Jump to content

Sandero Stepway


breksy

Recommended Posts

Pozdrav evo razmišljam o kupnji Sandera Stepway pa me zanima zna li itko kakva su iskustva sa rabljenim. I koji se motor pokazao najboljim

Link to comment
Share on other sites

0.9 tce ili 1.5 dci
Ja sam ga neko vrijeme gledao al nekak je lim tanak i slab. Kilavo slozeno, ko da su djeca slagala. Doduse bio je obican. Al izrada kazem subjektivno losa. Makar ih ima sve vise na cesti. Ko nova generacija pristupacnog auta tipa jugo.. pleh koji se prstom udubi, vrata kad se zatvaraju zvone suplje..
Motori su ok. Ovjes je ok. Neznam za zastitu od hrdje kakva je al ni nisam vidio nista odozdo. Samo lak. Jos samo kilava unutrasnjost i limarija podsjecaju da se radi o najjeftinijem novom autu..

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, breksy said:

Pozdrav evo razmišljam o kupnji Sandera Stepway pa me zanima zna li itko kakva su iskustva sa rabljenim. I koji se motor pokazao najboljim

1.5dci je odlican izbor.

 

Link to comment
Share on other sites

Nekome preporučivati dizel za recimo 5-6km po gradu dnevno? Pretpostavljam da dizel ima dpf? Pitati prvo koji uvijeti vožnje su u pitanju pa i da preporučiti.

A vidi nezahvalno je općenito preporučiti motor. Možda se neki pokazao super ali baš u tom autu koji kupiš ne valja i eto...

Po meni ako ima obični atmosferac u Sanaderu sa.ok opremom i prst u uho vjerovatno. Barem bi ja tako uzeo ženi za tih 5-6 km dnevno što napravi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Domba said:

Nekome preporučivati dizel za recimo 5-6km po gradu dnevno? Pretpostavljam da dizel ima dpf? Pitati prvo koji uvijeti vožnje su u pitanju pa i da preporučiti.

 A vidi nezahvalno je općenito preporučiti motor. Možda se neki pokazao super ali baš u tom autu koji kupiš ne valja i eto...

Po meni ako ima obični atmosferac u Sanaderu sa.ok opremom i prst u uho vjerovatno. Barem bi ja tako uzeo ženi za tih 5-6 km dnevno što napravi.

Obicni atmosferac (sce) ima u obicnom Sanderu, a u Stepway samo tce. Jedino ako se gleda s plinom ima tce u obicnom. Ali pored tce, ja sce ne bih ni gledao.

Link to comment
Share on other sites

Tce naravno.. ali digla se tolika prasina oko dizela da su sad kao najvece zlo koje postoji.. a desetljecima su u eksploataciji a zadnjih 15 godina intenzivno jer imaju nizi co2 od benzina. I sad su kao otkrili da imaju vise nox itd. Mislite stvarno da su sad to otkrili? Znaju oni odavno sto se sve dogadja unutar motora sa unutarnjim izgaranjem i to predobro. Pa znanstvenici ih istrazuju i koncipiraju. Ali politicari dogovaraju kad ce sto biti pusteno u javnost. Da nije bilo vw skandala i dalje bi dizel bio najbolji izbor.
Za par godina budu pustili da se objavi neko novo istrazivanje i onda budu opet diktirali tko bu kaj proizvodio i kupovao. Nasli budu neki spoj u benzincu pa bu on najvece zlo.
Truju nas sa svim i svacim i sve sto jedemo i pijemo je puno svega stetnoga. Tak da je danas sve relativno. Kapitalizam i konzumerizam rade cuda a i od ljudi budale. Svabi se kunu u postenje i marljivost pa su ispali najveci muljatori.
Moj brat ima u kangoou 2015. dci i motoric je beba. Ne trosi, tih je i stedljiv. Ne zna sto su regeneracije i dpf jer renoov motor to savrseno odradjuje.
Frendica nedavno kupila clio 1.5 dci 90 ks i super je takodjer.
A sandero ti je cijeli na bazi clia.
Tak da mozes uzet i 1.5 dci ako se vozis samo po gradu. Bez brige.
Danas je dizel zlo a sutra bu nekaj drugo i tak se manipulira ljudima na kaj budu trosili novce..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao u Meg 3 2013 1.5 dci 110ks i vozio sam ga u istim uvjetima po gradu 20tkm godisnje 5 godina kao i Superba 2.0 TDi koji sad imam i nikad nisam uocio ciscenje DPFa dok kod TDIa svakih 250km imam ciscenje. Renault je to fakat napravio savrseno. Za taj 1.5 dci fakat mogu reci da je pogoden motor, jos kad ga se mapira na 130 onda je pogoden do jaja. 

K tome, imao sam od prvog dana do 150tkm i 9 godina Meg 2 1.5 dci 100ks i nikad nikakvih problema. 

Getribe ih muce ali motor kao takav je mrak! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, ivan.martinko said:

Tce naravno.. ali digla se tolika prasina oko dizela da su sad kao najvece zlo koje postoji.. a desetljecima su u eksploataciji a zadnjih 15 godina intenzivno jer imaju nizi co2 od benzina. I sad su kao otkrili da imaju vise nox itd. Mislite stvarno da su sad to otkrili? Znaju oni odavno sto se sve dogadja unutar motora sa unutarnjim izgaranjem i to predobro. Pa znanstvenici ih istrazuju i koncipiraju. Ali politicari dogovaraju kad ce sto biti pusteno u javnost. Da nije bilo vw skandala i dalje bi dizel bio najbolji izbor.
Za par godina budu pustili da se objavi neko novo istrazivanje i onda budu opet diktirali tko bu kaj proizvodio i kupovao. Nasli budu neki spoj u benzincu pa bu on najvece zlo.
Truju nas sa svim i svacim i sve sto jedemo i pijemo je puno svega stetnoga. Tak da je danas sve relativno. Kapitalizam i konzumerizam rade cuda a i od ljudi budale. Svabi se kunu u postenje i marljivost pa su ispali najveci muljatori.
Moj brat ima u kangoou 2015. dci i motoric je beba. Ne trosi, tih je i stedljiv. Ne zna sto su regeneracije i dpf jer renoov motor to savrseno odradjuje.
Frendica nedavno kupila clio 1.5 dci 90 ks i super je takodjer.
A sandero ti je cijeli na bazi clia.
Tak da mozes uzet i 1.5 dci ako se vozis samo po gradu. Bez brige.
Danas je dizel zlo a sutra bu nekaj drugo i tak se manipulira ljudima na kaj budu trosili novce..

A vidi ovo ne možeš promijeniti. Ako uspiješ možda i kupim dizela :)

A što se tiče moje žene, onda vozi 2-3km do trgovine svaki 3-4 dan i nazad. I možda jedno. Mjesečno ode negdje van grada. Tako da bez obzira čiji dizel nema šanse da čisti DPF jel nemoze se ugrijati nikako. Čak i plin je sada po zimi samo teret jel nekada se uopće ne prebaci na plin.

I zbog toga ponavljam nemoguće nekom preporučiti koji motor da kupi. 

Link to comment
Share on other sites

Btw, u vezi regeneracije:

''Another plus, the 1.5dCi use a 5th injector placed before the FAP, so had far fewer problems because of misuse, as it was able to regenerate idle in traffic jams. It's patented, by Toyota! And with this system, the regeneration in addition to being effective, is transparent, and most importantly, does not pollute the engine oil. (as on the first Fiat 500 diesel for example)''

 

google translate s francuskog, ako je što krivo, 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma kilometraža je pretezito gradska i to po Splitu, znači par kilometara do posla i nazad, a eventualno vikend selo ili neki izlet tako da mi se prikladniji čini benzinac. Ali strah me jel je to novi motor i ne znam ima li nekih mana dok je 1.5 dci već godinama jedan od boljih na tržištu 

Link to comment
Share on other sites

Ma uzimaj dizela nemas sta mislit.Ja imam dizele od 2010, 2 SDIa, pa dva TDI-a pa sad dci... isto gradska voznja 90%...5-10km u jednom smjeru..nikakvih problema nema

Link to comment
Share on other sites

VAG-ov 1.6 i 2.0 TDI od 2009-2015. ima najvise problema sa dpf-om i regeneracijama na kratkim relacijama. Dokazano. A reno ak ima 5 dizni to je super..
Pezoov fap sa aditivom je bio najbolji ali su ga mislim ukinuli..

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, breksy said:

Ma kilometraža je pretezito gradska i to po Splitu, znači par kilometara do posla i nazad, a eventualno vikend selo ili neki izlet tako da mi se prikladniji čini benzinac. Ali strah me jel je to novi motor i ne znam ima li nekih mana dok je 1.5 dci već godinama jedan od boljih na tržištu 

Uzmiinda benzinaca nisu to kosi motori, a i daleko od novi.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, ivan.martinko said:

VAG-ov 1.6 i 2.0 TDI od 2009-2015. ima najvise problema sa dpf-om i regeneracijama na kratkim relacijama. Dokazano. A reno ak ima 5 dizni to je super..
Pezoov fap sa aditivom je bio najbolji ali su ga mislim ukinuli..

da a?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Da ne otvaram novu temu - ima li tko možda priručnik/uputstva u PDF-u? Na netu nalazim samo one prodajne brošure...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Treba zagrebati ispod površine, pa vidjeti koliki dio se odnosi na sustave za zaštitu zombija (radim sve osim što sam uključen u promet, pješak, biciklist, influencer, znaš ti ko sam ja?, ne može nam niko ništa...), a koji dio na samu zaštitu u ostalih 2% loše sreće. 

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, CRN11 said:

Treba zagrebati ispod površine, pa vidjeti koliki dio se odnosi na sustave za zaštitu zombija (radim sve osim što sam uključen u promet, pješak, biciklist, influencer, znaš ti ko sam ja?, ne može nam niko ništa...), a koji dio na samu zaštitu u ostalih 2% loše sreće. 

Laganim grebanjem ispod povrsine, da se zakljuciti da nije to toliko lose koliko 2 zvjezdice na prvu sugeriraju. Medutim, usporedujuci s npr. Toyotom Yaris koja je slicna klasa i testirana po istim kriterijima je ipak dosta losiji rezultat. Naravno, novi Sandero kakav god da je, znacajno je sigurniji od dobrog dijela hrvatskog voznog parka voznog parka koji je u prosjeku star destljece ipo. Ali da je briljirao na testu u 2021. godini, definitivno nije.

 

Sandero

Sandero.png

Yaris

Yaris.png

Edited by Lucky_ZG
Link to comment
Share on other sites

Ako sam dobro pročitao upravo su ocjene u kategorijama zaštite pješaka i safety assist utjecali na ovako nisku ukupnu ocjenu. Možda griješim ali se na testu našao osnovni model Sandera bez nekih sustava koji dolaze u skupljim inačicama ili uz doplatu a koji bi u konačnici donijeli i boljoj ukupnoj ocjeni.

Link to comment
Share on other sites

"Dacia Sandero Stepway se u novom izdanju proljepšala i približila mainstream modelima, ali u pogledu sigurnosti ne očarava. Tako autonomni sustav kočenja reagira samo na druga vozila, a ne pješake i bicikle, a nema ni sustava potpore držanju vozne trake. S druge strane Dacia u pogledu crash testa prolazi sasvim solidno sa 70% zaštite za odrasle putnike i zaslužuje četiri zvjezdice."

https://www.index.hr/mobile/clanak.aspx?category=auto&id=2268657

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Važna je čvrstoća karoserije,njeno upijanje energije sudara i hrpa jastuka. Znači,da vozač i putnici prežive. Ove ostale tehnikalije su rezervirane za skuplje aute s skupim opremom. Ne treba se više uopće zamarati s NCAP. Za koju godinu će 5 zvjezdica imati auto koji će sam uočiti nesreću,upaliti mlazni motor,razvući krila i preletjeti situaciju. Moja Corsa je imala 5 zvjezdica i ja sam živ s malim ozljedama. Danas na testiranju nebi joj dali ni jednu.odlična mi je nova Dacia Sandero stepway. Da mogu,a bio mi je plan prije nesreće,odmah bi novu kupio i to plinaru

  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

ja se na te zvjezdice uopće ne obazirem. sve ovisi od specifične situacije sudara i druge nesreće.

oni uvjeti koje testeri imaju u tvornicama i simulacijama su možda 5% od mogućih scenarija na cesti, tako da 4 ili 5 zvjezdica ne znači bar ništa. sjetimo se lanjske nesreće kad je tip (bio na drogama i sl) u punoj brzini spizdio auto pun turista na naplatnoj kućici ili kamiona koji je smljeo auto u tunelu Ledenik. 

eto ja gledam na takve scenarije a ne lagano dodirivanje farovima pri 40 km/h.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.