Jump to content

Scenic 3 - slini na cijevi od turba prema IC


Alen

Recommended Posts

Motor 1.5 dci 81kW, K9K 636.

Mijenjao nedugo filter zraka motora i pritom primijetim da je malo orošena ova cijev točno iznad turba, fotke ispod.

Auto normalno ide, nema nikakvih problema, ne zviždi turbina, ne pušta čujno zrak nigdje. Na dijagnostici nema zabilježeno ništa oko tog dijela. Barem unutra ne čujem niti u leru izvana. Ženu se bojim pozvati da turira dok ja slušam ispod haube :)

Pretpostavljam da bi trebalo ove brtve promijeniti, ima ih nekoliko na toj cijevi, shema iz dialogysa ispod, ova br. 12. bi bila ta na samom početku cijevi. Osim ako nije problem da ne brtvi tu di je šelna na početku ove deblje mekane cijevi. Ne znam zašto ovaj motor ima takav dizajn cijevi, oni stari su imali metalnu cijev preko motora.

Izgleda da im je tu neka boljka, vidio sam već više novih 1.5 dci da sline na tom istom mjestu, a frendu je proslinio i skroz dolje na intercooleru. Na netu se isto daju naći iskustva da prosvira na tim brtvama do te mjere da počne gubiti tlak i pali se lampica.

Što mislite, brtve ili trebam biti zabrinut? :)

Ne znam koliko je tu normalno da bude ulja?

Na cliu sam te dijelove rastavljao više puta, ali 48kW motor nema IC niti tu hrpetinu plastičnih cijevi, tamo su brtve proslinile na 200+ tkm i to one na metalnom saksofonu između EGRa i usisne grane.

 

44200171_01cijevkompletpregled.thumb.jpg.8a52ed4233ce2ab6661dbd81f11bd1da.jpg

 

02_cijev_izvana.thumb.jpg.dbdf92d5222047733a78dc2e0334229b.jpg

 

cijev_ulje_1.thumb.jpg.f53e8ea4288dd0ad8c8877aa2da2e29b.jpg

Priključak na strani gdje se natakne na metalnu cijev od turbine

cijev_ulje_brtva.thumb.jpg.0dea93f21f4422047938ea28630bf1aa.jpg

 

Izlaz iz turbine izgleda ok, nema ulja okolo:

turbina_resized.thumb.jpg.971ce846fb14618373bc1f20aa6d8799.jpg

Shema iz dialogysa:

dialogys_shema.thumb.png.7c605da5912e6d123ca245189cade0f6.png

 

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pozdrav,

Evo da se i ja uključim po ovoj temi , koliko imam saznanja i informacija to suzenje na gumenoj cijevi nije ništa zabrinjavajuće, gumeni semering na unutrašnjoj stjenci ima" lufta "pa  tu dolazi do propuha tj. suzenja uljnih para i svega ostalog, a što se tiče dolje na shemi sa dijelovima ta gumena cijev nije uopće prikazana , već moraš kupiti cijeli plastični sklop 5, 13 sa pripadajućim brtvama i šelnama ili pojedinačno na internetu jer u prodavaonama  same cijevi posebno nema. 

1531_190110070003_001-a.pdf          tu imaš sliku i broj pod kojim možeš tu cijev nabaviti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hvala za info.
Da, točno je, ne vidi se najbolje na shemi, dialogys koliko sam skužio dijeli iste sheme za vise modela motora. Nisam još stigao do najbližeg koncesionara, ali svakako ću otići da vidim što mogu nabaviti.
Čudan mi je taj gumeni mekani dio cijevi, stariji modeli su imali ili metalnu cijev ili punu plastiku.
Nisam zabrinut zasad je ne puše nigdje, tlak da gubi valjda bi javio kakvu grešku, a nema nijedne zabilježene.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Tražim točnu renault šifru za brtvu na dolje označenoj poziciji crveno (u gornjem dijagramu to je valja poz. 12) - točno na izlazu iz turbine.

Bio u renaultu, po dialogysu pogledao doma i još smo tamo provjerili, brtva na poziciji 12 (točno na izlazu iz turbine) navodno je šifra 7701071156 i tu su mi naručili. Nažalost, ne paše :)

Sad moram ići reklamirati, ali kako naći koja je prava šifra jer očito u dialogysu nešto nije dobro prikazano?

Pazicijia označena crveno:

brtva_na_turbini_pozicija.png.dbd71c59295c5121d36dba2fe1739bfe.png

 

Profill brtve je "U", crne je boje:

brtva_na_turbini_profil.thumb.png.51b4eac2540397b72f38a9d68a37caf5.png

Dimenzije su cca vanjski promjer 53, unutarnji 44, visina 6,8

Dok je brtva koju sam dobio i koja ne odgovara narančasta, profil je "J"  i vanjskog promjera 51, unutarnjeg 41 i visine 4,5mm:

7701071156_fotka.jpg.83fa3ab5aff8e624d6687964b8f13a88.jpg

Dakle, premala je :)

 

 

@Tom5

Malo to drugačije izgleda u PDFu koji si postao, da nije to neka druga pozicija?

 

Link to comment
Share on other sites

@direstraits

Poslano na PM :)

Bio sam danas u renaultu i ponovno su provjerili, točno tu šifru im baca. Moram ponovno u utorak kad radi netko tko se kuži, danas je subota i samo "dežurni" rade.

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Hvala, idem u utorak do njih naručiti.

Brza pretraga na guglu pokazala neku sličnu fotku, naoko mi izlgeda isto samo je boja zelena, a kod mene je crna.

Moguće da su boju mijenjali.

7701071998.png.e0bc3fe30bcfd99b612d68801f27fbb5.png

Link to comment
Share on other sites

@direstraits

Jučer je stigla ekološka i organska zelena gumica. Dimenzije su iste, ali profil je drugačiji, ova zelena je više kao nekog H profila s isturenim rubovima.

Jel to to?

za_forum_1.jpg.f14f482ea25916e48792b53587889be7.jpg

 

I stara:

forum_1.jpg.a53933b0d98dd4687764659ac393797b.jpg

forum_2.jpg.1aa11c1951189ee4ef5dedfdef4e6a05.jpg

 

Ovi u renaultu su ludi s tim gumicama... servis nema pojma, zovemo u sloveniju, provjeravaju i dobijemo odgovor da se brtve ne prodaju zasebno, isključivo u kompletu s cijevi. Cijena prava sitnica - 1900kn. Vele slovenci da su već barem 30 upita samo za brtvu imali.

Reko za tu cijenu vozim dok se ne raspadne auto, to što magli ulje tamo nije ništa. Kad počne zviždati da se u kabinu čuje, onda budem zabrinut :)

Sad kad nađem vremena idom to probati namontirati da vidimo da li i kako drži.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 27. 04. 2019. at 15:40, Alen said:

@direstraits

Jučer je stigla ekološka i organska zelena gumica. Dimenzije su iste, ali profil je drugačiji, ova zelena je više kao nekog H profila s isturenim rubovima.

Jel to to?

za_forum_1.jpg.f14f482ea25916e48792b53587889be7.jpg

 

I stara:

forum_1.jpg.a53933b0d98dd4687764659ac393797b.jpg

forum_2.jpg.1aa11c1951189ee4ef5dedfdef4e6a05.jpg

 

Ovi u renaultu su ludi s tim gumicama... servis nema pojma, zovemo u sloveniju, provjeravaju i dobijemo odgovor da se brtve ne prodaju zasebno, isključivo u kompletu s cijevi. Cijena prava sitnica - 1900kn. Vele slovenci da su već barem 30 upita samo za brtvu imali.

Reko za tu cijenu vozim dok se ne raspadne auto, to što magli ulje tamo nije ništa. Kad počne zviždati da se u kabinu čuje, onda budem zabrinut :)

Sad kad nađem vremena idom to probati namontirati da vidimo da li i kako drži.

 

Pozdrav,

 

imam isti problem, Clio 4, dci 90, sada na 89000 km. Dulja vožnja preko vikenda, (Zagreb - Osijek - Zagreb) u malo jačem ritmu, dignem haubu, a motor ispod te cijevi slinav od ulja. Majstor isto kaže da se mora naručiti cijelo crijevo, što je beskrajno glupo radi brtve od par kuna, pa me zanima da li si uspio riješiti problem na ovaj način.

Link to comment
Share on other sites

Danas dižem haubu da provjerim da li slini? dok sam u garanciji, malo ga tiskam u zadnje vrijeme?

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

Danas pogledao stvar na dobrom svjetlu, nije do brtve, nego neželjenog posjetioca koji je gricnuo i crijevo i izolaciju na haubi, fino je koštao. Nadam se da je samo to, da neće još štogod isplivati :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 20. 04. 2019. at 9:01, Alen said:

 

brtva_na_turbini_pozicija.png.dbd71c59295c5121d36dba2fe1739bfe.png

 

 

 

Ljudi pitanje jedno, znam da je na većini 1.5 dci ovo crijevo u banani i da sline uljne pare

E sad mene zanima jedna stvar, dali je moguće da kad se nakupi kapljica ulja na mjestu di je strelica na slici iznad da ista pada direktno na ispušnu granu i onda ulje izgara?

Danas parkiram auto i osjetim čudan miris kroz ventilaciju (možda netko drugi ne bi ni primjetio ali meni odmah skureno ulje palo na pamet), izađem van i dignem haubu ono miris po spaljenom ulju iza motora dolazi, trajalo možda 10-tak sekundi i onda dalje sve ok, a jedino gdje ima ulja je na brtvi crijeva turbine kod ulaza u intercooler, tj. blizu alternatora i to mislim da pušta skroz dolje kao na slici di je Alen označio sa crvenim.

Znam da dođe skoro 2000 kn, dal se može samo brtva zamijenit ili treba kompletno cijeli novi dio.

Mislim da mi ovo zeleno crijevo ok i da na njemu ne pušta već baš dolje niže, evo i slike:

slika.jpg.2911864411dcc2cd88a027d077ec5b84.jpg

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Tu je na skoro svima masno ali mislim da zbog tih para nebi smrdilo. Btw meni tu isto slini i mjenjao sam gumicu unutar crijeva. Da se ne mucis drzala je (oe renault dio) par mjeseci pa opet pocelo slinit. [emoji23][emoji23]vidi da ti nije iza tog crijeva popustila mala crvena/crna cijevcica od dpf sensora. Raspara se od visoke temp pa izlaze ispusni plinovi slicno smrdi. Ako je manji rascjep jos se ne cuje.

Link to comment
Share on other sites

@Lowlife

Za koji točno motor si našao OE gumicu?

Jer za ovaj moj je renfault niti nema, zato i bila rasprava. Stavio sam ovu zelenu koju je direstraits preporučio, ali slini i dalje.

Čini mi se da to ustvari pušta na ovoj zelenoj gumi di su dvije velike šelne jer mi u međuvremeno počelo rositi i na drugom kraju te gume.

Čini mise da sam negdje vidio te gume za zamjeniti, ali da cijena isto nije bila baš popularna.

Meni isto, doduše jako rijetko ponekad zasmrdi, ali povezivao sam to s kapanjem tog ulja ili s regeneracijom, ipak se dosta zagrije sve otraga iza motora.

 

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je j836 motor malo je drugacije crijevo ali isto slini. Redizajn tog crijeva je od negdje 2012 a opet je lose. Gumicu su mi prodali u renaultu mislim da je bila oko 50kn. OE broj 7701071157. Trebao bi promjenit i onu prema intercooleru jer po zimi popusti kad se vjerojatno guma dovoljno stvrdne. Ugl neznam zasto je tako s gumicama rjeseno i sta je falilo crijevu i selni.

Link to comment
Share on other sites

Na 836 još nekako, ali koliko su mi rekli (a i sam sam se uvjerio), za 636 nemaju tih gumica uopće nego se cijev prodaje u komadu. A i ono što imaju od gumica su im pomiješane šifre u Dialogysu pa ne odgovaraju.

Da, baš, ništa nije falilo običnim cijevima s šelnama. E, da, premalo se to kvarilo :)

Frendu na scenicu 2 s 78kW motorom puklo gumeno crijevo od turbine negdje na 290t km. Ovi noviji modeli niti garanciju ne izdrže.

Mislim da bi bilo pametno idući put kad auto ide na servis obratiti pažnju i na te cijevi od DPF senzora. Makar ih i preventivno promijeniti. Auto je sad na 160t km pa da mi negdje ne prosvira to dok sam na putu :)

 

Link to comment
Share on other sites

Ma da problem je sto je napravljen redizajn crijeva pa broj iz dialogysa ne pase. Najbolje donjet uzorak al nemaju s cim usporedit jer narucuje se i ceka. Ja sam znao sta mi treba pa sam smanjio vrijeme krivog trazenja i pronalazenja.

Link to comment
Share on other sites

Ma na mom su ta crijeva od dpf-mijenjana u ovlaštenom, naravno i senzor je promjenjen

Imam zapis, zamjenjeno 28.04.2017. godine na 137 tkm.

227702184r - senzor - 962,19 kn

208744205r - jedno crijevo 162,26 kn

208741307r - drugo crijevo 44,29 kn

Cifre su bez pDV-a

Auto je 5/12, taman na 4 godine starosti mjenjano, i sad od izmjene prošlo opet 4 godine. Sad sam na 213 tkm...

Ovo baš smrdi kao da nešto skuri a i primjetio sam da ide i lagani dim zadnji put jer sam taman bio na parkingu i digao haubu da vidim što je, to je trajalo doslovno 10-20 sekundi i onda opet sve ok, danas opet skužio u vožnji kroz ventilaciju i nakon 10-sekundi se izgubi smrad, a od proslog puta prošlo 2 dana i napravio sam oko 70-80 km.

Kao da kapne dolje na ispuh i onda zasmrdi

Probat ću danas malo ogledalom to vidjet...

Ulje na štangi zacenemtirano od 10 mjeseca i do sad napravio preko 8 tkm, nije se milimetra pomaklo

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

evo i mene u ovom dijelu...Dakle..vozum auto..smrdi mi u kabini i nakon minutu..STOP,engine failure hazard. Stanem.. auto radi normalno..sve super..spojim OBD i dobijem ovo na slici dolje. P0470. Veli mi majstor..propishala cijev koja vodi od turba do IC. Ispod nje je sve masno i ima cadje... Sve me strah za novce.....Veli da se mogu tako dopeljati do njega...(2km)

Screenshot_20210409-122656_Chrome.jpg

20210409_123336.jpg

Link to comment
Share on other sites

Reci tom mehaničaru neka ti pregleda ona otraga mala crijeva od senzora tlaka na DPFu :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Alen said:

Reci tom mehaničaru neka ti pregleda ona otraga mala crijeva od senzora tlaka na DPFu :)

 

 

to sam mijenjao skupa sa senzorom u 11mj.

20210409_132641.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.