Jump to content

Varijabilna remenica


Motorbreath

Recommended Posts

Pozdrav, imam Megane 2 1.6 16V i varijabilna mi zaronda kod paljenja auta, a sve češće se i gasi pa upali iz drugog, trećeg puta... Zanima me što može biti uzrok čestog odlaženja varijabile remenice? Ovo će biti već četvrta od 2006 kad je auto kupljen...također da li netko ima uputstvo kako se ista skida i mijenja?

Hvala

Link to comment
Share on other sites

Ja sam cuo da mora da se menja i set zuocenja kada se menja varijabilna remenica. Da li je to tacno?
I mene bas zanima sta moze da bude uzrok crkavanja varijabilne remenice?

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Link to comment
Share on other sites

Mijenja se kad prolupa..
Veliki servis se radi na cc 100tkm ili 5 godina.. ako imas novaca, mijenjaj kad god zelis. Varijator ne voli lose ulje i neredovitu izmjenu.. moze ic i 200000 km ili vise, ovisno kak te potrefi.

Link to comment
Share on other sites

Malo mi je cudan taj interval za veliki servis. Kod nas u ovlascenom servisu ide na 60.000 km ili 3 god. U radnjama gde kupujem kvalitetne delove mi kazu da treba i ranije, mada oni mogu da pricaju svasta jer im je cilj da prodaju delove.
Moj auto je kod prethodnog vlasnika koji ga je kupio novog sve vreme odrzavao samo u ovlascenom servisu i vidim u racunima iz ovlascenog servisa i sta je menjano i na kojoj km, a i sve se lako da proveriti i odlaskom u bilo koji ovlasceni servis.
Kod mene ni jednom nije menjana varijabilna remenica, a auto je presao 245.000 km, pravih.
Uvek je sipano kvalitetno ulje.
Ja sam nastavio sa kvalitetnim uljem, tj sipam elf 5w40. Video sam da je kod mene to ulje menjano na od 12.000-15.000 km. Ja ga menjao dva puta na 14.000.
Isto se radi o meganu karavanu 1.6 16v 83kw 2005. god.

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Link to comment
Share on other sites

Probaj s 10W40 uljem. Meni se prije s 5w30 (ili 5W40, ne sjećam se više koje je bilo) uljem javljala varijabilna remenica zimi skoro kod svakog paljenja, a otkad sam prešao na 10w40 javi se 10ak puta godišnje, također zimi. Mislim da je već na ovom forumu (ili možda na forum.hr) spominjano da varijabilnoj više paše 10W40.

Link to comment
Share on other sites

Fabricki pise da ide 5w40, a mozda jeste stvarno bolje to 10w40.
Kako to mislis cuje ti se po nekad zimi. Kakav to zvuk cujes pa znas da se cuje varijabilna remenica?

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Link to comment
Share on other sites

Ronda u startu.. dobije lufta svugdje i
Ulje se iscjedi iz nje i suha je prvih par sekundi..
Nema to veze sa vrstom ulja.. treba pregledati solenoid ventil i aktuator il kak se vec zove..
10W40 sam vozio na meg 2 bez varijabilne, i dosta teze vrti anlaser po zimi.. ulje pruza veliki otpor. Za te motore je 5W40 ulje po defaultu.. ako se tko hoce zezati nek toci viskoznije, ali remenica je dobila luft koji nijedno ulje nece popraviti.

Link to comment
Share on other sites

Kako mislis megan 2 bez varijabilne? Da li neki megan 2 nema varijabilnu?
Ja imam megan 2 1.6 16v 83kw karavan, 2005. god. Za njega sam cuo da ima varijabilnu

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Link to comment
Share on other sites

Ima ih bez i 1.4 16v i 1.6 16v.. imaju manje ks..
Mislim da meg 2 nema 1.6 bez varijatora. Ima 1.4. i noviji meg 3 te vecina daciji.
U daciji ima 105 ks..

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, toda81 said:

Fabricki pise da ide 5w40, a mozda jeste stvarno bolje to 10w40.
Kako to mislis cuje ti se po nekad zimi. Kakav to zvuk cujes pa znas da se cuje varijabilna remenica?

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka
 

Tvornički može i jedno i drugo. 

Ronda u startu kao što kaže Ivan. 

Vidi tu na linku, 4. post, čovjek isto kaže da mu je pomoglo 10w40 ulje. 

http://www.forum.hr/showthread.php?t=823758

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moja je vjerojatno prva gore Delphi i nemam puno km, 73000 km ali svejedno hocu da potraje pa novo ulje ide svakih max 15000 km ELF EVO900FT 5W40

54442fd4cffb5232b92d2f491b475534.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Znaci fabricki idu oba ulja.

Ja koristim ovo isto kao i Ivan i imam isti interval zamene.

Samo nek nas sve dobro sluzi varijablina, mada je bolje da je uopste nisu ugradili :)

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.