Jump to content

Clio 2 poluga mjenjača tip i podešavanje


ivca

Recommended Posts

Pozdrav ljudi

Ovako imam hitan problem, na mom Clio 2 1.5dci 48kw 2004 pukla mi poluga/šipka mjenjača.
Moja izgleda ovako:

1.thumb.jpg.ae607e943b902820836a9f2eea40

Našao sam takvu rabljenu ali me bilo strah da nije isto iznutra izkorodirala ko moja, od auta iz 2004 znači 14g stara. Reko idem vidjet kolko je nova, dobivao sam cijene od 80 do 150€, kako di, i onda nađem u ZG za 30€ novu. Otišao i kupio. E sad ova šipka je malo drugačija, evo slika:

2.thumb.jpg.c6c5ff49065aac7cd224b241b7f3

Na stranom jednom forumu kad sam tražio staru temu di je opisano kako se podešava, naišao sam na lika koji je spomenuo da misli da različite getribe imaju različite šipke, ali na onoj profi stranici s diagramima dijelova baš od clia 2 (neznam kako se zove) je nacrtana ova druga, ali piše da se više ne proizvodi i da se odabere novi model onaj kakav je bio u mene.

Prema tome ako je ona prva slika samo noviji model trebale bi biti obe dobre ili?

znači da li netko zna da li je bitno koju šipku stavljam, kad ukucavam kataloške brojeve google baca slike i od jedne i druge, tako da više ni sam neznam, evo nekih

8200058908
7700103591
349301175R

Također dal netko zna kako se ona štela, jer se sa stare treba onaj krajnik prebacit na novu, a pošto nisu identične nemogu samo "copy paste" položaj, već će trebat podešavanje....

Zaboravio sam napomenut, kad sam zvao autoservise, nitko nije spominjao dvije verzije....

Edited by ivca
Link to comment
Share on other sites

Trebao si uzeti polovnu koja nije rastavljena na onoj šelni do mjenjača. Ona bi bila plug& play. A ovo je sad teško za objasniti kako nastelati nagib i napred-nazad. Trebaju dvojica to raditi, jedan u autu koji će mijenjati brzine i onaj dole koji ce to podesiti.

daj nekom mehanicaru da ti to zamijeni, nebi smio vise od 100-150kn naplatiti

Link to comment
Share on other sites

Trebao si uzeti polovnu koja nije rastavljena na onoj šelni do mjenjača. Ona bi bila plug& play. A ovo je sad teško za objasniti kako nastelati nagib i napred-nazad. Trebaju dvojica to raditi, jedan u autu koji će mijenjati brzine i onaj dole koji ce to podesiti.

daj nekom mehanicaru da ti to zamijeni, nebi smio vise od 100-150kn naplatiti

Vidis da su mehanicari poceli naplacivat po 300kn za zamjenu ulja, di ne bi bar toliko i za ovo. :D

Link to comment
Share on other sites

šelna ide do getribe a u mjenjač fiksni dio.

U tu šelnu ide jedan krajnik sa štiftom , nešto poput ovog fiksnog dijela.

I rabljena je bila bez tog krajnika, moro bi opet svoj stavljat, ali istina samo bi ocrtao dvije crtice na šipki, za duljinu i kut i dobio bi 100% isto, pod pretpostavkom da nije bila svijana ili sl. tj, ta je identična mojoj.

Na kraju sam slično napravio sa novom, pošto su iste duljine dubinu krajnika sam lako odredio, samo ocrtao na krajniku i dotle ga nabio u novu. Zatim sam onaj fiksni dio stegnuo stegom da je paralelan sa stolom isto tako i na novoj i onda samo iskopirao kut. Vjerojatno to nije 100% ali bi trebalo biti poprilično blizu...

isprobao sam i mijenja isto ko i prije, nigdje ne zapinje, ide iz 2 u 3 direkt, praktički jednim prsom šaltam, osim rikverca, al on je i prije išao malo teže od drugih brzina.

Stari je isto reko da je dobro i da ne vidi nikakvu razliku.

E sad, šta mislite, jel bi još uvijek bilo poželjno otić mehaničaru, mislim ima li kakve opasnosti?

Link to comment
Share on other sites

inače čovijek tu u varaždinu koji ima največi auto otpad u regiji je baš reko da je to dosta često i da su tražene , da li je istina neznam, evo slike

1.thumb.png.f535febedfd510eb855656121bfb

stvar je tome da na kraju šipke di je ta šelna, poluga je zarezana jedno 3- 4 cm, da se lakše nabije taj taj krajnik koji je od punog željeza, ali problem je kad se nabije ne zatvori te zazore do kraja vec ostanu po pola cm rupe sa dvije strane i tu ulazi voda tokom godina i jede šipku iznutra. Na mojoj se polugi gore na slici vidi srebrna boja, ja sam ju bio ofarbao hemerite bojom kad sam farbao balans štajngu dok sam mijenjao sve gume balans štajnge ali nisam obračao pažnju na te rupe, a sječam se da je vec onda zveckalo nešto unutra i da mi nije bilo jasno kako je kamencic uspio doc unutra , a to je vec onda bila korozija haha, i evo sad ju pojelo na toj nanižoj točci do kraja....

Sad je nova poluga opet dodatno ofarbana hemerite bojom, plus da sam sve zasilikonizirao oko i unutra te šelne i nema straha, reko sam nadživit ce auto ;)

Šta je najbolje prije par dana skužio sam da mi je auto počeo dimit crno, u situacijama di ne bi trebao, pa sam išao najeftinijim putem i očistio egr ventil i saksofon cijev. Več kod kretanja odmah poslije nije bilo dima al ajde idem ga još i ispuhat. Vračam se ja tako sav sretan jer sam riješio taj problem i pukne mi ta štajnga aaaaaaa, reko pa nemoj me hebat...

Al eto, sad došao kući s posla,  u drugoj i trečoj gas do daske uzbrdo i sl, ni d od dima, mjenjač radi ko nov, troši ko skuter , zakon :) , ma sve super dok su takve sitnice, nije to ništa ko na novijim autima, fap filteri, dvomašeni , klinac palac, sve po par tisuća trošak....

 

 

Link to comment
Share on other sites

Zatvori taj EGR, na tom motoru je barem jednostavno. Ima nas tu par koji smo to radili, evo moj je vožen s ištekanim konektorom jedno 50 tkm i nakon toga sa zatvorenim narednih 70tkm.

Link to comment
Share on other sites

ma čuo sam ja za zatvaranje egr-a, čuo sam da to alfisti rade i još neki, al nisam znao da se to da na cliu i da je lagano, budem ja to prostudirao, ak zapnem se javim

odlično, puno hvala

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.