Jump to content

Projekti, zasto ih nema vise


cardak

Recommended Posts

Ja imam volje ali nemam para i fali jos ponesto znanja, ak mi neko pokloni sve potrebno da u thaliu strpam 172 vrlo rado cu prihvatit i napisat projekat. Do tad samo samponi krpice ledice ulja ?

Projekat nemoze svaka sirotinja napravit i ostavit zadnju paru u garazi a zena djeca nek gladuju, to rade ljudi koji imaju para za oboje a i treba bit zainteresiran za to.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nisam niti ja imao novaca, pa sam digao brzi kredit od 12 000 kn pa sam napravio nesto ozbiljnije i u godinu dana isplatio kredit. Istina da nema nista bez novaca, ali sa 12 tkn vec mozes napraviti nesto na svom motoru/ovjesu.

Sto se tice policije, njih par su bili na murji, ali samo Billa ekipa koji svaki vikend jure po cesti vec godinama, i opet na kraju nikom nista.

Danas se vec dosta toga moze atestirati pa nema zajebancije

Link to comment
Share on other sites

Cardak.......daj mi reci da li si atestirao ugradnju drugog (jačeg) motora u neki auto?

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, cardak said:

2 Milos: stavljao sam ja dosta toga na forum prije, mogao bi i sada, ali zasto samo ja, zasto???

Nije samo ti, ali imaš zanimljive projekte, zašto ne podijeliti koncepte/ideje s drugima, možda samim time potakneš nekog drugog da krene šrafat i objavljivat..

Link to comment
Share on other sites

On 15. 01. 2019. at 10:34, petak said:

Cardak.......daj mi reci da li si atestirao ugradnju drugog (jačeg) motora u neki auto?

Nisam, jer nitko ne kuzi razliku između 1.8 16v F7P i 2.0 16v F4R kad otvore haubu. Bitno samo da ne ubacujes vise cilindara. Mene jedino mogu zajebavati zbog ITB-a

 

20170213_160315.jpg

Evo vam jedne fotke?

Edited by cardak
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Ok! to su slični motori!

Ali ako u jedan express (naprimjer) izvadim 1.4 i ubacim 1.7i (ili 1.8 16v) onda će se razlika viditi.

 

Ovo je R5 motorni prostor?

Jel to fali kablovinja u motornom prostoru ili su dobro sakriveni ili nije sve još stavljeno šta treba biti?

Super čisti motorni prostor. Nemislim na šporkicu nego na sajle, kabele, remenje, nosače koji još idu tu negdje oko motora.

Podijeli s nama i ostatk priče...

 

Davno sam vidio Dadox-ovu peticu sa 1.8 unutra (ako se dobro siječam) I sve je bilo jako na knap i puno crijeva, žica, nosača

Link to comment
Share on other sites

A šta sad ima? 

Zadnji put sam ga vidio uživo (auto, a i čovjeka) prije puno ljeta......taman je sređivao limariju na autu i ubacivao taj motor unutra.

 

Mene osobno jako mući legalnost svih ovih prerada........odnosno mogučnost atestiranja tih prerada, jer nebi htio"drčati" svaki put kad sam na cesti da me neki nadobudni policajac zafrkava, ili na tehničkom da skuže, jer s mišlju - "oni ionako neraspoznaju te dorade" mi se više neda ići na tehnički.

Jebiga, ostario sam i neda mi se da me netko proziva radi takvih stvari.....ako je atestirano onda se s guštom upuštam u rasprave jer znam da sam u pravu.

Link to comment
Share on other sites

On 15. 01. 2019. at 9:05, josipp said:

Ja imam volje ali nemam para i fali jos ponesto znanja, ak mi neko pokloni sve potrebno da u thaliu strpam 172 vrlo rado cu prihvatit i napisat projekat. Do tad samo samponi krpice ledice ulja ?

Projekat nemoze svaka sirotinja napravit i ostavit zadnju paru u garazi a zena djeca nek gladuju, to rade ljudi koji imaju para za oboje a i treba bit zainteresiran za to.

Ti dosta novaca rasipaš na kineske skuterče i ostale štetočine pa onda nemaš za getjuned renol ?

Link to comment
Share on other sites

On 14. 01. 2019. at 8:41, cardak said:

U projektima nema razuma, to je uvijek gubljenje vremena i novaca.

Ne znam, meni je uvijek bio bitan rezultat i gust sloziti nesto a ne gledati koliko sam zdrobio novaca, zato nikad ne stavljam na papir.

Danas "klinci" sigurno imaju vise love nego sto smo mi imali u njihovim godinama, a nista ne slazu, samo se neki dizeli voze, peru auti i naslikavaju.

Automatski pada kvaliteta foruma jer nema se o cemu pisati nidi gledati.

Stariji ce se sjetiti kad je paralelno bilo par projekata pa se na kraju godine nagrađivao "najlajkaniji"...... tipa, Balev, Hans, Jure, braca Belinici, Fredy, decki iz Bosne, ekipa iz Zadra, Rijeke itd. i svi su imali neke swapove, obnavljanje komplet auta sa nekim tuningom, street race ekipa itd.

Danas imamo Optimistu u projektima, i klasu optimist

Over and out

Aloooo, nemoj tako, mene je cijela prica oko tuninga izula iz cipela :D . Samo sto mi tema nije u pojektima, al dode na isto.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, LeoRS said:

Aloooo, nemoj tako, mene je cijela prica oko tuninga izula iz cipela :D . Samo sto mi tema nije u pojektima, al dode na isto.

Ma znam ja za tvoj projekt, i za jos jako puno, ali nisu tu

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, cardak said:

Ma znam ja za tvoj projekt, i za jos jako puno, ali nisu tu

Ali je  pod nasa vozila.

Link to comment
Share on other sites

Dosli su neki novi klinci i neka nova vremena, reklo bi se :-)

 

pratim sve iz prikrajka, ali "teze - preteze"

 

zena, djeca, klinci, firma.... Doci ce dan kad ce tema ozivjeti ponovo :-)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

On 15. 01. 2019. at 8:45, Ivan1902 said:

Oni koji imaju novaca, nemaju vremena, a oni koji imaju vremena, nemaju novaca...

Jel istina ovo sa policijom, ili je to samo pricam ti pricu?

Mislim da bi svi voljeli vidjeti vise projekata na forumu, medutim, kada treba nesto i napraviti, onda nista...

Evo, krenite sami od sebe, Milosa brine sto ce nekolicina reci na forumu...

Ovaj dio oko Uprave, necu ni komentirati, jer zbilja neznam nista o tome...

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
 

Za bilo sto drugo, treba imat znanja!

Eto, ja bar priznam, vrhunac mog znanja je stavit K&N, i odvest ga u Revo, Sedox, kod Muhe ili kod Hica...

A nekolicina vas, koji znate, jednostavno ne zelite...

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
 

Puno je njih prije slagalo projekte bez znanja ili jako malo znanja. 

Ja znam samo mehaniku, a ostalo pomalo. Limariju, lakiranje, elektricara, strojna obrada, tapetara i mapera placam.

U vasem slucaju bi morali platiti i mehanicara, nije velika razlika

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Projekata ima ali ta stara garda se zna, vidi i cuje privatno i price preko foruma su prestale iz razno raznih razloga jos davno. Da se ne zavaravate ima ozbiljno slozenih Renaulta kod nas, samo malo i nisu toliko eksponirani.

Cardaka je malo nostalgija ulovila  :) Vjerojatno ima previse vremena a premalo srafi trenutno :)

Sve se mijenja pa tako i to, novi auti, neki novi klinci al stara garda ce uvijek pomoci kad zapne vjerujem..

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
1 minute ago, Burky said:

ja bi polako poceo projekt sa svojim meganom al nikako nabavit drugi auto u dijelove tj donor auto. Trazim 2.0 16v 150 ks ili iz clia rs 172 ks samo nez tko bi se sa tim htio zajebavat,ipak treba komplet struju prebacit i ostalo. Kod mene je 1.4 8v

Vjeruj mi lakse kupit komplet auto s tim motorom, ako si ne radiš sam i nisi u tome, utopija

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Burky said:

ja bi polako poceo projekt sa svojim meganom al nikako nabavit drugi auto u dijelove tj donor auto. Trazim 2.0 16v 150 ks ili iz clia rs 172 ks samo nez tko bi se sa tim htio zajebavat,ipak treba komplet struju prebacit i ostalo. Kod mene je 1.4 8v

Bez komplet donor auta ne započinji ništa.

Evo ti link na temu di se odradio swap s 1.4 8v na 2.0 16v, ali ph1/ph2 razlika pa je bilo velikih razlika u struji tj instalaciji. 

Uživaj u čitanju

 

Link to comment
Share on other sites

Da ljudi imaju vise para bilo bi i projekata. Konkretno ja bih na 1.6 16v atmosfercu napravio preradu na turbaka ili atmosferca sa drugim klipovima, preradjenom glavom usis ispuh i sve kak spada ali za oboje treba 50000 kn. Pratim jedan projekt na ytb. Doduse su je puuuno veci novac u igri. Toyota je na kotacima, jedva cekam iduci video.

https://www.youtube.com/user/PapadakisRacing

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Ali iz razloga što je moj ph2. Na ph1 bi trebalo biti lakše. 

Link to comment
Share on other sites

Nema se novaca, nema se vremena, nema se znanja (znanje je skupo), nema se više takvih automobila...ne želi se više, prelazimo u jednu novu eru...

Ali zatitram kada u Adamovcu prođem kraj Pagode (znat će tko zna), pa tamo se ima posla na pretek...istina, high end posao

Neznam jel smijem javno, kolega je složio u Ren boje jedan 197...meni je baš ok autek, vozi slalom inače

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.