Jump to content

Thalia ph1 radi bez kljuca


josipp

Recommended Posts

Neki dan mi se to prvi put desilo i prestalo je, sada se stalno desava da dok auto radi sa upaljenim svjetlima i stisnutom kocnicom na bravi ga mogu "ugasit" i izvadit kljuc i auto i dalje radi sve dok ne iskljucim jedno od tog dvoje, ili svjetla ili dok pustim kocnicu na bilo kaj od toga se auto ugasi. Jos jedan problem je da prije nego se to sve pocelo desavat trece stop svjetlo je dobilo i poziciju. Neznam na koju foru a jednopolna zarulja je tam. Treci stop isto lagano svijetli kao da ima poziciju a na pritisak kocnice logicno zasvjetli jace. Nisam neki strujic nemam pojma odakle uopce pocet gledat ? prije nego ga polijem benzinom i zapalim

 

 

Link to comment
Share on other sites

99% takvih problema uzrokuje losa masa, tako da bih ja krenuo sa pregledom svih masa na automobilu.

A ovo sto dalje radi auto kada se izvadi ključ vjerovatno brava, a nije ni iskljuceno da brava uzrokuje ostale probleme

Link to comment
Share on other sites

Ona masa kod motora je dobra to sam 100% siguran, mozda bi onda mogla brava zezati, kada je kljuc izvaden iz brave i kada drzim stisnutu kocnicu i upalim samo poziciju ili svjetla, cjela tabla pocne svjetlit i auto dobije kontakt ( kao da si okrenuo kljuc i dao kontakt a kljuca nema ni blizu )

Link to comment
Share on other sites

A to ne znam, znam sad kad sam skidao poklopac table da ispod toga ima par masa, iza mora biti negdje od svjetala.

Valjda ce se javiti netko tko zna vise gdje se nalaze.

Pala mi je jedna ideja napamet da skines rucice od svjetala pa da vidis da li ce se isto dogadjati.

Link to comment
Share on other sites

kreni od mase na zadnjim stopovima ak je od tam krenulo...

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 25. 03. 2019. at 17:03, zac7654321 said:

kreni od mase na zadnjim stopovima ak je od tam krenulo...
 

Tako je. Ja bi prvo očistio kontakte na zadnjim farovima. Kada je tamo pin od mase loš onda krade masu od UCH i imaš light show na tabli. Meni bi po kiši palio zadnji brisač kad bi stisnuo kočnicu ili dao žmigavac :D :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Dugo me nije bilo na forumu pa da javim problem je bio tolko glup i retardiran da me sve sram napisat a ja bedak bio  nedokazan i nisam htio poslusat starog. Problem su pravile kineske ledice sa ebaya u štopovima. Vratio normalne žarulje i problem nestao :tup: 

Takoder sam imao lajt šou na tabli, auto bi ostao upaljen nakon kaj izvadim kljuc iz brave a gasio bi se kad bi pustio kocnicu ili ugasio svjetla, kriminal jos uvjek ne vjerujem da dve ledice u štop svjetlu mogu napravit tolku pizdariju

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, josipp said:

Dugo me nije bilo na forumu pa da javim problem je bio tolko glup i retardiran da me sve sram napisat a ja bedak bio  nedokazan i nisam htio poslusat starog. Problem su pravile kineske ledice sa ebaya u štopovima. Vratio normalne žarulje i problem nestao :tup: 

Takoder sam imao lajt šou na tabli, auto bi ostao upaljen nakon kaj izvadim kljuc iz brave a gasio bi se kad bi pustio kocnicu ili ugasio svjetla, kriminal jos uvjek ne vjerujem da dve ledice u štop svjetlu mogu napravit tolku pizdariju

Znači nije francusko smeće od auta nego kinesko smeće od ledica...?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Djelomicno tocno :D muce me pak neki drugi problemi sa elektronikom oko motora al o tome cu u nekoj drugoj temi :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.