Jump to content

Razlika ulja Elf Evolution 900 SXR vs Solaris FE vs Evolution Fulltech LLX 5-30W


Black.Tip

Recommended Posts

Mislim da imas i koncentrat Total glacelf supra, a u vezi getribe, Ja cu u ovog meg 3 staviti NFP jer mi je sa NFJ na meg 2 teze saltso.. (obje J getribe)

 

d2b6263a1c73762aaf32ec8f9ef9a236.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Taj Glacelf Autosupra je rozi i zapravo nije za Renault

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk
 

Link to comment
Share on other sites

Ma dobar je heheeh, nije crven. Onak narandjasti. Kad se razrijedi vise zuti..

Uglavnom ti si mi prodal 3 litre tog koncentrata prije 2 godine za meg 2..

Stvarno. Kad sam mijenjao pumpu remen i ostalo.. imam cak i slike negdje..

Kad bum mjenjo na ovom meg 3 uzeo bum kaj preporucas naravno.

 

 

Eto ga. Sve od tebe osim blokatora bregastih. One su sa ebaya. Datum
[emoji16]
48a92d4cd75f2e2a4f2e4ed280a9a03b.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, lageros-zg said:

Od nedavno je u Hr ured TOTAL-a te sam razgovarao sa njima po pitanju poslovanja, ali s obzirom da ne radim cijelu širinu ELF i TOTAL ulja/maziva, nisam im interesantan, ali u razgovoru sa njima, jedini pravi ovlašteni distributer za Hr je Jasmin Maziva, a sa kojima i surađujem te po novim kanticama dolazi deklaracija TOTAL Hr, čak gotovo da više i nema deklaracije Jasmin Maziva.

Ostali jednim dijelom surađuju sa Jasmin Mazivima po pitanju ELF i TOTAL ulja te tu treba dobro obratiti pozornost, a to se može primjetiti upravo po tim nekim uljima koja je sama kompanija TOTAL prestala isporučivati na području EU te Jasmi Maziva takva ulja više ne isporučuju odnosno čak ih niti ne mogu naručiti preko Francuske odnosno direktno od TOTAL-a.

Stoga, nije samo TOTAL brand u pitanju, nego i mnoga druga ulja koja nemaju onu podlogu iza sebe i kompaniju da stoji iza njih ukoliko dođe do problema, a i često puta se krivice snose na mnoge druge stvari ili se čak uopće ne smatra da je neko ulje problem u radu motora.
Primjerice na PSA/Ford dizelskim motorima sa krivim odabirom ulja (pogotovo kod Forda) se može dogoditi da radi toga ima znatne štete i ode turbina. Naime, u karteru ulja se nalazi jedno sito koje se zbog lošeg ili pak pregustog ulja hoće zaštopati, a onda pak od te točke do turbine ulje prolazi kroz jedno aluminjsko koljenasto crijevo koje ima šarafe na početku u na kraju, a koji su isto tako jedan oblik sita te kroz njih i rupicu u njima također prolazi ulje. Pa onda u konačnici kod tih starijih 1.4 TDCi i 1.6 TDCi motora od kojih 1.6 ima i dvije bregaste te se zbog lanca koji povezuje bregaste, motori imaju neku grešku koja "baca" smeće u karter, stvara talog koji sve štopa, a ekipa pak zbog tog lanca na bregastima čuje motor glasnije pa misle da će sa gušćim uljem stišati rad motora, ali neće, to je takav motor i mora ići to jedno jedino ulje, odnosno te određene specifikacije i redovno svaki 3. mali servis skidati karter i očistiti ga zbog gore navedene greške.

 

Uglavnom, puno stvari ima kojih se treba pridržavati i znati, kao i to da nije svako 5W40 isto, osim kada ima iste one specifikacije koje su napisane sitnim slovima, jer tu padaju mnogi pa čak i mehaničari te trgovci, a priznajem da sam i ja tu griješio na početku svoga rada sa auto dijelovima, ali sam učio, pratio i informirao se te sada radije ne prodam nešto što nije u redu, nego da prodam ono što nije prema pravilu struke.

Mnogima je to sve isto ili slično, ali nije to baš tako.

Radim sa I.Carsom, i sa CIAK om  u I.C uopće na web ponudi nemaju Elf EVO900FT 5W40  jer još uvijek u ponudi imaju SRX,a u Ciaka imaju ovog ulja ali samo 5/1.Kako radim različita vozila više gledam da mi odgovaraju specifikacije A3B4,A5B5,C2,C3,C4(koliko znam samo Renault koristi C4)i naravno da pratim i ono što proizvođaći preferiraju tvornički i u garancijskom roku,mada osobno najviše volim Shell ulja opčenito i u njih imam najviše povjerenja.Svi dobro znamo da se  i u ovlaštenim i ostalim servisima svašta toći a o specifikacijama da i ne govorim.

Link to comment
Share on other sites

Ma da, sjećam se, jer si rekao da je taj bio unutra.
Sve u svemu, sada u sve Renaulte samo žuti i bez greške [emoji106][emoji846]
1f47c6cacc7d4726c0384b743001dbd2.jpg

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Radim sa I.Carsom, i sa CIAK om  u I.C uopće na web ponudi nemaju Elf EVO900FT 5W40  jer još uvijek u ponudi imaju SRX,a u Ciaka imaju ovog ulja ali samo 5/1.Kako radim različita vozila više gledam da mi odgovaraju specifikacije A3B4,A5B5,C2,C3,C4(koliko znam samo Renault koristi C4)i naravno da pratim i ono što proizvođaći preferiraju tvornički i u garancijskom roku,mada osobno najviše volim Shell ulja opčenito i u njih imam najviše povjerenja.Svi dobro znamo da se  i u ovlaštenim i ostalim servisima svašta toći a o specifikacijama da i ne govorim.
Naravno, svi oni nemaju računicu prodajom od ovlaštenih uvoznika, jer oni to nisu za niti jedno ulje pa onda traže gdje mogu imati veću zaradu.
E sad, ja sam gore napisao u čemu je kvaka sa tim SXR odnosno FT uljem 5w40 i odakle dolazi, odnosno gdje se proizvodi i za koja tržišta, a shodno tome da ga Total Francuska ne prodaje za EU tržište odnosno zapad, to znači da sama struktura ulja i oni potrebni aditivi koje ulje mora imati radi samih motora, ali i ekologije, to očito nemaju i zato budu i jeftinija.
Isto tako se zna da stariji tipovi ulja su se mijenjali na oko 7tkm te takva jeftinija ulja nisu adekvatna za duže periode.

Puno je tih stvari, zakulisanih igara radi zarade, a ne dobrobiti korisnika koji sve više poznaju materiju i razumiju sve više i više pa radi svega toga je veliko nepovjerenje prema svima, od servisa/mehaničara do trgovina/trgovaca, ali isto tako i obratno.

Svi sve znaju, svi to toleriraju, a opet negoduju i ide se dalje.

Treba početi vraćati obraz i treba se držati pravila službe i nadam se da će biti bolje, jer htjeli mi ili ne, svi se kunu da je sve super i sve valja, a onda po klubovima i internetu čitamo kako ljudi imaju hrpu problema.
Dakle, ili nešto ne štima generalno ili netko laže.....

Ja sam uglavnom za ono ispravno i kako proizvođači dijelova (ne automobila) navode za svoje dijelove, jer očito s razlogom postoje te podjele i razlike.



Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

I da dodam....
Kod ulja su zapravo najbitnije one specifikacije iliti sitna slova kao što su:
RN0710 ili RN0720 kod Renaulta
505.01 ili 507.00 kod VAG-a
LL-01 ili LL-04 kod BMW-a ... itd...

A može biti u 0w30, 5w30 ili 5w40 gradaciji npr.



Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, lageros-zg said:

Ulja koja su kod mene u ponudi, a zadovoljavaju Renault norme
(ima mnogo ulja koja zadovoljavaju, ali ja sam usko usmjeren na ove, a koji su i više nego dovoljni)

RN 0700/0710

ELF EVO700STI 10W40 - Jasmin Maziva/TOTAL Hr
5L = 140,00 Kn/5L

ELF EVO900FT 5W40 - Jasmin Maziva/TOTAL Hr
5L = 194,00 Kn/5L 
1L =   43,00 Kn/1L

SHELL HELIX ULTRA 5W40 - Orbico
4L = 174,00 Kn/4L
1L =   47,00 Kn/1L

LIQUI MOLY Top Tec 4100 5W40 - Liqui Moly Hr
5L = 232,00 Kn/5L
1L =   56,00 Kn/1L

MOTUL 8100 X-CLEAN 5W40 - Tehnolub
5L = 385,00 Kn/5L
1L =  79,00 Kn/1L

MOTUL 8100 X-CESS 5W40 - Tehnolub
5L = 315,00 Kn/5L
1L =   65,00 Kn/1L


RN0720

ELF EVO FULL-TECH FE 5W30 - Jasmin Maziva/TOTAL Hr
5L = 245,00 Kn/5L
1L =   55,00 Kn/1L

SHELL HELIX ULTRA Profesional AR-L 5W30 - Orbico
1L = 65,50 Kn/1L
***** bitna napomena: mnogi ne znaju da je SHELL prvo punjenje ulja u motor kada se vozilo sklapa u tvornici i dođe na tržište, ali osobnog sam dojma da nije nužno za sva tržišta tako, no, ova oznaka "Professional" kod SHELL-a (i Castrola) uvijek označava originalno tvorničko ulje, a kod SHELL-a ovi nastavci AR-L označavaju i za koje modele automobila je to ulje i odnosi se onda samo na te modele, ne i ostale kao sva ostala generalna ulja

- LIQUI MOLY TOP TEC 4400 5W30 - Liqui Moly Hr
5L = 290,00 Kn/5L
1L =   67,00 Kn/1L

- MOTUL SPECIFIC 0720 5W30 - Tehnolub
1L = 90,00 Kn/1L

 

Isto tako neka se nađe ulje mjenjača, s time da je tu vrlo važno i bitno uvijek dati broj šasije radi utvrđivanja koji je kôd mjenjača, jer o tome ovisi koje ulje ide u njega. 

ELF TRANS ELF NFJ 75W80 1L = 63,00 Kn/1L
*** odobreno i preporučeno za Renault mjenjače: Jxx, TL4, NDx (ovi "x"-evi inače budu slova i brojevi i može ih bite više, zato je "x" kao nepoznanica)
*** za modele: TWINGO, MODUS, CLIO, MEGANE/SCENIC (osim Megane/Scenic II PK4), Laguna (osim motora 2.2 DT, dCi i V6) i Kangoo
*** generalno ovo ulje zadovoljava zahtjeve za gotovo sve mehaničke mjenjače osobnih i lakih dostavnih vozila sa mesinganim sinhronima.


ELF TRANS ELF NFP 75W80 1L = 73,00 Kn/1L
*** odobreno i preporučeno za Renault mjenjače: Pxx, Jxx, Nxx, TL4, VMx, UNx i za NISSAN - P mjenjače
*** posebno preporučeno za lagano i glatko mijenjanje brzina kod hladnih vremenskih uvjeta, ali isto tako i kod iznimno vrućih vremenskih uvjeta te omogućuje glađe korištenje i dugotrajniji vijek mjenjača te mjenjačkih komponenti.


A dodatno još vezano i za antifriz koji se s promijenio od Meganea III te ide na sva Renault i DACIA vozila, ali i NISSAN.
Nekada je tvornički antifriz bio zeleni i bio je koncentrat, a oznaka GLACEOL RX Type D.
Sada je novi antifriz žuti i nije više koncentrat, nego je već napravljen i oznaka je TOTAL COOLELF FR RD.

- Antifriz, žuti, TOTAL COOLELF FR RD 1L = 30,00 Kn/1L

 

Eto, to bi bilo to za sada. :) 

Elf evo 900 DID 5W30  C3   u ovlaštenim servisima ga uljevaju,a ima specifikaciju na sebi za MB i VW,e sad ako renault i MB imaju iste motore,1,6dci dismo?Zar nije acea specifikacija isto mjerodavna?

Edited by done
Link to comment
Share on other sites

Elf evo 900 DID 5W30  C3   u ovlaštenim servisima ga uljevaju,a ima specifikaciju na sebi za MB i VW,e sad ako renault i MB imaju iste motore,1,6dci dismo?Zar nije acea specifikacija isto mjerodavna?
Kao i kod Forda i PSA grupacije, imaju iste motore, ali ne i ostalo oko motora u 100% pa i radi tih drugih, pratećih elemenata su bitne te specifikacije za svako vozilo.

Osobno gledam da nema potrebe kemijati, nego uliti ono što piše da je i biti miran.

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, lageros-zg said:

Kao i kod Forda i PSA grupacije, imaju iste motore, ali ne i ostalo oko motora u 100% pa i radi tih drugih, pratećih elemenata su bitne te specifikacije za svako vozilo.

Osobno gledam da nema potrebe kemijati, nego uliti ono što piše da je i biti miran.

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk
 

Ja ti ovako pristupim problemu,s obzirom da mi dolaze na servis obično vozila od pet godina pa na dalje znaći onima kojima je istekla garancija,prvo pitam vlasnika da mi pokaže nekakve račune u kojima piše šta je unutra uljevano,potom usporedim to sa podacima u auto dati,pa vidim na stranicama jednog renomiranog proizvođaća ulja po nijhovim tablicama što ide za konkretni model auta pa ako postoji uputstvo proizvođaća vozila i tu nešto piše i onda izvućem zaključak šta i kako.međutim ljudi ko ljudi nekad zajune i pa inzistiraju ne nekom svom odabiru i proizvođaća i specifikacije pa i gradacije i onda ako vidim da bi mogla biti velika šteta odbijem posao jer takvi se cigane i na izboru filtera kao i samoj izmjeni istog ali sto ljudi sto čudi znaš i sam.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja ti ovako pristupim problemu,s obzirom da mi dolaze na servis obično vozila od pet godina pa na dalje znaći onima kojima je istekla garancija,prvo pitam vlasnika da mi pokaže nekakve račune u kojima piše šta je unutra uljevano,potom usporedim to sa podacima u auto dati,pa vidim na stranicama jednog renomiranog proizvođaća ulja po nijhovim tablicama što ide za konkretni model auta pa ako postoji uputstvo proizvođaća vozila i tu nešto piše i onda izvućem zaključak šta i kako.međutim ljudi ko ljudi nekad zajune i pa inzistiraju ne nekom svom odabiru i proizvođaća i specifikacije pa i gradacije i onda ako vidim da bi mogla biti velika šteta odbijem posao jer takvi se cigane i na izboru filtera kao i samoj izmjeni istog ali sto ljudi sto čudi znaš i sam.
Da, baš tako!
Prije koji dan sam saznao da su u nekom ovlaštenom Nissan servisu u Qashqaia ulijevali od početka 10w40 ulje, a godina 2014 ili 2015. Benzinac
I onda još interval 20tkm.

Još mogu shvatiti da sami ljudi ne znaju i činjenica jest da nisu dužni znati, kao niti ja npr programiranje ili presaditi koštanu srž, ali očekujem da se u servisu zna, a pogotovo ovlaštenim.

Ali da, puno je kemijanja

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, lageros-zg said:

Da, baš tako!
Prije koji dan sam saznao da su u nekom ovlaštenom Nissan servisu u Qashqaia ulijevali od početka 10w40 ulje, a godina 2014 ili 2015. Benzinac
I onda još interval 20tkm.

Još mogu shvatiti da sami ljudi ne znaju i činjenica jest da nisu dužni znati, kao niti ja npr programiranje ili presaditi koštanu srž, ali očekujem da se u servisu zna, a pogotovo ovlaštenim.

Ali da, puno je kemijanja

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk
 

U jednom Splitskom servisu isto rade,dođe mi auto možda godinu dvije stariji benzinac pogledam ceduljicu fino piše mobil 2000 10W40 izmjena 20000 km!? mora bit da su nissani omiljeni za eksperimente.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

U jednom Splitskom servisu isto rade,dođe mi auto možda godinu dvije stariji benzinac pogledam ceduljicu fino piše mobil 2000 10W40 izmjena 20000 km!? mora bit da su nissani omiljeni za eksperimente.
Još je dobro kad napišu što je točno, jer ima i onih koji napišu i naplate skuplje ulje, a natoče 10w40.

Teško je danas biti sve 3 strane: i majstor, i trgovac, i korisnik.
Nitko nikome ne vjeruje, a svi sve znaju.
Ja ako nešto ne znam ili sam krivo dao, priznam grešku ili kažem da doista ne znam, ali onda ću se raspitati i saznati, po mogućnosti sa više strana da dobijem širu sliku.

Ja sam počeo razmišljati da probam naći servise diljem HR sa kojima bih mogao ostvariti neku suradnju tako da i ja budem siguran da kada tamo pošaljem čovjeka da će biti dobro i adekvatno uslužen.
Nije prioritet da mora isključivo raditi sa mnom, jer ipak smo mi mala firma i nemamo lager robe kao ove velike firme, ali raspolažemo sa više od pola milijarde Eura vrijednosti robe od naših dobavljača van Hr + ulja i maziva u Hr, jer nemamo novaca za tolike papire koje treba platiti da i se uvozilo samostalno.



Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Lijepo vas molim Vas prijedlog, za 10 dana biti ce godina dana kako mi je stavljeno ulje ELF EVO FULL-TECH FE 5W30,  ako se radi cca 4000 do 5000 km godisnje, jel se moze taj interval zamjene ulja produziti te obaviti nakon dvije godine (kad predvidjam da cu imati cca 8000 do 10000 km) ili...

Link to comment
Share on other sites

Manual kaze da se ulje mijenja na max 30000 km ili 24 mjeseca.. tak da si ti unutar tog raspona.. ja ga mozda nebih mijenjao na tek 5000 km. Na 10000 km vec bih.
Netko bi mijenjao nakon 12 mjeseci bez obzira na kilometrazu... Odluci kako zelis..

Link to comment
Share on other sites

Koliko tocno ide ulja u Lagunu III 2.0 dCi kod se mjenja ulje i filter, jel ima negdje taj pouzdan podatak.

Link to comment
Share on other sites

U Pevecu ga isto ima po 5 litara i litru Elf Evolution 900 SXR. Sebi sam stavio Elf Evolution Full tech FE 5W-30. Sad toči vozi dalje. Komp kaže 30000 km, meha 15000, ja mjenjam na 10000. Nećemo škrtarit.

Edited by Black.Tip
Link to comment
Share on other sites

Koliko tocno ide ulja u Lagunu III 2.0 dCi kod se mjenja ulje i filter, jel ima negdje taj pouzdan podatak.
U moju ide 6.70 L
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, mata73 said:
52 minutes ago, Fernand said:
Koliko tocno ide ulja u Lagunu III 2.0 dCi kod se mjenja ulje i filter, jel ima negdje taj pouzdan podatak.

U moju ide 6.70 L

A onda bi  i u moju trebalo toliko, pretpostavljam da je motor isti jedino je razlika u kW.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kod promjene natočim 6.50 jer ne volim kad je ulje na max.
Vjerojatno je ista zapremina i kod tebe.

Link to comment
Share on other sites

Kod izmjene ulja i filtera prije godinu dana mehanicar uzeo kantu od 5 l i 1 l ukupno 6 l, nalio 5,5 l i meni dao preostalih 0,5 l za doljevanje, nakon cca 2 mjeseca i predjenih cca 2200 km dolio sam tih 0,5 l i odmah kupio jos 1 l za eventualno doljevanje.

Zatim sam dolio u 11 mjesecu 0,5 l i onda sad u 2 mjesecu jos 0,5 l na ukupno predjenih 4000 km.

To bi moglo biti tu negdje oko tvojih spomenutih 6,7 l.

Link to comment
Share on other sites

Kod promjene natočim 6.50 jer ne volim kad je ulje na max.
Vjerojatno je ista zapremina i kod tebe.
Zasto? Meni je na maxu stalno...

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Vidio sam nekoliko puta što višak ulja napravi motoru pa ne držim na max iako na maxu se nebi trebalo ništa desiti. Sve što sam vidio loše bilo je viška 0.5L pa na više.
Na dCi-u ako ne troši ulje a moj je za sada takav, razina ulja se malo poveća zbog čestica iz DPF-a.

Link to comment
Share on other sites

višak nafte koji ostane od regeneracije se slije u karter i razrjeđuje ulje.. osobito izraženo na fauve mašinama..

natočiš 5 litara a nakon 15000km ispuštaš 6.. ulje i litru dizela pomiješanog sa uljem. 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, lageros-zg said:

Još je dobro kad napišu što je točno, jer ima i onih koji napišu i naplate skuplje ulje, a natoče 10w40.

Teško je danas biti sve 3 strane: i majstor, i trgovac, i korisnik.
Nitko nikome ne vjeruje, a svi sve znaju.
Ja ako nešto ne znam ili sam krivo dao, priznam grešku ili kažem da doista ne znam, ali onda ću se raspitati i saznati, po mogućnosti sa više strana da dobijem širu sliku.

Ja sam počeo razmišljati da probam naći servise diljem HR sa kojima bih mogao ostvariti neku suradnju tako da i ja budem siguran da kada tamo pošaljem čovjeka da će biti dobro i adekvatno uslužen.
Nije prioritet da mora isključivo raditi sa mnom, jer ipak smo mi mala firma i nemamo lager robe kao ove velike firme, ali raspolažemo sa više od pola milijarde Eura vrijednosti robe od naših dobavljača van Hr + ulja i maziva u Hr, jer nemamo novaca za tolike papire koje treba platiti da i se uvozilo samostalno.



Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk
 

Najveća tragedija od svega je što nitko ne cijeni trud ljudi koji u ovoj branši oće raditi kako treba,jer nažalost krajnji korisnik samo čuje iznos koji treba platiti,a uglavnom misle da su svi maistori isti(ili pošteni ili lopovi ko bi ga znao).Još je gora stvar kad si u zatvorenoj sredini di svakog znaš,pa i financijske neprilike stranaka,a kolege iz branše pune lijepih rijeći samo tako imaš sve mogućnosti da ispadneš ovakav onakav ni kiv ni dužan.

Link to comment
Share on other sites

višak nafte koji ostane od regeneracije se slije u karter i razrjeđuje ulje.. osobito izraženo na fauve mašinama..
natočiš 5 litara a nakon 15000km ispuštaš 6.. ulje i litru dizela pomiješanog sa uljem. 


Pa valjda ne i na renolu?
Za regen imaju 5. diznu i ne špricaju više u cilindre nego što treba.
Ili?
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.