Jump to content

Koje leteće, diskove, pločice i pakne kupiti? 1.5 dCi 55 kW


Black.Tip

Recommended Posts

Kao što sam već naveo u jednoj temi u vezi chip tuninga, preventivno ću mjenjati leteće ležajeve na svom Twingu prije remapiranja. Iako sam još u potrazi tko će mi remapirati auto, u međuvremenu sam odlučio malo detaljnije posvetiti pažnju kočnicama i letećim ležajevima. Sa tri strane sam ostao pomalo zbunjen informacijama u vezi letećih. Jedan majstor mi je rekao da na njima nemoj štediti, uzmi najkvalitetnije (ima logike), drugi mi u cijeni od 1000 kn nudi uslugu izmjenu ulja i filtera, njegovu brtvu kartera, leteće i ruke, dok mi treći preko sebe iz Tokića nudi leteće sa rabatom za 180 kn.

Drugo pitanje se odnosi na kočnice, posebice prednje koje će prema riječima majstora koji je pregledavao auto rekao da mogu voziti još 10 000 km pa da treba mjenjati jedno i drugo, kojeg diskove i pločice uzeti? Nisam zicer, ali čini mi se da u pregledu servisne nisam nigdje vidio da su diskovi ikada mjenjani, pločice su na 80-tak tisuća. Sada se već osjeti da cvile, iako imaju još mesa.

Tehnički imam poslije Nove godine, te bi prije tehničkog definitivno promjenio kočnice komplet i htio bi uzeti nešto malo kvalitetnije, jer se ne vozim penzionerski, ali nipošto kao da sam na trkaćoj stazi. Razmišljao sam o Brembu, no zanimljivo ni Inter Cars, ni Tokić ni Ciak ne drže Brembo u ponudi, a i cijene za nešto što bi se dalo naručiti su puno više u odnosu na ono što mogu naručiti iz Slovenije.

Molio bih preporuku za leteće što uzeti, diskove, prednje pločice, zadnje pakne.

Da li bi uz diskove i pločice bilo dobro i reparirati čeljusti kad se već sve mjenja, te u zadnjima zamjeniti cilindriće i ulje, kao i ulje u prednjima?

Link to comment
Share on other sites

Koliko je ATE bolji od Bremba? Razlika u cijeni je 350 kn između ATEa i Bremba za diskove, pločice i pakne. 

Link to comment
Share on other sites

Brembo je bio na lošem glasu kroz Auto Krele prodaju. Jedino Brembo Max se preporučao. Dali se kroz zadnjih par godina stanje popravilo, ne znam. ATE kao broj 1, pa Textar koji je isto jako dobar ali nešto jeftiniji, a druge marke nisam stavljao

Link to comment
Share on other sites

Leteci: Mahle

Brtva kartera: Elring

Kocnice: Ate prednje diskove i plocice, za zadnji kraj imas za kupiti gotove setove od trw-a(cilindri, pakne, federi). Ali ako su zadnje kocnice uredne, nemas ih potrebe dirati.

Celjusti ce ti reci majstor dal je potrebno reparirati kad sve raskopa i vidi se u kakvom je stanju.

A sto se tice kocione tekucine, ona se ispita u kakvom je stanju, iako na ovo sve ona je nikakav trosak.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bio je auto cijeli raskapan i pregledavan. Samo mi je za diskove i pločice rekao majstor da će biti za mijenjanje kroz 10 tisuća.. 

Link to comment
Share on other sites

Ja bih stavio straga neke ventilirane dvodijelne diskove s brembo četveroklipnim fiksnim kliještima i Red stuff, a sprijeda nešto iz grupe N, šesteroklipno, fiksno s plivajućim diskom. ?

Prije toga bih si dao sve zube nanovo uraditi i izmijeniti ispune. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nemam potrebe za ubacivanjem jačih kočnica kad je u pitanju auto od 75 konja koji ću dati remapirati na 100 konja. Ali s obzirom da ću morati mjenjati i diskove i pakne naprijed, promjenio bih usput i kočionu tekućinu i pakne iza da sam miran narednih godina. Za sada sve uredno koči, ponekad pakne naprijed znaju malo zacviliti.

Muči me jedna stvar, ATE zadnje pakne koštaju dva do tri puta više nego svi drugi proizvođači i imaju pet ili šest različitih modela te mi se malo teško snaći koje točno idu na moj auto. Gledao sam u opisu proizvoda i dvije tri pišu da pašu na moj Twingo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Auto za svaki dan, al sam već pokupovao dijelove, ugrađeni su i vozim se. Može lock teme

Link to comment
Share on other sites

  • frenchkey locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.