Jump to content

Temperatura motora


dr.

Recommended Posts

Da, cijeli je komplet. Ja mislim da se ni ne može rastaviti, pa i samim time da se ne može samo termostat promijeniti.

Link to comment
Share on other sites

Dizeli i benzinci imaju razlicitu termodinamiku, nije bas za poredjenje 1.5 dci i 1.6 16v u tom smislu. 

Link to comment
Share on other sites

A da ne pričam koliko auto sada bolje grije....
 
Gledam cijenu i ne vjerujem.. okolo po ducanima je 470 kn..
Kaj je to andjelko dao debeli popust?
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, mirda13 said:

termostat milion posto...... prije dva tjedna sam imao isti problem, promijenjen je termostat, i sada u roku 5 min, temperatura je na pola i ne pada.... a preko OBDa mi pokazuje od 85 do 92 93. termostat za moj (megane 3 1.6 16v) u Lagerosu je bio 250 kn, dok u tokiću od 600 do 700 kn 

 

Autor topica ima dCi motor koji se ne može uspoređivati sa benzincem u pogledu temperature....zimi pogotovo !!

Edited by trigi
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, ivan.martinko said:

Gledam cijenu i ne vjerujem.. okolo po ducanima je 470 kn..
Kaj je to andjelko dao debeli popust?

Ha valjda je.... Neznam. Uglavnom, kod njega je sve u odnosu na Tokić i druge, 50-60% jeftinije, a djelovi su kvalitetni, i sve su, više manje, prva ugradnja na Renault.  

Ako želite, slobodno nazovite i raspitate se za neke dijelove. Pa ćete vidjeti. 

Edited by mirda13
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, trigi said:

Autor topica ima dCi motor koji se ne može uspoređivati sa benzincem u pogledu temperature....zimi pogotovo !!

A dobro, u to ne ulazim, ali po nekoj logici bi trebalo biti 90 stupnjeva, a po skali bi to trebalo biti na pola. 

9 hours ago, Brainmind said:

Dizeli i benzinci imaju razlicitu termodinamiku, nije bas za poredjenje 1.5 dci i 1.6 16v u tom smislu. 

To isto stoji 

Po meni, najjednostavnija "dijagnostika" je naći negdje OBD adapter, ili ga kupiti(dođe 2$) , pa vam ostane za kasnije, njega spojite, i točno očita temperaturu.... Ili otići negdje na pravu dijagnostiku, i da vam netko isčita 

Link to comment
Share on other sites

Ha valjda je.... Neznam. Uglavnom, kod njega je sve u odnosu na Tokić i druge, 50-60% jeftinije, a djelovi su kvalitetni, i sve su, više manje, prva ugradnja na Renault.  
Ako želite, slobodno nazovite i raspitate se za neke dijelove. Pa ćete vidjeti. 
Uzimao sam od njega unazad 10 godina svasta za aute i skutere, jos kad je imao samo ducan lagera u zagrebu kod cibone, negdje 2002 i slicno, pa i taj termostat prije godinu i pol ali je bio blizu 400 kn i on. Mislim oem ili vernet ne sjecam se. valjda si uletio da ima zadnji. Ili slicno. Jer nije bas trazena roba.. malo jos ima auta s tim termostatom. Od 2014. vise se ne proizvodi taj motor.. [emoji26]
Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, ivan.martinko said:

Uzimao sam od njega unazad 10 godina svasta za aute i skutere, jos kad je imao samo ducan lagera u zagrebu kod cibone, negdje 2002 i slicno, pa i taj termostat prije godinu i pol ali je bio blizu 400 kn i on. Mislim oem ili vernet ne sjecam se. valjda si uletio da ima zadnji. Ili slicno. Jer nije bas trazena roba.. malo jos ima auta s tim termostatom. Od 2014. vise se ne proizvodi taj motor.. emoji26.png

Stvarno neznam dali je bio zadnji ili kakav extra popust, ali evo, kažem ti, došao sam, imate li termostat, ima, 270 kn, taj i taj, ali ga nema tu, može za dva dana biti iz Slovenije. Reko može. 

A i rekao je da ga baš ne prodaje, da ih je prodao 5-6 komada u zadnjih 2 godine, i kaže niko nikada nije došao na reklamaciju. 

Link to comment
Share on other sites

svakako je dobro da si promijenio komplet s kućištem jer to kućište se iznutra vremenom izvitoperi i počne miješati ulje i vodu. Di su ona vremena kad je 1.6 16V na meganu 1 imao aluminijsko kućište koje nikad nikom nije otišlo...

Link to comment
Share on other sites

ja sam prije dvije godine tražio alu kućište koje paše na šaraf na noviji megane al me lik tražio 300kn samo za golo kućište, hehe..

onda radije ovo cijelo novo pa dok ide ide..

Link to comment
Share on other sites

Imam isti auto, s istim motorom kao i autor teme, a prema ovom što pišete i ovaj moj ima problem s termostatom. Za vikend sam malo pratio ponašanje motora i mislim da je jedan od problema i loše programirano digitalno pokazivanje temperature na instrument tabli. Evo slučaj od petka... Krenem iz Zagreba navečer za Varaždin, vanjska temperatura -1°C, laganini vozim Slavonskom i nakon 10-15 minuta upali mi prvi "kvadratić" na pokazivanju temperature. Drugi kvadratić (radna temperatura motora) se upalio nakon pola sata vožnje. Nakon što sam se dokopao autoceste palim tempomat na 120 km/h i nakon nekog vremena temperatura motora se spusti na prvi kvadratić (vanjska temperatura -3 C). Tu i tamo je opet uključio i drugi kvadratić temperature, ali u Varaždin na odredište sam došao s pokazivanjem jednog kvadratića!

U subotu ujutro sam spojio dijagnostiku i pratio temperaturu rashladne tekućine dok sam se vozio. Drugi kvadrat se uključuje na 79/80 °C i u 20tak minuta malo žešće vožnje uspio sam postići temperaturu 83°C, ali čim normalno vozim, bez naganjanja, temperatura padne na nekih 76-77°C i pokazuje samo jedan kvadratić temperature. Nakon toga sam isti test ponovio na Megane II 1.5 dCi i ponašanje je jako slično. Taj je nakon pola sata imao temperaturu rashladne tekućine maksimalno 78°C. Moram napomenuti i da oba dva auta jako dobro griju kabinu. Nakon svega nisam pametan da li da mijenjam termostat, jer bojim se da s tim neću dobiti ništa. 

Link to comment
Share on other sites

da, taj digitalni pokazivač ima slabu rezoluciju.. trebalo bi biti više podjela.. uglavnom nebi se trebalo brinuti oko toga ako ti grijanje u autu radi, to je to.. 

meni stoji na prvom kvadratiću i kad se provozam par km skoči na drugi, onda pojačam grijanje pa padne na prvi, pa upalim klimu opet skoči na drugi i tak dalje..

Link to comment
Share on other sites

Riješen problem. Zamijenio termostat i puno bolje grije a i uspjela se temp podići do pola pokazivača. Znači ipak je u njemu bio problem..

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

zamjenio i ja termostat neki dan, al jos uvijek grije slabije, tj u pocetku grije ok, no u voznji nakon 5-10min nekad i vise, kao da ne drzi tu temp...urica vode je na 90 uredno, ali pocne puhati mlako...pojacam za 2 stupnjeva pa onda ok (18-20), ali cini mi se da i onda kasnije pocne puhati mlako...a nisam stigao duze od toga voziti jos...

Link to comment
Share on other sites

Gle, znam da će mi se sada ljudi smijati, i da ću možda ispasti glup.....

Ja kad sam kupio auto, od prvog dana je meni bila jedna "kockica" upaljena, rijetko kad je dosezala dvije.... Ljeti je uvijek dosezala dvije.... Auto je uredno radio, u dvije godine sam odradio skoro 50000km.... Nisam nikad ni posumnjao do neki tjedan, kad je počeo auto "cukati" na plin.... Tada sam skužio da nešto nije uredu. I metodama, provjerama, vamo tamo, saznao da termostat ne radi. Tj da je otvoren. Znači ja sam auto vozio dvije godine tako, i ni trunke nisam posumnjao da nešto ne valja. Sada, da pokucam u drvo, glavu, triput se okrenem oko sebe, zasada je sve ok sa autom.... Dali će te vije godine ostaviti posljedice, ili već jesu ostavile posljedice na auto, to ću tek vidjeti. 

6 minutes ago, Ruske said:

zamjenio i ja termostat neki dan, al jos uvijek grije slabije, tj u pocetku grije ok, no u voznji nakon 5-10min nekad i vise, kao da ne drzi tu temp...urica vode je na 90 uredno, ali pocne puhati mlako...pojacam za 2 stupnjeva pa onda ok (18-20), ali cini mi se da i onda kasnije pocne puhati mlako...a nisam stigao duze od toga voziti jos...

Meni sada auto na automatskom modu, na 22 "loži" milina.... Dok prije nije. Trebalo mu je dosta da ugrije kabinu. Sad u roku 3-4 km, je toplo

Ja sam, eto, išao tom metodom, dok sve radi, i ne šteka, ne diraj.... A vrijeme će pokazati dali je ta metoda ispravna bila.

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Ruske said:

zamjenio i ja termostat neki dan, al jos uvijek grije slabije, tj u pocetku grije ok, no u voznji nakon 5-10min nekad i vise, kao da ne drzi tu temp...urica vode je na 90 uredno, ali pocne puhati mlako...pojacam za 2 stupnjeva pa onda ok (18-20), ali cini mi se da i onda kasnije pocne puhati mlako...a nisam stigao duze od toga voziti jos...

Ovo je normalno. Dostigne temperaturu koju zasad na klimi i dalje samo održava. Staviš kolika ti temperatura odgovara i tako vozis i ne razmišljaš jel piri hladno ili vruće. 

Iz primjera je vidljivo da ti je 18 hladno.

Meni je u gradu na 22c a ako idem van i skidam jaknu ide na 25. Barem po zimi.

Link to comment
Share on other sites

zamjenio i ja termostat neki dan, al jos uvijek grije slabije, tj u pocetku grije ok, no u voznji nakon 5-10min nekad i vise, kao da ne drzi tu temp...urica vode je na 90 uredno, ali pocne puhati mlako...pojacam za 2 stupnjeva pa onda ok (18-20), ali cini mi se da i onda kasnije pocne puhati mlako...a nisam stigao duze od toga voziti jos...
Što se tiče grijanja, bolje je u svakom slučaju, a temperaturu mi je do pola digao samo na kratko, i opet vratio na onu jednu oznaku. Očito su loše napravili tu podjelu na pokazivaču.

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ovo je normalno. Dostigne temperaturu koju zasad na klimi i dalje samo održava. Staviš kolika ti temperatura odgovara i tako vozis i ne razmišljaš jel piri hladno ili vruće. 
Iz primjera je vidljivo da ti je 18 hladno.
Meni je u gradu na 22c a ako idem van i skidam jaknu ide na 25. Barem po zimi.
Neznam sta rec, nisam nikad lozio tako na 25...
Evo npr na laguni drzim 20 i grije fino i konstantno...na cupri prestane grijati nakon x minuta...oboje su dvozonske automatske klime

Sent from my LG-H870 using Slapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni je 21,5 do 22 optimalno kad sam bez jakne. Sve ispod mi je hladno, a preko postane prevruće

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Ruske said:

Neznam sta rec, nisam nikad lozio tako na 25...
Evo npr na laguni drzim 20 i grije fino i konstantno...na cupri prestane grijati nakon x minuta...oboje su dvozonske automatske klime

Sent from my LG-H870 using Slapatalk
 

Gledaj i laguna je skoro 2000 kubika i turbo pa ide lošije od cupre. 

To što su obje automatske ne znači ništa. Logika kako rade, gdje je senzor temperature, čak možda i izolacija kabine...

Najbolje Anči koja temperatura ti odgovara i tako držati.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eto ureko se danas. Nakon 20+ min voznje pocelo puhat mlako i na laguni, na 20C...

Sent from my LG-H870 using Slapatalk

Link to comment
Share on other sites

Baš me krenilo.. Znam da nije prava tema al da ne otvaram novu. Danas mi se ovo pojavilo a trebam u ponedjeljak na relaciju Slavonija-Zg, trebam li se zabrinjavati dok ne odem u Zg kod mehaničara? 4bf0b1ff7d5448300e453a8f6e209050.jpg

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa ne znam može li se mijenjati jezik i kako... Prijevod je '' Provjerite ispušni sustav''.

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.