Jump to content

K: Ispusna grana Clio 3 RS 197


fastrs

Recommended Posts

Kupujem ispusnu granu za Clio RS 3 197, ako netko ima tu za prodaju ili zna neki kontakt kome se obratit bio bi zahvalan.

Od kojeg je materijala ispusna, ako su male pukotine, da se zavari kako treba koliko bi to trajalo? 

Link to comment
Share on other sites

Kupujem ispusnu granu za Clio RS 3 197, ako netko ima tu za prodaju ili zna neki kontakt kome se obratit bio bi zahvalan.
Od kojeg je materijala ispusna, ako su male pukotine, da se zavari kako treba koliko bi to trajalo? 
Imam ja, treba samo dat kod Lastovčića da navari nove savitljive one zglobove ili kak se to već zove i imaš novu...javi se na PM

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ovako, na Clio 197/200 uglavnom odlaze na grani savitljivi zglobovi ( izgore s vremenom i auto počne ružiti za određenim okretajima) i najjednostavnije je majstoru donijeti drugu ispravnu granu nego otići majstoru da ti raskopa most i skine granu pa onda nosiš na varenje i onda opet nazad majstoru.
Recimo Belinići vare kod Lastovčića i nemaju zamjerke, a dotični ih je povario gro dosad, samo mu moraš donijeti komplet granu da ju fiksira prije rezanja i varenja da bude kao original u dimenzijama.
O cijeni nove neću ni pričati, a ja sam imao sreću da sam kupio polovnu od 200 ispravnu sa malo kilometara i ostala mi je moja za rezervu kad ode i ova pa da napravim gore navedeno...
Reći da su svi nula bodova za nešto poprilično jednostavno je neozbiljno...


Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Asfalteka, za flexibilne znam da im je to bojka i to odlazi. Mijenjao sam ih prosle god, najvise posla je sa skidanjem mosta. Sutra je provjera kod mehanicara, ali po zvuku cujem da je probilo odmah na kolektoru od ispusne.Narucio sam novu brtvu i vijke ispusne jer je bilo samo malo cut pa sam mislio da ce to rijesit stvar, ali od jucer je cut dosta vise, uglavnom sutra cu znat kako i sta mi treba. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pazi da ti nije probilo na varovima kod brezona. Tamo zna isto propirit. Stavis ogledalo i pogledas. Bude trag. Ja sam mjenjao gibljivo crijevo i s radom izaslo me 500kn. Kasnije me je jos 200kn izaslo varenje kod dosjeda s motorom. Uglavnom meho mi je skinuo granu vrlo brzo ali nemoj zaboravit prije posla otpojit akumulator. Zna grana dotaknit anlaser pa zaiskri. 

Link to comment
Share on other sites

Jeste Zrmi tamo je i probilo vjerojatno i od tamo se cuje i vidi se trag. Kolega asfalteka salje granu pa cu ovu rijesavat kad stignem. Trebalo bi je varit pa nosit bazu na ravnanje. Novu brtvu i matice imam. Valjda ce majstor odspojit ili mozda bolje da mu ja napomem da ne bi bilo kasnije, nisam znao. Flexibilne znam da su im mana ali sta i ispusne pucaju, malo mi je cudno to da tako probije.  Evo na slici se vidi kamo pusta. 

DSC_0058.JPG

Link to comment
Share on other sites

Pa bolje da tibse zavari ta tvoja nego da stavljas drugu jel ce i ona otic. Vidis da su serijski varovi slabi. Ja bih svoju popravio da nemam vise problem s tim. Stavim i novo gibljivo i ove varove pojacat i deri.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam tko tu na forumu ima toyo ispusnu, ali citam da dobije veci flatspot i da ne sjeda bas dobro nego lupa dole u most, onda stavljaj powerflex. Ne znam koliko mislim jos drzat clio pa mi se neda zezat sa time. Stavit cu drugu oem granu, mozda pojacat malo varove i druge flexibilne, novu brtvu i matice i dosta, a dosta mi je hitno. 

Link to comment
Share on other sites

Ne znam tko tu na forumu ima toyo ispusnu, ali citam da dobije veci flatspot i da ne sjeda bas dobro nego lupa dole u most, onda stavljaj powerflex. Ne znam koliko mislim jos drzat clio pa mi se neda zezat sa time. Stavit cu drugu oem granu, mozda pojacat malo varove i druge flexibilne, novu brtvu i matice i dosta, a dosta mi je hitno. 
Staviš Powerflex gornji nosač i to je to.
Flat spot dobivaš zato jer ta grana nema precat.
Ništa što se dobrim remapom ne da ispeglat.
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Zrmi RS said:

Pazi da ti nije probilo na varovima kod brezona. Tamo zna isto propirit. Stavis ogledalo i pogledas. Bude trag. Ja sam mjenjao gibljivo crijevo i s radom izaslo me 500kn. Kasnije me je jos 200kn izaslo varenje kod dosjeda s motorom. Uglavnom meho mi je skinuo granu vrlo brzo ali nemoj zaboravit prije posla otpojit akumulator. Zna grana dotaknit anlaser pa zaiskri. 

Ne kužim?!?

500kn si platio zamjenu i varenje jednog flexibilnog crijeva.

Onda si naknadno 200kn platio varenje, pretpostavljam, jedne cijevi ispuha i flanđe koja sjeda na glavu motora.

A kolko te još koštalo skidanje grane s auta, nova brtva ispušne grane, i rad majstora da sve to rastavi i ponovno sastavi? Dva puta si morao skidati granu da bi ju zavario.

Link to comment
Share on other sites

Majstor ima dosta posla za skinut granu, mora ic dole most i to se ne napravi u tren. Kad je dole grana onda je najbolje pojacat granu i zavarit dve nove flexibilne gore. Novu brtvu obavezno i nove matice za flandju. U ovlastenom je brtva stotinjak kuna, tako nesto su i matice, a za taj trosak nemas sta stedit. Za skinut granu traze 500kuna cak i vise jer nije to mali posao i izgubi se vremena. Cijeva nove grane u ovlastenom je malo previse jer grana dolazi komplet sa predkatalizatorom, mislim da je 12tkn ako me pamcenje dobro sluzi. Druga solucija je ic na toyosport ili ktec koja je 3xskuplja od toyo ali mislim da je i bolja. 

Link to comment
Share on other sites

Meni je radio frend doma u garazi i prvi put mi nije uzeo nista a drugi put 200kn za skidanje. Jbga ja imam neke sheme pa njemu odradim dosta toga. A gdje to kostaju brezoni 100kn? Mene su izasli 560kn mislim i jos brtva. No to sam mjenjao prije. Uglavnom brtva je metalna i mozes i nemoras ju mjenjat no za 100kn nije vrijedno zezanja. Brezoni se ne mjenjaju, ja sam ih mjenjao iz drugog razloga. Toyosport grana trazi remap sto ma tom autu ja vise nikad ne bih radio. Svakom za volju.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.