstom mora propasti cca. 1cm recimo na mom autu. Možda ti je neki od uređaja na kanalnom remenu zacvikao (klima?) pa je remen klizio po remenici koja je imala otpor :nezna:

Zato u knjižici vozila piše da taj remen treba vizualno češće provjeravati. Idem vidjeti svoj...

Link to comment
Share on other sites

Kopam i tražim po bespućima interneta...

"Izgleda da i ja imam problem sa remenicom. Pre neki dan posle nekoliko km voznje  upalila mi se lampica za akumulator i low batery na bordu ali se odmah i ugasila. Nastavim ja sa voznjom i na sledecem semaforu opet lampica pocela da se pali i gasi i pocelo da smrducka na paljevinu a pojavio se i dim sa desne strane kod kaiseva. Bio kod majstora upalili, vozili i nista, sve normalno. Juce opet isto i ja odem kod elektricara i on kaze da je remenica radilice otisla i da proklizava kais na njoj. Sutra majstor skida remenicu pa cemo da vidimo sta je u pitanju."

Čovjeku je bila remenica pa je vjerojatno i meni zbog istih simptoma.

Link to comment
Share on other sites

Evo i uzroka svemu. Remenica radilice se spržila kako se i vidi a majstor je genije koji jenakon promijenjenog alternatora htio promijeniti kompresor klime umjesto da je pogledao remenicu koja mu je bila ispred nosa kad je već skinuo kotač. Sad imam alternator viška ako tko treba.

Natezač remena je automatski pa se ne može pretegnuti.

Remenica Corteco 470 kuna u Tokiću.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

sad bi bilo fer da javiš Anđelku da ipak ne prodaje ''govna od tračnog remena'' ;)

Link to comment
Share on other sites

Svakih koliko mijenjaš tračni remen? Jednom mjesečno,tjedno, godišnje? Očekuješ da bude tako potrošen nakon godinu ili dvije ako autom napraviš ststistički zanemarivo kilometara? Ili ga je remenica tako uništila? Kako god, napisao sam simptome i rješenje problema iako se majstori kunu da ne treba mijenjati remenice nakon X kilometara ili na velikom servisu.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

mijenjam ga kad i zupčasti, svakih 100 tkm. Trenutno imam Gates, Conti mi je cviljukao po hladnom i vlažnom vremenu. Pokvarena remenica uništi remen u kratkom vremenu, od, ako se uopće ne vrti 20 km do par tisuća ako samo lagano blokira

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Svakih koliko mijenjaš tračni remen? Jednom mjesečno,tjedno, godišnje? Očekuješ da bude tako potrošen nakon godinu ili dvije ako autom napraviš ststistički zanemarivo kilometara? Ili ga je remenica tako uništila? Kako god, napisao sam simptome i rješenje problema iako se majstori kunu da ne treba mijenjati remenice nakon X kilometara ili na velikom servisu.

mislim da je vrijeme da promjenis majstora.Ako je neki od sklopova neispravan ( u tvom slucaju remenica, a mogao je biti zatezac ili neka vodilica) zasto mislis da za kratko vrijeme takve eksploatacije remen nemre biti unisten?

Stavi nove gume na auto sa neispravnim špurom pa vidi kakve ce biti za par dana voznje

Link to comment
Share on other sites

gates remnja bi trebala bit dobra.. naglasak trebala iako i tu ima svega problem je u remenicama ili radilice ili alternatora..natezac je automatski...sad ako zelis da to sve bude ok i da si miran neko duze vrime tribalo bi i remenicu alternatroa prominit jer je iducaa ona pogotovo jer je pritrpila to sve..i tako ukrug..drugo rijesenje ti je remenicu kod tokarai da ti je zavari centrira da bude fiksna tj nije vise gumena remenicu alternatora isto da bude fiksna i to sve zaboravis vise neminjas nikad..samo malo cesce remen se mijenjakad pocme cvilit jer sad on trpi al to je puno jeftinij sport...jer gumene dok su nove drze centar kasnije kad se to razlabavi nema ni c od centra pa pocme rolanje kidanje svega i svacega dok nesto nepukne..

Link to comment
Share on other sites

Remenica alternatora je fiksna. Na drugom topicu čovjek kupio auto s tim motorom i odlučio se promijeniti sve i svašta na njemu ali nitko, baš nitko mu nije napisao da promijeni remenicu radilice iako je napisao da će preventivno mijenjati hrpetinu dijelova. Sad ste se tu meni našli pametovati. Ja sam ispušio s jedinim majstorom kojeg sam mogao naći u Zagrebu u okolici mjesta gdje mi je pukao remen u kolovozu kad su svi na godišnjem. Nisam baš imao nekog izbora, hrpetina nekog hitnog posla, vani užasno vruće, malo dijete u autu. Lako sad vama pametovati što sam trebao. Na autu se sve redovito mijenja pogotovo s obzirom na činjenicu da se gotovo ne vozi. Remen nikada nije zacvilio. Tokarenje remena i zavarivanje? Ma ne znam uopće što reći na to. Koliko može koštati remenica i koliko bi uštedio s takvom rabotom i stalno si mislio što je i kako napravljeno. Konačno, uopće nije problem u cijeni nego ne želim da me netko ženi.

Link to comment
Share on other sites

Remenica radilice na modernim (relativno modernim) dizelašima je fiksna (ma šta to značilo), ali je izrađena iz dva dijela koja su međusobno odvojena slojem tvrde gume (da bi se smanjile vibracije koje se prenose s radilice (koljenastog vratila). E sada ista ta remenica bi se trebala mijenjati na velikom servisu, iako to kod nas (mislim na cijelu lijepu našu) ne prakticira. Tvoj majstor i nije baš neki majstor, s obzirom da je kvar remenice jako lako utvrditi (postane ekscentrična) te je htio zamijeniti skoro cijelu distribuciju (ja kao mehaničar amater sam vrlo lako utvrdio kvar na mojoj bez nekog velikog iskustva).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Na određenim okretajima je znala proizvoditi čudne zvukove cca 2000-3000 o/min.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.