Jump to content

Fluence 1.6 16v troši ulje


Turul1978

Recommended Posts

Proljetos ja kupio naslovni auto. 2008 godište... tada sa 78 000km.. Odmah po tome otjerao u Fornix gdje mi napravili servis... sve filtere, svječice, ulje.. dakle... sve osim velikog servisa... primjetio ja po tome da on meni troši ulje.... oko litru na 10 000 ... na idućem servisu ja promijenio ulje i stavio Shell... i sad prešo oko 6000km od tada... i opet mi troši... za sada usipao (pomalo) 7dcl a nije ni na maximumu... do maximuma mi fali bar još deci-dva.. to je definitivno PREVELIKA potrošnja....

Šta mi je raditi?

ato ima godina... ali jako malo kilometara... jako me to zabrinjava

Link to comment
Share on other sites

Litru na 10.000 km nije zabrinjavajuće i nije nenormalno.
Provjeri dali negdje curi ulje,izmjeri kompresiju motora,ako je ujednačena na sva 4 cilindra ne diraj dalje ništa i samo vozi.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

hoće slinit na poklopcima bregaste, pa sa strane, na termostatu, semerinzima i tak dalje.. pogledaj mašinu sa svih strana.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Problem se nastavlja i rapidno pogorsava. Potrosnja ulja je porasla na 2.5 litara na 10 000. Jako me sada zabrinjava.  Sta mi je činiti,? Kojim redosljedom? Vidno nigdje ne curi...  nema fleka ulja ipod auta....

Link to comment
Share on other sites

Koje ulje koristis?
Renault benzinac voli Elf 5w40 900 FT ili 10W40 STI

Link to comment
Share on other sites

Ocito da ti auto presao puno vise a i da nije hladni startovi sa godinama... Nemoj bacat novce na gumice ventila i sl. gluposti to sve vuce na karike lose...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Taj motor ako je odrzavan prolazi 400tkm bez otvaranja.
Gdje si ga i od kog kupio? Cudno da netko skida km na benzincu starom 12 godina..
Mozda je zapekla karika od stajanja i slicno..

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, frenchkey said:

izmjeri tlak u cilindrima

Sa tim cu vjerojatno početi.  Auto je 9 i neš godina. Vozio ga neki doktor iz Splita.  Kada sam uzeo imao je 78 000 sada je na 108 000. Odmah po kupovini ugradio sam plin (brc).  Taj dr. je na 50 000 (5. godina) napravio veliki servis. Prvi servis sam ja napravio u Fornixu na tih 78 000. Sipali elf 5w40. Drugi na 88 000 isto Fornix.. Sipali Shell 5wx40 (ja dono ulje) treci na 97 000 ... kod majstora koji je ugradio plin.. sipao Total 5w30... cini mi se da  Totala jede najviše.  Elfa i Shella pojeo oko litru... mozda mi je to sve do ulja... ali iduci tjedan cu vec negdje dati izmjeriti kompresiju. Inace je auto.mrtvo puhalo.. ne vuče... imam i Skodu 1.6 mpi sa plinom 200 000 km... taj auto leti u odnosu na ovog.. a ovaj kao jači za 10konja...

Link to comment
Share on other sites

Zalipile su ti uljne karike kolega To ti je cest problem na 16V  a to nemozes ustanovit mjerenjem kompresije...Kompresija ce ti vjerovatno bit u granicama..

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, macak said:

Zalipile su ti uljne karike kolega To ti je cest problem na 16V  a to nemozes ustanovit mjerenjem kompresije...Kompresija ce ti vjerovatno bit u granicama..

To sam bas htio pitat jel kompresijske mogu bit dobre a uljne u k... A to nemos izmjerit... To ko opelovi stari 16v motori to od 0 km vec trosi ulje...

Link to comment
Share on other sites

On 16. 12. 2018. at 22:44, Turul1978 said:

Šta mi je raditi?

ato ima godina... ali jako malo kilometara... jako me to zabrinjava

  • Ugrij ga u gradskoj vožnji, izađi na autoput i vozi ga pola sata na 5000 okretaja. Možeš to i u 4. brzini da nisi prebrz.
  • Povremeno koči motorom i povremeno ubrzavaj blizu blokade.
  • OBAVEZNO to radi sa relativno friškim uljem i ne stišći gas do kraja dok se tako voziš.

Takav đir bi trebao spaliti čađu i uljne naslage na karikama i ventilima da to sve počne malo bolje brtviti.

Moj Clio je sa svojih skoro 180.000km odavno trebao početi trošiti ulje prema riječima svih mehaničara, pa eto još uvijek je na 2-3dcl/10.000km. Koristim skoro svaku priliku da se tako provozam. Imam i Xeramic aditiv u motornom ulju, pa ne znam da li i koliko to doprinosi.

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, macak said:

Zalipile su ti uljne karike kolega To ti je cest problem na 16V  a to nemozes ustanovit mjerenjem kompresije...Kompresija ce ti vjerovatno bit u granicama..

Jel se to onda mora mijenjati ili ce pomoći ovaj savjet od Medo0?

Link to comment
Share on other sites

probaj sa talijanskim tjuningom po preporuci mede jer ti je to bespla i probas maltene na putu do ducana... ak ne pomogne lako nekome das novce

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 20. 07. 2019. at 19:31, frenchkey said:

izmjeri tlak u cilindrima

Izmjerio kompresiju. Čini se da je OK.  Međutim, osim potrošnje ulja me zabrinjava i musavost na gornjem dijelu. U međuvremenu sam promjenio ulje. Ispustio Total 5w30 i stavio Shell 5w40. Vala će mu to bolje sjesti. očito je da ovaj gornji dio moram dati prebrtviti. Ali ne vjerujem da svo ulje ode van ovdje gore. Nemoguć... najzad ... je već bilo više od tri litre Totala da je pojeo na 11 000km....

U mešuvremenu sam napravio i "talijanski tuning" kak ste predlozili... ali sve se bojim da to nece pomoći... za sada sam premalo prešao da ocjenim potrosnju ulja

20190802_210649.jpg

20190802_210656.jpg

20190802_210706.jpg

20190802_214832.jpg

Edited by Turul1978
Link to comment
Share on other sites

Usisna grana ti je zauljena.. pa se iz nje cijedi
Cemu uopce total 5W30?
Treba ulje 5W40 ili ako si na moru gsje nije zima moze i 10W40..
5W30 stvarno nepotrebno a mozda ga i pije.

Link to comment
Share on other sites

Jel se usudim ja iz Osijeka otic na more sa takvim motorom? Naime.. nema teorije da nađem majstora u tak kratkom vremenu...

Link to comment
Share on other sites

Prekontroliraj razinu prije puta, kontroliraj kad stanes odmorit i imaj litru-dve u gepeku za svaki slucaj. Po meni nemas sta previse brinut.

A 5w30 mi se cini kao totalno promaseno ulje za taj motor.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Turul1978 said:

Jel se usudim ja iz Osijeka otic na more sa takvim motorom? Naime.. nema teorije da nađem majstora u tak kratkom vremenu...

mozes, nije da trosi litru na 1000km. kao sto su rekli, uzmi bocicu s uljem za svaki slucaj. i sretan put ;)

Link to comment
Share on other sites

Zna sliniti na gumicu solenoida kod cepa ulja, cesto kod 1.6 16V. Kod Andelka je 45 kn Corteco gumica, promijenis sam za 15min

Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Znam da sam sada već dosadan...  ali zanimaju me sada troškovi popravka... pretpostavimo da treba mjenjati uljne karike... i da treba zabrtviti ovaj gornji dio što curka.. dali se to uopće isplati raditi? koliko to cirka košta? to je maltene generalka motora...

Link to comment
Share on other sites

par tisuća kuna, u bosni manje..

prvo baci to ulje van odmah i stavi 5w40.

elf 5w40 FT ili sxr ti je 185 kn i filter i onda gledaj potrošnju ulja.. kakav 5w30..

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

5w30 nije za taj motor, to mu dodje kao overkill.. 5w40 je maksimum za njega na koji treba ici. 

Vise deluje kao curenje negde nego sagorevanje ulja.. sa 2.5 litra na 10.000 vec bi trebao da ima plavicasti dim na auspuh i masan izduv. 

I jos jedno pitanje.. malo zapelo za oko.. Otkud Fluence 2008 godiste kada je prezentovan tek 2009 godine sredinom leta?

Link to comment
Share on other sites

Tresnuo je sad unutra neki shell 5W40 ali i to nek baci van i stavi ELF 700 STI 10w40.

Mislim da vise panicari. Sa 5W40 ode mu litra na 10000 km to je ok uz curenja na sve strane positno.. brtva, semering, iberlauf itd..

Uglavnom usro se s tim 5W30. Treba napraviti engine flush sad i uliti elf 10W40 i sanirati jaca curenja.

 

 

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, ivan.martinko said:

Tresnuo je sad unutra neki shell 5W40 ali i to nek baci van i stavi ELF 700 STI 10w40.

Mislim da vise panicari. Sa 5W40 ode mu litra na 10000 km to je ok uz curenja na sve strane positno.. brtva, semering, iberlauf itd..

Uglavnom usro se s tim 5W30. Treba napraviti engine flush sad i uliti elf 10W40 i sanirati jaca curenja.

 

 

Zasto bi izbacivao shell? Sasvim adekvatno ulje za taj motor.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.