Jump to content

Čeljust stražnjeg kotača


igor2307

Recommended Posts

Pozdrav svima :)
Imam brzinsko pitanje a vezano je za čeljust stražnjeg desnog kotača Lagune 3 GrandTour 2008., 2.0 dCi, 110 kW.
Trebao bi zamijeniti čeljust budući da automatska ručna blokira stražnji lijevi ali ne i desni točak. Majstor kaže da će pokušati otvoriti i vidjeti može li se što napraviti ali da u globalu gledam drugu čeljust.

Zanimaju me 2 stvari:

1. Da li je čeljust od limuzinske verzije ista kao i za karavansku verziju?

2. Da li je čeljust ista ukoliko bi se skinula s Lagune koja ima poteznu ručnu kočnicu? (kod mene je automatska ručna kočnica)

 

Hvala svima :)

Link to comment
Share on other sites

Sve isto. Može se reparirati relativno jeftino, problem kao i uvijek je mehanizam ručne u koji uđe voda. 

Eventualno da pukne zaštitna brtva klipa.

Link to comment
Share on other sites

Kakva ti je sila na običnoj kočnici?

Da li si provjerio u kakvom stanju su sajle?

Isti problem sam imao na espaceu na električnoj ručnoj!

Lijevo kolo je držalo normalno, a desno nula. Nožna pedala normalno radila.

Najprije je malo promrdana sajla i bilo je uredu jedno vrijeme, ali sam brzo osjetio da opet desno kolo ručna ne drži kako treba.

Onda sam promjenio sajle i za sad je dobro. 

Za tjedan dana je tehnički pa ćemo viditi da li i dalje koči dobro. 

NIsam primjetio neku promjenu, ali nikad se nezna.

Link to comment
Share on other sites

Sve isto. Može se reparirati relativno jeftino, problem kao i uvijek je mehanizam ručne u koji uđe voda. 

Eventualno da pukne zaštitna brtva klipa.

Hvala na odgovoru. Super ako je sve isto iako sam u jednom servisu pitao ima li razlike pa su rekli da ipak nemaju za automatsku ručnu nego samo za poteznu mehaničku ručnu.

Link to comment
Share on other sites

Kakva ti je sila na običnoj kočnici?

Da li si provjerio u kakvom stanju su sajle?

Isti problem sam imao na espaceu na električnoj ručnoj!

Lijevo kolo je držalo normalno, a desno nula. Nožna pedala normalno radila.

Najprije je malo promrdana sajla i bilo je uredu jedno vrijeme, ali sam brzo osjetio da opet desno kolo ručna ne drži kako treba.

Onda sam promjenio sajle i za sad je dobro. 

Za tjedan dana je tehnički pa ćemo viditi da li i dalje koči dobro. 

NIsam primjetio neku promjenu, ali nikad se nezna.

Ne znam kakva je sila, tehnički mi je prošao prije cca 6 mjeseci i tada je bilo sve u redu. Sajle bi mehaničar kaže trebale biti u redu. Također, nožna pedala uredno radi.

Link to comment
Share on other sites

Nekažem da nije čeljust problem, ali samo upozoravam da nebi promjenio čeljust a onda skužiš da se  ista stvar dešava.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu, a tagovi su dobri...

 

Prije cca godinu dana sam mijenjao sva 4 diska (s pločicama) i nakon tjedan dana sam imao cirkus da se stražnja desna čeljust nije rastvarala (kočila je). Onda je majstor neš kenjao da bi trebalo popravljali ili mijenjati čeljust (iako se prije zamjene nikad to nije događalo). Pod reklamaciju je neš čačkao pa kao ako bude okej, ak ne, promjena. Držalo je do koji tjedan. Prvo je lagano krenulo struganje, ali bih onda stao i napumpao do kraja kočnicu i pustio i otplustilo je. Sad se vraćam kući i na momente koči opet i ne mogu se tako voziti. Uz to, od promjene mi trese kod jačeg kočenja na volanu (primjetio kad sam išao na more  - valjda po gradu i nema tolko toga).

Dijelovi su ATE iz švabije tak da ne bi smjelo biti do toga.

 

Promjeniti ću sad kotače na zimske gume (jer mi neki tvrde da može biti do guma - iako taj set prošle 3 sezone nije tresao i nisam niš lupio).

 

Pitanje - Što su uspjeli sjebati kod promjene diskova/kočnica, da li bi trešnja mogla s time imati veze i, najbitnije, gdje to reparirati/složiti u Zg jer nekako više nemam povjerenja u ovog mog...

Link to comment
Share on other sites

On 27. 09. 2018. at 14:27, petak said:

Nekažem da nije čeljust problem, ali samo upozoravam da nebi promjenio čeljust a onda skužiš da se  ista stvar dešava.

Samo da javim da sam promijenio čeljust i da je sada sve u redu.

 

Imam sada drugi problem a to je da su sajle navodno jako loše. Čak lijeva sajla uopće ne ide kroz onaj svoj bužir ili kanal do čeljusti nego ide pored. Mehaničar je probao provesti kroz bužir ali kaže da je onda pretegnuta non stop. Očito je netko prije nego što sam ga kupio radio gluposti -.-

Pitanje! Znate li nekoga tko radi sajle za ručnu na području Slavonije pošto se navodno ne mogu kupiti zasebne nego samo u kompletu s motorom od ručne? Rekao mi je mehaničar da ima jedan u Đakovu ali nema njegov broj i ne može se sjetiti imena.

Link to comment
Share on other sites

Moje sajle su, na kraju, došle iz Slovenije!

Ima ih i po ebay-u.

Nisu jeftine, ali su jeftinije od cijelog uređaja sa motorom.

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, petak said:

Moje sajle su, na kraju, došle iz Slovenije!

Ima ih i po ebay-u.

Nisu jeftine, ali su jeftinije od cijelog uređaja sa motorom.

Gdje si ih i preko koga uzeo u Sloveniji?

Link to comment
Share on other sites

To su moji meštri sređivali, sve je išlo preko njih.

Mogu viditi za neki kontakt!

Link to comment
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu, a tagovi su dobri...
 
Prije cca godinu dana sam mijenjao sva 4 diska (s pločicama) i nakon tjedan dana sam imao cirkus da se stražnja desna čeljust nije rastvarala (kočila je). Onda je majstor neš kenjao da bi trebalo popravljali ili mijenjati čeljust (iako se prije zamjene nikad to nije događalo). Pod reklamaciju je neš čačkao pa kao ako bude okej, ak ne, promjena. Držalo je do koji tjedan. Prvo je lagano krenulo struganje, ali bih onda stao i napumpao do kraja kočnicu i pustio i otplustilo je. Sad se vraćam kući i na momente koči opet i ne mogu se tako voziti. Uz to, od promjene mi trese kod jačeg kočenja na volanu (primjetio kad sam išao na more  - valjda po gradu i nema tolko toga).
Dijelovi su ATE iz švabije tak da ne bi smjelo biti do toga.
 
Promjeniti ću sad kotače na zimske gume (jer mi neki tvrde da može biti do guma - iako taj set prošle 3 sezone nije tresao i nisam niš lupio).
 
Pitanje - Što su uspjeli sjebati kod promjene diskova/kočnica, da li bi trešnja mogla s time imati veze i, najbitnije, gdje to reparirati/složiti u Zg jer nekako više nemam povjerenja u ovog mog...



Moguce da majstor nije dobro pocistio dosjede od diskova pa zato trese. Prije nego ideš dirati kočnice provjeri letvu volana i kompletan ovjes. Ako je to ok onda promjeni gume (zimske), ako nije ni do njih onda je definitivno disk.
Meni su diskovi ATE protresli nakon 2-3 mj ali sam imao par jačih kočenja koja su ih izbacila. Riješio sa tokarenjem diskova dok su na autu.
Link to comment
Share on other sites

Ma vraga ja mogu provjeriti. Sutra dolazi tvornički reparirana čeljust za 1670kn (jer sam od tri majstora čuo da su naše reparacije problematične i da ne primaju reklamacije) i kupio sam nove stražnje pločice (kažu ak su ove najebale od topline za svaki slučaj da imam) i u četvrtak ujutro promjena čeljusti. Promjenio sam na zimke kotače/gume, ali s ovakvom čeljusti ne mogu sigurno do brzine da probam jel trese - ali očekujem da nakon servisa ne trese i da čeljusti sve rade kak spada jer ću im se inače napiti krvi

Oko diskova, auto je slabo vožen zadnjih godinu dana (jer skoro cijelo ljeto vozim električni skuter) i tek sam to na putu za more primjetio, ali nisam imao nikakve ekstremne vožnje. Skidat će oni meni diskove i ponoviti montažu nakon čišćenja ak nastavi tresti... (a oko ATE, kakti kvaliteta za premium cijenu, pa se nadam da nije do toga)

Edited by morrak
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, igor2307 said:

Samo da javim da sam promijenio čeljust i da je sada sve u redu.

 

Imam sada drugi problem a to je da su sajle navodno jako loše. Čak lijeva sajla uopće ne ide kroz onaj svoj bužir ili kanal do čeljusti nego ide pored. Mehaničar je probao provesti kroz bužir ali kaže da je onda pretegnuta non stop. Očito je netko prije nego što sam ga kupio radio gluposti -.-

Pitanje! Znate li nekoga tko radi sajle za ručnu na području Slavonije pošto se navodno ne mogu kupiti zasebne nego samo u kompletu s motorom od ručne? Rekao mi je mehaničar da ima jedan u Đakovu ali nema njegov broj i ne može se sjetiti imena.

Pozdrav,

kod ovog čovjeka sam ja radio nekakve auto sajle, i pokazalo se da je sasvim ok, i kvaliteta i cijena...

dok sam čekao svoje sajle čuo sam telefonski razgovor gazde i nekoga da se može i poštom  rješavati...

e sad jel' može ili ne ne znam, ali ništa te ne košta nazvati i raspitati se...

http://www.sajle-brcic.com/index.php?page=contact

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 03. 10. 2018. at 8:51, twingokile said:

Pozdrav,

kod ovog čovjeka sam ja radio nekakve auto sajle, i pokazalo se da je sasvim ok, i kvaliteta i cijena...

dok sam čekao svoje sajle čuo sam telefonski razgovor gazde i nekoga da se može i poštom  rješavati...

e sad jel' može ili ne ne znam, ali ništa te ne košta nazvati i raspitati se...

http://www.sajle-brcic.com/index.php?page=contact

Hvala ti na kontaktu :)

On 03. 10. 2018. at 16:45, Oliver-Metkovic said:

Hvala na linku :) Znaš li usput možda da li ovisi duljina sajle ili je više manje jedinstvena kod svih? Također, da li je duljina ista za Sedan i Karavan izvedbu?

Link to comment
Share on other sites

99% odgovara sedan/grandtour.. jer je međuosovinski razmak isti

Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Oliver-Metkovic said:

99% odgovara sedan/grandtour.. jer je međuosovinski razmak isti

Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk
 

Ako je tako, negine mi naručivanje isti xD

Link to comment
Share on other sites

Bok! 

Da se odmah ubacim i u ovu temu, nadam se da se ne ljutiš, @igor2307.

Nakon izmjene kočione tekućine, zadnja desna čeljust blokira, pa ako netko zna gdje ju mogu brzo nabaviti, novu, rabljenu, svejedno, ili ju slučajno ima - neka javi. :D Hvala. Broj je 440010014R.

 

Što se uopće moglo desiti da se čeljust tako ponaša? Prije izmjene tekućine nije blokirala. Sajla nije, pregledana je.

Edited by IcyTexx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Update: Usput mi je bio Baotić pa sam stao i pitao. Skuplje nego na zadnjem Dialogysu. Za cash: 1500kn tvornički reparirana, 2500kn nova. Nasmijao sam se i zahvalio na pomoći. Skinuo obje čeljusti i odnio na reparaciju u Iso Basis u Dubravu, pa cemo vidjeti. Diskovi su isto za zamjenu, al sam uzeo nove jeftine Brembo plocice za 200kn i necu jos mijenjati diskove, da vidim kako ce se ponasati reparirana klijesta (samo mi treba da ubiju nove diskove), i dal cu izvana trebat narucit nova. 

 

EDIT: I koji je to vrag sa stražnjim desnim čeljustima, tri problema od tri člana u mjesec dana? Netko nam sabotira aute. :D

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, IcyTexx said:

Update: Usput mi je bio Baotić pa sam stao i pitao. Skuplje nego na zadnjem Dialogysu. Za cash: 1500kn tvornički reparirana, 2500kn nova. Nasmijao sam se i zahvalio na pomoći. Skinuo obje čeljusti i odnio na reparaciju u Iso Basis u Dubravu, pa cemo vidjeti. Diskovi su isto za zamjenu, al sam uzeo nove jeftine Brembo plocice za 200kn i necu jos mijenjati diskove, da vidim kako ce se ponasati reparirana klijesta (samo mi treba da ubiju nove diskove), i dal cu izvana trebat narucit nova. 

 

EDIT: I koji je to vrag sa stražnjim desnim čeljustima, tri problema od tri člana u mjesec dana? Netko nam sabotira aute. :D

...možda je vlada, možda..... kako to, kako to, kako to ??

Link to comment
Share on other sites

Nezz. Zamijenio tvornički repariranom nakon što je moj majstor rekao da sa svim reparatorima ima problem i ne primaju reklamacije pa on nit preporuča nit daje garanciju na ugradnju. Tvornička ko nova (i moj novčanik ko nov)

Link to comment
Share on other sites

Da se radi o prednjim kocnicama, uzeo bih novo/tvornicki reparirano, ali sad sam htio vidjeti vrijedi li ipak ista ova reparacija. Ako obje blokiraju u voznji, bit ce spektakularno, barem. :D A i u prilici sam da mogu zrtvovati disk ako opet blokira jer je ionako veoma zreo za zamjenu. 

 

Gledao sam dal da odnesem u Angor ili u Iso Basis, ipak je u zadnji tren prevagnula ova druga radiona, radi okej decko, izgleda obecavajuce, i bilo je par preporuka, nisam nasao nista negativno o njemu kao za Angor. Zao mi je sto nisam uzeo i nosace jer su odvratno hrđavi, al kaj sad. Nisam nazalost slikao celjusti, ali izgledaju ... isto odvratno, nakon 300k km. Prednje izgledaju puno bolje. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kad sam već u temi koju sam otvorio xD....

Znam da sam pitao razlikuje li se duljina sajli od automatske ručne kod Sedan i Karavanske verzije no mene sada još samo zanima da li je općenito duljina obje sajle od čeljusti do motorića različita?

Riječ je o Laguni 3 GrandTour 2008. :)

Link to comment
Share on other sites

Uskačem još jednom - zaboravio sam metnuti rezultat. Već su dva i pol mjeseca na autu, zadnji diskovi su za izmjenu ali ih namjerno nisam htio mijenjati dok malo ne provozam nove čeljusti - sve je super. Stavio sam samo nove Brembo pločice koje ću baciti kad uzmem i nove diskove. Diskovi su prije izgledali površinski loše - reparirane čeljusti izgleda puno bolje koče, jer je površina diska manje izrezbarena, puno je ravnija i sjaji se kao prednji diskovi.

Rekao je dečko u Iso Basisu da bi lijeva isto zablokirala. Kočiona tekućina u ZAKu je promijenjena vajda ... nikad u 5 godina i 250k km.

IMG_5161.thumb.jpeg.167bdede6fdb190714f6b0f8c791afcd.jpegIMG_5162.thumb.jpeg.62802f07d184c2497a3c925b9ef28550.jpeg

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.