Jump to content

Trom u drugoj brzini


Ceki
 Share

Recommended Posts

Znaci megane mi je posebno trom u drugoj brzini.

Muka mi je dok na semaforu krecem.

Ispod 1800- 2000 okretaja 0 bodova.

Ko da na 1800 relativno dobro krene i onda opet na 2500.

Recimo u 3. mi bolje vuce od 1200 okretaja, nego u 2.

 

Isto tak, dok je hladan, kak šaltam, stisnem kuplung i okretaji padnu ko da imam blow off ventil fucka do iznemoglosti, ko da mi negde nekakvo crijevo pušta, pretpostavljam da se to turbina čuje.

 

Ne troši mi ulje, ne slini oko turbine, baš ništ.

 

Od kud krenuti ili im je to bolest ? 1.5 dci, 78kw

 

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jel dimi? Provjerena crijeva? Posebno ono od IC do klapne,to zna otići 

Edited by grgaph2
Link to comment
Share on other sites

Zadimi ujutro dok ga upalim i onda mi u kabini smrdi po nafti. A ja osobno provjeraval crijeva nisam, ali sam skuzil da mi se to nakon jednog servisa dogodilo (mozda mehanicar nehotice nekaj napravil).
Jel da mi nije problem u crijevu nebi imal problema u svakoj brzini ili bi mi kakvu gresku bacil ?

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Samo da odgovorim za tromost...
Danas bil kod mehanicada koji si je "dal truda", saslusal me i sa ogledalcem gledam polugicu na turbini koja je regulirana vakumom.
Uglavnom se dogodi da cim stisnem kocnicu polugica se mice tj turbina gubi pritisak...
Uglavnom onda ona 2 crijeva koja idu gore na ventil turba je odspojil, jedno koje ide na turbinu- drži pritisak, a koje ide na kočioni bubanj ono gubi (da je vjerojatno problem u membrani)
Uglavnom cu sutra nazvati u neki od renault servisa za savjet- ak neko od nas zna nek napiše :)
Tenks

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

pa lako ispitas bubanj sa vakuum testerom ako pusta, ako nije to vec napravio, ako pusta nemas puno za razmisljati, treba drugi

 

Link to comment
Share on other sites

Pa to je drugo crijevo bilo od bubnja pretpostavljam
Ili je drugi nacin ?

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.