Jump to content

SCENIC III par pitanja


darko

Recommended Posts

Hehe išlo je, prijavili štetu, mislim se jesam li trebao (samo stražnji kraj, jer prednji nema veze s tim). Neš ti štete, ionako za par godina će takav bit. Vjerovatno će radit ovlašteni u Šibeniku, nadam se da će pogodit perla bijelu kako treba i odradit bolje nego što su odradili auto koji sam kod njih gledao prije nego sam ovog kupio 😛

@moderatori Koliko je ovdje mojih postova - mogao sam lipo otvorit temu svoju u "naša vozila" i da ih prebacimo tamo.

Link to comment
Share on other sites

Znaci vidio si da su lose odradili neko vozilo, ali i dalje se nadas?

Link to comment
Share on other sites

Hehe išlo je, prijavili štetu, mislim se jesam li trebao (samo stražnji kraj, jer prednji nema veze s tim). Neš ti štete, ionako za par godina će takav bit. Vjerovatno će radit ovlašteni u Šibeniku, nadam se da će pogodit perla bijelu kako treba i odradit bolje nego što su odradili auto koji sam kod njih gledao prije nego sam ovog kupio [emoji14]
@moderatori Koliko je ovdje mojih postova - mogao sam lipo otvorit temu svoju u "naša vozila" i da ih prebacimo tamo.
Može, Otvori svoju temu, ja ću prebaciti sve...
Link to comment
Share on other sites

On 29. 08. 2021. at 19:35, frenchkey said:

Znaci vidio si da su lose odradili neko vozilo, ali i dalje se nadas?

Gledao kod njih Grand Scenic-a - kad gledam unazad listu "kandidata" taj je bio daleko najskuplji od svih. Istina, i najnoviji. Ali..

Šta se tiče same nijanse boje bio je korektno odrađen, no ono što me smetalo na tom primjerku - zacurilo im je na braniku, gore visoko u širini nekih 2 - 3 cm, prilično dug potez. Ono, teško je da ti to promakne i da to ne ispoliraš nakon pituravanja.

Druga stvar je "izmaglica", vidljiva svuda u prorezu oko poklopca prtljažnika, odnosno trakom aljkavo zaštićen taj otvor..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Grand Scenik 20016, 1,6 bose hrpe opcija r1 link karte hrvatske i sve na hrvatskom ali skidao sam klemu akumulatora i putni kompjuter na satu prebacio na POLJSKI sa tipkama na ručici brisaća dođem do kraja ali nema opcije za promjenu jezika a bilo je na engleskom sad hmm dali je to neka greška ILI hmm gdje griješim

Edited by Alfada Jadarko
Link to comment
Share on other sites

Da odgovorim sam sebi i Vama,, sin 13 godina je čačkao po tome i sve prebacio na engleski i onda opet navigaciju i r link na hrvatski i sve OK,, poljski nestao

  • Like 3
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Meni je nakon promjene akumulatora putno racunalo na francuskom, a navigacija i R-link na hrvatskom.

Moral bum se I ja poigrati jer putno računalo nikak nisam uspio vratiti na hr.

Link to comment
Share on other sites

Meni nikada nije ni bilo doduše auto je uvoz iz DE, prva reg 10 2016 zadnji model  Grand senica3

Link to comment
Share on other sites

Moj je uvoz iz De prva rega 6 mjesec 2016!Nisam jos dirao akumulator rekli su da do 2022 bude izdrzao!Meni mi je na engleskom!

Link to comment
Share on other sites

Vidim da vas zbunio onaj post gore. Ništa drugo do brainfart, došao iz "crappy jokes" centra.

 

Dakle, ne radi se o tome, već pitanje, ako itko ima saznanja o tome.

Onaj moj prijašnji slučaj probijenog crijeva koje ide do senzora pritiska u ispušnoj grani. Kod mene se dosta kasno upalio "check injection system" i čak ni tada nije bilo "safe mode"-a.

Ono što me zanima ako tko zna - kakav utjecaj taj senzor ima na određivanje parametara motora, odnosno njegova uloga u nekakvoj mapi u ecu-u? Npr ako je "drivers wish" 100% momenta, neka logika mi je da će očitanje sa ovog senzora imat utjecaj na zakretna krilca u turbini, znači šuplje crijevo, recimo da bi rezultat toga bilo niže (ili mnogo niže) očitanje pritiska, koliki bi ovo utjecaj imalo na ecu da inicijalno/ili duže nego što treba turbo krilca drži više "zatvorenima".. Iako tu je i senzor pritiska u usisu, tako da će vrlo dobro znati kad je postigao željeni pritisak. Ali opet, koliko bi ecu očitanje sa senzora pritiska "zbunilo" da i dalje "zatvara" krilca, pa otvara i sl... 

Link to comment
Share on other sites

Imaš aktualni i specificirani tlak, specificirani se određuje preko vrijednosti položaja pedale gasa (zahtjev za momentom/snagom), rpm, stupnja prijenosa, MAF i MAP (load, tlak u usisu turbopunjenja), ako je odstupanje aktualnog od specificiranog van dozvoljene tolerancije, onda dobiješ MIL. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Primjetio sam da kad se pali grijanje sjedala (bilo vozačev ili suvozačev sic) na instrument tabli samo nestane jedan dio prikaza. Mijenjao sam jezik natrag na Njemački, ista stvar. Dali je i ovo stvar nekog "update-a". Neću plakat ako se ne može rješit.

Može se vidit u videu detaljnije:

https://mega.nz/embed/VspAXBiY#oHdisSnSOwOyXN4cflzwAcCHygHXAhU-46dAiR0THk8

Link to comment
Share on other sites

Pa ne znam sta da ti kazem evo sutra cu ja na svom upaliti ali koliko znam to se ne bi trebalo dogadjati!?

Zasto imas upaljenu onu lampicu s autom i nekom oblakom magle?!:)

Svaka cast za puni tank :)))

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Zemo said:

Pa ne znam sta da ti kazem evo sutra cu ja na svom upaliti ali koliko znam to se ne bi trebalo dogadjati!?

Zasto imas upaljenu onu lampicu s autom i nekom oblakom magle?!:)

Svaka cast za puni tank :)))

Pitao već za tu lampicu, odgovor našao sam u skroz drugom topicu na forumu:

Vidi ovdje

 

A za tank, tako se potrefilo kad sam slikao ovo da je bio pun.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Scenic 3, automatska klima. Kao da se povremeno resetira na neke čudne vrijednosti.

Primjer od jučer, sunčani i topli dan, auto cijeli dan na suncu vani:

- idem ujutro do grada, vanjska temp 12 °C, klima ugašena (AC Off) i temp postavljena L/D na 22/21.

- popodne upalim auto, vanjska temp 19, klima upaljena na Soft, temp. 20/21

Kako, jel netko šteka?

Bilo bi mi čudno da je normalno ponašanje, ok, bilo je vruće u autu i sigurno preko 22, ali ne vidim razloga da bi samoinicijativno palio klimu.

 

Link to comment
Share on other sites

Tako je meni bilo nakon prve doze pfizera. :zubo:

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Alen said:

Scenic 3, automatska klima. Kao da se povremeno resetira na neke čudne vrijednosti.

Primjer od jučer, sunčani i topli dan, auto cijeli dan na suncu vani:

- idem ujutro do grada, vanjska temp 12 °C, klima ugašena (AC Off) i temp postavljena L/D na 22/21.

- popodne upalim auto, vanjska temp 19, klima upaljena na Soft, temp. 20/21

Kako, jel netko šteka?

Bilo bi mi čudno da je normalno ponašanje, ok, bilo je vruće u autu i sigurno preko 22, ali ne vidim razloga da bi samoinicijativno palio klimu.

 

meni se to isto događa, mislim da pamti prošle postavke, ali samo kad ih imaš dulje upaljene (vožnja od recimo 10-15 minuta). Ako se voziš 5 minuta i staviš klimu na 20, sljedeće paljenje će ti stavit postavke od prije ove vožnje od 5 minuta jer ovo zadnje nije memorirao valjda.

isto obrati pažnju ako koristiš dva ključa, s jednim voziš on zapamti postavljeno, sljedeći put uzmeš recimo zabunom ženin ključ i onda će bit nešto sasvim drugo, jer memorira ključ koji si uzeo i njegovu prethodnu vožnju.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Zanimljivo. Zadnje 2 vožnje su bile taman tako po 5 minuta. Za ključeve nisam skužio, baš ću probati. Većinom ga ja vozim, ali ženica se više puta požalila da joj se klima "resetira".

I još jedan simptom koji imam negdje od proljeća - ponekad kad krenem, radio se ne uključi, nego bluetooth ostane kao da je u nekom pozivu, onda na komandama na volanu isključim poziv, a radio krene svirati. Poziva naravno nikakvog nije bilo. Čudnovata slučajnost, kao da je počelo kad sam mobač zamijenio.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ekipa, kod zadnjeg pranja auta, izgleda da su malo jace brisalu sajbu iznutra i pomakli unutrasnji retrovizor pa je sad labav i trese pri voznji. 

Kako se rastavi cijeli taj dio (pretpostavljam da su i senzori unutra) pa da ga stegnem ili vratim u leziste? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 28. 11. 2021. at 16:21, striko_ri said:

Ekipa, kod zadnjeg pranja auta, izgleda da su malo jace brisalu sajbu iznutra i pomakli unutrasnji retrovizor pa je sad labav i trese pri voznji. 

Kako se rastavi cijeli taj dio (pretpostavljam da su i senzori unutra) pa da ga stegnem ili vratim u leziste? 

sve vas advent odvukao sa foruma 😆😆😆

Link to comment
Share on other sites

Davno sam skidao i koliko znam trebaš vratiti retrovizor prema donjem dijelu stakla.
Ako se i dalje klima, raskopaj plastike, otkopčaj žice i vuci retrovizor prema gornjem dijelu stakla.
Kad skineš raširi one stope gdje sjeda retrovizor i vrati nazad.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kad je po planu izmjena seta distribucije na scenicu 3, 1.5 dci 81kw, 2016g? 

nekako mi se cini da su mi u servisu rekli na 6-oj godini... 

sad imam oko 90tkm, nista se ne cuje pa ne bi jos mjenjao ako nije sila...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.