Jump to content

Popadanje papučice kvačila


logan

Recommended Posts

Danas mi se već drugi put dogodilo da mi papučica kvačila pod nogom propadne uz zvuk krckanja kao da se nešto potrgalo. Ne mogu utvrditi točan uzrok niti locirati mjesto iz kojeg dolazi taj zvuk pri stiskanju papučice. Nakon toga otpor pod nogom oslabi ali se kod ponovnog stisaknja papučice sve normalizira, kvačilo odvaja i sve je ubičajeno kao što i treba biti !? 

Prije 3-4 godine mi se to dogodilo prvi put i tada sam u strahu da je došlo do pucanja sjale kvačila odmah stao pokraj puta i izbacio iz brzine. Pritiskao papučicu nekoliko puta i tada je sve opet bilo OK pa sam nastavio voziti. Nakon toga sam za svaki slučaj promijenio sajlu kvačila a promijenio sam i kompletan set kvačila prije nekih dvije godine.

To se dogodilo u sami sumrak a vani puše jaka bura, temperatura je negdje blizu nule pa nisam imao vremena ni načina da provjeravam što bi moglo biti uzrok ovoj pojavi. Zabrinut sam jer nije nimalo ugodan osjećaj kad ti pod pritiskom papučice nešto krcka i propada. 

Je li opet u pitanju sajla ili bi nešto drugo? 

Edited by logan
Link to comment
Share on other sites

Kakvo samoštelanje, kako to radi?
Za 6 godina koliko sam imao twinga nikad ništa slično osjetio. Osim što mu je kvačilo bilo dosta tvrdo.
Ok, moj nije imao puno km.

Link to comment
Share on other sites

a šta ja znam, kad nije stavio dali se radi o Twingu, Loganu, R-5, Hondi,...

Link to comment
Share on other sites

možda pucaju pera od korpe, rasipa se potisni, nemoj odmah mislit na najgore, tj. da je sajla :bigl:

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, frenchkey said:

a šta ja znam, kad nije stavio dali se radi o Twingu, Loganu, R-5, Hondi,...

Da, da, baš sam zaboravio napomenut da je u pitanju Honda :plazi:

Sad ću nazvat onog mog prijatelja moderatora da te banira barem sedam dana :beah:

Link to comment
Share on other sites

ma to ti se sajla sama namješta da uvijek imaš istu visinu kvačila. Ne vodi brigu. A i ako pukne pogledaj tutorijal Jure Šebalja:

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Znam ja ovo i bez Šebalja ali to rješava moj problem. Meni se i dalje povremeno događa da pedala uz zvuk lomljenja propadne, kao da neki zub koji bi trebao negdje zakačiti preskoči i onda propadne u prazno. U tom trenutku se ne osjeća nikakav otpor pod pedalom. Kad se to dogodi, ja pustim pedalu da se vrati u gornji položaj, stisnem je ponovno i onda opet sve funkcionira kao da se ništa nije dogodilo. Ovo se događa sporadično i najčešće kad naglo stisnem padalu ali to nije pravilo. Probao sam to iscenirati i namjerno stiskao pedalu što sam brže mogao ali nisam uspio dobiti da se to ponovi. 

Ponekad se to dogodi i nekoliko puta dnevno a nekad danima ništa. Mehanizam pedale je nezgodno smješten i treba se akrobatski uvući ležeći na leđima i glavom na mjestu gdje stoje noge da bi pozorno uočio kako to izgleda. Nema mi druge, cvike na oči, lampu u ruku i zavući se ispod volana jer očigledno da se tu događa nešto neželjeno... 

Link to comment
Share on other sites

tu bi trebao biti nekakav mehanizam za samoštelanje visine kvačila kako se isto troši. Voltaren u usta i smotaj se odozdo pod pedale. Neka auta imaju to u samoj korpi, bmw mislim, ali sumnjam da je i u Dacii isti princip. Prije će biti ovako nešto

Prosurfaj ''self adjusting clutch cable''

 

TRW-clutch-cables-1.jpg

 

a možda trebaš nešto iz ovog asortimana:

 

https://www.ebay.ie/sch/sis.html?_itemId=330829968894&_nkw=Renault+Clio+Clutch+pedal+self+adjustment+ratchet+7700421414+2001+06+kwu&_mPrRngCbx=1

Link to comment
Share on other sites

Onaj plastični poluzupčanik me brine jer mi miriše na takvo što. Zadnjih dana se nije ponovilo a stekao sam naviku da nježno stiskam pedalu.
Čekam pogodnu priliku da se podvučem i snimim stanje

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Bit će do tog polumjeseca sa zubicima na pedali. Imas u tokicu to za kupiti novo. Nije skupo ali nije ni neka kvaliteta. Možda najbolje u ovlašteni po to, isto nebi smjeli biti skuplje od 100kn. Jedino ti ostaje isti problem sa ležanjem kod pedala jer treba skinuti pedalu kvačila skroz dole

Link to comment
Share on other sites

Kada pričamo o ležanju. Na Cliu MK1 nije radilo grijanje. Problem je bio u grijavu kabine. Ja kod majstora da nađe što je problem. I kaže dodji za pola sata. Imao sam nešto za obaviti. Vraćam se i vidim u autu iz daleka noge u zraku na vozačkom i suvozackom mjestu... Cudno izgleda dok se priizavam autu... :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.