Jump to content

1.6 16v 82kw problem


hahavac

Recommended Posts



Aku bi trebao biti dobar sad sam isao pogledati iz dosade [emoji1787] punjenje bi moglo biti i bolje




To je novi exide excell, koliko 62Ah, koliko si ga platio?
Link to comment
Share on other sites

Beren bi trebao bit jeftiniji..

Jek bar "friski"?

 

Taman bi stao 62Ah jer je vislji, ovak su ti kleme naspsnane na dole. Ja sam stavio ispod stirodur 2 cm da bude visi ovaj moj krs od Schneidera 55Ah

Link to comment
Share on other sites

Ma kakva lambda. Ujutro kad je auto hladan, motor radi u open loopu i ignorira lambdu.
Tek kad se zagrije kreće regulacija.
Tako sam i ja mislio prije nego mi covjek rece da je do njih...

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Beren bi trebao bit jeftiniji..
Jek bar "friski"?
Ma kada sam vidio po netu koliko marki aku ima i kako neki pljuju jednu marku pa ovaj preporuci ovu pa onaj onu... Otiso u tokic i reko daj neki osrednje marke i malo veci kapacitet neg je bio i bok [emoji13]

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, hahavac said:

Tako sam i ja mislio prije nego mi covjek rece da je do njih...

 

Jesi riješio problem na kraju i do čega je bilo?

 

Link to comment
Share on other sites

Ma nisam jos nista... Rjesio sam privremeno tako da sam uzeo drugi kljuc (app metoda) i probao paliti s njim, za cudo je palio iz prve sve do danas, valjda malo niza temp i opet se nes spojeb*** i ujutro iz druge opet...

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma kada sam vidio po netu koliko marki aku ima i kako neki pljuju jednu marku pa ovaj preporuci ovu pa onaj onu... Otiso u tokic i reko daj neki osrednje marke i malo veci kapacitet neg je bio i bok [emoji13]

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk


Morao je biti 60 Ah original u 1.6 16v novijem. u moj su uvalili nakon sto je krepao 55Ah.. ali original je 60.. tak da cu u jesen uzeti 60 ili 62Ah..
Link to comment
Share on other sites

50Ah bilo u orginalu, kad sam prvi put digao poklopac gledam ko mi je maznuo pola akumulatora [emoji13] poluprazno kuciste bilo

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Al je bio visok.. 190 mm.. neznam kak izgleda ali u svim katalozima kojima sam gledao je za reno megane 3 s tim motorom 60Ah..
Imas koju sliku tog starog originala?

Link to comment
Share on other sites

Imam samo ovu na zalost.. nisam slikao kako je bio u kucistu ali da malo je bio vislji od ovog novog pa su minus kleme malo naspanane, isao sam na to da mi stane u kuciste da se ne bih vracao u tokic mijenjati a visina mi nije pala na pamet...

IMG_20190109_172349.jpg

Link to comment
Share on other sites

Prodavac u toj radnji auto djelova je sin moje koleginice. Pitao sam ga kakvi su, reče: "odlični". Prodaju ih već nekoliko godina i nije bilo reklamacija. :nezna: Vidićemo. :zubo:

Link to comment
Share on other sites

u zagrebu možeš takav aku kupiti samo u ovlaštenom servisu a tamo je sigurno 1000+ kuna.. 150€

Link to comment
Share on other sites

600 A startne snage naspram 420A tvorničkog? Taj je ko grom za tvoj auto, palit će ga i kad oslabi na pola

Link to comment
Share on other sites

baš me zanima masa tog original i nekog drugog brenda, nedavno je tu u raspravi bilo da je aku bolji ak je teži (više materijala ima)

vidim da je ovaj moj schneider koji sam dobio sa autom 55Ah/450A lagan ko da je od drveta.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 15. 02. 2019. at 21:51, hahavac said:

Da sada kad sam pogledao i meni se cini da je malo pomanji napon, a mozda i multimetar laze.. imam negdje voltmetar pa cu sutra bas jos jednom pogledati..

 

Zaboravih reci jos jedan simptom sa autom, kada stisnem gas, on prvo kao da proguta knedlu pa onda uhvati i digne okretaje, nema odmah odaziv na gas, takodjer simptom tih sondi po rijecima mehanicara (uz taj problem sa paljenjem i kaze da mi zbog toga vise trosi)

 

Smatram da je potrosnja solidna sa nekih 7.7-8l/100km lijepe voznje (kombinirano)

Kakva je vama potrosnja sa tim motorima?

 

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

 

 

 

 

Ispričavam se što dižem staru temu...

Ali identičan slučaj imamo i mi kod kuće sa Megane 3 1.6 16V Generation (turčin ko fluence) od oca. 

Nekad upali pa ugasi odmah , nekad se zna upaliti check engine pa se ugasi nakon nekog vremena, jednom je pokazivao grešku senzora položaja bregastih. Prošli puta je verglao i nikako da upali ,preko ELM-a nikakvih greški , čistio taj senzor bregaste ,provjeravao bobine i ništa. Na kraju smo iz fore probali par puta pritisnuti gas dok je auto bio pod kontaktom (čula se klapna kako otvara i zatvara) i onda je odmah upalio. Kao da smo resetirali klapnu.

Poslije je otac išao mehaničaru i kao taj je čistio klapnu ,ali auto i dalje proguta knedlu prije nego primi gas, malo ga je čudno voziti s tim simptomima.

@kristijan1710  vrijeme je da dođem k tebi da vidimo u čemu bi mogao biti problem...

Edited by bob the biker
Link to comment
Share on other sites

Dođi sutra. Bit ću i ja. Baš mi je javio da ima vremena i da umire od dosade. :D

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, bob the biker said:

 

@kristijan1710  vrijeme je da dođem k tebi da vidimo u čemu bi mogao biti problem...

Broj imas. 

3 hours ago, mario #8 said:

Dođi sutra. Bit ću i ja. Baš mi je javio da ima vremena i da umire od dosade. :D

Sutra, al malo sutra. Osijek sljedeci tjedan, a ni clia dovrsit nisam stigao :place2:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja jos uvijek nisam posjetio strucnu osobu... Ali nisu vise jutra hladna pa pali iz prve, jedino mi je to "gutanje knedle" ostalo i variranje ler gasa..

Link to comment
Share on other sites

I moj Gen pokatkad, kad ne treba,"proguta knedlu". Par puta pri izlasku sa sporednog (iz prilaza u kome živim) na glavni put mi se desilo da se "ukopa", a drugi automobil/kamion ide na mene. Obično je u tim slučajevima auto bio hladan.

Ne znam da li se to može rješiti reprogramom? Čini mi se da mi je poznanik rekao da je sredio u Austriji u ovlašćenom. Auto je iz SRB i bio je pod garancijom, a poznanik se zadesio na proputovanju kroz Austriju. Uradili mu džabalesku.

Edited by PAnta013
Link to comment
Share on other sites

Ja sam davno pisao, odradio reprogramaciju...na svome bivšem megyu

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, shogo said:

Ja sam davno pisao, odradio reprogramaciju...na svome bivšem megyu

Nekad zna leptir izgubit sinkronkzaciju sa senzorom polzaja leptira pa treba onako kako je objasnjeno na youtube videjima senzor nastelat preko ohm metra... to 90% mehanicara nikad culi... A i za svaki auto je drugaciji relearn ler gasa... 

Edited by macan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.