Jump to content

Odbijat upaliti


Burky

Recommended Posts

Imam classica 1997 godina,1.4 8v 55kw,ima struje (nova baterija),dovodi gorivo,vergla,ali ne zeli upaliti. Pokusam nizbrdo u drugoj ili trecoj brzini neće ni to. Ujutro kad je velika vlaga i rosa unutra je vlažno oko motora i čim sunce izađe i otopli malo upali,nekad malo teže,a nekad odma.Prije godinu dana mjenjao sam senzor radilice,svjecice,rotor i kapa,kablovi.Prije 2 tjedna bio sam u Zg sa njim i isto tako jedno jutro malo teže je upalio i do jučer palio kako treba. Da li je tko imao ovakav problem ili sluti na nesto ? jel moze bit do bobine ? 

Link to post
Share on other sites

Skini senzor i očisti dio na zamašnjaku s kojeg dobiva signal. Taj dio zna biti hrđav pa ga treba sa finim brusnim papirom očistiti.

Link to post
Share on other sites
On 21. 02. 2019. at 20:06, frenchkey said:

a nije ni senzor nešto skup, prošetaj do Merčepa

pa i nije nesto pretjerano skup mislim da je oko 200 kn 

 

On 21. 02. 2019. at 15:12, mata73 said:

Skini senzor i očisti dio na zamašnjaku s kojeg dobiva signal. Taj dio zna biti hrđav pa ga treba sa finim brusnim papirom očistiti.

trenutacno normalno pali,sad cekam oce li bit koji dan da bude ujutro velika vlaga i rosa da ga vidim onda,jednom mi isto nije tio upalit i ja malo mrdnem senzor tj kabel i odma upali

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
On 23. 02. 2019. at 9:36, frenchkey said:

pogledaj i utičnicu od senzora, nabaci WD-a za prvu ruku po spojevima

Jesam,malo wd nasprica sad cemo vidit

Link to post
Share on other sites
frenchkey

čak je bilo u prodaji taj senzor skupa s utičnicom i 10ak cm kabela koji se lemio na instalaciju. Dakle Renault je znao i za taj problem 

Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

Pa kaj moze bit konektoru? Nebus stavljal svinjsku mast..

WD40 relativno brzo isparava i sprecava koroduranje..

Danas tvrtka WD ima 50 raznih sprejeva pa ak netko sumnja u WD40, moze probati onaj "za elektronicke komektore"

Makar neki davac signala ili jednostavan senzor nije osjetljiv. Po chipu nebus trpal wd naravno..

 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
mario #8

WD40 danas ima koliko kazes tipova sprejeva al kad ne specifiras nego kazes samo WD iliti WD40, zna se na koji se misli, jel tak?

Kaj se tice tog svega, isti je poprilicno masan i ni priblizno ne isparava brzo, pogotovo u zatvorenim konektorima.

On veze na sebe vodu i vlagu koja ispari a on je u sustini lubrikant, koji je masan i podmazuje. Ono sto je meni kod njega sporno je navlacenje fine prasine na sebe.

A ti za probu spricni isti negdje. Zacukulji ga negdje. Na pant vrata, bilo gdje, pa pogledaj za koji dan kolika je kolicina one fine mikro prasine tamo.


Mislim generalno, citanje o tom sredstvu koje je eliksir zivota i zivota u domacinstvu je smjesno. Odstopava zeni pipu i odvode, podmazuje muzu klip i cini ga dugovjecnim, gura se u sve i svasta. Covjek bi doslovno pomislio da postoji jedan sprej koji ih zamjenjuje 20. I ljudi ga doslovno trpaju svugdje, kad ne znaju sta ce i gdje. I da, WD se ne trpa u bravu, jer za bravu postoji grafitna prasina, ne trpa se po hrdavom disku, nego za to postoje odmascivaci a ne podmazivaci. Ne stavlja se po konektorima, jer za to postoje drugi sprejevi. Ne znam. Moje misljenje.



Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Imali su i kvalitetnije konektore, deblje pinove, žice od bakra itd.
A ne pinovi od pocinčanog lima kao danas.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
frenchkey

Sjećam se prije 20 godina fiće koji nije htio upaliti nakon noći na kiši i vjetru. Otvorio poklopac motora, našpricao wd-om vlažne kablove i razvodnu kapu izvana, bez ikakvog brisanja prije ili poslije. Upalio iz prve.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

Pa mene ne na meg 2 klao relej kompresora klime. Stavio drugi i isto. Malo hoce malo nece, poskidao sa ploce sve releje, osigurace i sve sto ima, pospricao plocu sa wd40, pricekao da se malo osusi, vratio sve nazad i nikad vise relej kompresora nije zastekao..

Link to post
Share on other sites
mario #8

Kao sto smo ustanovili, WD je rjesio vlagu sto radi i zamastio. Sto mi se ne svida konkretno i jedino kod tog.

Doduse sjecam se odavno jednog razgovora, naravno da sam zaboravio i sa kim i o kojoj se tvari radilo, ali WD sadrzi nesto u sebi jebacki zapaljivo i moze biti i vrlo opasno da ga ima na dijelovima koji mogu zaiskriti.

Volio bi da se neki elektronicar javi bas na tu temu. Mora nekog biti.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to post
Share on other sites
mario #8

Jel ti mene malo zekas? :D

Pa jesmo odmah ustanovili da unazad koju godinu WD ima kompletnu liniju sprejeva za sve namjene? Pa valjda upravo zato kaj onaj klasican koji postoji desetljecima ipak nije bas super za sve.
Pa smo ustanovili da kad kazes WD40 a ne dodas dodatak nekog od ovih novih, da se valjda podrazumijeva onaj klasican WD40 kaj se jedini proizvodi jos od valjda pola proslog stoljeca. Pa valjda se to podrazumijevalo. Uostalom sami ste dali primjere od prije par desetljeca kada ovih novih nije bilo.

Ti novi za mene ni nisu vise WD40, nego kontakt sprej, kontakt cistac, sprej ovaj i onaj koji proozvodi WD40 firma, al kad nazoves neki sprej WD onda valjda svima pred oci dode onaj jedan jedini glavni.
O njemu se valjda i pricalo ovdje i njegova primjena za mene nebi bila u uvjetima koji sam spomenuo.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

evo opet nece upalit iako je danas kisa cijeli dan i sinoc isto
jucer ujutro velika rosa bila i isto nece upalit (bilo je 8.30),odem u 13.30 da ga upalim,upalim ga i 10-15 sekundi se trese ko banja luka 69te potom normalno radi,vozi.Primjetio sam kad ga hladnog upalis i das mu malo jace gasa nece bas povuc ali kad se ugrije na radnu temperaturu vuce kako treba,senzor radilice nisam nista dirao jer od zadnjeg puta kad mi ovako nije htio upaliti je proslo mjesec ipo dana i u to vrijeme je palio bez greske.Auto ima 312.000 km na sebi (original ?).

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, frenchkey said:

odvodi čisti, ne kaplje na uch?

Odvodi su cisti

Uch je.....?

Link to post
Share on other sites

Jel ovo mozda bobina ? Tu gore guma i na haubi tapet je sav vlazan,vlazan je i taj dio samo nisam siguran sta je to

20190408_100750.jpg

Link to post
Share on other sites
frenchkey

izolacija na haubi zna biti vlažna jer propuštaju crijeva za prskalice šajbi koje su na haubi. A bobina ti je tamo gdje završavaju ova četiri kabela sa svjećica

Link to post
Share on other sites
On 08. 04. 2019. at 20:37, frenchkey said:

izolacija na haubi zna biti vlažna jer propuštaju crijeva za prskalice šajbi koje su na haubi. A bobina ti je tamo gdje završavaju ova četiri kabela sa svjećica

zar to nije razvodna kapa s rotorom ?

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ivan.martinko said:

Ipak ne pa nije to 1990-ta godina..

eh da je pa ga samo cekicem mlatnes i radi ko sat,evo jutros sunce izaslo i tamo oko 13.30 na sve jade upali,trese se dahće i pocne normalno radit,ostavim da radim do prve crtice temp. i da cu se provozat,izađem na cestu ugasi se,upalim ga,bijeli dim i onda normalno radi do sad

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..