Jump to content

Razlika ulja Elf Evolution 900 SXR vs Solaris FE vs Evolution Fulltech LLX 5-30W


Black.Tip

Recommended Posts

Reci im da su pogriješili i da ćeš kontaktirati Renault hrvatska i da ti zamijene s uljem koje odgovara specifikaciji RN070. 

Link to comment
Share on other sites

Renault Hrvatska ce forumasu poslat linkove Roce i Štarkelja i citat mog bivseg šefa

"Hrvoje ako vas već jebu, bar da znate za kaj vas jebu"  (priligoden citat za ovu priliku)

Link to comment
Share on other sites

On 01. 12. 2022. at 11:41, Petar_Kc said:

Ekipa, pitanje, auto (Clio 2) je danas supruga odvezla u obližnji Q servis na promjenu ulja i filtera i sad mi šalje račun gdje je navedeno da su ulili EVO FULL TECH FE 5w30 ulje, ovo: https://www.kupi-ulje.hr/index.php?route=product/product&product_id=13001

Zvao sam ih da čujem zašto je to tak i da je to krivo ulje, oni mene uvjeravaju da to ništa neće smetati. Još me uvjeravaju da su zadnji puta ulili isto takvo ulje, ali znam da nisu nego su ulili neko 5w40 ili 10w40, ne znam napamet.

Koliko znam i sjećam se kada sam imao 1.5 dci da je to ulje za dizele sa DPF-om i sa normom RN0720, a za benzince su norme RN0700 i RN0710.

Jel bi mogao biti problem sa ovim uljem u benzincu 1.4 16v sa 72kw?

 

Ako se voziš po Sibiru onda ti je to ulje vjerojatno OK. Za naše podneblje je pretanko za taj motor dok je bio nov, a kamoli u ovim godinama. I da, ljudi koji su stavljali 30 ulje u motore koji su bili za 40 su imali problema s ubrzanim trošenjem karika, letećih, bregastih... google it. Puno ljudi je tako zeznulo motore, a osobno znam neke Hondaše iz tog doba koji su si sa 30-tkom udesili motore.

Pretanko ulje sruši tlak ulja kada se motor i ulje potpuno zagriju što lako može biti problem dok potpuno zagrijani motor radi u leru kada je tlak najniži. Možeš biti 100% siguran jedino ako imaš ćukicu za tlak ulja. Moj stari auto je imao pa je sa 5W40 na leru imao tlak ulja odmah malo iznad minimuma, a sa 5W50 nešto više. Da sam stavio 5W30 apsolutno sigurno tlak ulja ne bi bio dobar na niskim opterećenjima.

Edited by Med0
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ma servisi guraju svima isto. Kak u novije ide 30W a u dizele također, svima stavljaju 5W30. Vec viđeno..

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Dečki dal veliku štetu na motoru 2.0 dci sa 150 ks (ima dpf) može napravit ulje 5w40 od elfa, mislim da je 900SXR, a treba u njega ić 5w30 full tech fe?

Išao sam gledat jedan auto i svi servisi su bili uredno na 5w30 sa full tech fe, a zadnje mu je majstor stavio 5w40 900SXR koji nema normu 0720.

Negdje ispod 10 tisuća je auto odradio sa tim uljem.

Vlasnik nije ni skužio da mu je stavljena druga gradacija dok mu nisam rekao

 

Link to comment
Share on other sites

onda ti jasno kako se vlasnik brine, ako nije skuzio sta mu lijevano u auto odnosno ako nije napomenuo da zeli tocno to i to ulje...

najvj motoru nista za 10tkm, al brine me ovo gore navedeno

Link to comment
Share on other sites

Ma čovjeka boli kifla, dođe plati što treba napravit i to je to, znanje o autima 0.  Do zadnjeg servisa je sve bilo odrađivano u ovlaštenom i zadnji je odlučio otić drugdje jer je mjenjao koplet kočnice a cjenovno je bila dosta velika razlika u cijeni.

I jbga ovaj meštar nasuo 5w40. Nije vlasnik ni skužio dok mu ja nisam ukazao na to

Link to comment
Share on other sites

Motoru nebi trebalo naštetit... Jedino bi se mogao Dpf brze napunnit i cešce radit regeneraciju jer nije low saps ulje... Spojit ga na diagnostiku ona bi trebala rec stanje i svako. Kolimo se regenerira... 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ulje ne dolazi do DPF-a, već mali dio ulja tokom rada motora izgara. S obzirom da to ulje nije low saps, tj. nije posebno obrađeno tako da je iz njega izvađen "SA", sulfatni pepeo, "P" fosfor, i "S" sumpor, takvo ulje svojim izgaranjem puno brže napuni DPF.

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.