Jump to content

Ispiranje (čišćenje) motora


zeljko13

Recommended Posts

Pozdrav. Ima li tko iskustva s ispiranjem motora?

Imam nešto slobodnog vremena pa sam mislio to napraviti ali vidim po forumu da neki kažu da je dobro, a neki da nije ili da nema potrebe.

Motor mi je prešao oko 220 000km. Na svakih 10 000km mjenjano ulje (Castrol 10w40).

Neki to rade s dizelom, neki s aditivima. Ja sam našao: https://www.mall.hr/aditivi-i-dodaci/liquimoly-cistac-motora-motor-clean-500-ml pa sam mislio s ovim liquimolyem iz linka.

 

Ima li smisla to napraviti i može li što poći po zlu?

 

Hvala!

 

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nisam koristio ovo sredstvo, nego LM Engine Flush.
Nemaš kaj zeznut ako pratiš uputu. Za sredstvo koje sam koristio je pisalo da se ulije u motor dok je staro ulje unutra i da nakon ulijevanja motor treba raditi u leru ili u vožnji na niskim okretajima.
Nakon toga se samo ispusti kao i kod klasične izmjene ulja.

Link to comment
Share on other sites

Tnx na odgovoru. Jesi primijetio išta bolje u radu motora ili slično?

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nikakve razlike u radu motora, ali ono što je izašlo mi je sasvim dovoljno da znam da sam mu dobro napravio. Mulj živi u odnosu na uobičajeno staro ulje.
Nakon čišćenja uliven LM Ceratec i miran je sljedećih 50tkm.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

A što kaže Renault u uputama? Čini mi se da sam negdje pročitao da zabranjuje ispiranje motora. Morat ću proguglati...

Link to comment
Share on other sites

svaki proizvođač auta zabranjuje ulijevanje bilo kakvog aditiva u motor osim ulja propisanog normom, ovo sve radiš na svoju ruku.. 

neznam kak je sa dizelom jer je njemu ulje crno odmah ali imao sam benzinca megane 2, 1.4 i isto sam napravio ono što je opisao borny i ispustio, ulio novo, kao i prije sve.. mislim da je to placebo a ako i nije, valjda ne šteti, ak već koristi nema..

na ovom meganeu ne mislim to raditi jer ne vidim potrebu, nema puno km, a ima drugih stvari koje trebm napraviti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne kapiram zasto bi ga uooste ispirao i sta zelis da dobijes na taj nacin? Da li ti je motor los i trosi to ulje koje sada sipas?

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ja sam to probao pre par godina .  Koristio sam bas pomenuti liqui moly .  Razultat je bio bas primetan .  Mislim da jako dobro cisti i lezista karika izmedju ostalog . Primetno vise snage nakon ciscenja .   Nakon toga promenjrno ulje u motoru je prilicno dugo zadrzalo zutu bojuInsert other media i ostalo cisto sve do zamene .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@frenchkey Renault za pojedina vozila propisuje i mijenjanje ulja u motoru na 30tkm, uopće ne propisuje mijenjanje ulja u mjenjaču itd. pa se ni toga ne držim(o).

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ne kapiram zasto bi ga uooste ispirao i sta zelis da dobijes na taj nacin? Da li ti je motor los i trosi to ulje koje sada sipas?

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka


Pa imam slobodnog vremena pa sam se mislio poigrati malo. Inače motor radi dobro i ne troši stvarno ništa ulja. A kako sam čitao po forumima neki su stvarno osjetili razliku u radu motora, pa sam mislio zašto ne probati. I nervira me to što je ulje crno drugi dan od promjene.

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne bi se ja zezao da sam na tvom mestu ako ti auto ne trosi ulje. To sto neki kazu da osete posle u snazi ja ne verujem uopste. Koliko konja imam u guzici tako cu da trcim. Mislim da je hiper senzitivan genije ko uoci razliku izmedju toga kako moj megan 2 1.6 16v vuce na benzinu, a kako na plinu (stag qbox).

 

Prijatelju, mislim da je bolje da se poigras na neki drugi nacin, a ne sa motorom koji kako kazes radi odlicno i ne trosi ulje. Posle od kajanja nema vajde ako nesto ne krene kako treba.

 

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hvala ti na odgovoru ali ipak mislim da ću to napraviti jer mislim da nemam što izgubiti. Ako ništa osjetno i ne primjetim u radu, bar će u moj glavi biti veselo jer mi je kao čišći motor, pa je to kao dobro [emoji19]

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, zeljko13 said:

Hvala ti na odgovoru ali ipak mislim da ću to napraviti jer mislim da nemam što izgubiti. Ako ništa osjetno i ne primjetim u radu, bar će u moj glavi biti veselo jer mi je kao čišći motor, pa je to kao dobro emoji19.png

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk
 

u ovo moraš biti jako siguran i onda nema problema. Proguglaj ''engine flush''

Dva mišljenja:

 

 

No ako je OKP veoma jak, onda skineš nakon ispiranja karter i obrišeš sav mulj koji je zaostao. Naravno, nova brtva kartera nakon svega :D

 

Link to comment
Share on other sites

A brate stvarno si me ubija s ovim videom. Lud lik ali stvarno ima logike što govori. A onda možda bolje ne dirati ništa. Moram još malo proguglati po netu prije nego sad skroz odustanem. Tnx na linku!

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da je auto bio karambol ili zaplijenjen na carini pa unutra kakvo staro ulje 3 godine stajalo, pa se skupio kojekakav talog il se zapeklo, ajd. Al ak je auto vozen i odrzavan tip top bas puno s tim flushom neces dobit.
Radije kupi nesto korisno..

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

da, ovaj je naglasio pogotovo kod vvt sistema da bude se smeće skupilo u kanalićima i ode vvt ili remenica ili solenoid ventil..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ipak odustajem od ispiranja jer koliko vidim stvarno dosta toga može otići po zlu. Još jednom hvala svima na pomoći!

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

radije napravi nešto drugo. kupi neko jeftino 5W40 ulje i zamijeni ga, te se provozaj 500km i ispusti ga i natoči uobičajeno i to je svojevrsni engine flush.. mislim da je tak miloš napravio sa onim lidl uljem..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ipak odustajem od ispiranja jer koliko vidim stvarno dosta toga može otići po zlu. Još jednom hvala svima na pomoći!

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk


Nema šta otići po zlu, ako je motor dobar, sve ispravno i ne troši ulje. Može samo pomoći. A taj mulj iz motora mogu izbaciti samo specijalni proizvodi koji imaju deterdžentna svojstva, kao LM Motor Clean ili Motul Engine Clean ili... Ove šeme ulij novo ulje pa ga mijenjaj za 500km nemaju smisla.
Slobodno to obavi, motor će ti raditi tiše i bolje. Problemi nastaju kod neodržavanih motora, gdje se rijetko mijenjalo ulje, ili se stavljalo neko najjeftinije. Ili još gore, ako motor troši ulje ili negdje curi, pa kad ovakav aditiv izbaci sve nečistoće iz motora, nastane još veći problem.

Poslano sa mog SM-N960F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja bi mu savjetovao da to ne radi.. nista nece postici, u najboljem slucaju placebo efekt. Radije nek skine usisnu granu i ocisti ju od naslaga garezi zbog recirkulacije. Vise ce dobiti na iskoristivosti od nekakvog ispiranja bloka aditivom koji se bazira na plinskom ulje - derivat nafte skicsn dizel gorivu.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ja sam to odradio na starom Stilu dizelašu, motor je nakon toga tiše i mirnije radio i trošio je po litre manje. Ja bi čišćenje motora preporučio svakom ko ima auto +100tkm, naravno uz uvjet da je motor ispravan.

Link to comment
Share on other sites

ajd još kužim za aute stare tehnologije, al novije CR dizele koji su  ionak osjetljivi na ulja, još ispirati?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.