Jump to content

Pranje motora na autu?


macan

Recommended Posts

Imam pitanjce taj megane 4 što sam uzeo polovni, vidim da je sav od soli u motornom prostoru, kako mi je objašnjeno "vani" se bolje soli cesta pa zato,  iako nikad nisam prao motor zanima me dal se to preporuča, svašta sam pročitao a nekako se naginje tome da se na novijim autima to ne radi, tj. to se radilo prije na starim autima... jel netko to prakticira, strah me da nešto ne popizdi od elektronike?

Link to comment
Share on other sites

Operem bez problema motor. Gledam da je topao i poslije pranja opet vožnja pa ispari sve brzo i nemam problema. Koje kakve senzore i kutije s osiguracima zaobilazim direktnim mlazom.

Link to comment
Share on other sites

vidio sam taj video i pratim inace taj kanal, a kažu mata da baš na hladno ga treba... a poslje vode oće i spojevi korodirat, jedino da to nekom odvezem ko zna, ne bi sam nikako...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, macan said:

Imam pitanjce taj megane 4 što sam uzeo polovni, vidim da je sav od soli u motornom prostoru, kako mi je objašnjeno "vani" se bolje soli cesta pa zato,  iako nikad nisam prao motor zanima me dal se to preporuča, svašta sam pročitao a nekako se naginje tome da se na novijim autima to ne radi, tj. to se radilo prije na starim autima... jel netko to prakticira, strah me da nešto ne popizdi od elektronike?

Preporuka je ne prati unutar motornog prostora, jedino prebrisati vlažnom krpom, ako treba i više puta da očistiš.

Link to comment
Share on other sites

Progooglaj šranje parom. Trebalo bi biti nijansu blaže i bolje.

Link to comment
Share on other sites

Nikako. Suhim ledom se pjeskari a ne pere.
Napisao sam, para bi bila najbolja varijanta pranja motora.

Link to comment
Share on other sites

Ma da? A ne može se smanjiti tlak? 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Da. I dalje je to grubo i itekako udaraju sitni komadići leda. I od tog bi radije samo laganim mlazom vode na miniwashu. Onak prskao. Naravno, nakon namakanja i špricanja odmaščivaćem. I ispirao isto tako.
Od svega toga mi se najviše konkretno sviđa čiščenje parom koje piči visoku temperaturu i ima par % vlage.

Iako, najbolje uvijek prođu oni koje boli đon pa lijepo piče po motoru auta pd parsto tisuća eura i boli ih đon. :)

Link to comment
Share on other sites

ja sam megana uvijek prao ivasolom i miniwashem. Ispuhao malo s zrakom i posljedica nije bilo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Podržavam. Svi nekad malo previše kompliciramo. Ja sigurno. :)
Vjerujem da ak je sve okej i ak paziš bi u pravilu trebalo biti sve okej.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam Astru prije prao sa Dimmerom i slaufom ispirao.. nis joj nije bilo

IMG_20180915_174120.jpg

A fluensa sa miniwashem ali dizna na najslabije pa je bila lagana maglica i pritisak slabiji nego slauf i samo poskidao prasinu a ostalo mokra i suha krpa..

Link to comment
Share on other sites

Nikada nisam prao motor (osim brisanja vlažnom krpom) niti ću prati.Preveliki je rizik i ne vidim potrebe za time, na izložbu neću a kod prodaje bolje da je motor prašnjav i mastan...:D

Link to comment
Share on other sites

Ja svaki put kada sam isao prati motor radio sam to iz ciste dosade ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ja sam Alfu 145 boxera prao na autopraonama bez problema. Ljudi dolazili gledat i smijat se, kao nece ovaj odavde skoro. Ja bi sjeo u auto i vozi... [emoji12]

 

Direkt sa S10 na TapaTalk

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sa svojom odradio 290 000 i nikada niti jedan problem. Prodao je trgovackom putniku koji je napravio jos 150 000.
Alfa je Talijanka pa je tako treba i tretirati, ako si joj dobar onda te ne baca u očaj [emoji12][emoji12][emoji12][emoji2957]

Direkt sa S10 na TapaTalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne znam kakve su Talijanke, ali moja Francuskinja je konstantno vlažna. Nažalost, morao sam to sanirati jer je privlačila nepozvane goste.

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Uzmes Dimmer i 1L bocu sa spricaljkom. Nalijes 1-2dcl i ostatak voda. Pazi pjeni se. Naspricas motorni prostor s njim i isperes s miniwashem. Dizela mozes doslovno potopit u vodi i upalit ce. S benzincem treba pazljivije. Oprao sam ih hrpu tako, svaki je upalio ko mina. No nakon sto upali ostavim ga da radi cca 45min dok ga sredjujem izvana i iznutra. I bude sve suho u pustinji. Naspricam za plastike poseban proizvod i bude ko novo!

Link to comment
Share on other sites

On 20. 05. 2019. at 21:30, trigi said:

Nikada nisam prao motor (osim brisanja vlažnom krpom) niti ću prati.Preveliki je rizik i ne vidim potrebe za time, na izložbu neću a kod prodaje bolje da je motor prašnjav i mastan...:D

Veliš, puno je bolje ostaviti sol s ceste na bloku motora da prije procvjeta hrđa.... eh eh.

Link to comment
Share on other sites

Megane ima odozdo vrlo dobru plasticnu zastiru od vode, blata kamenja itd. Veliki poklopac na 7-8 sarafa. Kad ga skidam za zamjenu ulja, motor i getriba ko novi. Nema se tu kaj prati. Kaj clio nema odozdo zastitu?

Link to comment
Share on other sites

Moj nema, ali ga svaki tjedan splahnem na samoposlužnoj odozdo koliko mogu. Ne pada mi na pamet derati miniwashem sa gornje strane.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.