Jump to content

Razlika ulja Elf Evolution 900 SXR vs Solaris FE vs Evolution Fulltech LLX 5-30W


Black.Tip

Recommended Posts

23 hours ago, ivan.martinko said:

nijedno od ta dva za DPF, mora bit RN720..

zamjena za ono koje si imao je ovo..

ELF EVOLUTION FULL-TECH FE 5W-30 i nije skupo, 5 litara je 230kn u kreši npr  https://www.autokreso.hr/autodijelovi/Bez kategorije/5w30-elf-evolution-fulltech-fe-5l-sint-mot-ulj-10085287/

A ja sam ti taj Elf 5-30W plaćao 180 kn 5 litara. Sad sam ga našao za 200 kn 5 litara, tj. kolega s foruma mi je poslao link gdje ga kupuje po toj cijeni. Tako da hvala goran_sch na info. Anđelko isto hvala na detaljnim pojašnjenjima.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Black.Tip said:

A ja sam ti taj Elf 5-30W plaćao 180 kn 5 litara. Sad sam ga našao za 200 kn 5 litara, tj. kolega s foruma mi je poslao link gdje ga kupuje po toj cijeni. Tako da hvala goran_sch na info. Anđelko isto hvala na detaljnim pojašnjenjima.

Nema na čemu!

Bitno je (uz cijenu) da je to izvorno originalno ulje, da nije neka muljaža. Zapravo, najbolje se može vidjeti po deklaraciji uvoznika i da li ta firma može izdati STL obrazac, jer radi toga i takvih papira ja ne uvozim ulja zbog visokih cijena koštanja tog papira i izrade istoga.
Ukoliko firma ne može izdati STL obrazac, onda radi van zakona o uljima i mazivima.

Ako bude trebalo još koje objašnjenje, no problem ;) 

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, shogo said:

Oho, i Shell je u igri, Hvala Lager :)

Ma u igri su:

SHELL
ELF
TOTAL
LIQUI MOLY
MOTUL
ARAL
CASTROL
FUCHS
MOBIL
SELENIA
FORD Original
BMW Original
OPEL Original
MAZDA Original

Oni "no name" nisu u igri :) 


 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Znaci ovaj helix ultra 5W40 ima rn 0700 i 0710 normu?
Danas naletim u Lidlu na ono njihovo W5 ulje i isto piše na kantici RN 0700 i 0710. Litra je 24 ili 25 kn, nisam sad siguran.
Ajd sad ti budi pametan pa kupi dobro ulje?

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, lageros-zg said:

Ma u igri su:

SHELL
ELF
TOTAL
LIQUI MOLY
MOTUL
ARAL
CASTROL
FUCHS
MOBIL
SELENIA
FORD Original
BMW Original
OPEL Original
MAZDA Original

Oni "no name" nisu u igri :) 


 

Eh da sam znao da drzis i Shell ne bih pred koji tjedan uzeo u Tokicu.

I to na kakti akciji, a cijena opet visa nego kod tebe... Ali dobro, sad znam za sljedeci put.

Link to comment
Share on other sites

Eh da sam znao da drzis i Shell ne bih pred koji tjedan uzeo u Tokicu.
I to na kakti akciji, a cijena opet visa nego kod tebe... Ali dobro, sad znam za sljedeci put.
Previše me oduzeo posao da više ne stignem ništa pa sam totalno zanemario i forume i fejs... i život [emoji17]

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Danas naletim u Lidlu na ono njihovo W5 ulje i isto piše na kantici RN 0700 i 0710. Litra je 24 ili 25 kn, nisam sad siguran.
Ajd sad ti budi pametan pa kupi dobro ulje?

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Bilo je vec govora o tome, Lidl ulja proizvodi Pennasol, jel to dobro ili lose, o tome se vec da diskutirati...

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, lageros-zg said:

Previše me oduzeo posao da više ne stignem ništa pa sam totalno zanemario i forume i fejs... i život emoji17.png

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk
 

 

Hoce to tako u poduzetnickom svijetu, al eto treba to pregurat i samo naprijed ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Danas naletim u Lidlu na ono njihovo W5 ulje i isto piše na kantici RN 0700 i 0710. Litra je 24 ili 25 kn, nisam sad siguran.
Ajd sad ti budi pametan pa kupi dobro ulje?

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Ja kada prodajem nešto jeftino, ljudi me pitaju da li to valja?!?!?
E sad, ako se uzme da je PDV u 25,00 Kn 5,00 Kn, neka marža mora biti pa naravno i troškovi transporta do Hr itd...itd... postavlja se pitanje koliko košta proizvodnja samog ulja, ambalaže naljepnice na ambalaži itd....

Ali ono najbitnije je to, da uvijek ono najbitnije je kakve i koliko raznih aditiva /deterđenata ima takvo ulje, jer kvalitetna ulja to imaju i radi toga koštaju.
Iako, da se razumijemo, nisu sva baš toliko kvalitetna bez obzira na ime i cijenu, ali to ime daje cijenu.
No kako god, generalno kvalitetno (bilo što) košta, jer ipak iza ima više svega, od znanja, tehnologije itd....

Isto kao i kod proizvođača za dijelove.
Original ne postoji, ali taj koji radi za original je aftermarket proizvođač koji i samostalno prodaje na tržištu, ali i za još neke druge proizvođače. Ovo dvoje je međusobno povezano, a ona treća skupina je zapravo zamjenski dio/proizvođač koji nema dodirnih točaka sa tvornicama automobila te su zapravo kopiranti i nemaju investicije za razvoj nekih novih proizvoda, nemaju veliku kvalitetu, ali imaju nisku cijenu na koju se mnogi lijepe, a tu je onda ta zamka.

Postoje proizvođači iz sjene, kooperanti velikih proizvođača koji nisu toliko aktualni, jer nemaju veliku mašineriju ljudi koji rade na marketingu, ali doći će i oni pomalo.

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

 
Hoce to tako u poduzetnickom svijetu, al eto treba to pregurat i samo naprijed [emoji106]
Hvala! [emoji106]
Ja isto kažem... bude to, samo treba pregurati i bude sve ok.


Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, lageros-zg said:

Previše me oduzeo posao da više ne stignem ništa pa sam totalno zanemario i forume i fejs... i život emoji17.png

Mah, samo prijelazno razdoblje između povećanja obima posla i vremena kada će se to sve posložiti i uzeti dodatna pomoć ;)  Pazi molim te na živce jer ako izgoriš neće nikome biti ni dobro ni drago  :D

3 hours ago, mane said:

Danas naletim u Lidlu na ono njihovo W5 ulje i isto piše na kantici RN 0700 i 0710. Litra je 24 ili 25 kn, nisam sad siguran.
Ajd sad ti budi pametan pa kupi dobro ulje?

Iskusan mehaničar doslovno namiriši moguće fejk ulje. Oni su stavili tisuće litara ovoga ili onoga ulja koje često stavljaju u motore. Kad krene curiti iz kantice neka druga boja ili neki drugi miris istog trena im je sumnjivo. Da ne povjeruješ kakve nijanse su u stanju skužiti.

Shell Helix Ultra koristim jer znam da je to ulje sintetizirano iz prirodnog plina zbog čega je savršeno čisto. Također znam pouzdano da je to ulje s iznimno malom (praktički najnižom) razlikom u specifikacijama između šarži jer eto upoznao sam neke ljude koji redovno provjeravaju takve stvari. Meni više od toga ne treba. Ne pada mi na pamet riskirati za uštedu od 10€ godišnje kad znam da imam pravu stvar.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Med0 said:

Mah, samo prijelazno razdoblje između povećanja obima posla i vremena kada će se to sve posložiti i uzeti dodatna pomoć ;)  Pazi molim te na živce jer ako izgoriš neće nikome biti ni dobro ni drago  :D

Iskusan mehaničar doslovno namiriši moguće fejk ulje. Oni su stavili tisuće litara ovoga ili onoga ulja koje često stavljaju u motore. Kad krene curiti iz kantice neka druga boja ili neki drugi miris istog trena im je sumnjivo. Da ne povjeruješ kakve nijanse su u stanju skužiti.

Shell Helix Ultra koristim jer znam da je to ulje sintetizirano iz prirodnog plina zbog čega je savršeno čisto. Također znam pouzdano da je to ulje s iznimno malom (praktički najnižom) razlikom u specifikacijama između šarži jer eto upoznao sam neke ljude koji redovno provjeravaju takve stvari. Meni više od toga ne treba. Ne pada mi na pamet riskirati za uštedu od 10€ godišnje kad znam da imam pravu stvar.

a ja sam pak čuo da je Shell Helix prevara

Link to comment
Share on other sites

Just now, Med0 said:

@Krule Pa podijeli detalje ili bar reci da ne možeš :)

nisam siguran gdje sam pročitao ali znam da sam pročitao, jel ta rasprava bila ovdje na forumu ili na FB..ugl, jednostavnom pretragom na google-u "shell helix fake" otvara hrpu poveznica gdje se spominje fejk ulje i njihov anti-counterfeit sistem

Link to comment
Share on other sites

Nist cudno. Kinezi rade tako dobre kopije NGK svjecica da je nemoguce razaznati koja je oeiginal a koja kopija. Na kopiji cak pise made in Japan.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Na žalost puno je lažnih ulja na tržištu i to je činjenica.
SHELL kao kompanija, u odnosu na druge istog karaktera, je na svjetskoj razini lider sa 13,5% učešća na tržištu, dok prvi iza njega ima tek 7% i ne znam koji je.
Definitvno za sada imaju najnapredniju tehnologiju izrade ulja iz zemnog plina, a što je najcisce ulje.

Druga kompanija koja se meni dopada je Liqui Moly, koji ima puno extra proizvoda i aditiva koji su jako dobri i potrebni te rade svoj posao, a kao kompanija su već 9 godina zaredom prvo ime u Njemačkoj, a sada jako rastu na američkom kontinentu SAD-a i Kanade.

Uvijek će biti onih koji će svaki brand ocrniti i to je vrlo bitno reći, jer tako je svgdje u svakom poslu, ali ono što ja uvijek govorim i na što upozoravam, treba gledati odakle je ulje, gdje je kupljeno i tko stoji iza uvoza, stavljanja na tržište i stoji li proizvođač iza te firme pa čak i gledano iz tvrtki iz EU, jer profit se najprije gleda i to je razlog zašto se puno mulja gdje se stigne.



Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Napravio sam prije dvije godine test: oba ulja kupljena kod Anđelka i oba distribuira Orbico. U primitivnom testu škrinje je teklo točno onako kako bi trebalo teći:

 

 

5w40vs0w40.jpg

Shell kantice.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Liqui moli su super ulja, pogotovo za dizele euro 5 i 6..
Kakve su cijene tih ulja kod andjelka i imas li i klasicna 5w40 i 5w30?

Link to comment
Share on other sites

Liqui moli su super ulja, pogotovo za dizele euro 5 i 6..
Kakve su cijene tih ulja kod andjelka i imas li i klasicna 5w40 i 5w30?
Budem ovih dana pogledao točno koja LM ulja su sa Renault normama [emoji106]

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 26. 03. 2019. at 13:29, lageros-zg said:

Ne, ne!
NF nikada nije bio za Renault.
EVO900FT je zamjena

A evo ovaj NF koje ima norme


Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Kod mene su trenutno ove cijene:

- Renault norma RN0700/RN0710
ELF EVO900FT 5W40
5L = 194,00 Kn/5L
1L = 43,00 Kn/5L

SHELL Helix Ultra 5W40
4L = 174,00 Kn/4L
1L = 47,00 Kn/1L

- Renault norma RN0720
ELF EVO FULL-TECH FE 5W30
5L = 245,00 Kn/5L
1L = 55,00 Kn/1L

SHELL Helix Ultra Professional AR-L 5W30
1L = 65,50 Kn/1L

S time da napominjem da kada je naziv "Professional" u imenu Shell proizvida, to je originalno ulje i vrijedi samo za dotičnog proizvođača vozila samo za tu jednu normu i nije za druga vozila.

Vrlo bitno je pratiti te norme.



Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk
 

 

Bas sam u subotu mijenjao ulje i sto mi je zapelo za oko kod SHU iz Tokica je da nema nikakve naljepnice uvoznika ili deklaracije proizvoda na hrv. jeziku sto mi je jako cudno. Sto reci na to??

Link to comment
Share on other sites

Ja jučer naručio u Auto Kreši Elf 900 SXR 5w-40 za 165 kn/5 lit, te još neke stvari.

 

 

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

 

 

 

677707d68bfdb8fd4785d5f5b208a1b6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Je i ja sam ali to je losija varijanta ulja. Bolje je kod Andjelka ono koje ima noviju oznaku.

Link to comment
Share on other sites

Za motor od 243000 km je sasvim dobro.
Znam ljude koji kupuju ulja po Konzumu i ostalim trgovinama kad su akcije i toče ih u puno novije aute i voze se.

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Najmanji je problem tko, gdje i što kupuje, ali.... kada se događaju problemi, a događaju se, jer se to vidi po svim forumima, neovisno koji je auto u pitanju.
Mnogi ne gledaju na te "sitnice", no u praksi bude raznih problema koje se ne povezuju sa uljima, antifrizima i slično.

Isto tako svi žele i govore da je original najbolje, ali isto tako je problem platiti i 100,00 - 200,00 Kn više za taj original na cifri od 1.500,00 Kn npr.
I bez obzira što svaki auto ima neke svoje mušice i probleme, ali opet kroz praćenje i čitanje po raznim portalima i forumima, govori se o tome kako ne valja ili Renault ili Ford ili Peugeot ili VW itd.... a nitko ne uzima u obzir održavanje vozila i ono najosnovnije..... e, tu se pada i tu se plaća.

Primjer isto može biti kako se kod nekih navodi da se zupčasti remen mijenja na 200-240tkm ili 10 godina. Još ova kilometraža i može ako se napravi u 2-3 godine po Njemačkim cestama i načinu vožnje, ali pak stroga gradska vožnja nije isti režim rada motora... i u konačnici, sve gledaju kilometre na kotačima, a nitko radni sat motora koji je jednako bitan kod svih radnih strojeva.

Dakle, ja osobno nemam ništa protiv da svatko radi kako sam želi, ali isto tako čovjek mora biti svjestan da isto tako sam snosi veliki dio odgovornosti i krivicu ukoliko dođe u bude problema koje slušamo i čitamo posvuda.

Sve ovo je generalno rečeno iz prakse, jer svi se trgovci i mehaničari kunu da je sve super i da nisu imali problema u prodaji, a onda opet ona druga strana (krajnji korisnici) govore kako ne valja ovo ili ono pa kad se podvuče crta, problem je ili u dijelovima ili u mehaničarima ili vozačima/korisnicima......

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Baš to, no mi smo na balkanu....gdje se vozi veće, jače, bolje...a ulje, more rođo i iz Lidla, ostalo...nemoj još, može...i sada neka netko stavi da smo sirotinja, vraga jesmo

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.