Jump to content

Problem s paljenjem Clio II, 1999g 1.4 8v


Marioerc

Recommended Posts

Pozz, vozim clio 2 (1999) 1.4 8v 55kwh

Od 2 mjeseca imam probleme sa paljenjem te nikako ne mogu detektirati problem pa bih molio za pomoc. Na autu je mijenjana bobina, stavljeni na probu drugi kompjuteri, svjecice u redu, senzor radilice promijenjen, senzor temperature u redu, bravica promijenjena, pumpa goriva u redu, akumulator u redu, kod kljuca se gasi, 1 injektor promijenjen. Naime zanimljivo je da auto pali savršeno na prvi zub kada je toplo vrijeme(moze i kisa padat bitno da je toplo). Sve temperature ispod 7 8 stupnjeva nece upalit. Bio je kod 2 elektricara i nisu dokucili problem. Da li je mozda itko imao slican slucaj? Hvala svima

Link to comment
Share on other sites

Senzor temperature zna stvarat probleme. Neki modeli imaju 2 pa prekontrolirati treba.

Link to comment
Share on other sites

2 montirana.
Jedan daje info na tablu a drugi na komp.
Pricekaj da jos netko potvrdi tko ima taj motor

Link to comment
Share on other sites

Ja imam taj motor u meganu, ali nikad nosam imao taj problem, hm.

Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma uzas evo danas na ovoj temperaturi opet nece upalit.. ovo je prvi put da nece na ajmo rec toplije vrijeme (iako je malo prohladno zbog vjetra) ne znam sta vise da radim 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
On 28. 04. 2019. at 14:25, Marioerc said:

Ma uzas evo danas na ovoj temperaturi opet nece upalit.. ovo je prvi put da nece na ajmo rec toplije vrijeme (iako je malo prohladno zbog vjetra) ne znam sta vise da radim 

Jesi rješio ovaj problem? Imam sličnu situaciju pa me zanima.

Link to comment
Share on other sites

Ma kakvi jos pokušavam(od 2 mj) al bezuspješno.  Mislim da ce na otpad. Mehanicki je sve novo, promijenjena instalacija i jos par stvari na struji i nista. 2 tjedna radi i onda opet.. pumpa nije, kompresija dobra,senzor radilice dobar tj svi  senzori dobri, kablovi novi, svjecice nove, injektori novi, u principu mehanicki je nov auto. Renault dijagnostika ne pokazuje nista. Ne znađ sta bi ti rekao osim da ga se rijesis sto sam i ja trebao

Link to comment
Share on other sites

Sve novo i odlično pa na otpad. Super rješenje, a majstor koji ga popravlja vrh

Link to comment
Share on other sites

Stari da tebe j**e od 2 mj konstantno a bio u Renaultu, kod 2 mehanicara (sve poznanici), 2 autoelektričara i  1 autoelektronicara  bez rjesenja mislim da bi zavrsio na otpadu isto

Link to comment
Share on other sites

Kad je hladno, jesi probao dal ima iskre?

Meni se čini da tebe neki konektor negdje j**e ili senzor kad je hladno vani daje krivu informaciju.

Ne znam kaj da ti kažem, jedno po jedno ispitivati ili tražiti dalje električara

Link to comment
Share on other sites

Nema iskre... Bobina nova, svi senzori ispravni. Ma otpad nemrem vise 10 mjeseci niko nemre kvar nac.. vise mi je dosta i odustajem jbg.. uzet cu istog i prebacit sve dijelove i vozi 😂😂

Link to comment
Share on other sites

Negdje ili gubi kontakt ili neki senzor krivo očitava.

Berdik bi to mogao riješiti ili kajfeš. 

Ili skini autodatu, vidi vrijednosti, multimetar u ruke i mjeri

Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na savjetima.. tolko strucan da sam otkrijem nisam nazalost.. ako imaju berdek il kajfes prijedlog bio bih zahvalan. Pozz

Link to comment
Share on other sites

AUTOELEKTRO-OBRT VL.B.KAJFEŠ 

10000 Zagreb, Samoborska cesta 308

+385 (1) 349 8623

 

Autoelektrika Berdik

Pleška 92 10410 Velika Gorica

+385912546637

 

2min Google

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.