Jump to content

K: Renault 21 turbo


cardak

Recommended Posts

5 hours ago, cardak said:

Ma vrijede samo ako su u dobrom i koliko toliko u originalnom stanju

Daj se urazumi i kupi safranea biturbo, a ne 21t.?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, LeoRS said:

Daj se urazumi i kupi safranea biturbo, a ne 21t.?

To je jos rijeđe

16 hours ago, GTT said:

Samo originalni auti vrijede i samo takvog bih kupio za “velik” novac. Cijene za takve primjerke su visoke, no drže cijenu.

Uglavnom, treba kupiti par modela dok se još može. Tako sam ja rekao da ću kupiti integralku kad tad, a sad su uske 16v zrele za restauraciju 20t€, a Evo 1 uredna od 40t€ pa dalje. Prošo’ voz. Kad su bile po 8 - 20, smijali smo se kako te proširene Lade mogu toliko koštati. Tak je to. 

Nemres nikad znati koji ce auto imat vrijednost kad ostari. Moj frend skupljao T1 po otocima,i na kraju ih sve bacio na otpad, sad si zeli pucat u glavu. Imao ih 9 komada

Link to comment
Share on other sites

Sada je jednostavnije procijeniti. Atmo i šaltung polako postaju sve veća egzotika...

Npr. već sada očuvan Ph-quick (169) u tvorničkom stanju s “malo kilometara” vrijedi fine novce. Atmo, šaltung, gas na sajlu, alu hauba. Budući klasik. 

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 17. 01. 2019. at 21:43, cardak said:

Opet dezinformacija onda. Turjak kaze da ima neki mehanicar u Novom dva komada koji dugo stoje, bijela i tamno plava, ali navodno nece prodati. Bijela je dugo bila u Senju,i viđao sam je tamo svako ljeto, ali debil nisam reagirao na vrijeme.

Znam di je jedna 25T Baccara..ak te zanima piši..kompletna i vozi.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, f7p said:

Daj koju informaciju

Otvori si svoj topic?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Interesantan auto, ali mi idu na qrac te svercerske fore. Kupi ga za soma i onda trazi 4. Realno bi dao plafon 2500€ za taj auti, s tim da je koliko toliko ok

Link to comment
Share on other sites

R11 Turbo (srebrni) sam prije par godina vidio da stoji u jednom dvorištu u mjestu Vinjerac...onako u prolazu sam vidio auto. Izvana je R11 turbo, a kaj je u njemu, neznam.

Vinjerac je mjesto u blizini Maslenice-Posedarja

Link to comment
Share on other sites

Napisi da te svi razumiju a ne neke Maslenice i Posedarje spominjat.
Vinjerac je mjesto gdje se suse stotine i stotine tona prsuta. XD

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, cardak said:

Interesantan auto, ali mi idu na qrac te svercerske fore. Kupi ga za soma i onda trazi 4. Realno bi dao plafon 2500€ za taj auti, s tim da je koliko toliko ok

Istina... slazem se..

kod nas u kraju ima jedan zanimljiv r5 gte (u papirima, "slozen" 1.4t koji nikad nije ni zavrsen kako "Bog zapovjeda") i auto stoji iza garaze... pitam lika cisto onako kolika bi bila cijena posto ga ne planira radit nikada... i krece prica.. ma znas to je r5 gtt to vrijedi i u ovakvom stanju 2-3000€... gledam, ne vjerujem... dođe mi zao sto sam pitao a zao mi sto auto stoji i propada... al eto "zabrijanovic" ima sliku u glavi da ima u najmanju ruku dobru bazu za projekt... 

realno mislim pa auto vrijedi pat tkn samo zbog toga sto ima ciste papire i jos uvijek trava nije krenula rast kroz podove.. al ocito mu je to sudbina.. ?

Link to comment
Share on other sites

Ovih 4000€ je džabe za R-11 turbo ako auto nije trul i ako je kompletan i očuvan s originalnom kilometražom, a na slikama djeluje da je, doduše slike varaju. Takav auto vani košta 8-10000€, tako da ne znam što bi vi. Još je Phase 2! 

Ono što mi jako ide na živce u HR je teorija da ako je netko nešto što vrijedi 6-7t € uspio kupiti za 2t€, da bi to trebao kasnije dalje prodati za 2t€. Ma nemoj. Njegova stvar koliko je platio tu jedanaesticu, a bome i za koliko će ju prodati. I prodat će je.

Ja da nemam posla koliko imam i druge prioritete, te da nisam na putu često, već bi bila u garaži. Uopće ne vjerujem da još nije prodana za taj iznos ako je sve kako piše. Nažalost, u HR je takav mentalitet, da je Golf dvojka gti ili Bmw kockica, tukli bi se za njih, ovako je to neki stari R-11. Samo kod nas se takvi auti ne cijene ništa, osim šačice entuzijasta, koji kad kupuju govore kako vrijedi par tisuća kuna, a kad prodaju vrijedi hrpu.

Meni su za Williamsa tu članovi nudili u PM-u po 3-4t €, pa došao čovjek iz Belgije, platio auto 15 i odvezao ga. 

Edited by GTT
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, GTT said:

Ovih 4000€ je džabe za R-11 turbo ako auto nije trul i ako je kompletan i očuvan s originalnom kilometražom, a na slikama djeluje da je, doduše slike varaju. Takav auto vani košta 8-10000€, tako da ne znam što bi vi. Još je Phase 2! 

Ono što mi jako ide na živce u HR je teorija da ako je netko nešto što vrijedi 6-7t € uspio kupiti za 2t€, da bi to trebao kasnije dalje prodati za 2t€. Ma nemoj. Njegova stvar koliko je platio tu jedanaesticu, a bome i za koliko će ju prodati. I prodat će je.

Ja da nemam posla koliko imam i druge prioritete, te da nisam na putu često, već bi bila u garaži. Uopće ne vjerujem da još nije prodana za taj iznos ako je sve kako piše. Nažalost, u HR je takav mentalitet, da je Golf dvojka gti ili Bmw kockica, tukli bi se za njih, ovako je to neki stari R-11. Samo kod nas se takvi auti ne cijene ništa, osim šačice entuzijasta, koji kad kupuju govore kako vrijedi par tisuća kuna, a kad prodaju vrijedi hrpu.

Meni su za Williamsa tu članovi nudili u PM-u po 3-4t €, pa došao čovjek iz Belgije, platio auto 15 i odvezao ga. 

Ti ga isto lupas, kao da ga ti prodajes pa ces izgubiti zaradu. 

Kao prvo zivis u HR a ne u Belgiji, gdje danas baci cetvero male djece sa prvog kata, gdje daruvarac moze ubiti boga u tebi i proci nekaznjeno itd.

Taj auto je stajao ispod drveta nekoliko godina u travi, sav zelen od mahovine,i sad jelen uzme auto, opere ga sa arfom i trazi 4 soma. 

Kao prvo, 11ica nikad nije bila atraktivna u ovim krajevima, cak i fetivim renolasima kao ja, i onda jos za 4 soma u Dubrovniku. Kao drugo, trul je odozdola di se veze most da j**e rak raka, jer jos kasnih 90ih dok sam ih radio su bile trule.

Tip se cak nije ni dobro otrudio oprati auto i napraviti neki detailing za fotkanje.

Taj auto treba dofurati iz Dubrovnika, i to je velika stavka. I na kraju jel znas koliko ce dobiti za taj auto??? Plafooooon 2 soma i to nekome dole da ne placa slepu. 

Ova iz Vinjerca se prodavala za 500 eura, i bila je cijela za slagati isto kao i ova, i stajala je mjeeeesecima na oglasu

Ruku na srce, ja volim krame, ali ovo ne vrijedi tolike novce.

Tomo (f7p) prodaje svoju 5icu u mint stanju za 7, pa eto, jel se prodala ( tu ili u mocnoj europi do svi sakom i kapom daju 4 soma za krame)

Imho

Nhf

 

Edited by cardak
Link to comment
Share on other sites

Neću ja izgubiti nikakvu zaradu, niti ja lupam. Problem jest što se kod nas takvi auti ne cijene, u tome i jest problem. Da je gt turbo, vec bi bio prodan, ali eto, ja sam kao klinac gledao Branu Kuzmiča i Romanu Zrnec, kako voze Deltu s tim autima i eto, meni bi bila veća fora sada 11 nego 5 gtt. Ja sam ti lijepo iznio svoje stajalište i kakvo ono jest, iz ugla u Sloveniji 19-ice 16V idu po 5000€, a po Austriji, Italiji, Njemačkoj i ostalim zemljama idu petice gt turbo po 10-12-15k, Clio 16S originalan i uredan je 8-12k, a jedanajstice su 10k. Ajmo biti realni, 90% tih auta treba slagati. Samo je pitanje koliko. 

Ma nema tu NHF, nisam vidio auto osobno, ali samo govorim kako je kod nas sve svima skupo, a ustvari nije tako ako je auto kako treba biti. Ne znam povijest auta, pa ne ulazim u to što je sve potrebno napraviti i koliko bi to koštalo da bude kako treba.To što se dešava u HR zaista nema nikakve veze s ovom temom, možeš prodati auto danas gdje želiš unutar EU, kao da ga prodaješ doma. 

Tomo mora samo par sitnica završiti, pa će lako i brzo prodati auto. Mladen je prodavao mint peticu za 8, ja sam mu ponudio isti dan 7. Pratim tržišta tih automobila godinama, obožavam ih i na kraju, to što je situacija u zemlji kakva je ne znači da bi tu takvi auti trebali ići za siću. Uostalom, u zadnjih godinu i pol dana je hrpa klasika otišla iz HR van, hrpa!

Link to comment
Share on other sites

Tu sam puno blize misljenju GTT-a.
Svi ti auti ako nisu ajmo rec restaurirani su spremni samo za to. Ako nisu onda su u startu 10-15 kila u EU. Dobra paralela je da bi ovdje ispao netko lud da trazi recimo 12000€ za maltene konzerviran auto sa 50 000 km iz 87. za sjest i vozit, a vani bi kao original vrijedio jos 30% vise od 1. klase restauracije.
HR stvarno nije mjerilo za ista.

Dakle, pricano o bazi. A baza i baza nisu isto. Jedna baza vrijedi objektivno 500€ a neka bome i koju tisucu vise. I tu pricam o autima ove klase i ne o necem raritetnijem gdje se baze razlikuju po 10000€ +.

Ako ce se ovaj auto slagat u neko izvorno stanje, trazit ce mozda 8000€, mozda 6 a mozda 11. Lupam, al znamo koliko to sve varira. Ova baza od 500 € nek trazi samo 1000€ vise a u pravilu je to vise (razlika se svodi na zicu za varenje, lim i zastite XD) na kraju dolazimo do razlike u gotovom proizvodu od 10000€ + od nekakvih 1500€. E sad, pitanje je za slagaca dali mu razlika u stanju baze opravdava tu razliku u konacnoj cijeni.
A taj slagac je iskljucivo netko ko ce izvadit kes i to slozit za par mjeseci.
Svi ostali nisu realni kupci. Nego su osobe koje bi zakrpale to sa 10000 kn.

11 je po vrijednosti ipak iznad 9, od 19 ce uvijek vrijediti vise, a vrijednost ce mu realno samo rast. Naravno, tu pricam o turbo modelu u prvom planu. Ako se ne varam ovaj je i jaci od 115 KS.

Generalna stvar je da tu nema strana i nema onog u pravu nit krivu. Bilo bi stvarno dobro napraviti dobre slike i oglas i staviti za test auto na mobile il autoscout. Podosta sam uvjeren da ce ic cijenom blize 4000€ nego 2000€. S time da bi ga ja stavio na strane i za 5000€.
Pa da se vidi. I me vjerujem da bi kupcu bio problem i do DU, kao nekom iz ST il ZG.


Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

evo jedan zgodan E46 našeg kolege Sova s foruma. Cijenu je formirao pod utjecajem nepoznatih opojnih sredstava :bigl:

ali stvarno ima svu opremu, štano bi rekli

 

https://www.facebook.com/marketplace/groups/?multi_permalinks=2188882197877120&notif_id=1551353319160977&notif_t=group_activity

 

 

Link to comment
Share on other sites




Meni su za Williamsa tu članovi nudili u PM-u po 3-4t €, pa došao čovjek iz Belgije, platio auto 15 i odvezao ga. 


Pa kaj nije tvoj Williams otišo tu negdje u HR?
Čak mi se čini Delnice,Ogulin...
[emoji848][emoji849]



Sent from my SM-A600FN using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da nesto razjasnimo decki. Ti svi stari auti koji izađu negdje na oglasu su uglavnom krame lose polimarene sa bezbroj kilometara, UGLAVNOM.

Ide prica ovako: nazoves tipa, on kaze auto prvi vlasnik 130 tkm kao NOV, alooooo!!! Sjednes u auto i pravac Dubrovnik.

Pogledas auto, auto nije prvi vlasnik nego je sad vec drugi, km sajla pukla dok su crnogorci bombardirali Dubrovnik, ali pise na satu 130 tkm, turbina je skinuta jer je riknula 97. , pa su fergazer stavili od 5ice 1.1 da manje trosi, ni ne pomisljas se sagnuti da vidis pod i pragove, z. most se drzi na pvc vezicama itd, itd.

Tipicna rvacka posla. Ali to je kao raritet, ma ovo je krama. Vani ljudi ne lazu kao kod nas, i kad ti kaze kilometrazu onda i ja takva, i takvo stanje auta.

Ovo je moja 19ica, i ima pravih 148 tkm, ali je auto spreman vec za limariju,ne biste vjerovali. Sve pet ovako,ali kad ga dignete u zrak, nije savrseno, treba to sanirati, pa sam je odlucio prodati za 2 soma eura sa hrpom novih dijelova, a ne 4 soma za hrđu iz DU

20171221_143835.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, hans said:


 

 


Pa kaj nije tvoj Williams otišo tu negdje u HR?
Čak mi se čini Delnice,Ogulin...
emoji848.pngemoji849.png



Sent from my SM-A600FN using Tapatalk
 

 

Je prvi put. Plitvička jezera. Ivanu s foruma, pa sam ga otkupio natrag od Ivana 2016-e i prodao ga u Belgiju pretprošle godine (2017). 

24 minutes ago, cardak said:

Da nesto razjasnimo decki. Ti svi stari auti koji izađu negdje na oglasu su uglavnom krame lose polimarene sa bezbroj kilometara, UGLAVNOM.

Ide prica ovako: nazoves tipa, on kaze auto prvi vlasnik 130 tkm kao NOV, alooooo!!! Sjednes u auto i pravac Dubrovnik.

Pogledas auto, auto nije prvi vlasnik nego je sad vec drugi, km sajla pukla dok su crnogorci bombardirali Dubrovnik, ali pise na satu 130 tkm, turbina je skinuta jer je riknula 97. , pa su fergazer stavili od 5ice 1.1 da manje trosi, ni ne pomisljas se sagnuti da vidis pod i pragove, z. most se drzi na pvc vezicama itd, itd.

Tipicna rvacka posla. Ali to je kao raritet, ma ovo je krama. Vani ljudi ne lazu kao kod nas, i kad ti kaze kilometrazu onda i ja takva, i takvo stanje auta.

Ovo je moja 19ica, i ima pravih 148 tkm, ali je auto spreman vec za limariju,ne biste vjerovali. Sve pet ovako,ali kad ga dignete u zrak, nije savrseno, treba to sanirati, pa sam je odlucio prodati za 2 soma eura sa hrpom novih dijelova, a ne 4 soma za hrđu iz DU

20171221_143835.jpg

Krasna 19! ? Neš ti limariju raditi, auto ima skoro 30 godina, pa Mazde stare 10 godina budu gore od toga, a znamo da Renault i hrđa iz tog doba nisu na ti. Koji motor je u njoj? Originalnost/atestiranost puno dirigira cijene...

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Koliko znam u ovom modelu je bio samo 1.8 16v?

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, cardak said:

Koliko znam u ovom modelu je bio samo 1.8 16v?

I koliko ja znam, no znam i da je u tvom modelu bio 1.7t

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Krivo znas!

U mom modelu je bio 2.0 16v N/A sa ravno 238 ks, ali sve je vraceno u serijalu

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, cardak said:

Krivo znas!

U mom modelu je bio 2.0 16v N/A sa ravno 238 ks, ali sve je vraceno u serijalu

Sorry, krivo su me informirali. Respektiram. Svejedno, spika u kojoj si začuđen jer ja pitam koji motor je u njoj, a znaš da ja znam koji motor ide u taj auto i znaš da si imao drugi motor u tom autu je jebena :lool: Ne pamtim te baš ko tak nadrkanog lika :lool: Baš te razjebala 11-ica :lool: 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.