Jump to content

Check injection


Lino

Recommended Posts

Mozda pametno da odes kod nekoga da ti ocisti EGR? Naravno ne ovlasteni.

Link to comment
Share on other sites

Dobro ideja.Oni u ovlaštenom su mi rekli da ne čiste egr nego samo novi stavljaju od 2000 kn na dalje.Pitat cu jednog dal on čisti egr ako se to može

Poslano sa mog SM-J730F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Moze se sigurno. Mislim da ima i tutoriala na forumu. Ne pratim jel ne vozim na naftu....

Link to comment
Share on other sites

Ekipa tu na forumu je sama cistila EGR. Po slikama i opisu se nije cinilo pretjerno komplicirano. Da mozda probas sam?

Link to comment
Share on other sites

Ma nebi pokušavao sam jer stvarno neznam mnogo o tome.Vrlo je logično što mi se začepio egr ventil jer zadnjih 8,9 mjeseci isključivo se vozim kratke relacije po gradu,sto puta na dan pali gasi auto itd.Rijetko idem na autoput na duži put.A taj egr ventil ne služi ničemu nego da navodno zaštiti prirodu a motor apsolutno nikakve koristi od njega nema  nego baš suprotno.A to što tvornice zagađuju zrak nikom ništa a benzinci imaju cvijetiće iz ispušnih plinova očito.Uglavnom ovo mi je prvi i zadnji dizelaš,nikad više.Apsolutno ni jednu prednost ne vidim u dizelu.Eto jedino mi je drag ovaj auto što je karavan i što je snažan motor al sve drugo je minus.

Link to comment
Share on other sites

JA sam imao ideju na svom cistiti EGR cisto preventivno jer pretpostavljam da bar 50000km nije ciscen, i kad sam vidio koliko je sve usko na 1.9 odustao od svega.

Dobro sam pretpostavio da kod tee nije ni do injektora ni do turbine , pogotovo na toj (za 1.9 i 10+ star dizel) smijesnoj kilometrazi.

 

Kolika ti je potrosnja kad vozis tak kratke ture ? Meni je 7 - 7.5 a pokusavam voziti bar 10km u komadu.

Nije ti se nikad palila regeneracija DPFa na komandnoj ploci, ikonica narandasta?

 

Sad odi nekome da ti ocisti taj egr ovak u neovlasteni. Iako imam mrvicu sumnje da si ga uspio tak zacepit bas u 130 000km al ajd , dijagnostika zna valjda.

 

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lino said:

Ma nebi pokušavao sam jer stvarno neznam mnogo o tome.Vrlo je logično što mi se začepio egr ventil jer zadnjih 8,9 mjeseci isključivo se vozim kratke relacije po gradu,sto puta na dan pali gasi auto itd.Rijetko idem na autoput na duži put.A taj egr ventil ne služi ničemu nego da navodno zaštiti prirodu a motor apsolutno nikakve koristi od njega nema  nego baš suprotno.A to što tvornice zagađuju zrak nikom ništa a benzinci imaju cvijetiće iz ispušnih plinova očito.Uglavnom ovo mi je prvi i zadnji dizelaš,nikad više.Apsolutno ni jednu prednost ne vidim u dizelu.Eto jedino mi je drag ovaj auto što je karavan i što je snažan motor al sve drugo je minus.

Pa nije te valjda jedan zaštopani ventil nakon 130 000 km toliko razočarao da odustaješ od dizela ?? Kolika je ušteda u gorivu na tih 130 000 km ?

Ako se može očistiti nije skupo a i trošak od 2000 kn na 130 000 km ako ide novi nije neka katastrofa...

Link to comment
Share on other sites

JA sam imao ideju na svom cistiti EGR cisto preventivno jer pretpostavljam da bar 50000km nije ciscen, i kad sam vidio koliko je sve usko na 1.9 odustao od svega.
Dobro sam pretpostavio da kod tee nije ni do injektora ni do turbine , pogotovo na toj (za 1.9 i 10+ star dizel) smijesnoj kilometrazi.
 
Kolika ti je potrosnja kad vozis tak kratke ture ? Meni je 7 - 7.5 a pokusavam voziti bar 10km u komadu.
Nije ti se nikad palila regeneracija DPFa na komandnoj ploci, ikonica narandasta?
 
Sad odi nekome da ti ocisti taj egr ovak u neovlasteni. Iako imam mrvicu sumnje da si ga uspio tak zacepit bas u 130 000km al ajd , dijagnostika zna valjda.
 
Očisti ga, ako misliš vozit iole dulje još auto.
Kolega koji je otvorio temu pogotovo, pod obavezno.

Meni je doduše na puno većoj kilometraži bio jako usran. I cijela cijev do njega.

EGR a vjerokatno i cijev vam je sigurno dosta ukenjan.

Koliko sam skužio na dci-ju je usisna dosta manji problem i teško da se ona ozbiljnije začađi kao recimo meni na E46, ali EGR svakako dosta bude prljav.
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, hrvojexyz said:

JA sam imao ideju na svom cistiti EGR cisto preventivno jer pretpostavljam da bar 50000km nije ciscen, i kad sam vidio koliko je sve usko na 1.9 odustao od svega.

Dobro sam pretpostavio da kod tee nije ni do injektora ni do turbine , pogotovo na toj (za 1.9 i 10+ star dizel) smijesnoj kilometrazi.

 

Kolika ti je potrosnja kad vozis tak kratke ture ? Meni je 7 - 7.5 a pokusavam voziti bar 10km u komadu.

Nije ti se nikad palila regeneracija DPFa na komandnoj ploci, ikonica narandasta?

 

Sad odi nekome da ti ocisti taj egr ovak u neovlasteni. Iako imam mrvicu sumnje da si ga uspio tak zacepit bas u 130 000km al ajd , dijagnostika zna valjda.

 

Da dobro si pogodio da stvar nije do dizni i turbine svaka cast.

Rijeka je jako brdovit grad i tu nema ravnice nego samo nizbrdo i uzbrdo i tu je specifična potrošnja.Po zimi mi je na kratkim relacijama 9 do 9.5 lit a ljeti 7 do 8 lit.Tako da od uštede na ovom motoru nema smisla govoriti jer toliko troše i benzinci.Ali na otvorenoj je oko 6 i manje čak.Ali ajde jak je auto i logično da će i trošit.Vjerojatno tako velika potrošnja mi je zbog tog neispravnog egr.U 5 godina samo mi se jednom upalila lampica za dpf ,kada se upalila odmah sam išao autoputom plus otvorena cesta do Crikvenice i natrag i po povratku se ugasila lampica dpf.

Tako što se tiče dpf odlično je bez greške za sad.

1 hour ago, trigi said:

Pa nije te valjda jedan zaštopani ventil nakon 130 000 km toliko razočarao da odustaješ od dizela ?? Kolika je ušteda u gorivu na tih 130 000 km ?

Ako se može očistiti nije skupo a i trošak od 2000 kn na 130 000 km ako ide novi nije neka katastrofa...

Dobro možda sam malo pretjerao ali eto na benzincima nebi bilo ovih gluposti oko egr.Što se tiče uštede goriva ovaj moj troši isto ko benzinac.Napisao sam gore koliko.

Ako me egr ne dođe jako skupo i ako me bude sluzio auto još koju godinu opet ću ga zavoljeti ali sad smo na ratnoj nozi :)

54 minutes ago, mario #8 said:

Očisti ga, ako misliš vozit iole dulje još auto.
Kolega koji je otvorio temu pogotovo, pod obavezno.

Meni je doduše na puno većoj kilometraži bio jako usran. I cijela cijev do njega.

EGR a vjerokatno i cijev vam je sigurno dosta ukenjan.

Koliko sam skužio na dci-ju je usisna dosta manji problem i teško da se ona ozbiljnije začađi kao recimo meni na E46, ali EGR svakako dosta bude prljav.

Danas sam dogovorio s jednim mehaničarom da mi nabavi polovni egr iz Italije  pa cemo vidit ako ga nabavi sto ce biti.Najgore mi je što se nemogu nigdje dallje maknut nego čekat taj jebeni ventil.

Link to comment
Share on other sites

@Lino Imam ti ja rabljeni egr

Link to comment
Share on other sites

Danas sam dogovorio s jednim mehaničarom da mi nabavi polovni egr iz Italije  pa cemo vidit ako ga nabavi sto ce biti.Najgore mi je što se nemogu nigdje dallje maknut nego čekat taj jebeni ventil.
Ka tebe fakat ne kužim? Zakaj sad polovni EGR? Jesi ustanovio da tvoj ne valja?
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Lino said:

Dobro možda sam malo pretjerao ali eto na benzincima nebi bilo ovih gluposti oko egr.Što se tiče uštede goriva ovaj moj troši isto ko benzinac.Napisao sam gore koliko.

Da, sa benzincima nema gluposti sa egr-om ali ima sa bobinama, kablovima, svjećicama, nastavi niz...

Benzinac bi sa tvojim načinom vožnje i konfiguraciji terena kojom voziš sigurno još više trošio nego što ti troši sadašnji dizelaš...?

Link to comment
Share on other sites

Održavanje jednog i drugog ne možeš usporediti. Svjećice se stavljaju svakih cca 30000. Smiješno koštaju. Kablove više nema nijedan auto. Kvačilo kad ode košta 200 eura. Na 90 posto dizela s zamašnjakom je ko 6000 kn. Sad ako nekome igra dvije litre razlike i ne gleda rizik možebitnih kvarova gore palac za dizel.

Link to comment
Share on other sites

Došao sam na novu ideju pa molim savjet.Zvao sam firmu koja uklanja softverski egr i vise nikad problema s tim ,tako bar kaze čovijek .Što mislite o tome?

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, dado_sk said:

Održavanje jednog i drugog ne možeš usporediti. Svjećice se stavljaju svakih cca 30000. Smiješno koštaju. Kablove više nema nijedan auto. Kvačilo kad ode košta 200 eura. Na 90 posto dizela s zamašnjakom je ko 6000 kn. Sad ako nekome igra dvije litre razlike i ne gleda rizik možebitnih kvarova gore palac za dizel.

Naravno da ne mogu...konkretno kod svog dizela dosada (125 kkm), osim velikog i malih servisa promijenio sam samo grijače koji su nešto skuplji od "smiješnih" svjećica.A ni to nisam morao jer je motor i dalje palio, zimi otežano, ali je palio.Razliku u cijeni benzinca i dizelaša sam vratio nakon 40 kkm a nadalje je čista ušteda.Kolika ? Nisam računao niti me sad zanima...?

Ovo je konkretno moj primjer i ne mora značiti univerzalno pravilo...?

3 minutes ago, Lino said:

Došao sam na novu ideju pa molim savjet.Zvao sam firmu koja uklanja softverski egr i vise nikad problema s tim ,tako bar kaze čovijek .Što mislite o tome?

Ja bih prvo demontirao egr i pogledao može li se kvalitetno očistiti.Ako da onda čišćenje i vraćanje egr-a.

Ako ne onda razmisli o novom egr-u ili softverskom uklanjanju.

Ovisi i koliko misliš koristiti taj auto.

Link to comment
Share on other sites

Kad se već spominje EGR,na koliko km bi bilo poželjno očistiti ga???

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Lino said:

Došao sam na novu ideju pa molim savjet.Zvao sam firmu koja uklanja softverski egr i vise nikad problema s tim ,tako bar kaze čovijek .Što mislite o tome?

Tu kod nas jedan radi za 150 evra, ali mislim da je to blizu cjene novog? neznam koliko košta novi ili neki polovnjak?

Link to comment
Share on other sites

Naravno. Ne znam jesi kupio novi auto ali ako si kupio polovan onda si dobro prošao. Hrpa forumaša ima noćne more od turbina, dpf i dvo masenih zamašnjaka. Zato sam napisao "možebitnih"kvarova koji na benzincu ne mogu biti

Link to comment
Share on other sites

Ovisi o načinu vožnje i gorivu.@stanky069

Edited by trigi
Link to comment
Share on other sites

@trigi mislim auto i dalje imati jos koju godinu.Dali autu šteti softversko uklanjanje egr? Ima li tko iskustva s tim?

2 minutes ago, macan said:

Tu kod nas jedan radi za 150 evra, ali mislim da je to blizu cjene novog? neznam koliko košta novi ili neki polovnjak?

Rekao mi čovijek 1200 kn .Ja bi to napravio da se riješim te gluposti

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Lino said:

@trigi mislim auto i dalje imati jos koju godinu.Dali autu šteti softversko uklanjanje egr? Ima li tko iskustva s tim?

Rekao mi čovijek 1200 kn .Ja bi to napravio da se riješim te gluposti

Pa ne mjenja se to ko ulje, staviš novi i opet si miran, ja osobno nisam da mi nitko prčka po autu ako ne mora... treba mi da mi neko još nešto poje.be..... nikom ništa ne vjerujem jer sam se nagledao svakakvih "majstora".... a za taj tvoj megane 2 je oko 700 kn gledam baš cjenu....l

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, macan said:

Pa ne mjenja se to ko ulje, staviš novi i opet si miran, ja osobno nisam da mi nitko prčka po autu ako ne mora... treba mi da mi neko još nešto poje.be..... nikom ništa ne vjerujem jer sam se nagledao svakakvih "majstora".... a za taj tvoj megane 2 je oko 700 kn gledam baš cjenu....l

Da ali za novi egr u ovlaštenom mi kažu od 2000 kn na gore.Eh da je samo 700 kn odma bi stavio novi.

Ni meni nimalo nije drago puštati nekome da mi prčka po autu ali nemam nekog izbora...neznam ni sam šta da sad radim

Edited by Lino
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, dado_sk said:

Naravno. Ne znam jesi kupio novi auto ali ako si kupio polovan onda si dobro prošao. Hrpa forumaša ima noćne more od turbina, dpf i dvo masenih zamašnjaka. Zato sam napisao "možebitnih"kvarova koji na benzincu ne mogu biti

Novi sam kupio, normalno vozim i auto mi isto tako vraća...?

21 minutes ago, trigi said:

?

7 minutes ago, Lino said:

Da ali za novi egr u ovlaštenom mi kažu od 2000 kn na gore.Eh da je samo 700 kn odma bi stavio novi.

Ni meni nimalo nije drago puštati nekome da mi prčka po autu ali nemam nekog izbora...neznam ni sam šta da sad radim

 

Pitaj Lageros koliko košta novi, sigurno je jeftiniji od ovlaštenoga.Odnesi ga nekom majstoru da ga zamijeni.

Link to comment
Share on other sites

Ovisi o načinu vožnje i gorivu.@stanky069
E sad,polovan kupljen...tako da ne znam kako je vožen i šta je tankano u njega...

Čisto me zanimalo jel ima neki interval kad bi ga trebalo pogledati i očistiti ili da čekam grešku...
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, stanky069 said:

E sad,polovan kupljen...tako da ne znam kako je vožen i šta je tankano u njega...

Čisto me zanimalo jel ima neki interval kad bi ga trebalo pogledati i očistiti ili da čekam grešku...

Onda ga preventivno pregledaj.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.