Jump to content

Check injection


Lino

Recommended Posts

Prije 2 dana pojavila mi se čuvena poruka check injection i auto je momentalno izgubio snagu.

To se događa kad je auto dobro zagrijan,tj kad je hladan sve je ok.Kad se zagrije nakon 20,25 min pojavi se poruka i odmah izgubi snaga.

Dali je netko imao slične probleme?

Auto je 1.9 2007g.

Link to comment
Share on other sites

imao ja u jednom trenu, vjerovatno je i isti motor iako si skrt s informacijama.

JA sam mislio da je do senzora nekog jer mi se to dogadalo izuzetno rijetko, toliko da mi se nije dalo ni istrazivati kaj je ..

da bi sad na zadnjem servisu ustanovili da je otislo crijevo koje ide sa turbine..

U teoriji mogu biti i injektori i pumpa goriva i egr(ako ga ima taj motor). al mislim da u tvom slucaju isto nisu injektori ni pumpa.

Ako ti dimi auto i/ili trosi ulja, mogla bi i turbina biti. Iako opet po simptomima , nebih rekao.

Link to comment
Share on other sites

Motor je 1.9 dci 96 kw dpf.

Dakle imam auto 5 godina i sa motorom je sve  ok bilo do prije par dana. Nikad nije gubio snagu niti ista slično.

Prije par dana upalila mi se u vožnji.poruka check injection i onaj ključič svijetli .

Auto je odmah izgubio snagu.Jucer sam se isto vozio i nakon 20 min vožnje kad se zagrijao upalila se lampica i opet isto odmah izgubio snagu,jedva ide.

Danas ga vozio po gradu pol sata i sve u redu.

E sad najgore mi je to što neznam odkuda počet tražit problem jer nemam adekvatnog mehaničara.

Ako netko može mi dati kakav savjet ili bilo što nek mi se javi.Ja sam iz Rijeke.Evo moj br 091/5521970.

Evo slika
f206983e81e9f8f3f9d6b541a29bf745.jpg32eca72b7d037bc5a0ef352ab592f089.jpg

Poslano sa mog SM-J730F koristeći Tapatalk

Ne troši ulje niti dimi.

Link to comment
Share on other sites

To sto jedva ide je safe mode..

Ako imas auto, moras imat mehanicara.

Auto nije free mainteance stroj.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lino said:

Motor je 1.9 dci 96 kw dpf.

E sad najgore mi je to što neznam odkuda počet tražit problem jer nemam adekvatnog mehaničara.

 

Ako netko može mi dati kakav savjet ili bilo što nek mi se javi.Ja sam iz Rijeke.

Google je tvoj prijatelj link.

Odvezi se na servis pa neka ga procekiraju preko kompjutera.

Link to comment
Share on other sites

A idem u utorak u 8h ujutro u ovlašteni servis na dijagnostiku pa ću vidjet šta će mi reći.Ali svaki savjet je dobrodosao

Ima li smisla staviti bočicu stp aditiva u rezervuar?

Link to comment
Share on other sites

Bacas pare s tim aditiviom dok ne znas sta je greska.

Recimo ove stvari ce ti pokazati tu gresku:
- stvarni problem s diznama (osobno ne vjerujem)
- problem u dovodu goriva, crijevo pusta negdje i visokotlacna pumpa ne moze nabiti dovoljan pritisak (imao taj slucaj)
- rupa u intercooleru ili bilo gdje oko turbine (imao taj slucaj)
- i pazi sad: papucica gasa, trebalo ju je rastaviti i ocistiti kontakte (i to sam dozivio na vlastitioj kozi)
- tko zna sta sve jos...

Kao sto vidis, nema boga da na slijepo pogodis i popravis to.

Steta je samo sto su Renault dijagnostike tako skupe. Recimo VCDS za VW nadjes za 300-400kn na Njuskalu, a za Renault moras dati 5 puta vise.

Link to comment
Share on other sites

A da znam da moze biti milijun stvari i da me mogu prevariti u ovlaštenom jer se ne razumijem.previse u mehaniku.

Dijagnostika je 250 kn.Eto to je prva startna pozicija. Svakako vam javim što su mi rekli u utorak.Ostaje mi do tada da se tješim da nije veliki kvar.

Link to comment
Share on other sites

Pa buduci da tu gresku pali toliko razlicitih stvari, veca je vjerovatnost da je neka glupost, citaj: nece kostat puno.

Link to comment
Share on other sites

A pozlatile ti se riječi ....

Poslano sa mog SM-J730F koristeći Tapatalk

Evo vozio sam se sat vremena besciljno ko manijak po gradu da vidim oce li se opet ponoviti lampica i eto nista.Auto radi sasvim normalno.E sad neka čovijek bude pametan.
Nemam baš novaca za dijegnostike a znam da bi bilo dobro.Zato kažem možda da ulijem taj stp aditiv.
Evo slika,upravo parkiran i sve ok
9ba3899c32cdf275a16632408d2313ee.jpg

Poslano sa mog SM-J730F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne stavljaj nikakav aditiv dok ne utvrdiš grešku a to možda možeš i sa vulgaris dijagnostikom i mobitelom.

Link to comment
Share on other sites

naravno, nikakav aditiv , nece ti u ovakvoj situaciji nista pomoci.

I meni je zezao tek kad bi zagrijan bio ..

Dijagnjostika im je bolesno skupa, preporucam ti da nades nekog neovlastenog. Ak im je dijagnostika tolika,  mogu si mislit kak su im ostali radovi.

doduse imas srecu da imas dobar motor u meganu, vitalni dijelovi se ne kvare (blok, pumpa, injektori, turbina) .

 

DAl te, nevezano uz poruku tu, zna nekad zezat kao da ne prima gas kak treba, kao da ga nesto gusi ?

Link to comment
Share on other sites

Auto sam polovni uzeo iz autokuće u ZG sa 87 000 km 2014 god sa urednom servisnom. Eto imam ga 5 g i malo sam kilometara s njim napravio jer sam imao 2 auta. Sad ima 124 000 km.

U tih 5 g nikad niti jedan problem sa motorom jer uvijek lijepo vuče i pun je snage. Možda je samo malo trom u startu ali kad dohvati oko 2000 okretaja povuće ko lud,takav je odkad ga imam.

Eto sada prvi put da je izgubio snagu kad se pojavi ta poruka.

Neda mi se ici u ovlašteni jer su jako skupi a ja novaca nemam na bacanje,zato se predomišljam da stavim aditiv pa možda pročisti te dizne ili što već.Inače redovito ga servisiram kod jednog mehaničara ali on nije stručan za dizne.Tako nemam nikoga osim ovlaštenog za ove  teže stvari.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam uvjeren da će ti aditiv biti bacanje novaca. Tj da ćeš poslije aditiva opet imati grešku. Ova greška na tabli ne znači ništa posebno. Ne odnosi se samo na sustav ubrizgavanja goriva nego i na sustav ubrizgavanja zraka. Dakle apsolutno sve što što ulazi u motor. Od jeftinih stvari tipa prljav senzor na papucici gasa do turbine i injektora. Nađi mehaničara sa koliko toliko dobrom dijagnostikom i provjeri kodove. Ako ima besmislica neka pobrise sve i vrati se kada bude ponovno se pojavila greška...

Link to comment
Share on other sites

Probat cu sutra doc do jednog koji ima dijagnostiku ali on pak nikad nema vremena.Bas i mene jako zanima što će pokazati dijagnostika.Više me muči to što ja auto momentalno ostao bez snage kad upali poruku zato mislim da je nešto ozbiljno.Ali opet danas je sve radilo savrseno a i kilometri nisu toliki da krepa nesto ozbiljno.Mislim ako stavim stp aditiv da nemam sto izgubiti.

Poslano sa mog SM-J730F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ostaneš momentalno bez snage jel elektronika otkrije događaj koji je možebitno jako štetan za motor i reducira snagu. Tako zvani "Limp Home" Mode. Dakle samo da sepas kući. Odnosi vozi polako jadno i nikako do prvog mehaničara.

Recimo dovoljno ti je da imaš malu rupicu, od godina, na nekom crijevu iza turban gdje je veći pritisak zraka i tu malo više iscuri zraka van i senzor detektira da ima manje zraka i kompjuter prebaci u "Limp Home". Ili recimo pedala gasa da u trenutku izgubi komunikaciju ili pošalje neki signal koji je nerazumljiv jer je prljav potenciometar i eto te opet u "Limp Home"...

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Lino said:

Neda mi se ici u ovlašteni jer su jako skupi a ja novaca nemam na bacanje,zato se predomišljam da stavim aditiv pa možda pročisti te dizne ili što već.Inače redovito ga servisiram kod jednog mehaničara ali on nije stručan za dizne.Tako nemam nikoga osim ovlaštenog za ove  teže stvari.

Zašto si uvjeren da su dizne prljave/neispravne i da će ti ulijevanje aditiva pomoći ?

9 hours ago, Lino said:

Mislim ako stavim stp aditiv da nemam sto izgubiti.

Ostat ćeš bez novaca bačenih (a nemaš ih na bacanje !!) na aditiv, bolje ih daj za kvalitetnu dijagnostiku.

Link to comment
Share on other sites

Nisam nista uvjeren nego nagađam.Evo upravo čekam dijagnostiku u ovlaštenom.Reći cu vam što su rekli

Link to comment
Share on other sites

Evo završila dijagnostika.

Ima 3 greške.Egr ventil,grijači i prekidač kočnice.Izbrisali su mi sve i rekli da se javim ako mi se to opet ponovi.Eto dizne i turbina su ok. 

Link to comment
Share on other sites

AKo su samo pobrisali 90% da ce ti se vratiti. Ali ces imati vise informacija sto je. Kako sam gore napisao.

Ako se ne vjerujem sve 3 greske mogu uzrokovati "Limp Home" i "Check injection" poruku.... Tako da sada vozi dok se ne ponovi i opet na dijagnostiku.

Link to comment
Share on other sites

Ponoviti će se sigurno 3 navedene greške koje su sada obrisali.

Ionako treba riješiti sva 3 problema, pa kada ih riješi bude dalje vidio kako će se motor  ponašati.

Link to comment
Share on other sites

99.9 % sam uvjeren da je u pitanju egr ventil.

Greška grijača mi je odavno već ,prekidač kočnice je isto bio u kvaru i popravio sam to. I kad je bio prekidač kočnice u kvaru pisalo je "elektronic fault ".Egr je nova greška i jasno je da je to u pitanju.A to je i logično.Egr je u kvaru i vjerojatno je pun čađe i nema protoka zraka.To je moje laičko objašnjenje.Eto sad moram čekat grešku i opet kod njih.Tako su mi oni rekli,čekaj grešku da se opet pojavi i dođi onda kod nas.

Link to comment
Share on other sites

Nesmijem se maknut dalje od grada da jer sam u strahu da mi se to ne ponovi negdje na putu.s**nje

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.