Jump to content

K: Clio 1.8 16v ili Williams


BALEV

Recommended Posts

Trenutno nema niti jednog u oglasu kod njih al u zadnjih mjesec i pol su bila dva. Jedan za 1500€, stanje za radit projekt i jedan za 2500€ u super stanju.

Koga zanima nek poprati stranicu polovniautomobili.com, tamo najcesce iskoci. 

E sad pitanje kako rijesit uvoz dal tko ima ideju?

Link to comment
Share on other sites

A kakvu ideju trebaš? Pa procedura za uvoz iz ne EU država je poznata kao i unos iz EU država.

Link to comment
Share on other sites

Pa eto mozda sam krivo informiran al tako star auto ne mozes uvest.. tako mi je par ljudi reklo.. kazem mozda sam samo krivo informiran.. 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je jedina šansa da se dobije dozvola od CVH za uvoz rijetkog vozila koji bi bio "bogatstvo" nacionalne tehničke povijesti. 

Neznam proceduru niti šta i kako ali na tu neku bazu su ljudi uvozili stare aute. 

Da li postoji kasnije kakvo ograničenje u korištenju neznam!

Link to comment
Share on other sites

Pa eto mozda sam krivo informiran al tako star auto ne mozes uvest.. tako mi je par ljudi reklo.. kazem mozda sam samo krivo informiran.. 
99% sam siguran da za vozila nema ograničenja o starosti kao neko vrijeme prije ulaska u EU, dok je bilo 10 godina neko vrijeme ograničenje.

Što se tiče troškova, ima klasika kao za bilo koju robu van EU, plus trošarina za vozila. Dakle, carina, PDV, i gore spomenuta trošarina. Priča bi bila malo jeftinija kao što je bilo i prije, da je prodavatelj pravna osoba koja može iskazati netto cijenu, koja se u tom slučaju plaća. Obzirom da sljeduje svakako naš PDV. Normalno, tržište diktira cijene, većinu takvih auta kupuju fizičke osobe, i ne može trgovac staviti brutto cijenu uvećanu za PDV od nekog tko prodaje privatno. Pa onda tu ima razlike.

Ja vjerujem da bi konkretni model iz naslova koštao izvan EU još barem x2 od te neke cifre spominjane. Ma i više.

I tu sad opet vrijedi, to se isplati za mint primjerak. Jer će davanja ukupna biti ista i za primjerak od 2000€ i za onaj salonski sa par tisuća km od 15000€. A onda je svakako lakše progutat kad su ti davanja 20% cijene vozila, a ne 120%.

Link to comment
Share on other sites

Evo bas sam jucer pricao sa frendom (starija ekipa sa foruma ga za pod Maxo) i on je bio u kombinaciji za uvoz iz srbije i dobio je odgovor za Williya da mozes uvest pod "rijetki automobili" a 1.8 16v NE jer to spada pod "obicni" clio.. bar ne za sada...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
8 hours ago, Dasso299 said:

Znam taj auto. Prije nekih 2 god cca kad sam kupovao 172 mi se nudio i taj. Onda je bi u garaži i stajao je par godina bio, neka sivo srebna boja je bila. Na autu je bio plin, i bio je malo udaren napred, svijetlo hauba i blaobran, tip valjda zaboravio bio potegnut ručni pa auto pobijegao negdi ispred kuće, ali niš strašno nije bilo. Odispod je imao malo  površinske hrđe na nekim mjestima, ništa kakvi oni znaju bit. Mislim da je onda bilo nekih 1000-1500e al meni se nije dalo *ebat sa time. I onda ga je uzeo taj koji ga sada i prodaje, on ga je lakirao komplet na novo, riješio motor, mislim da je maknuo plin ali nisam siguran. I poslije sam i bio vidio taj auto kak radi i vozi, vozio ga nisam nit bio u njemu tak da nemogu reć šta i kako. Al ono što sam ga vidio nakon šta je napravljen zgleda dobro.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.