Jump to content

Dizalica za Twingo


logan

Recommended Posts

Danas sa m prvi put koristio originalnu dizalicu od kad imam ovog Twinga. Već je 4 godine kod mene i sigurno sam ga podizao a tada sam vjerojatno koristio Loganovu dizalicu jer je na dostupnijem mjestu od ove koja je ispod uvijek pretrpanog prtljažnika.

Ne znam kakva su vaša iskustva ali ja veće sr***e od dizalice u životu nisam vidio a imao sam prilike koristiti svakojakih u mojih 39 godina vozačkog staža.

Prvo, teško se namješto na onaj rub koji treba utisnuti u žuti plastični žlijeb dizalice. Ima Twingo i one standardne rupe u podnim rubovima a koji su lezišta i mjesta postavljanja klasičnih Renault dizalica kakve poznajemo već desetljećima ali ova ne kože da se tu uglavi iako bi tu bilo idealno mjesto po pitanju rasporeda težine i težišta.

Drugo, treba odabrati pravi početni položaj jer dizalica ima tendenciju da vozilo gura u stranu umjesto da ga vertikalno podiže.. Ukoliko se izabere idealan položaj za vertikalno podizanje onda se javi problem nemogućnosti okretaja okrene ručice jer dođe u položaj kad zapinje u pod.

Kad sam nekako uspio podići jednu stranu vozila i prešao da podignem i drugu dizalica je počela gurati auto u stranu da ga je skoro prevrnula sa onog tronošca postavljenog s jedne strane. Tu nisam imao drugo rješenje nego uzeti dizalicu od Logana i normalno podići auto bez da ga odgurava u stranu.

Nisam pokušao podizati prednji dio Twinga ali za zadnji dio je ova dizalica na granici jer pri maksimalnom položaju jedva da odvoji kotač centimetar od tla.

O stabilnosti ne treba trošiti riječi pa bih se u velikom strahu s pomoću je mijenjao gumu a bilo kakav drugi zahvat ne bih ni pomislio čak i kad je na ravnoj i čvrstoj podlozi. Na neravniom ili mekanom terenu je ova dizalica po mom skromnom mišljenju neupotrebljiva ili bolje reći opasna.

Ali prvo vađenje dizalice iz auta je imalo i vrlo koristan efekt jer sam tek tada spoznao da mi je rezervna guma potpuno prazna. Tko zna kad je zadnji put korištena i kontrolirano. Sigurno od strane nekog od bivših vlasnika jer ja srećom nisam imao potrebe za njom. Ali to ne umanjuje moju odgovornost što za više od četiri godine nisam našao minutu vremena da je provjerim nakon ovog iskustva sad ću sigurno češće provjeravati tlak u rezervinim gumama. cc18dfea222635f8afb514ee967a1b7b.jpg2d60141fffba4468185d67ce060e6c85.jpg

 

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ova baš neozbiljno izgleda. Nedostaje druga polovica dizalice...?

Na Meganu je solidna i upotrebljiva original dizalica iako se mora dobro namjestiti na podlozi i autu prije dizanja jer u protivnom isto hoće "gurati" u stranu.

Link to comment
Share on other sites

dizalica je ok za tu vrstu, težinu auta. Prije podizanja treba dobro podvući, nakositi, stopu pod auto tako kada se ispravi i podigne auto da bude stopa potpuno oslonjena na asfalt. Ovo na slici je stavljena ravno prije dizanja pa se stopa podignula vanjskim dijelom i djeluje jako nestabilno. 

Link to comment
Share on other sites

Nisi u pravu french, kad se dizalicu nakosi da onom većom stopom legne na tlo (što se i meni činilo logičnim) ručica za okretanje zapinje u pod i nema šanse podići auto. Jedini način je da se odmah dizalicu namjesti da navojna osovina stoji vodoravno i time nije ograničeno okretanje ručice. U tom položaju dizalica na tlu stoji samo malim dijelom stope. U oba slučaja se pojavljuje tendencija guranja vozila lijevo-desno što je prilično neugodno iako vjerojatno bezazleno kad si na ravnoj i čvrstoj podlozi.

Ali zato imam alternativno rješenje [emoji1]

 

1fcfce3b06654371b7613743f790a053.jpg

Link to comment
Share on other sites

ja sam si sa dizalicom od megane 3 izgrebao ruku o asfalt jer mi je rucica bila blizu poda. neznam jesam li ju dobro namjestio ali nema druge mogućnosti. rijetko koristim tu dizalicu pa sam ju morao malo podmazati i razraditi u slučaju gumidefekta..

Link to comment
Share on other sites

nisam jednom koristil tu dizalicu na twingu da si izrotiram gume... nikad problema... 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, logan said:

Nisi u pravu french, kad se dizalicu nakosi da onom većom stopom legne na tlo (što se i meni činilo logičnim) ručica za okretanje zapinje u pod i nema šanse podići auto. J

ma možda je malo nezgodno prvih desetak cm dok digneš, kasnije ne zapinje kad se dizalica dovoljno opružo

Link to comment
Share on other sites

Meni se dogodilo obrnuto. Nakon što sam auto donekle podigao ručica ze zapela za asfalt pa više nisam mogao ni naprijed ni nazad. Onda sam uzeo dizalicu od Logana i podigao Twinga kako bi oslobodio ovu njegovu. Više jednostavno u nju nemam vjere pa me čak ni nečija pozitivna iskustva teško mogu razuvjeriti da dizalica nije piece of shit. 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Ovo mi je bolno za gledati, kao kad ti u servisu znalački zgnječe lim ispod praga sa onim podlošcima.

Je, defaultna dizalica iz Twinga je očito prošla kroz downsizing tretman, ali na dosta ravnoj podlozi, po mogućnosti beton ili asfalt, ako se postavi onako kako je proizvođač preporučio, a to je na SREDINU, problema nema.

I ne samo za promjenu kotača, već i za pregled /servis, dakle zavučem se ispod auta bez straha.

Defaultno, postavljanje dizalice u sredinu podiže gotovo istodobno i prednji i stražnji kotač, izgleda nesigurnije, ali problema nikad nisam imao.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, zac7654321 said:

Zavuces se pod auto dok je dignut na tu dizalicu? Svaka cast na hrabrosti

Nisam probao testirati dok netko treći provjerava udobnost sjedala ili prilikom seizmičke aktivnosti, ali da, volim trollati susjede ako je sunčana nedjelja😆  nije to do "balls-of-steel", već  vražja " kozja noga" jednostavno šljaka

Naravno na čim ravnijoj i tvrđoj podlozi, zategnut ručnu i podmetnuti suprotni kotač.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.