Jump to content

Cilindar kvačila


laguna22

Recommended Posts

Evo mene nakon dužeg vremena. U jednom momentu sam primjetio da mi kuplung više ne lovi kako treba nego dosta nisko. Međutim kako su bili praznici nisam pridavao pažnju dok mi prije par dana prilikom kočenja nije upalila " brake fault". Provjerom ulja za kočnice primjetio sam da je razina pala i nadotočio sam oko jedan deci. Nakon toga se podignuo i kuplung. Nisam znao da imaju istu posudu za ulje. Vjerojatno je cilindar kuplunga popustio pošto je prije toga pao. Navodno postoje dva cilindra a drugi je u getribi. Kako ustanoviti koji pušta i koliko se sigurno voziti da nebi ostao bez kuplunga. Radi se o laguni 1,9 dci 96 kw

 

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jedan je u kabini na papučici kuplunga a drugi je u mjenjaču. Ako ne curi ovaj u kabini onda moraš pogledati auto odozdo, iako nije 100% da ćeš uočiti. Ako lamela proklizuje odgovor znadeš.
Nivo ulja može pasti zbog potrošnih kočionih pločica pa da ne bi odmah mjenjač skidao.

Link to comment
Share on other sites

Vise vuce na potrosene plocice koje moze odmah i lako provjeriti. Ako nema dolje ulja sumnjam da je kuplung.

Link to comment
Share on other sites

U kabini nema ulja. Sve je suho. Pločice i zadnje diskove mjenjao prošle godine a prve su jos dobre. Kad sam nadotočio ulje papučica kuplunga se odmah podignula i lovi visoko. Šalta bez problema. Htio sam saznati može li se izvana na getribi vidjeti gdje curi ulje od kuplunga. Gdje trebam gledati i moram li skidati zastitnu plastiku. Daj bože da su samo pločice da nemoram skidati getribu

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Nakon par mjeseci šlepanja ipak sam morao zamjeniti cilindar kvačila. Naravno onaj u getribi. Pošto je getriba bila dolje red je da zamjenim i lamelu sa zamašnjakom. Laguna je prešla 237 tisuća i šteta je vraćati getribu i za par mjeseci ponoviti postupak. Lamela je i tako bila na kraju. Naravno da sam od mehaničara otišao ravno na tehnički. Sad će laguna još neko vrijeme biti u mom vlasništvu.

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.