Jump to content

1.5 dCi 78 kW - 106 konja isplativnost kupnje


Black.Tip

Recommended Posts

Idem sutra pogledati jedan Megane druge generacije. Što se auta tiče ima najjaču Dynamique Luxe opremu, 1.5 dCi 78 kW - 106 konja mašinu i prema oglasu navodnih 90 000 km od prvog vlasnika. Auto je u salonu u Sloveniji, ovlašteni Renault servis. Auto je po slikama fantazija, samo kožu nema full nego alcantara i koža kombinacija sjedala, što mi osobno i paše. Moje pitanje se odnosi na izdržljivost i trajnost 1.5 dCi motora sa 78 kW jer sam pročitao dosta različitih recenzija, komentara, tema po forumima gdje je bilo nekih problema s početka kad je 1.5 dCi tek uveden, pa do toga da bi nakon 2006. većina problema općenito s Meganom te generacije bila riješena. U praksi sam vidio dva primjerka, jedan u Meganu 62 kW i drugi u Cliu...msm da je bio 58 kW u pitanje gdje su mašine prošle vrit na između 170 do 180 tkm... oba auta su kupljena nova, Megane je siguran sam 2003. a Clio ili 12. mjesec 2005. ili početak 2006. Visokotlačna pumpa, turbina, još poneka sitnica... ni jedan nakon što su mjenjani dijelovi nije radio više kako treba i imali su problema... radili dva različita mehaničara, jedan specijaliziran samo za francuze od njih dvoje. 

Kad bi ovaj primjerak koji idem gledati i ustvari imao 90 000 km, bio održavan i uredan, ja s njim planiram raditi između 30 i 40 tkm godišnje... auto košta 5000 eura okvirno, svi troškovi do registracije i registracija bi mogli biti 6000 eura do 6500 ako ubrojim veliki servis i poneku sitnicu od potrošnog materijala.

Recimo da je max iznos 6500 eura koliko bi me sve koštalo da ga imam friško reganog godinu dana i vozim do malog servisa bez daljnjih ulaganja, bi li to bila ok cijena za uzeti ga? Ipak je to starija linija, može se naći trojka već za te novce.

Link to comment
Share on other sites

Zadnja godina proizvodnje 2009. ne znam točno koji mjesec. Hatchback 5 vrata, nije onaj sedan varijanta.

Link to comment
Share on other sites

Imam Megane Grandtour 2008. s tim motorom. Po mojim saznanjima može napraviti finu kilometražu bez problema, uz redovno održavanje naravno. A zamjena ulja na 30tkm to sigurno nije. 

Ti motori najčešće odu zbog nepravilnog održavanja jer odu leteći ležajevi. I to se može dogoditi već na 170-180tkm. Zato se uglavnom preporučuje preventivna zamjena letećih uz veliki servis. 

Osobno ne bih dao toliko love za taj model, eventualno da je GT oprema  i 2.0dci. No, mozda bih drukčije razmišljao da se provozam u njemu. :D  

Mislim da bi trebalo uzeti u obzir i koliko ga dugo misliš voziti, kada se već govori o isplativosti. 

Link to comment
Share on other sites

S tom kilometražom koju bi radio 3 godine max... znači ako ima 90 sada, to bi bilo do max 200 tkm i onda bi išao na novi, iz salona, 0 km...sada ne želim natezati ono što ne mogu financirati

Link to comment
Share on other sites

a gle...po svoj logici jos nekih godinu - dve bi trebalo biti sve ok, al onda racunaj s pokojom diznom ili senzorom.

Cijena je cca duplo vise od standarda za megana dvojku, al i kilometraza je toliko manja od standardne, cak i vise.

znam na koji auto mislis .. boja je odlicna, skromno bih rekao najljepsa za megana dvojku:ruza:

oprema je solidna ali nije full,,

sjedala niszu polukoza polu alkantara nego obicna tkanina (iako lijepa), nema ni navigaciju ni cd changer od nekakve multimedije,nema xenon, grijanje siceva  i jasno nema panoramu ..

NA tom autu placas iskljucivo kilometre, osobno to nebih ja platio, ali to sam ja.

Auto mi se cini kao odlican ovak po slikama i po opisu, ak je fakat od prvog vlasnika to je neka picajzla ovak sa slika, al 5000€ ..

 

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Kolega se mozda vec vozi s njim. ?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam prošle godine 1.6. kupio megana s takvim motorom ,proizveden 10/2008. Na satu je imao 193000km. Opremu ima Dinamique plus , na autu je još bila atestirana euro kuka.

Platio sam ga 2500€ i još me 1650€ došao na cestu u HR. Odmah je provjeren cijeli auto ,mjenjani leteći ležajevi(makar su izgledali kao novi-moguće da su već bili mjenjani) ,veliki servis i sve popratno što ide s time te ulje u getribi, još cca 3000kn. 

Evo ga sad na 240500km i nadam se da će još služiti dugo godina, naime ako bude sve ok s njim ostavljam ga ženi za koju godinu ,a meni po novijeg i barem 2.0 ,150ks.

Servise radim na cca 10000-12000km

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.