Jump to content

Gubitak gasa u vožnji


dajmirenault

Recommended Posts

Pozdrav! 

U zadnjih par dana mi se dogodilo 2-3 puta da auto izgubi gas. Normalna vožnja, nikakvo ubrzavanje i jednostavno kao da je netko stisnuo kočnicu na trenutak. Ne javlja nikakvu grešku, nisam primijetio da dimi itd... 

U petak sam bio na servisu gdju su mi promijenili filtere i ulja, da li je možda do toga? 

Link to comment
Share on other sites

Pa misli ecu da kočiš pa ti oduzme gas, bikoz hilendtou rejs moud naaat instold. Ecu dobija signal da si stisnuo kočnicu. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cek cek, ako sam dobro shvatio...

ako prekidac stopova je otisao kvragu (ako stopovi rade STALNO) - ecu POVREMENO prepoznaje da si stisao kocnicu (a nisi) i onda oduzme gas? jer meni su se te dve stvari dogodile priblizno u istom vremenu...nisam sad bas vodio evidenciju kad je koja tocno, ali tu negdje...dakle postoji mogucnost da zamjenom tog jadnog prekidaca prestane stucati gas? zanimljivo koliko je ta elektronika na francuzima posebna...

Link to comment
Share on other sites

Nema to veze s francuzima, svaki auto skoro ima tako. Recimo seat cordoba 2002 1.4benz ti ima dva stop saltera na papuci, jedan za ecu motora drugi za stop svijetlo.

I malo si krivo skuzio.

Prekidac ima 4pina. 2pina za zadnju lampu, i 2 pina za ecu motora ovisi kako gdje. Puno puta se desi da recimo svijetla odraduju kako treba, a prema ecu motora nedolazi podatak u kojem je stanju kocnica.

20181225_130505.thumb.jpg.ada2b5e30e6892fe6da0b7401151dece.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Dok sam meg 2 mogao upaliti samo sa stisnitom kocnicom, meg 3 pali bilokako.. neka greska ili feature?

Link to comment
Share on other sites

U ova 4 dana mi se dogodilo 3 puta mislim, rekao bih čak dok je auto još hladan.. Morat ću zvat majstora ali kako mu pokazat kaj se događa kad je tak rijetko, opet će reć da we ostavim cuge. ?

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, ivan.martinko said:

Dok sam meg 2 mogao upaliti samo sa stisnitom kocnicom, meg 3 pali bilokako.. neka greska ili feature?

A sa stisnutim kvačilom nisi mogao upaliti ?

Link to comment
Share on other sites

Na meg 2 pisalo je na MFD press brake and start. Na ovom ne pise nista. Sumnjam da je deda koji je imao para i koji je sve servise do travnja ove godine odradjivao u ovlastenim, mijenjao i sta treba i ne treba. Iako je auto malo vozio Mijenjao komplet garnituru svih natezaca i svih remena te pumpu vode nakom 6 godina u ovlastenom na 48000 km. Nisam cuo da to netko radi. Obicno samo remen zamijene ako i to.. mijenjao ulje u brenzama svake 2 godine takodjer ili u roci ili u gasperovu. vjerojatno bi mu da je jedan krepao uvalili sva 3 prekidaca koliko ih ima na svaku papucicu i on bi to platio.. bum sutra slikao pedalu kocnice pa vidio. Mislim da je meg 2 imao 2 senzora. Jedan koji se aktivirao sa otpustenom pedalom a drugi sa stisnutom. Za kuplung mislim da nije bilo niceg..

Link to comment
Share on other sites

Ja sam mjenjao na cliu storiji komplet razvod na 23000km...ulje mjenjam svake cca 2000km....

Lud jel da

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, ivan.martinko said:

Na meg 2 pisalo je na MFD press brake and start. Na ovom ne pise nista. Sumnjam da je deda koji je imao para i koji je sve servise do travnja ove godine odradjivao u ovlastenim, mijenjao i sta treba i ne treba. Iako je auto malo vozio Mijenjao komplet garnituru svih natezaca i svih remena te pumpu vode nakom 6 godina u ovlastenom na 48000 km. Nisam cuo da to netko radi. Obicno samo remen zamijene ako i to.. mijenjao ulje u brenzama svake 2 godine takodjer ili u roci ili u gasperovu. vjerojatno bi mu da je jedan krepao uvalili sva 3 prekidaca koliko ih ima na svaku papucicu i on bi to platio.. bum sutra slikao pedalu kocnice pa vidio. Mislim da je meg 2 imao 2 senzora. Jedan koji se aktivirao sa otpustenom pedalom a drugi sa stisnutom. Za kuplung mislim da nije bilo niceg..

Situacija. Nije mogao upaliti auto da ide u ovlašteni. Došao sused i spoJio tamo dolje 2 žice i sada radi?

Link to comment
Share on other sites

Onda nemam brige.. al spojit cu ga na pyren pa ocitat greske..

 

Al pisalo je na meg 2 press brake and start

Na skodi press clutch and start engine

 

Na ovome ne pise nista.

Link to comment
Share on other sites

I ja svog mogu upaliti samo pritiskom na dugme paljenja, ako je u leru. Ako je u brzini moram stisnuti kvačilo.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A klasika nemres palit auto u brzini bez kuplunga. Znaci nema urote i susjeda sa zicama. Auto mi je ispravan.. :-)

Link to comment
Share on other sites

ljudi, da li znate sta pise na laguni 2 press brake ili clucth? jer ja kad razmislim bolje, stisnem kuplung i upalim...cisto iz navike...a bio sam palio i bez stiskanja nicega...

dakle, ako sam skuzio dobro, na laguni prekidac ima 4 pina, 2 i 2...i onda je ecu tako povezan sa svjetlima, preko tog 1 prekidaca?

Link to comment
Share on other sites

evo ja analizirao malo, pise mi press brake and start, a ja iz navike godinama stiscem kuplung, pa tako i na laguni i upali bez beda...pa cak i bez drzanja icega, par puta dok sam bio na suvozacevom sicu ?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.