Jump to content

Sandero Stepway


breksy

Recommended Posts

59 minutes ago, alki9969 said:

ja se na te zvjezdice uopće ne obazirem. sve ovisi od specifične situacije sudara i druge nesreće.

oni uvjeti koje testeri imaju u tvornicama i simulacijama su možda 5% od mogućih scenarija na cesti, tako da 4 ili 5 zvjezdica ne znači bar ništa. sjetimo se lanjske nesreće kad je tip (bio na drogama i sl) u punoj brzini spizdio auto pun turista na naplatnoj kućici ili kamiona koji je smljeo auto u tunelu Ledenik. 

eto ja gledam na takve scenarije a ne lagano dodirivanje farovima pri 40 km/h.

Prvi vecim brzinama Dacia, u odnosu na one koji su bolje prosli na testu, moze biti samo gora tako da ti testovi ipak nesto znace, ipak se rezultati mogu prenijeti na realnost.

Takoder, nisu te brzine u testovima ni tako male za sami trenutak udara. 

Link to comment
Share on other sites

Može. Istina ali i drugi su duplo skuplji. Može se kupiti golf 8 za 30 000 eura i imati radar i koji jastuk više,samo treba imati taj novac. Tko to od nas ovdje ima? Ma Dacia je zakon. Pod uvjetom da se ne odlijepi i ne strune. A to će vrijeme pokazati. Odličan im je i ovaj tri cilindra 1.0 još i plinara.. 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, dado_sk said:

Može. Istina ali i drugi su duplo skuplji. Može se kupiti golf 8 za 30 000 eura i imati radar i koji jastuk više,samo treba imati taj novac. Tko to od nas ovdje ima? Ma Dacia je zakon. Pod uvjetom da se ne odlijepi i ne strune. A to će vrijeme pokazati. Odličan im je i ovaj tri cilindra 1.0 još i plinara.. 

Nekada bi se i slozio s tobom, ali danas to nije istina. Dacia je cijenom mozda 10-15tkn jeftinija od ekvivalentno opremljene konkurencije. Pogledaj samo npr. taj ranije spomenuti Yaris, ili brata Clia.

Link to comment
Share on other sites

Realno nije taj Sandero nesiguran auto za sudar i siguran je slično kao npr megan 3 kakvog imam. Međutim u dsnašnje vrijeme je ipak podbacio i za malo više novaca voziš ljepši, udobniji, opremljeniji  i sigurniji Clio & konkurenciju. Mada kada pogledam Sandero kao cjelinu i paket mislim da nikad nije bio bliži toj istoj etabliranoj konkurenciji.. 

Vozio bi ja ovaj Sandero bez beda😉

Link to comment
Share on other sites

U Corolli imam radar i sve te pizdarije. Čak štoviše ako se previše priblizis auto parking senzore nagaze na kočnicu. A danas situacija. Lik koji vozi u suprotnom smjeru odluci preci u moju traku. Lijevo jelda nema smisla, desno obitelj na biciklima auto pišti i na svim ekranima crveni BRAKE  čak i ugasio radio... Lik se na vrijeme pomakao. Ja sam bio na kočnici. Ono da nije što sam mogao sa radarima, parking senzorima i sličnim? Kada se ti hoćeš zabiti u nekoga onda pomažu te stvari ali obrnuto baš i ne.

Link to comment
Share on other sites

Znači ti moderni auti vrište na sve strane i upozoravaju ko moja žena u kritičnim situacijama. Ništa nova 😂😂😂😂

Nego je li to remeti tebi odluke i kakav to utjecaj ima na tebe kao vozača?

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Odlični su mi ovi tri cilindra turbaci. Ja sam svojim oduševljen. Samo da ne eksplodira ( po YouTube česti slučaj 😄 ). Ova kombinacija s plinom je zaista super. Vozio mi frend u Cammeu i oduševljen je bio. Mislim da Clio 5 starta skuplje i nema klimu u osnovnoj od stepwaya. Iskreno,Clio je dorađeniji i temeljitije napravljen ali ovaj novi stepway je meni ljepši i radije bi njega. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Znači ti moderni auti vrište na sve strane i upozoravaju ko moja žena u kritičnim situacijama. Ništa nova [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Nego je li to remeti tebi odluke i kakav to utjecaj ima na tebe kao vozača?
Nakon glasnog upozorenja večinom on počne kočiti prije. Iz početka mi je pogled išao prema tabli da vidim što se dešava iako imam head up displej.
Sad krajičkog oka vidim da pizdi i ako treba gazim i ja kočnicu ako ne treba onda mu je**m sve po spisku što me plaši.
Mislim da nas iskusnije za volanom ništa takvoga ne može omesti u kritičnim situacijama jer smo navikli boriti se i bez toga.
Prije par mjeseci bili neki radovi na cesti uz sami rub kolnika omeđeni onim malim gumenim stupićima.
Iz suprotnog smijera ide auto ali imam dovoljno prostora da zaobiđem i vratim se u svoju traku. Ali gad se uplašio i počela vriska i kočenje. Prestao je kočiti čim sam okrenuo volan u desno i vraćam se u svoju traku.
Zbog njegovog kočenja morao je kočiti auto iz suprotnog smijera. To je vrlo neugodna situaciija koje uopće ne bi bilo da nije bilo tih "pomagala".
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, CRN11 said:

Znači ti moderni auti vrište na sve strane i upozoravaju ko moja žena u kritičnim situacijama. Ništa nova 😂😂😂😂

Nego je li to remeti tebi odluke i kakav to utjecaj ima na tebe kao vozača?

Zenka kada vristi ne stisa radio i ostalo :)

Za sada jedini utjecaj je da se sjetim bogatstva hrvatskog jezika kada su u pitanju psovke :) Iskreno pisti bezveze nekada. Jednom na Aurisu je bilo da ja nisam vidio situaciju i da je auto odregirao bolje nego ja. Iskreno u madarskoj sam kupio vinjetu i izlazim na autoput, uzeo mobitel u ruke da nazovem zenu da sam skoro kuci i neki lik istrci pred mene na ubrzajnoj traci... nisam ga tamo ocekivao.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Nakon glasnog upozorenja večinom on počne kočiti prije. Iz početka mi je pogled išao prema tabli da vidim što se dešava iako imam head up displej.
Sad krajičkog oka vidim da pizdi i ako treba gazim i ja kočnicu ako ne treba onda mu je**m sve po spisku što me plaši.
Mislim da nas iskusnije za volanom ništa takvoga ne može omesti u kritičnim situacijama jer smo navikli boriti se i bez toga.
Prije par mjeseci bili neki radovi na cesti uz sami rub kolnika omeđeni onim malim gumenim stupićima.
Iz suprotnog smijera ide auto ali imam dovoljno prostora da zaobiđem i vratim se u svoju traku. Ali gad se uplašio i počela vriska i kočenje. Prestao je kočiti čim sam okrenuo volan u desno i vraćam se u svoju traku.
Zbog njegovog kočenja morao je kočiti auto iz suprotnog smijera. To je vrlo neugodna situaciija koje uopće ne bi bilo da nije bilo tih "pomagala".
Jel se moze iskljuciti taj sustav? Ili na neki nacin reducirati njegov rad. Jer nije racunalo uvijek brze i ne donosi zakljucke i akcije na temelju ispravne procjene situacije. Sto ako koji senzor javi gresku itd..
Link to comment
Share on other sites

Može se ugasiti potpuno ili podešavanje osjetljivosti i reakcije na 3 stupnja.
Na hi se boji proći pored parkiranog auta na 1m

  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, mata73 said:

Na hi se boji proći pored parkiranog auta na 1m

Nisam znao da je toliko plasljiv. Ja sam Normalno vozio na HI Aurisa. Corolla je na med, slicno mi je. Na jednom mjestu uvijek pisti, ali ima smisla, otok je i parkirani auti. otok proloazim desno pa moram lijevo da prodjem aute.

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovorima 👍 nisam upućen u nove tehnologije u praksi, dobro je da se asistent može gasiti i podešavati. E sad jel to kod svih marki tako, ne znam.

Generalno je dobra stvar, al baš me zanimao i Matin odgovor koji ima nešto više km od mene, ja sam tek na cca 320tkm 😁 kombi, auto, motocikl.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ove moderne vozim vrlo kratko i kad pretjerujem onda se moje reakcije kose s onim što elektronika čini., jer naučio sam bez toga.
Vrlo rado bi da mogu gasiti ABS posebno kad je snijeg.
Tek sam na 1.5 mil odvoženih pa se možda još naviknem na ESP/ABS [emoji23]

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, mata73 said:

Ove moderne vozim vrlo kratko i kad pretjerujem onda se moje reakcije kose s onim što elektronika čini., jer naučio sam bez toga.
Vrlo rado bi da mogu gasiti ABS posebno kad je snijeg.
Tek sam na 1.5 mil odvoženih pa se možda još naviknem na ESP/ABS emoji23.png

Nikad se kolega neces navic ja sam vise od 2.5mil...To je jednostavno za ove mljadje generacije koji su na to naucili od pocetka... A mi "Stari" znamo kako je bez toga pa nam se nekad kosi sa logikom...Dan danas iscupam osigurac od ABS-a kad je snig... 

Edited by macak
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mata73 said:

moje reakcije kose s onim što elektronika čini

E to je ta bit koja me zanimala.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 18. 04. 2021. at 20:41, Vladek said:

"Dacia Sandero Stepway se u novom izdanju proljepšala i približila mainstream modelima, ali u pogledu sigurnosti ne očarava. Tako autonomni sustav kočenja reagira samo na druga vozila, a ne pješake i bicikle, a nema ni sustava potpore držanju vozne trake. S druge strane Dacia u pogledu crash testa prolazi sasvim solidno sa 70% zaštite za odrasle putnike i zaslužuje četiri zvjezdice."

https://www.index.hr/mobile/clanak.aspx?category=auto&id=2268657

Ono crveno uopće ne mora biti loše.

Kad sam prvi puta prije skoro 5god vozio auto s radarom i ACC-om bio sam oduševljen. Kako je vrijeme prolazilo počeo sam ga se bojati jer su me neke njegove reakcije dovele u opasne situacije na više različitih auta.

  • Recimo biciklist se vozi k'o manijak na rinzolu i cimne se u lijevo. Radar to prepozna kao da će biciklist izletjeti na cestu, nagazi kočnicu i napravi lančani sudar. S pješacima je slično.
  • Kamion s niskom platformom poput labudice vrluda u desnoj traci i radar to vidi kao potencijalnu prepreku ali nije 100% siguran. Nikad ne znaš da li će usporiti ili nagaziti na kočnicu.
  • Otvorena cesta, netko iz suprotnog smjera izviri iz kolone i krene u pretjecanje pa se predomisli i vrati natrag. Radar poludi.
  • Crveni katadiopteri/svjetla na ogradi autoputa Rijeka-Zagreb: auto zabrije da je to kolona koja stoji (radar+kamera) i krene kočiti...

Ja bi bio mirniji u Sanderu s radarom koji reagira na očite stvari nego da imam neki od "sofisticiranih" koji pušu na hladno. Mislim da su ih malo prerano pustili van i da nisu spremni za sve situacije.

Osim toga što se tiče lane assist funkcije samo auti visoke klase drže auto u sredini trake. Svi ostali te bacaju kao fliper od lijevog do desnog ruba trake, a u najboljem slučaju te drže uz traku.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

S radarom nemam toliko iskustva, ali s lane asistom imam. Imao sam to u službenom Rifteru. Vrlo nelagodan osjećaj, pogotovo kad tipa u zavoju nagaziš na crtu, pa ti krene čupati volan iz ruke. A putanju je korigirao točno tako, kad dođeš do ruba trake. Na kraju sam imao ritual odmah nakon paljenja auta, gašenje toga i start-stopa. Sreća da su tipke bile jedna kraj druge lijevo od volana :)

Link to comment
Share on other sites

@Med0 Ma nije to tako dramatično, bar kod ovog mog Renolčeka. U 5 hiljada kilometara mi je dva puta samo na sekundu nešto počeo tuliti, još ni jednom nije manijakalno kočio a bile su ovakve/slične situacije koje si ti naveo. Kako se on brzo "preplaši" da je neka opasna situacija, tako se brzo i "unormali".

Jedino kaj sam lane assist isključio i ne zato kaj ne valja, dapače skroz je dobar ali mi jednostavno nije prirodno korisiti za svakodnevnu vožnju već samo na autoputu i na duge pruge.

Link to comment
Share on other sites

Evo uzeli tastu sandera...2017. god 56iljada km 1.5 dci 90ks, ima kameru i podosta opreme... 63 iljade kn... Prvi vlasnik.

IMG_20210424_080322.jpg

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Jel možete vjerovat da su to radkape gore? Čeličane su nekak napravili ko petokrake i sad ne vidi čelik... :)  Šparalo se di se stiglo.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, macan said:

Jel možete vjerovat da su to radkape gore? Čeličane su nekak napravili ko petokrake i sad ne vidi čelik... :)  Šparalo se di se stiglo.

😄 imao sam istu reakciju!

Link to comment
Share on other sites

Meni je kolega uzeo Stepway Sandero i kad ga je doveo na posao a ja čizmom u felgu kad ono plastika umalo što nije pukla. Skoro me lik ošamario. :zubo:

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.