Jump to content

Thalia 1,4 55kw preskočio zupčasti?


frenchkey

Recommended Posts

Po svoj prilici. Auto je stao nakon 300m vožnje i nije htio upaliti (auto je od kćeri). Kad sam došao i pokušao ga upaliti dogodila se detonacija u usisu od koje se otrgnulo kućište filtera zraka. Istog sam skinuo, namjestio usisnik i probao još jednom upaliti, opet se dogodila detonacija.

Već mjesecima sam kćer i zeta opominjao da je vrijeme za zamjenu, međutim danas ćemo, sutra ćemo dogodiloo se to što se dogodilo.

Koliki trošak mogu očekivati osim zamjene seta zupčastog, dakle posljedice preskakanja? Ventili, ravnanje glave, novi vijci, obrada glave, još šta?

Link to comment
Share on other sites

Otvoriti motor pa vidjeti stetu? Prvo. Možda budeš imao velike sreće pa da nije bilo vođenja ljubavi u cilindrima :)

Link to comment
Share on other sites

Imam ti idealnog donora, 70kw 16v sa mjenjanim zupcastim  i svim ventilima :)

zet ce mislit da je u formulu sjeo ak ga stavi

 

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

naletjeh na jedno zanimljivo mišljenje na jednom drugom forumu u vezi clia koji neće upaliti:

''Kad ugasi auto injector i dalje piša .. motor vruć, benzin isparava stvara se para ili zaljeva. I kad ga hoćeš upalit mora ga verglat jer je "presaugal", ne ili ga para zatuši ...

A onda postoji mogućnost detonacije ... i plastična usisna grana amen.''

''Ni jedna dijagnostika ne detektira puštanje injectora. A ovi kaj testiraju su obično aljkavi jer samo gledaju kako baca a neobraćaju pažnju dal piša (dovoljno je i da samo slini). Tak sam i ja nosil na stroj sve super sve 5 a jedan je cmazio i to sam sam otkrio kad sam ga spojio sam direktno.''

napominjem da prije 10-ak dana nije htio upaliti, tj. samo je izgubio snagu i stao. Ja sam naletio kasnije popodne i normalno mi je upalio i bio vožen sve do jučer.

Mislim, tanka mi je slamka spasa, ali valjda se može vidjeti stanje uzupčenosti remena prije samog skidanja glave, pa ako se tad zaključi da je ili nije preskočio da se ide dalje u popravak?

Link to comment
Share on other sites

Imao sam na twingu injektor koji je piškio. Auto ujutro na hladno palio čim mu ključ pokažeš, ali kad bi ga nakon vožnje ostavio par sati vrtio je malo dulje i jače se osjetio miris benzina iz auspuha. Ali nije nikad pucalo ništa, samo bi se polako i isprekidano digli okretaji kod paljenja.
Skini svjećice, moralo bi se vidjeti da je tamnija na tom cilindru.

Link to comment
Share on other sites

Da,  baš je smrdilo gorivo kad sam ga palio. Probam to sa svjećicama, thanks

Link to comment
Share on other sites

cca 2500-3000kn u dijelovima ako imas solidan popust negdje...prosao sam to jednom, samo sa dosta skupljim dijelovima i sa 16v :D 

e da, i trazi si sam dijelove po netu (dimenzije, modeli i sl.), jer 90% ovih prodavaca nezna nac odgovarajuce (npr meni ventile su 2x isporucivali krive, kao po katalogu i sl., kad sam se ja uhvatio trazenja dimenzija i svega, nasao da u svim katalozima krivo pise i da treba narucivati za skroz drugi motor i nakon montaze pasu 1 na 1...

Edited by Ruske
Link to comment
Share on other sites

set original zupčastog, vodenu pumpu i antifriz plus kanalni remen dobijem od Anđelka za cca 800 kn. Eventualno još bi naručio dihtung glave neku dobru marku, vijke i dihtung poklopca ventila. Ventile koje bude trebalo mijenjati i ravnanje glave ostavim na izbor majstoru. 

Samo ovaj moj majstor od povjerenja može tek za 2 tjedna, uf

Link to comment
Share on other sites

promjeni sve ventile i hidropodizace, kad vec to mjenjas...nemas ih 16 hvala bogu :D 

Link to comment
Share on other sites

nema hidropodizače već klasiku, podešavaju se kombinirkama i ključem 10 :D

 

DSC03411n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bolje se isplati slozit taj motor nego kupovat nekog macka u vreci kak sam ja 2x popusio, jedan motor vratio pederu nazad a drugi srecom dobio đabe ali ocito i s razlogom ( taj je zavrsio na otpadu ), raskopaj sve i vidi dal su se ventili potukli sa klipom. Dihtung glave novi ti treba, dihtung za ispuh, uzmi odma i nove gumice za usisnu granu nisu skupe, semering bregaste mozes promjenit takoder ne kosta puno. Vodenu, hmm kaja znam ja to nebi diro dok ne propisa nije ju ni kasnije neka nauka zamjenit. Serafi novi obavezno. Ja sam sve uzimao kod andelka, ovisi di uzicas najbolji rabat, nadi nekog ko ima u tokicu 40-45% i tam si zemi cjeli set za motor od victor reinza nutra dobis sve

Link to comment
Share on other sites

vodena je propišala. Zadnjih mjesec dana je počeo gubiti antifriz, nikako da vidim gdje, svi spojevi su izgledali suhi. I onda kad se ovo dogodilo i kad sam se nadvirio nad kanalnim remenom vidim kaplje ispod poklopca zupčastog

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Danas Thalia preuzeta sa popravka. Zupčasti pukao. Već sam imao dijelove spremne za zamjenu zupčatog, ali ni sreće ni pameti.

Zupčasti, natezač, vodena pumpa, kanalni remen i Coolelf antifriz od Anđelka za 800 kn. Troškovi popravka u koje je uračunata obrada glave, zamjena krivih ventila, dihtung glave, dihtung poklopca ventila, novi vijci glave i rad 2150 kn. 

Morao ga je upaliti na kablove jer je akumulator već bio izmoren verglanjem nakon kvara i stajanja mjesec dana. Motor radi dobro, gotovo nečujno, ali upalila se lampica akumulatora. Mjerenjem ustanovljeno da ne puni. Odvezao električaru, crkao Bosch regler. Kad te krene baksuz onda zaista krene.

Stavljen novi iste marke, 300 kn, ruke 100 kn. Akumulator napunjen na punjač, vergla OK, vidjet ćemo hoće li potrajati. Auto provozao 10-ak km, sve izgleda ok, osim mirisa benzina odnekud. Sutra ćemo Brake cleanerom oprati motor pa vidjeti dali je to samo ostatak od radova ili negdje pušta.

Sutra još sam ugradim Čajna daljinsko na privjesak i predajem vozilo kćeri i zetu

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

slobodno im reci da se mogu lupati nogom u guzicu, ja izmjenu zupcastog na meganu dci-u sam platio 2300kn , dodatno remenica mjenjana ona glavna.

Oni ce 3 soma platiti totalnu stetu tj puknuti zupcasti sa svim.

Link to comment
Share on other sites

hehe takva je klasa auta, sjećam se prije cca 15 godina fiata punto 1, 1.2 60ks, remen 100kn, španer 75 pumpa vode 120kn.. i to sve normalni brendovi, nije neko smeće bilo..  ja sam si sam radio pa me ispalo 300kn dijelovi..  e da i vanjski remen 50kn.

Link to comment
Share on other sites

Danas još ugradio na Thaliu kinesko daljinsko sa dva privjeska. Više mi je bilo pun k. otvaranja zatvaranja ključa, razmrdanih spojeva, kratkog dometa. Spojio i na 4 žmigavca pa jednom žmigne kad zatvaraš, dvaput kad otvaraš.

Konačno domet pristojan i radi iz prve. Sama brava na vozačkoj strani je bila provrtila pa se ulazilo preko suvozačke, ali i ta je bila tvrda nisam siguran da bi dugo izdržala-

Kad se vrijeme smiri zamjeniti motoriće brave zadnjih vrata jer ponekad ne otvaraju, a iste imam u rezervi odavno.

s-l1600.jpg

shema za clio/thaliju je ova označena, ako nekog zanima:

 

 

20181220_200331~2.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kakvo centralno ima Thalia original i što ti nije radilo?

Ako ti je brava tvrda, možda nije problem u cilindru nego u mehanizmu polugica. Imao sličan problem na twingu na oba vrata.Namučio se da skinem bravu iznutra, očistio sve, podmazao, radilo ko novo kasnije. Auto je bio 2000.g. i imao standardno daljinsko otključavanje.

Link to comment
Share on other sites

Senzore male 16mm ili velike?

 

@Alen ima na radio frekvenciju, ključ sa jednim gumbom. Mehanizam brave vjerojatno trebalo podmazati kao što si ti napravio, ali na bravu više ne mislim otvarati

Link to comment
Share on other sites

Ne sjecam se ciji regler sam ja kod sebe stavio ali sjecam se da sam ga platio cca 150-160kn, zamjenio ga sam, sve skupa 40min posla onako laganini

Link to comment
Share on other sites

Pokazao mi je stari, bosch je pisalo, isto tako i kutiju od novog, isti natpis

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

nastavljam sa sličnom pričom :

thalia 1.4 55kW

zupčasti remen se istrošio (22 zupca u nizu su ispala) , bio je star 8 godina, original Renault (Gates PowerGrip)

Thalia je stala u vožnji , bez ikakve buke i morao sam je odšlepati u Siget.

ispigali su se svi ventili ( 8 kom.),

Jučer došla s popravka, 

zamijenjeni su:

set zupčastog remena, pumpa za vodu, antifriz, ulje, filtar ulja, set gornjih brtvi, vijci glave    - oko 900 kn

obrađena je glava  motora, zamijenjeni ventili  - oko 1200 kn

rad u servisu - oko 1500 kn.

Ukupno oko 3600 kn.

Sada je sposobna za daljnje vožnje, još toliko..

Sretan put !       😊

 

 

 

 

  • Like 2
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Prijatelju si htio vidjet koliko može preći bez zamjene? Hvala sad znamo :)

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Popravak skuplji od auta 🤦🏻‍♂️

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.