Jump to content

Temperatura motora


dr.

Recommended Posts

ima dole ispred papučice gasa neko metalno crijevo koje je je vjerojatno dio kroz koji prolazi rashladna tekućina motora. kako se ugrijala motor grije se i taj metalni dio - cijev. Ja sam povremeno znao to u vožnji popusti rukom (može se) i kad je motor na radnoj temp ili jako blizu peče kožu i znaš da je motor na radnoj temp. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, fabi said:

ima dole ispred papučice gasa neko metalno crijevo koje je je vjerojatno dio kroz koji prolazi rashladna tekućina motora. kako se ugrijala motor grije se i taj metalni dio - cijev. Ja sam povremeno znao to u vožnji popusti rukom (može se) i kad je motor na radnoj temp ili jako blizu peče kožu i znaš da je motor na radnoj temp. 

to su cijevi prema malom kileru, one se prve ugriju. Još dok je termostat potpuno zatvoren kroz njih i blok cirkulira antifriz

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

60tak km da je ne znam koliki minus i gijanje na max mora se zagrijati.. Tako da ili termostat ili ne pokazuje dobro ali normalno nije

Link to comment
Share on other sites

Spoji na dijagnostiku i pročitati temperaturu motora?

Ja jedino u cijeloj priči ne kontam da li grije auto ili ne?

Moje iskustvo sa otvorenim termostatom je da na autoput pri 130 uopće po zimi ne grije. Benzinac je bio u pitanju. Smrzli se svi u autu.

Link to comment
Share on other sites

Identicna situacija, isti motor. Zamjenjen termostat, opet ista situacija. Ako se lagano vozis otvorenom cestom, ne dode dalje od jedne crtice da ga hebes. Stisnes ga zestoko, dode do pola i cim se lakse vozis, opet se pothladi. Cim vanjska temperatura dode iznad 10 sve ok bude.

Poslano sa mog Mi A2 Lite koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa jel tolika drama zamjenit termostat? Skupo? 
Ma nije uopće u tome stvar, naravno da nije problem zamjeniti,i napraviti cu to, nego me samo zanimalo mišljenje, tj jel to normalna situacija ili nije da tako pokazuje temp..

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@dr.

Odi nekome tko ima dijagnostiku i zna što radi, nažalost situacija nije baš tako crno-bijela je/nije termostat. Nije to jugić da se zagrijava samo toplinom koju motor proizvodi :)

Imam vjerojatno isti motor u scenicu i  brzo se zagrije na radnu temp i skala je zacementirana  na polovici cijelo vrijeme. Ono što sam primijetio dok sam se vozio s dijagnostikom uštekanom u ove hladne dane: Temp antifriza drži između 70-75°C, u laganoj vožnji izvan grada dosta se rashlađuje, čim padne ispod 70°C, pali el. grijače antifriza i zagrije se natrag do 75. Zna otići do 78°C, ali na 80 ga nisam vidio. A u vezi grijanja kabine, može biti da imaš grijanje unutra, a termostat ipak ne valja jer ako se ne varam, megane bi isto kao i scenic trebao imati el. grijač kabine (PTC element) od 1kW i vrlo brzo počne grijati unutra. Ako ga gaziš, onda će se grijati, ali u laganoj vožnji pod niskim okretajima taj motor se stalno rashlađuje i ako ECU zaključi da je pothlađen, izgleda da se aktivno podgrijava antifriz.

Evo primjera s YT,  generaciju stariji motor na -20°C, u leru. Prvi red TEN 1 i 2 su grijači kabine, a u drugom retku ikonice T-1 do T-3 su grijači antifriza. Pogledaj kako raste temp water i to dok auto stoji. Još ovoga rusa s videa nešto zeza oko toga.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ma na meg 3 su tulavo riješili digitalni pokazivač temp motora. Ima dvije točke, malu i veliku. Mala točka se pali kad motor postigne cca 50 stupnjeva, a druga velika kad postigne radnu temp 85-90 stupnjeva. Problem je kad vožnjom nizbrdo temp motora padne 10-ak stupnjeva (ispod 80) jer se ta velika točka ugasi pa vozaču izgleda kao ds se motor ohladio na 50 stupnjeva, a realno nije. Da su u ugradili normalnu kazaljku svim vozačima bi sve bilo jasno, ovako nije.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kod clia sport je isto tako zanimljiva kazaljka koja pokazuje temp.vode. Puno ljudi mjenja termostat jer kazaljka seta i to po zimi jako. Po ljeti je vise manje fiksna, ali po timi izmedju 2i3 crtice ide gore dolje. Narocito kad se vozis otvorenom cestom, a neganjas se.

Link to comment
Share on other sites

a koje su to posljedice voznje sa pothladenim motorom?

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Ruske said:

a koje su to posljedice voznje sa pothladenim motorom?

Kako koje. Pa raubanje dijelova motora, visoka potrosnja, nisu ni ispusni plinovi u redu sve dok se motor ne ugrije. Moj ima i pomicnu blokadu pa ga ni nemozes tiskat, da negovorim da ni neide. Najbolje ga je spojit na dijagnostiku i vidjet kako se temp ponasa. Vozis ga pola sata i u tih pola sata mora biti na radnoj temp. Ja sam tako svog testirao. I najbolje stavit oem termostat. Ovo ostalo je za k.... Zamjenski Calorstat by Vernet se dva puta raspao i to nebih ni skuzio da nisam bas htio stavit oem jer je kazaljka padala skoro na 0.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, ivan.martinko said:

Pa kaj nisu vernet bas oem za reno?

Ne. Zaboravio sam koji je oem za 197.

Thomson Dauphinoise je OEM

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Ruske said:

a koje su to posljedice voznje sa pothladenim motorom?

Nemogucnost DPF regeneracije ako se motor ne zagreje. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On ‎22‎.‎1‎.‎2019‎. at 22:02, Brainmind said:

Nemogucnost DPF regeneracije ako se motor ne zagreje. 

Mislim da reno regenerira po potrebi i ako motor nije na radnoj temp. Ja radim na dnevnoj bazi vožnje od 20-25 km u komadu, a motor više nije nego je na radnoj temp. Po toj logici meni ne bi regenerirao dpf nikad (sad po zimi) i bio bi barem 3-4 puta mjesečno na prisilnoj regeneraciji u servisu što naravno nije točno. Regenerira on uredno samo ga ja često i ne skužim. Malo otvorene ceste i odradi on to bez obzira na radnu temp motora, ima 5. injektor pa mu nije problem.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On ugrije dpf na kolko vec treba, 500 stupnjeva ubrizgavajuci naftu kroz petu diznu. Mozda treba bit neka temp motora npr 50 stupnjeva.
To vauvau ima probleme jer podize temp dpf-a samo naftom iz cilindara post ubrizgavanjem.

Link to comment
Share on other sites

Dakle kod mene ti je ovakva situacija sad po ovom vremenu, gradska voznja od 20-30 min dode do jedne crtice, voznja po autoputu dode do polovice.

Link to comment
Share on other sites

termostat milion posto...... prije dva tjedna sam imao isti problem, promijenjen je termostat, i sada u roku 5 min, temperatura je na pola i ne pada.... a preko OBDa mi pokazuje od 85 do 92 93. termostat za moj (megane 3 1.6 16v) u Lagerosu je bio 250 kn, dok u tokiću od 600 do 700 kn 

 

Link to comment
Share on other sites

Možda je zmjenio samo termostat, ne i čitav plastični sklop?

Na Kliu 1.4/16v (2002.) mi je majstor predložio ( sklop je trebalo naručiti i čekati dio, a auto je bio na kanalu i ispušten antifriz) da se prepila plastika (kod plastičara), zamjeni termostat i opet "zavari" (plastičar). Tako je i urađeno. Var je držao, auto funkcionisao. 

Link to comment
Share on other sites

https://automator.pl/termostat-ukladu-chlodzacego-calorstat-by-vernet-th7159-89j--770347s 

Ovo je termostat koji je ugrađen, i pardon, 275 kn.... Kataloški broj VER TH7159.89J

Uglavnom, ovako sad to izgleda kad termostat radi.... 

Žao mi je što sam zaboravio slikati screenshot kada nije radio....

Bilo je cca 45-50 stupnjeva

IMG_20190108_165847.jpg

15484282180712325660825493345092.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To je komplet kuciste s termostatom. Calorstat Vernet termostat. Uglavnom kao sto smo rekli. Termostat problem.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.