Jump to content

Megane II CC 2.0 dCi


Black.Tip
 Share

Recommended Posts

Traži se auto za bolju polovicu, a pošto bi bio drugi auto i ne bi se vozio po zimi uglavnom naginjemo ka Meganu II CC. Vidio sam jedan CC 2.0 dCi na njuškalu u AC Dujmović, Rijeka. 

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-cc-2.0-dci-150ks-dynamique-oglas-28357199

Pošto je redizajn neke boljke od prije bi trebale biti ispravljene, a 2.0 dCi motor bi trebao biti ok za odvozit još kakvih 100 000 uz redovito održavanje? 

Edited by Black.Tip
Link to comment
Share on other sites

Dakle kozna sjedala ..ljeto..spusten krov sunce przi +35C ..... divota

Link to comment
Share on other sites

Premium marke imaju u cabrio i CC varijantama doplatu za neku pigmentaciju koze da se koza ljeti ne grije. I stvar radi jako dobro.
E sad, dal to koriste i imaju u ponudi i druge firme, ne znam. Trebalo bi provjeriti ako je tko u Renault CCu nekom imao tu kombinaciju.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ima negdje u Cazinu ili Bihaću obrt koji se bavi doradom sjedala itd, ugl mogu se prešivati u koža/alkantara kombinaciju za sitne pare... mene više zanima sami auto kakav je, nažalost nisam s vremenom da idem 120 km u jednom smjeru samo pogledati za sada... a pošto ovaj s linka nema rege, nema ni probne vožnje nažalost ?

Link to comment
Share on other sites

Moraju imati PP tablice pa onda ima probne vožnje.
2.0 dCi su dobri ako su održavani kao i svaki drugi.

Link to comment
Share on other sites

Ovak sa slike ne vidim da nesto lose iskace ..

originalne felge za carbrija su gore

motor je inace hvaljen , mislim da ima lanac i treba eventualno vidjeti dali se cuje . Nebi smio ali ..

Cabriji cesto imaju Vollledersitze, nista cudno ni zabrinjavajuce. Imam rekao bih iste takve , veci je problem po zimi nego ljeti iskreno.

Boja unutrasnjosti je takva kakava je i to ti se ili svida ili ne, nema tu mudrolije.

Link to comment
Share on other sites

Za žensku osobu vanjska i unutrašnja veliki lajk... ali... ja dok ne pogledam i ne probam provozat ne sudim... valjda jednom kad se opečeš pušeš i na hladno... muči me ta buba u glavi da sam fkt vidio taj isti lani kad sam uzeo Twingo kak sam već napisao da se isto prodavao... u istom salonu, ali tko će ga znati... samo ako je huh, jedno 8 mjeseci u prodaji... nešto tu ne valja

Link to comment
Share on other sites

upravo gledao na autoscoutu megs 3 cc i to gt line, za cca te pare imas odlicnih primjeraka, 2,0 160, 1,5 110 i sl...

Link to comment
Share on other sites

U 5 mjesecu 2017 godine imao je 180 000 a sada 2 godine poslje ima 183 000 km.Tko tu koga???

Ili auto nije vožen čak 2 godine ili je kilometraža drastično skinuta.

Smrdi tu nešto jako...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ruske said:

upravo gledao na autoscoutu megs 3 cc i to gt line, za cca te pare imas odlicnih primjeraka, 2,0 160, 1,5 110 i sl...

Krov ne dihta i curi na trojki... 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Black.Tip said:

Za žensku osobu vanjska i unutrašnja veliki lajk... ali... ja dok ne pogledam i ne probam provozat ne sudim... valjda jednom kad se opečeš pušeš i na hladno... muči me ta buba u glavi da sam fkt vidio taj isti lani kad sam uzeo Twingo kak sam već napisao da se isto prodavao... u istom salonu, ali tko će ga znati... samo ako je huh, jedno 8 mjeseci u prodaji... nešto tu ne valja

 

jaaaako dugo je baš taj megane u oglasu, više od godinu dana to sam siguran.

Link to comment
Share on other sites

Nije to auto koji se lako prodaje....tako da to što je dugo na njuški neznači ništa....auto treba viditi i provozati.....a ako se prodaje 2 godine onda je i jasno zašto mu razlika kilometraže  malena.

Nije da te nagovaram nego pokušavam realno zaključiti situacije oko kojih ekipa diže obrve.....

Ne kažem da su moje pretpostavke točne, ali ne trebaga odma ni škartati....

 

2,0dci je dobar motor, s lancem, zna sliniti na poklopcu tog lanca, ali ako ne slini jako ne treba se sekirati oko toga. Za prebrtviti treba vaditi cijeli motor vani jer nema mjesta.

Dpf mu je odlično riješen i nema problema s njim....

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, petak said:

Nije to auto koji se lako prodaje....tako da to što je dugo na njuški neznači ništa....auto treba viditi i provozati.....a ako se prodaje 2 godine onda je i jasno zašto mu razlika kilometraže  malena.

Nije da te nagovaram nego pokušavam realno zaključiti situacije oko kojih ekipa diže obrve.....

Ne kažem da su moje pretpostavke točne, ali ne trebaga odma ni škartati....

 

2,0dci je dobar motor, s lancem, zna sliniti na poklopcu tog lanca, ali ako ne slini jako ne treba se sekirati oko toga. Za prebrtviti treba vaditi cijeli motor vani jer nema mjesta.

Dpf mu je odlično riješen i nema problema s njim....

2006. garantirano ni nema DPF, samo katalizator

Edited by Black.Tip
Link to comment
Share on other sites

Nema straha od dpf na renolima.

Imam 5 godina auto i stalno vozim po gradu stani kreni i samo jedan jedini put mi se upalila lampica dpf.

Motor je 1.9 dci.

Link to comment
Share on other sites

Koliko je meni poznato svi 2,0 dci motori su dolazili sa dpf-om

Link to comment
Share on other sites

Moj tvornicki nema. 2007g 110kw

Link to comment
Share on other sites

E je.... ga onda....informacija nije bila dobra...skužaj

Link to comment
Share on other sites

tako je, laguna III 2.0 dci sa 150 ks nema dpf, dok 2.0 dci sa 136 ks ima dpf...

isto tako 150 ks ima skriven auspuh, a 136 ks ima dvije cijevi koje vire iz branika, najvjerojatnije zbog regeneracije dpf-a...

Link to comment
Share on other sites

Ima li koja dobra duša u Ri da pogleda auto? Zvao jesam, ali ne bi baš naslijepo išao. 

Link to comment
Share on other sites

kako znam betil radi do 16, a tako radim i ja, tako da ne stignem nikako...

Link to comment
Share on other sites

Moj tvornicki nema. 2007g 110kw
Moj isto tvornicki nije imao DPF.
2007.g 110kW
Link to comment
Share on other sites

a gdje sam napisao dujmovic? citati malo sa razumjevanjem ;) 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.