Jump to content

Fluence servisni intervali


hahavac

Recommended Posts

Moze netko napisat intervale zamjene potrosnih dijelova i tekucina za 1.6 16v (zupcasti remen, svjecice, disk plocice, diskovi, antifriz, ulje kocnica i ostalo cega se ja ne mogu sjetiti). Te podatke ne nalazim u knjizi vozila (ne pomaze cinjenica da ne razumijem jezik) a na netu takodjer ne nalazim.

Hvala :)

 

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Svećice 30-ak hiljada (možeš i ranije), antifriz i kočna tečnost 4-5 godina (pojedinci kočnu tečnost mjenjaju zavisno od postotka vlage u istoj), mali servis do 15 000km ili godinu dana, veliki servis je diskutabilan (na Zapadu je preporuka 100 000 km ili 6 godina, na Balkanu 60 000km ili 4 godine), diskovi i pločice prema potrebi. 

Link to comment
Share on other sites

bogme svjecice nikad nisam mijenjao prije 50-60 tkm ni na jednom autu, ostalo ovako kako pišeš

Link to comment
Share on other sites

Jbg, nisu skupe.  U knjižici održavanja koja dođe uz auto piše da se svjećice mjenjaju na 60 000km. Kad sam ih skinuo, bile su prilično potrošene. Na forumu sam dobio svjet da ih je trebalo ranije promijeniti jer su takve "nikakve" mogle sje*ati bobine. Kontam jeftinije su svjećice od bobina. :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Ove .Tvornička ugradnja. Kad tražim u radnji ili gledam na netu  za 1.6/16v nude Eyquem Spark Plug RFN 58. 

hahavac, koliko ti je Fluens prešao kad želiš zamjeniti ulje u mjenjaču?

Edited by PAnta013
Link to comment
Share on other sites

Ma pitam informacije radi, nije nikad mijenjano a ima 94000km

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mozda krivo gledam, ali na tom linku vidim samo ulja i cijene, ne vidim interval zamjene

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Možeš i ne moraš mjenjati.  Tvornički nije predviđeno. Ljudi mjenjaju. Prema slobodnoj procjeni, 10 godina, 100 000km.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ja sam ulje u 5 brzinskog getribi mijenjao na 100000km i to po katalogu ELF 75W80 NFJ i sporije je šaltao nego sa tvorničkim uljem, makar je bilo staro 9 godina.. bilo je žučkasto smeđe bez ikakve špene..

na kraju mi je bilo žao što sam mijenjao al kaj sad.. tak da ti preporučam da to samo iskontroliraš nivo. tvoje nije ni tak staro.

svječice sam mijenjao na 30000km makar su bile još uvijek nepotrošene, stavio sam bio NGK BKR6EZ.. sad na megane 3 isti motor ko tvoj, oem Eyquem su bile s luftom milimetar i pol na 61000km znači predug period.

antifriz, ulje za kočnice je neko nepisano pravilo svake druge godine ako brineš o autu.

zupčasti na 100 000 km ili 5 godina

https://www.renault.co.uk/owners/service-and-maintenance/maintenance/cambelt.html

uz remen mijenjaju se svi španeri te pumpa vode.

vanjski remen na 50000km i njegov ležaj. (nemoraš cijeli španer mijenjati, samo ležaj..)

kočnice mijenjaš po potrošenosti, neke imaju markere, neke rupice a neke i električni davač istrošenosti, ja mijenjam pločice kad ostane 3-4 mm mesa to je za mene kraj, obično nova ima 10mm.. i diskovi, ovisno o vožnji, zadnji drže dugo a prednji su na 100000km več gotovi uglavnom, daleko od toga da se nemreš još voziti s njima ali po defaultu su potrošeni.

 

eto tak bi ja mijenjao i budem pošto imam auto sličan tvom.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ekipa, zakon ste!!
Kak mi je drago kaj sam se prijavio na ovaj forum :)

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

ja sam ulje u 5 brzinskog getribi mijenjao na 100000km i to po katalogu ELF 75W80 NFJ i sporije je šaltao nego sa tvorničkim uljem, makar je bilo staro 9 godina.. bilo je žučkasto smeđe bez ikakve špene..
na kraju mi je bilo žao što sam mijenjao al kaj sad.. tak da ti preporučam da to samo iskontroliraš nivo. tvoje nije ni tak staro.
svječice sam mijenjao na 30000km makar su bile još uvijek nepotrošene, stavio sam bio NGK BKR6EZ.. sad na megane 3 isti motor ko tvoj, oem Eyquem su bile s luftom milimetar i pol na 61000km znači predug period.
antifriz, ulje za kočnice je neko nepisano pravilo svake druge godine ako brineš o autu.
zupčasti na 100 000 km ili 5 godina
https://www.renault.co.uk/owners/service-and-maintenance/maintenance/cambelt.html
uz remen mijenjaju se svi španeri te pumpa vode.
vanjski remen na 50000km i njegov ležaj. (nemoraš cijeli španer mijenjati, samo ležaj..)
kočnice mijenjaš po potrošenosti, neke imaju markere, neke rupice a neke i električni davač istrošenosti, ja mijenjam pločice kad ostane 3-4 mm mesa to je za mene kraj, obično nova ima 10mm.. i diskovi, ovisno o vožnji, zadnji drže dugo a prednji su na 100000km več gotovi uglavnom, daleko od toga da se nemreš još voziti s njima ali po defaultu su potrošeni.
 
eto tak bi ja mijenjao i budem pošto imam auto sličan tvom.
 
Mozes pojasniti pojam vanjski remen i njegov lezaj? Jel to kanalni ili kako vec? Jer kao da sam u par navrata cuo nekakav cudan zvuk pri ugrijanom motoru, mene asocira na neki lezaj ili kao da neki remen zacvili, a iz prilozenog se vidi da nisam neki expert [emoji14]

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Au, to neka getriba s unutrasnjim izgaranjem [emoji1]
Zakljucak je dakle da i to zamijenim

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ovo je iz Lagune i ona je 90% na autocesti. Ništa nije bolje bilo ni na Cliu na 120.000 km koji je 1.2-16V i vozi se lokalno

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

onda sad kad planiraš raditi zamijeni sve nabrojano.. a ulje u getribi kak hoćeš, ja ga možda nebih mijenjao.. ako bih, onda eventualno probati NFP jer sa NFJ koje je ako defaultno za moju getribu mi se lošije šaltao.. nije fino klizio u brzinu nego zapinjao, nekad, ne stalno.. kao da sinhroni nisu dobro radili.. a prije izmjene sve bilo super.

ili neko drugo ulje koje ima gradaciju 75W80.. sad koje, nek kažu oni koji su mijenjali više puta.. ja sam mijenjao na fiatu prije meganea i stavio Shell spirax 75W80

ovo je natezač remena klime i alternatora makar sam ja zamijenio samo ležaj, paše od većine renoa..

 

s-l1600.jpg

Link to comment
Share on other sites

Morati cu onda pogledati i taj lezaj klinastog i klinasti jer mi u knjizi ne pise da je mijenjan ali vjv je jer je zupcasti mijenjan na 62tkm.. a koliko bi moglo ici ulja u mjenjac, nekih 2l?

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

malo više od 2 litre, tak da kupiš 3.. nemora značit da je vanjski španer mijenjan jer manual propisuje samo remen a cijeli španer je 500kn.. tak da to ljudi mijenjaju samo ak se raspadne.. ak je opruga dobra, nema potrebe..

recimo na mom je na 50000km (6 godina) mijenjano sve od razvoda i remenja osim vanjskog španera, on je stari, to još moram zamijeniti jer ga čujem..

sami ležaj je 70kn u kvaliteti, ja sam stavio SNR.. ležaj je mali, velika je rolica a ležaj mali, prenosi veliki otpor alternatora i klime i ne traje dugo..

ak nije prošlo 5 godina od izmjene zupčastog, pod uvjetom da je sve mijenjano u razvodu, ne trebaš to mijenjati, 30000km kaj si prošo je ništa.. 

neki serviseri se striktno drže onog kaj piše a to je remen i onda promjene remena za pola godine ležaj prozuji.. to se mijenja sve u kompletu, ali svakih 5-6 godina ili 100000km, ne treba prije..

evo kak zgleda taj ležaj natezača remena klime.. velika plastična rolica a unutra mali lager koji se vrti ko blesav, valjda ko radilica znači oko 50 okretaja u sekundi cca na 3000 okr u minuti..

normalno da ode.. da je ležaj takav ko cijela rolica, nebi nikad otišo.. ali ne, mora biti mali da se mijenja zajedno sa remenom..

 

s-l1600 (1).jpg

Link to comment
Share on other sites

Di uzimate dijelove? Na netu sam vadio nesto cijena na auto kreso, sutra cu svratit do tokica da mi napisu ponudu.. imate li preporuka kakvih, da je jeftinije ili kvalitetnije, mozda neke marke filtera, ulje cu gledati elf i sl, uglavnom preporuke oko dijelova za redovni.. sto se tice zamjene za sad gledam da idem u servis, da li je problem doma radit te neke stvari tipa ulje filter, filter zraka kabine, ulje getribe (pretpostavljam da se ulje sipa na ono crijevo koje je zakaceno na kuciste aku? Ispusta na nekom sarafu na samoj getribi?) Koliko se stezu svjecice? Imam podosta alata i moment kljuc mozda razmotrim nesto sam odradit da ustedim koju kunu

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pogledah na netu lageros, oni su samo za lezajeve spanere i remenje? Ili bas prodaju sve za auto?

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kod njih možeš naći sve za Renola, a još su ti u VG. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ulje mjenjača se ispušta na vijak a obično se ulijeva gdje je leptir matica plastična.
Crijevo koje ide do akumulatora je samo odušak i tu se NE toči.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.