Jump to content

1.6 16v 82kw problem


hahavac

Recommended Posts

Pozdrav

Imam jedan problemcic s novokupljenim fluenceom..

 

Prvo paljenje auta ujutro me zeza, dakle zavergla, kao uhvati (citaj upali) ja pustim kljuc on se ugasi. Kada drugi put zaverglam upali bez problema... Svako drugo paljenje kroz dan (npr. nakon 8h radnog vremena kada auto stoji parkiran) upali bez greske. Sljedece jutro opet ista stvar.

 

Ima li netko iskustva? Gledam neke servise u v. Gorici pa cu sljedeci tj odvesti pa rekoh mozda neko ima koju pametnu.

 

Hvala na pomoci :)

 

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Senzor radilice, senzor ovaj-onaj, pumpa za gorivo...  Desi se i meni, ne baš svako jutro. 

Link to comment
Share on other sites

I moj Fluence je to počeo radit, skoro svako prvo paljenje ujutro, zadnjih mjesec dana..

Link to comment
Share on other sites

Shogo je imao isti problem na svom "Turčinu". Zamjenio je senzor položaja tadilice (čini mi se) i rješio problem. :nezna:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E...ne, reprogramacija paljenja :)

350kn, ovlašteni servis, uz to očišćen leptira gasa i napravljen test.

Cindrić

Pisao sam o tome, probao sam sa svijećicama i senzorom, ali, naravno...senzor je 70kn, pa ne bi bio na odmet...

Edited by shogo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ekipa svaka cast na odgovorima :)
Isao sam kod covjeka koji radi anlasere jer je reko da je do njega sigurno, krenuo ga skidati pa je nakraju samo podmazao neki dio i rekao da ce to biti u redu, sljedece jutro (jucer) upalio ko zvrk iz prve ja sav hepi, danas ujutro opet iz druge :/ (nije covjek ni za kavu htio uzet pa se ne ljutim :D)
Znaci, sada pravac ovlasteni..

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tako je, imaš samo te dvije moguće stvari, prva je paljenje i ekološke norme

 

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Rekoh da dam update i na ovo..

Problem jos nisam rijesio [emoji52]

Vjerovatno bi bilo korisno napomenuti sve simptome koje dozivljavam

Dakle prvo paljenje ujutro - prvi put zaverglam, pustim kljuc on se ugasi, drugi put zaverglam upali

Mozda bitno napomenuti da smatram da je vrijeme verglanja duze nego neko "normalno vrijeme" verglanja, dakle duze mu treba da sastavi (u usporedbi sa bilo kojim dieselom ili benzincom kojeg imam u dvoristu, ako je to moje misljenje mjerodavno)

Nemiran ler gas (mozda nekih 50okr/min gore dolje, ne znam tocno nemam dijagnostiku)

Na hladan motor, ako bih stavio u prvu i krenuo samo pod kvacilom bez gasa auto "cupka"

 

Mehanicar je rekao da su sonde u banani i da trebaju zamjenu.. da li je u pravu? Ne bih volio baciti novce ako nije do toga..

 

Ima li netko slicnih iskustava i do cega je bilo?

 

Ovo za reprogamaciju paljenja, ja imam paljenje na kljuc a ne na gumb, da li to ima veze?

 

Edit: takodjer je izbacilo gresku tih sondi koliko mi je mehanicar rekao

 

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

A jel ti upaljena check engine lampica (zuti motoric)

90% Sam siguran da ako je zabilježena greška sonde koja je prisutna, ne samo jednom bilo, upaliti lampicu.

Inače imaš 2 vrste grešaka. One koje su se dogodile. Te budu samo u memoriji i one aktivne koje u većini slučajeva pale check engine lampicu. Primjer sonda nije radila, gori lampica. Sonda promijenjena i lampica više ne gori, ali mehaničar je bio lijen spojiti na komp i pobrisati greške pa je greška ostala.

Link to comment
Share on other sites

A jel ti upaljena check engine lampica (zuti motoric)
90% Sam siguran da ako je zabilježena greška sonde koja je prisutna, ne samo jednom bilo, upaliti lampicu.
Inače imaš 2 vrste grešaka. One koje su se dogodile. Te budu samo u memoriji i one aktivne koje u većini slučajeva pale check engine lampicu. Primjer sonda nije radila, gori lampica. Sonda promijenjena i lampica više ne gori, ali mehaničar je bio lijen spojiti na komp i pobrisati greške pa je greška ostala.
CE nije upaljen... Rekao je bas da je aktivna ta greska, i rekao je da je u memoriji bilo jako puno gresaka, mozda i 15-20 ali je rekao da to sigurno nije bilo nego da se to dogodi ako ecu dozivi pad napona i da je bas bilo gresaka povezanih s naponom na ecu i onda je vidio da je novi akumulator unutra (inace ja sam ga mijenjao kada sam kupio auto jer je bio mrtav, ujutro jedva palio koliko je razvlacio anlasanje)

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Aku bi trebao biti dobar sad sam isao pogledati iz dosade [emoji1787] punjenje bi moglo biti i boljeb879170dad7d3691d92096989fccd7fa.jpg334cfaee426c9dc74f04d4dea26235c5.jpg

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da sada kad sam pogledao i meni se cini da je malo pomanji napon, a mozda i multimetar laze.. imam negdje voltmetar pa cu sutra bas jos jednom pogledati..

 

Zaboravih reci jos jedan simptom sa autom, kada stisnem gas, on prvo kao da proguta knedlu pa onda uhvati i digne okretaje, nema odmah odaziv na gas, takodjer simptom tih sondi po rijecima mehanicara (uz taj problem sa paljenjem i kaze da mi zbog toga vise trosi)

 

Smatram da je potrosnja solidna sa nekih 7.7-8l/100km lijepe voznje (kombinirano)

Kakva je vama potrosnja sa tim motorima?

 

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

U Meganu 2 je meni prosječna potrošnja 7.8L/100km. Tako da ne bih rekao da je problematična potrošnja.

Lambda sonda se može provjeriti je li ispravna. Kad stisneš gas do kraja treba pokazivati skoro 1V, kada pustiš naglo gas do kraja, treba biti 0V. Inače skače između 0-1V ako je mješavina goriva okej.

Link to comment
Share on other sites

ali zato jučer mjereno, 402 km sa 39 lit plina, što ispada 9,7 prosječno, dok je na board compu pisalo 9,2 ( da je voženo na benzin). Pošto plin točim trenutno po 4 kn potrošnja me ne zabrinjava previše

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, Vuco said:

U Meganu 2 je meni prosječna potrošnja 7.8L/100km. Tako da ne bih rekao da je problematična potrošnja.

Lambda sonda se može provjeriti je li ispravna. Kad stisneš gas do kraja treba pokazivati skoro 1V, kada pustiš naglo gas do kraja, treba biti 0V. Inače skače između 0-1V ako je mješavina goriva okej.

Da li cu moci pogledati te voltaze sa univerzalnom dijagnostikom i torque app? Da znam da cekam tu dijagnostiku jer sam ju tek narucio..

Link to comment
Share on other sites

Trebao bi. Ja vidim sa ELM327 kinezom i Torque-om (ili bilo kojom drugom aplikacijom). No to je i maksimalni doseg (osim još par senzora, tipa senzor rashladne, senzor zraka u usisu) takve dijagnostike.

Osim u vožnji, možeš i u leru provjeriti očitava li lambda dobro. Ima videa gdje su brake cleaner (ili propan) puštali u usisnu granu i onda vidiš očitava li lambda višak goriva (visoki napon).

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

Mislim da ti je elm327 prespor za realtime praćenje voltaže na lambdi.
Bluetooth varijanta sigurno.
USB možda i prođe.
Vrijednosti napona na lambdi dosta brzo skaču.

Link to comment
Share on other sites

Dovoljno je. Kad se stisne gas ili ECU bude u cut-offu, vidjet će se ravna linija (bilo oko 1V ili 0V). Dovoljno da on vidi očitava li lamba ispravne vrijednosti. A i u leru se vidi kako ide gore dolje, nije možda idealni refresh speed, ali se vidi fluktuacija. Nema brige.

P.S. Mada nisam siguran da je lambda krivac za problem sa paljenjem, my 2 cents.

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

Ma kakva lambda. Ujutro kad je auto hladan, motor radi u open loopu i ignorira lambdu.
Tek kad se zagrije kreće regulacija.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Slažem se, iako bih te onda pitao od kud mu (ECU-u) podaci o vremenima injektiranja u opel loop-u ;) ?

Link to comment
Share on other sites

E sad već provjeravamo teoretsko znanje :)

Ima temp. rashladne, zraka na usisu, MAP,...

Zaključili smo da lambda vrlo vjerojatno nije krivac paljenja ujutro. Iako ju majstori jako vole mijenjati na blef :)

Najbolje bi mu bilo da ode kod nekoga tko ima clip ili barem ELM+pyren pa da se pogledaju vrijednosti.

Vezano na refresh s BT ELMom, recimo ja nisam zadovoljan. Dobro, ja natrpam 10 custom PID senzora iz pyrena u torque i to se fakat presporo osvježava.

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.