Jump to content

Problem remenica i tračni remen, riješeno


Hrc555

Recommended Posts

Komentiram jer sam jednom pitao ovdje na forumu, nitko ni riječi oko remenice da treba posebno pogledati kod velikog servisa [emoji4] Anđelko di sam kupovao i majstor isto ništa nisu komentirali pa ste me sad malo zabrinuli.

Link to comment
Share on other sites

Moja se "raspala" nedugo nakon kupovine auta na cca 170tkm. Trebaš (ako možemo na ti) pregledati je li remenica u jednom komadu, ili je kao na mom autu napravljena iz dva komada. Ako je riječ o potonjoj treba provjeriti u kakvom je stanju i po potrebi izmijeniti. 

Link to comment
Share on other sites

Dok sam lagunu vozio (1.6 16v) na velikom servisu su me dečki, kod kojih servisiran auto, savjetovali da bi trebalo i tu remenicu promjemiti. Nije bila jeftina ali je zamijenjena.

Link to comment
Share on other sites

Moja se "raspala" nedugo nakon kupovine auta na cca 170tkm. Trebaš (ako možemo na ti) pregledati je li remenica u jednom komadu, ili je kao na mom autu napravljena iz dva komada. Ako je riječ o potonjoj treba provjeriti u kakvom je stanju i po potrebi izmijeniti. 

Naravno da smo na ti, ovo je forum. Ono "vi" iz mojeg prethodnog posta odnosilo se na sve sudionike ove rasprave [emoji4]

Nedugo sam napravio veliki servis na scenicu na 138 tkm i kako majstori nisu ništa komentirali, mislim da ću morati organizirati zasebni pregled te remenice, inače neću mirno spavati.

Šteta da to nisam znao unaprijed, promijenio bi vjerojatno i to.

Sad sam provjerio evidenciju i za clio su mi u ovlaštenom na 100tkm na velikom servisu mijenjali i neku remenicu, ali ne znam da li radilice ili alternatora. Za njega lokalni meštri isto nisu ništa komentirali kad je na 200tkm ponovno rađen servis. Sad je na 240 tkm i nikakvih problema.

Link to comment
Share on other sites

Remenica radilice na modernim (relativno modernim) dizelašima je fiksna (ma šta to značilo), ali je izrađena iz dva dijela koja su međusobno odvojena slojem tvrde gume (da bi se smanjile vibracije koje se prenose s radilice (koljenastog vratila). E sada ista ta remenica bi se trebala mijenjati na velikom servisu, iako to kod nas (mislim na cijelu lijepu našu) ne prakticira. Tvoj majstor i nije baš neki majstor, s obzirom da je kvar remenice jako lako utvrditi (postane ekscentrična) te je htio zamijeniti skoro cijelu distribuciju (ja kao mehaničar amater sam vrlo lako utvrdio kvar na mojoj bez nekog velikog iskustva).

Ma to je genijalac od majstora koji je jedini radio u nekom krugu od mjesta gdje je puknuo remen. Baš je Alen ako se ne varam pisao o tome da bi promijenio sve i svašta ali mu nitko nije rekao da mijenja remenicu. Sam je napisao da ju neće mijenjati jer je skupa (mislim da je bilo 800 kuna u igri) a ja ju platio 460 kuna. I čorav čovjek vidi kad je remenica crkla samo ovaj mulac kod kojeg sam dovezao auto nije vidio. Još je nakon promijenjenog alternatora rekao da jedino još može biti kompresor klime. Glupson. A remenica ga ubola u nos kad je skinuo kotač i digao auto na dizalicu. Na slici se vidi da remenica ima taj gumeni dio između koji smanjuje udarce od klime kad se uključi.

Tih 500 kuna za remenicu je sića koliko me to živaca i vremena koštalo. A bezveze sam kupio alternator.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Nedugo sam napravio veliki servis na scenicu na 138 tkm i kako majstori nisu ništa komentirali, mislim da ću morati organizirati zasebni pregled te remenice, inače neću mirno spavati.

 

ja sutra vozim za Amsterdam... :headbang:

Link to comment
Share on other sites

Promijenio sam naslov teme, ipak nije primjereno da se naziva ''govno od tračnog remena''.  

Ako autor ima neki bolji prijedlog, naravno bez govneta, razmotrit ćemo

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.