Jump to content

Clio II gubi antifriz i drugi problemi


Alen

Recommended Posts

2 hours ago, Alen said:

Jel se može na cliu skinuti prednje sjedalo odozgora?
Htio bi dignuti što je više moguće tepiha i oprati ispod pa osušiti ovih dana dok je lagana bura vani.


Najbolje odozdo jer izvadiš sve sa vodilicama. Nemoj biti ko ja koji sam pametan išao sjedalo vaditi iz kabine na teži način.
Trebat će ti dugi nastavak 13 za gedoru.

Link to comment
Share on other sites

Grije. Grijao je i prije, samo je svakih 2mj. potrošio od max do min antifriza.
Skidanje sica odispod mi ne odgovara jer nemam garažu niti dizalicu. Jedino da ga na klocne dignem i zavlačim se ispod.
Borny, kako si ti odozgora odšarafio?

Link to comment
Share on other sites

Thx.
Pogledam najkasnije za vikend, preko tjedna kad se vratim s posla već je skoro mrak.

Link to comment
Share on other sites

Kako bi rekao jedan frend: "Kad krene onda stvarno krene..."

Zavlačio se danas podvečer pod auto i ne izgleda komplicirano, neki gumeni čepovi su ispod tih šarafa od sica.

Ali... onda sam se sjetio pogledati ispod haube da li je sve ok s antifrizom i da nigdje ne curi... i svjetlim ja tako lampom da vidim da li je dolje sve ok, kadli dolje puknuta manžeta letve volana. Mijenjana prije točno 4 godine. Jbg, sad slijedi opet raskopavanje, promjena, špur,....

Točno ispod posude antifriza i crijeva od grijanja gdje ulaze u kabinu. Moraš biti ćorav da to ne vidiš, nema šanse da mehaničari nisu vidjeli. Ali niti riječi da bi rekli.

Mrzim takve majstore, uvijek najavim da provjere da li još štogod ne valja i pitam kasnije da li su primijetili kakav drugi problem i uvijek isti odgovor: sve je ok. Gazda je dobar čovjek, ali ne šarafi on, a njegovih 2-3 radnika koliko ih već ima nezainteresirani. I kod kojeg god majstora sam bio, a promijenio sam ih 3-4 u zadnjih nekoliko godina ista priča.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Balada se nastavlja....

Ovo curenje antifriza u kabinu je poprilično s**nje. Nikako to osušiti. Auto je već treći dan otvoren vani na suncu i buri, ali ova spužva ispod nikako da se osuši. Da bi stvar bila gora, nije to voda, masno je i ljepljivo. Kad god stisnem tu spužvu, još izlazi van. Čak se niti tepih gore ne suši.

Prijedlozi?

Čini mi se da bi to trebalo sve van, oprati u nekoj kemiji da se odmasti i onda natrag unutra. Sicevi van, tepih je u jednom komadu, spužva isto tako. Razmišljam da skinem samo centralnu konzolu, odrežem taj desni komad spužve i zamijenim ga. A tepih da operem nečim unutra na limu poda. Dok ne maknem spužvu ne isplati se ništa od toga.

Auto prošlo ljeto bio na kemijskom, iznutra je prije ovog incidenta bila apoteka ?

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Izvadi sve što možeš izvaditi a taj dio spužve izreži i kad izvadiš van posušiš sa fenom ili nekom grijalicom.

Link to comment
Share on other sites

Problem je što je to masno pa se ne suši. Treba prvo oprati pa onda sušiti. Morati će čekati vikend. Kako se auto vozi, gurnuo sam neku staru krpu između tepiha i spužve, sad kad upije masnoću stavljam drugu i tako [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

On 17. 11. 2018. at 14:50, Alen said:

Balada se nastavlja....

Ovo curenje antifriza u kabinu je poprilično s**nje. Nikako to osušiti. Auto je već treći dan otvoren vani na suncu i buri, ali ova spužva ispod nikako da se osuši. Da bi stvar bila gora, nije to voda, masno je i ljepljivo. Kad god stisnem tu spužvu, još izlazi van. Čak se niti tepih gore ne suši.?

Just 4 the record, u sustavu je original antifriz ili....?

Link to comment
Share on other sites

Nije, piše ti sve u prvom postu :)

Do 2015 je bio uvijek original, a onda je stavljen neki Cartechnic iz lagerosa kad je rađen veliki servis. Original za taj auto bio je tamno zeleno-plavi, tko se sjeća toga. Renault je u nekom trenutku prestao to raditi i sad imaju samo onaj žuti.

Pretpostavljam da hintaš na to da je možda antifriz kriv :)

Sad je promijenjen opet na neki neoriginal plavi nakon konzultacija s mehom. Zvao sam Anđelka, ali nema više u ponudi taj plavi koji sam stavio 2015. Neka izdrži još 2 g do idućeg velikog servisa,  a onda ćemo vidjeti. Baš sam gledao taj grijač kabine, sve izgleda maltene kao novo, saće, plastike, samo na jednom uglu jedva vidljivi trag gdje je antifriz kapao van.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Napokon malo suhog vremena, nastavak radova.
Maknuo centralnu konzolu i odrezao desni dio spužve, cca 2/3 je natopljeno antifrizom. Ozbiljno razmišljam da to ubacim u vešmašinu :)
Ili da kupim neku rabljenu spužvu na otpadu, pitanje je samo kakva bi ta bila.
Sad slijedi pranje tepiha u autu.
c487fb8f629ae8b677ae6e0d7db1399c.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Evo i epilog priče, 2 tjedna kasnije.

Tapecirung u autu kod suvozača opran spužvom i deterdžentom, odmah nakon toga usisivano usisivačem. Neki stari Končar, kanta koja može i vodu usisavati. Prošlo ok, ali ostalo jako mokro.

Spužva sa slike gore ubačena u vešmašinu i oprana 2 ciklusa , uz min, centrifugu od 400 rprm.  Mašina bacala grešku radi prekomjernog pjenjenja. Drugi put dodatno ispirano dva puta i ubačen neki dodatak za dezinfekciju. Miriši nakon toga. Sušenje je bilo problem jer preko tjedan dana nakon toga nije bilo suho, česte kiše i jutanje magle. Spužva je zeznuta jer je izvana glatka, kao da su je u proizvodnji našpricali u neki kalup pa se izvana napravila glatka kora, slabo izlazi voda. Na kraju sam na terasi dolje stavio stari ručnik, gore neku majicu i gazio po njoj. Naizgled je bila suha na opip, ali svaki put kad bi stao na nju, izlazila je voda iz unutrašnjosti. Tako posušio koliko sam mogao i sad je zadnjih nekoliko dana bila vani na suncu i vjetru pri temperaturama nekoliko stupnjeva u plusu. Bure je isto bilo, suha je ko barut sada.

Unutrašnjost auta bila je veći problem, kako su vani bili vlažni dani, unatoč vožnji svaki dan i puhanju ventilacije na noge, svako jutro opet je bilo orošeno ispod tepiha. Na kraju ubacio 6 litara pijeska za mačke :) Napunio u jednu staru malu jastučnicu i nekoliko čarapa, posložio ispod tepiha i to je izvuklo nešto vlage za 10-ak dana. Još par dana na buri i suho je napokon.

Danas sve ponovno montirano.

Evo fotke kod postavljanja jastučnice i kobasica od čarapa :)

1864695158_Untitled.thumb.jpg.8e1cc21ad54e9aa9e696d05876d5b41d.jpg

 

Zanimljivo kako u autu nije uopće jako smrdilo, počelo je jače tek kad sam otvorio to sve jer je antifiz bio ispod tepiha u spužvi. Ustvari se počelo osjećati jače tek sad ujesen za hladnijih dana kad je grijanje stalno radilo u autu. Dobro da da sam početkom ljeta radio i dezinfekciju klime radi pojave nekog mirisa. Kako se antifriz krenuo pojačano trošiti od proljeća, trebalo je vremena da se spužva napije, da probije kroz crni tapecirung koji s donje strane ima nešto nalik na gumu pa skroz gore kroz platneni tepih (origigi renault, još su dobri) i do gumene kadice. Tek kad sam kadicu dizao kod redovnog čišćenja i našao je odispod vlažnu klupko se krenulo razmotavati.

Glupi kvar koji nikome ne bi poželio.

Veseli me što na kraju nisam skidao sjedala, riješilo se sve odozgora :)

 

 

 

Edited by Alen
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.