Jump to content

Fluence 1.6 16v troši ulje


Turul1978

Recommended Posts

41 minutes ago, ivan.martinko said:

Tresnuo je sad unutra neki shell 5W40 ali i to nek baci van i stavi ELF 700 STI 10w40.

Mislim da vise panicari. Sa 5W40 ode mu litra na 10000 km to je ok uz curenja na sve strane positno.. brtva, semering, iberlauf itd..

Uglavnom usro se s tim 5W30. Treba napraviti engine flush sad i uliti elf 10W40 i sanirati jaca curenja.

 

 

Novi Shell 5w40 je stavljen prije tjedan dana kod lege koji je nekada bio.meho. kad mi se majstor koji mi inace odrzava auto vrati sa GO... iza 15.08. Budem dao rješiti ova curkanja u gornjem dijelu... gdje god to curkalo.. kad budem to rjesio... vidjet cu dal se nastavlja povecana potrosnja... i ja sam pomalo uvjerenja (oliti se nadam) da je taj total 5w30 bio čisti promasaj... i da je to glavni krivac povećane potrosnje od 3 litre na 10 000 i da necu morati dublje zadirati. Ako sa zabrtvljelavanjem curkanja na gornjem dijelu i sa 5w40 (bio to shell ili elf) svedem potrosnju na do litre na 10k.. to.ce bit uspjeh. I.cjenim da se nece morati  zadirati dublje (u.motor i novcanik).. u karike i tak..Hvala svima na trudu... 

Link to comment
Share on other sites

Zasto bi izbacivao shell? Sasvim adekvatno ulje za taj motor.

Ja bi tak napravio ak ima ulje koje nema RN0710.. svatko radi kaj hoce.

 

Link to comment
Share on other sites

moj 1.6 16 v sa 200 tkm i sa liqui moly mos2 10w40  potroši 2 dcl na interval od 12 500

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, ivan.martinko said:

Ja bi tak napravio ak ima ulje koje nema RN0710.. svatko radi kaj hoce.

 

Shell helix ultra 5w40 ima RN 0700 i 0710... to sam naravno provjerio.prije kupovine...

1 minute ago, viry said:

moj 1.6 16 v sa 200 tkm i sa liqui moly mos2 10w40  potroši 2 dcl na interval od 12 500

Kako je kolega gore.napisao...iz saniranje postojećih curkanja (vidi.slike gore) i pravo ulje... to bi ( naravno trebalo past u granice prihvatljivog... nadam se...

Link to comment
Share on other sites

Kompresija je dobra, ujednacena i ok su vrednosti. Opet, sa druge strane, to ne mora puno da znaci u smislu potrosnje ulja.

Ako padne potrosnja na nekih 200 mL /1000 km, ja ne bih dirao motor ako sve funkcionise ok. skroz prihvatljiva potrosnja ulja sa finansijske strane i nema ekonomske racunice otvarati motor samo zbog te potrosnje. 

Link to comment
Share on other sites

može li se kakvim ispiranjem motora razraditi zapečene uljne karike?

Link to comment
Share on other sites

Ne moze stetiti..
Liqui molijev flush, malo se i provozat s tim (iako pise ne, nema veze) al ne ic preko 3000 okr, pola sata a ne 10 minuta kai pise i onda ispustiti..
Kupiti lidlov 10w40 za probu i natociti voziti 1000 km i vidjeti dal njega trosi..
Ak ne trosi, onda nebu ni shell.. a i taj lidl noze posluziti da ispere taloge koje je flush podigao.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

evo imaš i engleske titlove, samo ovaj je malo radikalniji:

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da. Ja kad sam kupil auto, i odlucio zamijeniti ulje, natocio sam lm engine flush, provozao se po kvartu i ispustio. Stavio 10W40 koje sam imao doma od prije i s njim se provozao 2 dana.. oko 50 km. To sam ispustio i filter odvrnuo i onda novi filter i novo 5w40 i jos cerratec i tak sad ide. Proso 5000 km ne fali nist na sipki.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Evo da vas izvijestim. Odvezao ja auto kod mog mehe. Rastavio on motor u cijelosti. Glavu odnio na strojnu obradu. Lik koji je obrađivao glavu je rekaa da su ventili i dosjedi dobili po p... odnosno da su u lošem stanju..  odnosno, u stanju kao da su prešle bar 200 000 km.... tako da je taj navedeno zamjenio. Meho nadalje kaže da se na karikama ne vidi ništa osobito što bi dovelo do povečane potrošnje ulja te da su one u skladu sa kilometražom (od 110 000km), međutim da će kada je već rastavio taj dio motora, će i  da karike zamjeni. Do kraja tjedna će da sastavi. U paketu ide i  zamjena remenja... živo me zanima koliko će to veselje koštati... budem vas izvijestio...  

Molim vas da budete blagi u komentarima, ako ih bude.. već me sve to ionako jako boli... samo sam želio podjeliti iskustvo sa zainteresiranima...

Link to comment
Share on other sites

znači poderani ventili i vodilice.. čudno skroz na toj kilometraži.. tko zna koje ulje je ulijevano..

Link to comment
Share on other sites

Svakih 10 000 km Elf ulje i OEM filter ulja, svakih 20 000 km svi filteri i ulje, svakih 30 000 km Liqui Moly Ceratec aditiv. Sada sam prvi puta pred 2000 km natočio STP aditiv za čišćenje u gorivo. Za njega je preporučeno svakih 100 do 120 litara nafte.

Ne mogu reći da je tako vozim godinama, nisam još odvrnuo ni prvih 30000 s autom, ali kako ga zadržavam za dalje na izvjesni dugi period, doći će i to pa će se vidjeti rezultati.

Link to comment
Share on other sites

I onda bus ga prodal nekom drugom [emoji28]
Al slazem se, auto se odrzava ili ne odrzava za sebe a ne za drugog. Tak i ja sve mijenjam po spisku. Ulje i filtere na 15000 km za benzinca bez turbine dosta. I jos bude zuto smedje kad ga ispustam..

Link to comment
Share on other sites

obrada glave i remenje na meganu 1 me došlo sa svime cca 3200 kn. Inače dobro je pitati prije radova koliko će šta koštati jer ne postoji mehaničar koji te neće oženiti ako to ne napraviš

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo konačnih troškova. 

 

 

On 04. 08. 2019. at 22:13, ivan.martinko said:

Ja bi tak napravio ak ima ulje koje nema RN0710.. svatko radi kaj hoce.

 

Shell helix ultra 5w40 ima RN 0700 i 0710... to sam naravno provjerio.prije kupovine...

20190909_124921.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

a zakaj je stavio sad Aral 5w30?

pa to je ulje sa normom 507 za vw cr dizele sa dpf-om..

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

je, ide i 0w40 ak si u sibiru, al koliko sam na ovom forumu, još nisam čuo da u 1.6 16v netko stavlja 5w30 i to bez reno norme.. 

čak bi prije stavio 10W40 u taj motor koncepcijski iz 1990-ih..

a nek svatko toči kaj hoće, ali ovo je stvarno nepotrebno. natočio je valjda kaj je imao u bačvi..

jer serviseri vag koncerna često u novije TDI motore stavljaju taj aral jer je jeftiniji od castrola a navodno upravo aral pakira svoje ulje u oem VW pakiranje čak si i isti karnisteri..

 

 

Volkswagen-5W-30-LL3-1X5L_ml.jpg

Aral-LL3-5W-30-1X5L.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

na benzince se na stavlja to ulje , pogotovo ne na old skul 1.6 16v. Taj motor bi i 15w40 progutao bez problema.

Link to comment
Share on other sites

Neznam tko mu servisira auto ali ocito ga nije briga.. ima bacvu 200 litara C3 i C4 ulja za fauveje tdi i leva svima isto ocito.
Nije taj motor toliko osjetljiv ali ovo ulje stvarno nema sta u njemu traziti.. mozda neki elf 5W30 al velim u rusiji itd..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.