Jump to content

Razlika ulja Elf Evolution 900 SXR vs Solaris FE vs Evolution Fulltech LLX 5-30W


Black.Tip

Recommended Posts

Prethodno sam točio Evolution Fulltech LLX 5-30W, imam 1.5 dCi 75 koji je mapiran sa 75 na 100 konja. Više mi nije dostupno povoljno Evolution Fulltech pa me sada zanima koja je razlika u odnosnu na Solaris FE i Evolution 900 SXR 900? Osim naravno cjenovne razlike. Auto mi ima DPF, ulje mjenjam svakih 10000 km zajedno s filterom, radim puno km, oko 3000 do 4000 mjesečno pa ako nema neke značajne razlike bi prešao na neku od ove dvije jeftinije solucije.

Link to comment
Share on other sites

nijedno od ta dva za DPF, mora bit RN720..

zamjena za ono koje si imao je ovo..

ELF EVOLUTION FULL-TECH FE 5W-30 i nije skupo, 5 litara je 230kn u kreši npr  https://www.autokreso.hr/autodijelovi/Bez kategorije/5w30-elf-evolution-fulltech-fe-5l-sint-mot-ulj-10085287/

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

To nisu ista ulja, a ELF EVO900SXR više ne postoji u prodajnom programu ELF-a već par godina, sada je to ELF EVO900FT i ima Renault normu RN0700/0710.
Dakle, razlika je u gradaciji, jedno je 5w40, a drugo 5w30, kao i norme koje su kod 5w40 RN0700/0710, a kod 5w30 (Full-Tech FE) je RN0720.

I ono najbitnije kod svih tih ulja su upravo te norme koje se moraju pratiti i gledati, jer mnogo ljudi, ali i trgovaca te mehaničara prodaju za Renault motore ELF EVO900NF, a koje nije uopće za motore Renaulta, jer nema Renault normu.
Vozači VW-a svi (većina) znaju te norme koje su im bitne za motore, kao npr 505.01 (za motore za pumpa brizgaljkama) ili 507.00 (za Common-Rail motore), a gradacije su moguće čak i različite, jer kod 505.01 norme, većina uljara proizvodi 5w40, ali npr SHELL proizvodi 5w30 ulje za tu normu te između ostalog to ulje je bilo prva ugradnja (uz Castrolov 5w40) u VW modele.

Dakle, ono što ELF sada ima u ponudi na tržištu i što je vezano za Renault motore su ova 2 modela ulja:

Renault norma RN0700/RN0710
ELF EVO900FT 5W40

Renault norma RN0720 - za motore sa DPF filterom čestica čađe
ELF EVO FULL-TECH FE 5W30


A sada što se cijena tiče..... prije gledati ono što je ispravno i u redu te originalno, jer koliko vidim, na tržištu se još uvijek prodaju oznake koje više nisu važeće, a što znači da se prodaje ili staro ulje ili lažno.

Po meni, sigurnost na prvom mjestu.....
 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

prvo svaka čast na iskustvu ali gdje izvlačiš te posatk o normama i proizvodnji ulja?

kak nema 900 sxr, 5w40, ja ga nabavio prošle godine još 10 litara (2x5).. na kanti piše 2018.  ima rn 0700 i 0710

http://www.elf.com/en/consumers/car-oil/car-engine-oil/elf-evolution-900-sxr-5w-40.html

to je ok ulje za starije renoe dci (euro 4) i benzince.. 

a evo 900 FT za koje kažeš da ima, zapravo nema reno normu..

http://www.elf.com/en/consumers/car-oil/car-engine-oil/elf-evolution-900-ft-5w-40.html

 

ali ima ih i vani, ne vjerujem da su fejk ulja

https://www.buycarparts.co.uk/motor-oil/sae-5w-40/elf

Link to comment
Share on other sites

Kada sam vezan na izvor, onda dobivam i podatke oko proizvoda.
E sad, kad smo kod tih starih oznaka kao EVO900SXR, radi se o tome da se to dotično ulje proizvodi u Rumunjskoj i vezano je za istočno tržište i mi ga ovdje u Hr (za divno čudo) ne možemo više dobiti, nego samo FT. Govorimo o službenim kanalima naručivanja robe.

A tu onda dolazimo do toga da se zbog istočnog tržišta još uvijek to drži na službenoj stranici, a isto dolazimo do toga odakle se nabavlja roba.

Evo slika ovoga što ja prodajem.

48ee323567156b92cd9dd05741a4b267.jpgfb5941feee9cf5cc9621bf355272a12b.jpga2b46baf9e91d26e6721c5598c3d4d7d.jpgfc8c1b3f0ce98dd1e0dd8648c6e3387d.jpg

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ali na engleskom web shopu je dostupan EVO900SXR..

prije bih rekao da se nama prodaje svašta a na globalnom tržištu normalna roba..

i data sheet od sxr-a je noviji od ft..

http://www4.total.fr/middle-east/PDS/Auto/Elf/ELF-EVOLUTION-900-FT-5W-40-022014-EN.pdf

http://www.lubs-products-database.total.com/gallery/ORIGINALS/visuels/21500/21994

zapravo noviji je data sheet od FT iz 2017, sorry.. dakle FT je novije ulje umjesto SXR.. ok, još bum ovu godinu potrošil to sxr a onda bum za iduću kupil ft..

http://www.lubs-products-database.total.com/gallery/ORIGINALS/visuels/34500/34510

Edited by ivan.martinko
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ovo su službeni kanali koje ja koristim, jer sve ovo preko interneta je upitno i nije službeno preko tih raznih stranica.
Ja znam da SXR već par godina ne mogu naručiti preko službenih kanala i toga se držim, a znaš mene da sam cjepidlaka po tom pitanju i ne volim kalkulirati.

A ono najzanimljivije od svega je to, da je SHELL tvorničko punjenje ulja motora u Francuskoj odnosno u Renaultu. :) 

Link to comment
Share on other sites

Jedino što je važno jest da su spomenuta ulja Elf Fulltech FE i Solaris FE takozvana Low SAPS ulja dok SXR nije. U vozila s ugrađenim DPF-om idu low SAPS ulja.

4 minutes ago, lageros-zg said:

Ovo su službeni kanali koje ja koristim, jer sve ovo preko interneta je upitno i nije službeno preko tih raznih stranica.
Ja znam da SXR već par godina ne mogu naručiti preko službenih kanala i toga se držim, a znaš mene da sam cjepidlaka po tom pitanju i ne volim kalkulirati.

A ono najzanimljivije od svega je to, da je SHELL tvorničko punjenje ulja motora u Francuskoj odnosno u Renaultu. :) 

Kad sam ja navodio da u Renaulte tvornički ide Shell ljudi su mislili da se sprdam.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pa nemaju ni elf ni total svoju rafineriju neg kupuju od shella ulje i dodaju koji aditiv i prepakiraju u elf kantice..

nego koja je kod tebe cijena tog "novog " ELF EVO900FT 5W40 kantice od 5 litara a što imaš od shella u toj verziji,  isto 5 litri, vjerojatno Shell Helix Ultra  5W40..

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, usrmaatre said:

Jedino što je važno jest da su spomenuta ulja Elf Fulltech FE i Solaris FE takozvana Low SAPS ulja dok SXR nije. U vozila s ugrađenim DPF-om idu low SAPS ulja.

Kad sam ja navodio da u Renaulte tvornički ide Shell ljudi su mislili da se sprdam.

Zato bez obzira na te "sitnice" Low SAPS, treba gledati one RN0710 ili RN0720 norme, što je najbitnije, jer upravo to označava baš to određeno ulje za određeni tip vozila i njegove ugrađene dijelove.

A ovo za SHELL, da, i mene tako gledaju, ne samo kad je ulje u pitanju, nego i mnoge druge stvari :D 

 

Link to comment
Share on other sites

ELF EVOLUTION 900 NF 5W-40 je zamjenio SXR 900 5W40 jel tako ili?
Ne, ne!
NF nikada nije bio za Renault.
EVO900FT je zamjena

A evo ovaj NF koje ima norme
68a2ded0a00c8970002c674c327556fd.jpg

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

pa nemaju ni elf ni total svoju rafineriju neg kupuju od shella ulje i dodaju koji aditiv i prepakiraju u elf kantice..
nego koja je kod tebe cijena tog "novog " ELF EVO900FT 5W40 kantice od 5 litara a što imaš od shella u toj verziji,  isto 5 litri, vjerojatno Shell Helix Ultra  5W40..
Kod mene su trenutno ove cijene:

- Renault norma RN0700/RN0710
ELF EVO900FT 5W40
5L = 194,00 Kn/5L
1L = 43,00 Kn/5L

SHELL Helix Ultra 5W40
4L = 174,00 Kn/4L
1L = 47,00 Kn/1L

- Renault norma RN0720
ELF EVO FULL-TECH FE 5W30
5L = 245,00 Kn/5L
1L = 55,00 Kn/1L

SHELL Helix Ultra Professional AR-L 5W30
1L = 65,50 Kn/1L

S time da napominjem da kada je naziv "Professional" u imenu Shell proizvida, to je originalno ulje i vrijedi samo za dotičnog proizvođača vozila samo za tu jednu normu i nije za druga vozila.

Vrlo bitno je pratiti te norme.

59869677c426e5692337bfcba3f6ffca.jpge307fb052b30e3df7cb949f74a9a40b6.jpgf06c2b5a8f831a648be2a10cf2689780.jpg2f3889c17fa3621819975cebac6d385a.jpgc5286497a1df7f832e924a068557f74e.jpg7b539de66f8915d4661dfdf9bc407783.jpge213971a18b0108dc8bdc86517090105.jpg3af37ecff51d2ce3a5a5af6c5be5ffb5.jpga845dbf51e25bb05f4e04ec0e78c98e7.jpge8d8f8a4cacda7936572581a045be0ae.jpge85fdb27f91c0b7b9b2c58c375be7912.jpgd87eebf7c9ed0e894aa4df915b9bb12e.jpg29b6faac12a3e5582cab236495856f95.jpg8f695bb2e00ae5684d3e9a6faf8c7e80.jpg29e40bc3f21efbcb25e0dd977c8b7573.jpg901d5961b3fbfb7a37bbe226dee9031a.jpg1f90184deeecf86e9cb4c57f8382a035.jpg

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Znaci dobro da ne uzimam vise Elf jer su idioti sve zivo zakomplicirali. Ja sam uzimao neki 900 ali imao je RN normu, kako se zvao pojma nemam. Ja bih zaobisao Elfa, jer pored Motula, Arala, Totala i nema bas sta trazit a nema razlike neke u cijeni. Osim Motul on je najskuplji.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, ivan.martinko said:

Znaci ovaj helix ultra 5W40 ima rn 0700 i 0710 normu?

Da, da!

Zato sam poslikao sve strane ambalaže da se vidi koje norme ima koje ulje.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ivan.martinko said:

pa nemaju ni elf ni total svoju rafineriju neg kupuju od shella ulje i dodaju koji aditiv i prepakiraju u elf kantice..

nego koja je kod tebe cijena tog "novog " ELF EVO900FT 5W40 kantice od 5 litara a što imaš od shella u toj verziji,  isto 5 litri, vjerojatno Shell Helix Ultra  5W40..

https://www.24sata.hr/news/antwerpen-poginulo-je-dvoje-ljudi-u-eksploziji-u-rafineriji-341817

Kako nema Total rafineriju.

https://www.total.com/en/belgium-0

 

Inače ulja se proizvode na način da se u bazna ulja umješavaju određeni aditivi. Koliko ja znam total proizvodi svoja bazna ulja

https://www.lubricants.total.com/best-oil-quality

 

 

Link to comment
Share on other sites

A moguce, zaboravio sam na to. Al mislim da je shell najveci proizvodjac baznih ulja...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, lageros-zg said:

Zato bez obzira na te "sitnice" Low SAPS, treba gledati one RN0710 ili RN0720 norme, što je najbitnije, jer upravo to označava baš to određeno ulje za određeni tip vozila i njegove ugrađene dijelove.

A ovo za SHELL, da, i mene tako gledaju, ne samo kad je ulje u pitanju, nego i mnoge druge stvari :D 

 

Tako je, i radi se o određenim aditivima koji su umješani u gotovo isto bazno ulje. To sa lowSAPS (Sulphated Ash Phosphorus Sulphurus) je važno zato što bi se upotrebom ulja koja nisu lowSAPS u vozilima koja imaju ugrađen DPF puno prije taj isti DPF začepio, a zbog toga što bi izgaranjem dijela ulja nastajali kruti spojevi sumpora i fosfora koji i se taložili u DPF-u.

11 minutes ago, riceburner said:

ja sam na helixu ultra odavno za renole makar su se i meni u pocetku smijali :D

Također, od kada je auto kod mene.

Link to comment
Share on other sites

Da, nije velika razlika na 5W40, dok na 5W30 je nešto veća (82,50 Kn), ali prodaje se i to, jer slabo to druge trgovine drže.

No kod SHELL-a je jako bitno odakle dolazi i tko je distributer, jer ima i ovdje ekipe s foruma koji su kupili SHELL od nekih tzv uvoznika pa im je ulje bilo ubijeno već na oko 3.000 km pa onda onaj tko ne zna ili ne kuži te stvari, pomisli kako je SHELL loš, a to se i na kamionima događalo, da već kod ulijevanja ulja u motor čovjek kaže da smrdi ulje, za razliku od prije nego je kupovao i kada je na deklaraciji bio Orbico.

Sve u svemu, puno ljudi gleda na te cijene, ali ne i odakle je izvorno ulje i tko stoji iza toga, jer za bilo kakav problem, iza mene stoji ORBICO (za SHELL) i Jasmin Maziva (uz TOTAL HRVATSKA) (za ELF), tako da možda moje cijene i jesu nešto veće, ali to kada iza svega stoji podrška i know-how, to je ipak dodana vrijednost.

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ivan.martinko said:

Znaci ovaj helix ultra 5W40 ima rn 0700 i 0710 normu?

Vozim se na njemu nekih 7god. Ima obje norme i fino podmazuje. Nema zveckanja ventila u okretajima kao sa ELF-om i nema zaostalog taloga u kanticama kao u ELFu.

U kombinaciji sa Mann filterom, savršenstvo. S tom kombinacijom ulje počne tamniti tek nakon 5-6 tisuća kilometara u mom malom benzincu. Nakon 10.000km je još uvijek smeđe na šipki, nikad ne pocrni.

Moram napomenuti da je motor tretiran sa Xeramic keramičkim engine protectorom. Ne znam koliko to igra ulogu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vozim se na njemu nekih 7god. Ima obje norme i fino podmazuje. Nema zveckanja ventila u okretajima kao sa ELF-om i nema zaostalog taloga u kanticama kao u ELFu.
U kombinaciji sa Mann filterom, savršenstvo. S tom kombinacijom ulje počne tamniti tek nakon 5-6 tisuća kilometara u mom malom benzincu. Nakon 10.000km je još uvijek smeđe na šipki, nikad ne pocrni.
Moram napomenuti da je motor tretiran sa Xeramic keramičkim engine protectorom. Ne znam koliko to igra ulogu.
Na 1.2 benz motorima je i u originalu MANN filter, nije Purflux.



Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@lageros-zg Prije nego sam počeo kupovati kod tebe kupovao sam filtere kod Baotića. Svaki puta su mi dali Mann umjesto jednom kad su mi dali Purflux koji je bio pod drugim kataloškim brojem.

82 00 257 642    - MANN-FILTER - Ref: W 66
77 00 112 686    - Purflux LS 871A (Replaced by LS924 the 18/07/2008)

S tim Purfluxom mi je ulje tamnilo kao da vozim dizla. Nakon 2-3 soma km je bilo tamno smeđe, a na 7-8 soma je već bilo crno k'o ugljen. Na sljedećoj izmjeni isto ulje i Mann filer. Ulje je ostalo prozirno praktički do 5.000km.

Link to comment
Share on other sites

[mention=9312]lageros-zg[/mention] Prije nego sam počeo kupovati kod tebe kupovao sam filtere kod Baotića. Svaki puta su mi dali Mann umjesto jednom kad su mi dali Purflux koji je bio pod drugim kataloškim brojem.
82 00 257 642    - MANN-FILTER - Ref: W 66
77 00 112 686    - Purflux LS 871A (Replaced by LS924 the 18/07/2008)
S tim Purfluxom mi je ulje tamnilo kao da vozim dizla. Nakon 2-3 soma km je bilo tamno smeđe, a na 7-8 soma je već bilo crno k'o ugljen. Na sljedećoj izmjeni isto ulje i Mann filer. Ulje je ostalo prozirno praktički do 5.000km.
Da, to su te oznake.
Ovaj original je 45 kn kod mene.
Ali moram reći da do sada se nije nitko bunio na Purflux (iako sam ih vrlo malo prodavao unazad par godina).

Svakako dobro znati ove detalje [emoji106]

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.