Jump to content

1.6 16v 82kw problem


hahavac

Recommended Posts

bob the biker

Reprogramaciju TPS-a ili ?

Malo tražim po youtubeu ali mi baš ne nalazi nešto posebno, našao jedan sa klapnom na sajlu na cliu 1.6 16v. Ima možda netko link?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • hahavac

    13

  • ivan.martinko

    9

  • frenchkey

    7

  • PAnta013

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@hahavac Riješio sam problem.. Bar za sad vidit ću kako će se kroz zimu ponašat, ali Osijetno bolje nego prije.. Bio sam u renault servisu i nakon dugog prepiranja s gospođom za pultom sam ih uvj

Pozdrav Imam jedan problemcic s novokupljenim fluenceom..   Prvo paljenje auta ujutro me zeza, dakle zavergla, kao uhvati (citaj upali) ja pustim kljuc on se ugasi. Kada drugi put zaverglam upali b

Shogo je imao isti problem na svom "Turčinu". Zamjenio je senzor položaja tadilice (čini mi se) i rješio problem. 

Posted Images

On 19. 05. 2019. at 22:47, bob the biker said:

Reprogramaciju TPS-a ili ?

Malo tražim po youtubeu ali mi baš ne nalazi nešto posebno, našao jedan sa klapnom na sajlu na cliu 1.6 16v. Ima možda netko link?

Evo sta se meni na kiji desilo.... Meni je papucica gasa pocela zapinjat i pratio do leptira i leptir je zapinjo u startnoj poziciji... Auto je unazad par godina tresao u leru kad se zagrije i lagano okretaji skakali... Jedino rjesenje je bilo da onaj 'zabranjeni' sarafic na leptiru malo okrenem da ga izbaci iz zapinjujuceg polozaja... To je rijesilo problem zapinjanja al auto je jos gore poceo radit sto upravo upucuje da sad vise tps nije sinkroniziran. Jedno 5 mehanicara pitam kazu sam ce se on podesit... Oce k... Zato i mora fizicki imat 0 ohma kad je u sinkronizaciji za tim saraficem odnosno novim polozajem. 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
frenchkey

trebao si popustiti taj šarafić cijeli krug i popustiti pola kruga ona dva šarafića koja drže leptir na osovini, par puta dati gas u prazno da leptirić ''sjedne'', zatim stegnuti ona dva šarafića te vratiti zabranjeni šarafić na predhodnu tvorničku poziciju. Kod megana tako napravio i više se ne zaglavljuje, leptirić se tako centrirao. Pisao nešto o tome na forumu uz slike i linkove, prije par godina

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, frenchkey said:

trebao si popustiti taj šarafić cijeli krug i popustiti pola kruga ona dva šarafića koja drže leptir na osovini, par puta dati gas u prazno da leptirić ''sjedne'', zatim stegnuti ona dva šarafića te vratiti zabranjeni šarafić na predhodnu tvorničku poziciju. Kod megana tako napravio i više se ne zaglavljuje, leptirić se tako centrirao. Pisao nešto o tome na forumu uz slike i linkove, prije par godina

Sta da ti kazem nista nisam htio dirat al mehanicari kad sam ih ispitivao saamo su upitnike imali na glavi... kolega mehanicar me napao koji k... sam to dirao 20 godina radim nikom taj saraf nisam dirao... Reko a kako bi to onda rijesio... Kaze to je normalo da tak radi.. aha ok. Hhaha. Naravno leptir, akutator i senzor protoka zraka sam dao ocistit prije cackanja - no effect...

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
On 15. 02. 2019. at 21:51, hahavac said:

Zaboravih reci jos jedan simptom sa autom, kada stisnem gas, on prvo kao da proguta knedlu pa onda uhvati i digne okretaje

Kakva je vama potrosnja sa tim motorima? 

 

 

 

 

Ova knedla što pričaš to je do El. Gasa.. Pošto kod nas nije na sajlu... Tu dolazi do zakašnjela reakcije nakon tvoje akcije na gas(bar mi moj meho tak reko) pomoći tome nema takvi su kakvi su  

Potrošnja 7.5-7.7 kombinorano

Klima ljeti i ful natrpan meide preko 8.5

I to sve na plinu

Ovo što pišeš o nenormalnom verglanju.. Jesi primijetio da zapravo nema veze sa vanjskom temp. Nekad drmne i na - 4 a nekad neće na +4 ja sam došo do zaključka da je stvar u vlazi a ne temp.. Kad je vani važno a zimi često je o da zahebava.. Promijenio sam oba dva senzora i isto s**nje navodno je do filter a goriva sa aktivnim ugljenom Al to će bit slj. Nazimu

Link to post
Share on other sites
frenchkey

hm, ja tu knedlu ne vidim na mom scenicu, nebi to trebalo biti tako izraženo

Link to post
Share on other sites

Osjeti se ako pustiš gas i kad se u usisu napravi vakuum. I onda naglo stisneš pedalu, treba vremena (cca pola sekunde) da uhvati gas i krene auto napred. Na visokim okretajima se možda (subjektivno) i jače malo osjeti. Jel to el. gas ili on + fizika, ali tako je i na novim automobilima, sa i bez turba. Negdje je knedla manja, negdje veća. Kod mene na Meganu 2 se osjeti. Ali ako malo držiš gas, onda toga nema.

Link to post
Share on other sites
frenchkey

Vuco jel osjetiš drugačiji zvuk motora kad ti je klima upaljena ili je to kod tebe neprimjetno?

Link to post
Share on other sites

Ne, ali osjetim manjak momenta na nižim okretajima i povećane okretaje u leru :D

Vjerojatno čuješ remenicu klime...

Link to post
Share on other sites
direstraits

I na rednom šestaku se osjeća manjak momenta. Ali samo na momenat. 🤣

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

@hahavac

Riješio sam problem.. Bar za sad vidit ću kako će se kroz zimu ponašat, ali Osijetno bolje nego prije.. Bio sam u renault servisu i nakon dugog prepiranja s gospođom za pultom sam ih uvjerio da naprave Update na Softwaru.. Dakle Update napravljen u 9 mjesecu i za sada se samo jednom desilo da je verglao a ne upalio ali za to krivim klimu jel je nekak bilo vruće i amo reć poklopili su se faktori pa je verglo duže a ne upalio.. Inače do sad na čak do 2 stupnja i nakon dužeg stajanja upali bez problema.. Ukratko.. Napravljen Update softwera i rekalibracija klapne gasa.. 

Osijetno veći okretaji kod prvog paljenja što je niža temperatura. Nadam se da sam pomogao pozz

  • Like 2
Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..