Jump to content

3,0 dci iskustva?


Ruske
 Share

Recommended Posts

Itko ista? Problemi? Bolesti? Servisni intervali distribucije? Cuo sam da nisu nesto, jedino da su u kombijima ok?

Kakav je aut.mjenjac?

Konkretno coupe 2008g mi zapeo za oko

 

Sent from my LG-H870 using Slapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Itko ista? Problemi? Bolesti? Servisni intervali distribucije? Cuo sam da nisu nesto, jedino da su u kombijima ok?
Kakav je aut.mjenjac?
Konkretno coupe 2008g mi zapeo za oko
 
Sent from my LG-H870 using Slapatalk
 
 

Ako je 2008.g. to je temeljito redizajniran motor noviji V9X i sa njima nije bilo ni približno kao sa starima P9X. Niti mjenjač nebi trebao biti problem.

TURBO TERROR

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

koliko vidim ovaj stari je Isuzu i ima zupčasti remen a noviji lanac i baš je renoov (nissan)..

Link to comment
Share on other sites

ima li na forumu itko taj motor? V9X

i jos jedna zanimljivost: hans kazes da od 2008 na dalje je taj, a na wikipediji (a i drugdje) sam procitao da se V ugradivao tek 2009 ili cak 2010 na dalje...jel postoji mogucnost da je P bio ugreadivan u prve lagune III?

Link to comment
Share on other sites

Ne. P Isuzu motor je isao u Vel Satis i Espace 4 samo. 177KS verzija i ona nesto preko 180 KS kasnije.
To je onaj neproslavljeni motor i iz Opela. Nije on ni priblizno los ako se odrzavao kako treba, ali nekih je problema imao. Mislim da nesto oko struje i sad, dal su se znali pregrijat, il su im se bragste derale kao na Audi 2.5 V6, tako nesto je bilo.
I tu je bolja ova 184 KS varijanta od te 177. Ne znam koje su razlike.
Uglavnom, od Renaulta je taj isao samo u Velsatis i Espace. Cak nije ni u Lagunu 2.

Laguna 3 nikada nije imala taj motor. Neko samo V motor i koliko sam se i ja raspitivao, ispada stvarno dobar. Neke sitnice jesu spomenute, ali nista sto me muci i sve ostale motore i aute. E tu ne znam dal dobro pamtim, al i tu je kao maltene sigurna varijanta od 241 KS koja je ugradivana od 2012. a do tada je bila verzija 235 KS ako se ne varam.
Velim, mozda sam i zabrijao pa nema nikakve krucijalne razlike, al kao da mi zvoni da je nesto jos poboljsano i da je svakako najbolje 241 varijantu.

Generalno 3.0 dCi u Laguni 3 je vecinom u Coupe varijanti, al ima nesto sitno i u hatch/karavan verziji i ti su redom Initiale.

Od mene imas svakako prst gore za Coupe 241 KS, meni vrh auto koji bi rado razmotrio. Baby Aston, solidno potentan. :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

upravo to, baby aston ❤️ trazim dostojnu zamjenu za cupru, pa ni ne treba ic 11 100-200, dovoljno je 14-15 :D naravno da na taj v6 dci bi isao stage 2 (ako se uopce tako zove kod dizela, ugl mapa, usis, ispuh, downpipe, mozda jednom i fmIC) + opruge + neke 19ke + imam planove za prednji kraj :) 

jedino kaj taj koji gledam je 235ks, 2008g.

Edited by Ruske
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.