Jump to content

Konverzija Twinga 1 na struju


AllesGut

Recommended Posts

Jel zna možda netko nešto o ovome?

Čini se jako zanimljivo, twingo je odličan kandidat za konverziju za struju, mali, lagan...

Ako nije preskupo, fora stvar, posebno ako prodaju kit, pa može i DIY, ili se ode do Maribora :)

 

http://www.elron.si/projects/ev-conversion-renault-twingo-1/

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Čuo sam se s dečkima iz Maribora.

Oni se trenutno bave proizvodnjom el. motora, a ovo su složili zasad kao neki pokazni projekt (Twingo 1, 2, VW Lupo)

Firma se tek zahuktava, radi/oprema nova radiona, planiraju raditi i konverzije.

Cijena svih komponenti za ugradnju je dosta visoka, tako da tko bi samo htio mali EV auto od A do B, možda bolje kupiti rabljeni Up ili slično.

Tko bi baš htio iz neke ljubavi to napraviti na svom ili posebno za to kupljenom twingu, cijeli paket je oko 16 do 18k eura, da oni sve naprave.

Da se preko njih nabave sve potrebne komponenete, baterije, motor i solo šarafi, to je od 13k na gore. Tu je prednost jer su baš na twingu sve napravili, pa znaju sve detalje, mjere itd. Vjerojatno se nekakvi DIY kitovi daju nabaviti i jeftinije, ali onda treba puno više znanja i vremena za prilagodbu na pojedini auto. U USA ima već dosta firmi koje nude kitove za npr bubu i takve classic aute.

 

 

Edited by AllesGut
Link to comment
Share on other sites

Vidjelo se tu odmah na webu po izvedbi i svemu, da se tu i Zoe, i Leaf a da ne velim 2 Fluence Z.E. kupe za tu cijenu. :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Baš i ja malo istražujem o tome, ali još uvijek je cijena previsoka a za 10k imaš odličnog Zoe-a iz uvoza

Link to comment
Share on other sites

Radio sam planove za projekt konverzije Clia II dCi na struju prije 2god da s njim idem na posao, a ovaj ostavim ženi i za putovanja. Uletila mi je prilika za jeftin Clio, pa sam radio kalkulaciju.

Motor 10kW (Iskra), kontroler, punjač, akumulatori, ožićenje, izrada nosača, vakuum pumpa za ABS, električni grijač kabine, električni kompresor... Pa sam se dvoumio da li zadržati getribu ili ne jer ako ju zadržiš jeftinija je i brža homologacija i imaš mogućnost mijenjanja brzina, ali s getribom gubiš moment na kotačima pa je domet manji... Uz to treba raditi promjene na ovjesu zbog preraspodjele težine, a za akumulatore bi trebalo raditi poseban kavez za slučaj nedajbože sudara. Anyways cifra je bila oko 60-70-80 soma kuna ovisno o izboru (kvalitete) dijelova.

Da ne radim konverziju godišnje bi trošio oko 5-6 soma kuna na gorivo više nego na struju, te soma i nešto više na registraciju. Taman kad bi mi se stvar trebala početi isplaćivati kroz par godina došlo bi vrijeme izmjene baterija, pa mi je sve izgledalo neisplativo i zahtjevalo je previše angažmana.

Ako ovo bude imalo puno nižu cijenu možda bi vrijedilo, ali ne vidim kako će imati nižu cijenu jer dijelovi za konverziju koštaju.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.