Jump to content

Check injection+service+check engine


hedonist

Recommended Posts

Evo imam jedan problemčić već par dana na svom Meganeu 1.4 16V. Znači kako mi je bio oslabio/ostario akumulator i auto nije htio upaliti pa sam ga upalia na kablove i kresnia je odma. Prije 3-4 dana sam mu pokušao doliti destilirane vode u čelije i napuniti ga (bila je nedjelja) čisto da mogu s njim do posla ujutro i tu večer su mi se upalila SERVICE lampica i pisala je poruka Check injection a nije palio iz prve nikako gušenje totalno ali je palio. Sutradan se uz to dvoje upalila i check engine lampica. Jučer sam mu stavio novi akumulator međutim upalila mi se ponovo ova kombinacija iz naslova i auto neće iz prve da upali nego kad počne verglati kao da ga nešto uguši i onda iz druge, treće, četvrte, n-te upali. U vožnji je živahniji/osjetljiviji na gasu i ne ide preko 2500 okretaja, inače sve drugo radi super. Pa evo da odmah preduhitrim ove što će napisati "odnesi ga spojiti na dijagnostiku pa vidi što će izbaciti" to ću danas popodne napraviti, ali me zanima ako je netko imao konkretno ovakav problem o čemu se radilo, koliko je koštao popravak i da li postoji način da ispitam da li je konkretno baš to u pitanju? Hvala unaprid!

Edited by hedonist
Link to comment
Share on other sites

konkretno ga ipak trebaš spojiti na dijagnostiku, jer to što ide  samo do 2500 okr znači da je ušao u safe mode.. dakle sistem da se dovučeš do servisa.

a može biti svašta.. ja sam imao slične simptome i zamijenio sam svječice i greške obrisao i sve je bilo ok, ali ovdje može viti više toga.

Link to comment
Share on other sites

Evo svašta je tamo nešto izbacilo, uglavnom nakon brisanja sve ok međutim jedna greška je ostala nešto zaklopka zatvarača nešto...nisam uspio uslikati broj i detalje.Uglavnom auto sad pali i radi tip top osim što dijagnostika izbaci tu grešku pa ako netko zna nešto o tome što je i kako rješiti?

Link to comment
Share on other sites

Eh nisam uspio vidjeti kod greške. Evo sad nikakva lampica ne svijetli ali opet auto ne upali iz prve nego kao da ga uguši nešto pri verglanju.I onda iz druge upali najnormalnije i sve radi ok???

Edited by hedonist
Link to comment
Share on other sites

Uhh jutros palim auto opet neće iz prve da upali nego iz druge i izbaci mi sad SERVICE lampicu i opet poruku check injection ali bez upaljene check engine lampice aaaaaaa....ispaliću:aua::tup::hebemu:

Link to comment
Share on other sites

greške se pogledaju, prekontroliraju a ne pobrišu odmah.. skeniraj ponovo..

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast na majstoru kojeg si našao. Spojio pobrisao greške i našao grešku jednu koja je stalna i poslao te kući. Bježi od takvog. Postoji mogućnost da ti takav nabadač promjeni pola auta dok ne nađe što zapravo ne valja.

Greške kada se nađu treba analizirati i tražiti uzrok. Dijagnostika nije proces gdje se spoji uređaj pročitaju greške, obrisu i kaže sve je ok. 

Link to comment
Share on other sites

Ha gledaj nije baš sve tako kako se čini na prvu. Majstor mi je rođak kod kojeg idem zadnjih 15 godina i svaki put odradi vrhunski posao. Kad je spojio na komp izbacilo je 4-5 grešaka koje su pretežno bile vezane za zavojnicu u volanu (koju sam nedavno kupio novu i promijenio) tako da je rekao da će pobrisati i da vidimo što se događa. Nakon toga je sve super radilo, auto palio iz prve, nikakve lampice nisu svjetlile, jedino mi je ostala ta jedna greška nisam uspio uslikati broj koda ali pisalo je nešto zaklopka zatvarača nešto. Uglavnom rekao mi je ako budem imao problema opet da mu se javim, tako da eto.

Link to comment
Share on other sites

Super ti je majstor. Znaci nije rijesio problem. Vjeruj mi da ce se ponovit. Slazem se da greske mozes obrisati, ako se tipa nesto slucajno ponovilo usljed nekog vanjskog faktora, tipa loseg goriva, nesto se radilo i rastavilo, iskopcalo pa je greska zabiljezena. To se obrise, i te greske su onako zute boje dok su neobrisive i ozbiljne greske crvene i one se ni ne mogu obrisati. Odes kod njega i neka ti iscita opet. Ako je greska i dalje prisutna a je, onda problem nije rijesen. Amen.

Link to comment
Share on other sites

Leptir gasa bi mogao bit prljav, tak je kod mene bilo

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, hedonist said:

Ha gledaj nije baš sve tako kako se čini na prvu. Majstor mi je rođak kod kojeg idem zadnjih 15 godina i svaki put odradi vrhunski posao. Kad je spojio na komp izbacilo je 4-5 grešaka koje su pretežno bile vezane za zavojnicu u volanu (koju sam nedavno kupio novu i promijenio) tako da je rekao da će pobrisati i da vidimo što se događa. Nakon toga je sve super radilo, auto palio iz prve, nikakve lampice nisu svjetlile, jedino mi je ostala ta jedna greška nisam uspio uslikati broj koda ali pisalo je nešto zaklopka zatvarača nešto. Uglavnom rekao mi je ako budem imao problema opet da mu se javim, tako da eto.

Vidi stvar je ako imaš jednu grešku na ubrizgavanju ona lako može nešto drugo poremetiti i onda na kraju i nešto treće. Sistem ubrizgavanja goriva nije fiksan nego sa mapa ubrizgavanja može pomaknuti a najčešće brisanje grešaka resetira i mapu u početnu.

Link to comment
Share on other sites

0638

- kontrola kučišta motoriziranpg regulatora

- povremen

0638 

- motorizirana zaklopka; greška granice traženja

-prisutan

Evo ovo mi izbacuje.Kaže rođak da bi trebalo početi od čišćenja klapne gasa al da to nemora nužno riješiti problem...

Link to comment
Share on other sites

zaklopka gasa, da.. možda čišćenje riješi problem, ak ne, drugu zaklopku.. 

Link to comment
Share on other sites

Uhh a ta nova zaklopka gasa dođe biće par ticuća kuna...Nego jeli ima netko da mi proslijedi neki link kako se skida i čisti ova zaklopka gasa na Meganeu bio bih vrlo zahvalan a i dobro će doći nekome za ubuduće ako bude imao ovakav problem.

Edited by hedonist
Link to comment
Share on other sites

Poprilicno je nedostupno ocistiti klapnu na 1.4 motoru.. sa zadnje je strane motora.. treba skudat granu.
A nadji rabljenu na otpadu..

Link to comment
Share on other sites

Nemora se skidati grana da se skine ta klapna ima onaj jedan video di je jedan Rus to snimio, doduše on je nakon što je skinuo klapnu skinuo i granu. Uglavnom ja sam skinuo granu nasprejao i očistio klapnu (nisam je skidao) onim sprejem za čiščenje karburatora i sve to vratio nazad i zasad je ok pa vidićemo. Iskreno nisam siguran da sam dugoročno riješio problem al vidićemo.U svakom slučaju hvala svima na prijedlozima i komentarima.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.