Jump to content

Anti Pollution


aquarius

Recommended Posts

Da ne bude dosadno, eto sitnog veselja jučer. Odem do Emmezete, parkiram, sve normalno, nakon po ure sjednem u auto, krenem, i drito na izlazi s parkinga se upali crvena poruka "check gearbox", motor radi, ali nema gasa. Stanem, ubacim edc u P i gasim motor. Idem ponovo upaliti, neće. Upalim ctekov battery sense, i vidim da je napon baterije pao na 9V i lagano se ponovo diže na 12,5V. Probam ponovo pokrenuti motor, ali neće. Žena pizdi jer žurimo, knap smo s vremenom, eto baš lagunu si triba kupiti, jel su ti svi rekli da ne uzimaš tu kantu itd. Pošaljem je u rodno mjesto. Njoj na sreću zvoni mob, javlja se i počne se nešto prepucavat sa mlađim. Ajd bar malo mira. Uzimam ključ desetku iz gepeka i odspajam akumulator, pa čekam nekoliko minuta. Spajam natrag klemu i začuje se nekakvo zujanje koje ne prestaje. Gledam aku, normalan napon, idem paliti, al opet ne ide. I mjenjač zablokirao, stoji u P modu, ne da šaltati. Ista poruka, "check gearbox". Izlazim iz auta, zaključavam i otključavam nekoliko puta, pa ponovo odspajam akumulator. Voltaža normalna. Čekam opet 5-6 minuta, srdačno mašem vozačima koji me zaobilaze na izlazu s parkinga i je*u mi sve po spisku, ponovo spajam i prilikom spajanja battery sense očitava pad napona na 9V,  ponovo isto zujanje iz motora i voltaža se opet polako penje na 12,5V. Nema više "check engine", ali se pali žuta "check anti pollution". Uspijem normalno upaliti auto i krenemo dalje, žena i ja uopće ne pričamo o ovom incidentu već skrećem temu na njezino prepucavanje s mlađim na telefonu. Auto se normalno ponaša u vožnji, sve kao ok. Ipak smo stigli na vrijeme. Nisam mehaničar, jedino što sam mogao napraviti i što mi je palo na pamet otići u 10 navečer u dućan i zamijeniti akumulator, da vidim hoće li to pomoći. Pa sam tako i napravio, zamijenio akumulator, i kad sam spojio novi aku, nema zujanja iz motora i nema više te poruke na tabli. Sad, ne znam jesam li s ovim riješio problem, vozit ću dalje s novim akumulatorom, a ovog ću napuniti i testirati.

Any sugestions?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Slusaj zenu drugi put [emoji23][emoji23][emoji23]

Poslano sa mog HTC Desire 12+ koristeći Tapatalk

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, BorisL said:

vrlo vjerojatno aku otišao.. koliko je star aku?

Čak i nije nešto star, 2016 god.

Poslao sam ga danas u tvornicu na detaljno testiranje

Jer tek kad sam azmijenio akumulator, greška je nestala s ekrana. Zato sumnjam na akumulator

Link to comment
Share on other sites

I ja sam imao svakakve greške na tabli kad mi je pao napon na akumulatoru. Pet puta ga upališ i gledaš koji grešku će ti ovaj puta izbaciti. Niski napon akumulatora mu poremeti očitanja nekih senzora i on poludi. Neki aktuatori počnu funkcionirati sa zadrškom i sl. 

Drugi puta ga nemoj zaustaviti na izlazu s parkinga  :D:D:D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A koji aku imas?
Original Renault 85ah 760a. Sad sam stavio crvenu Optimu za probu.

Poslano sa mog SM-N960F koristeći Tapatalk

I ja sam imao svakakve greške na tabli kad mi je pao napon na akumulatoru. Pet puta ga upališ i gledaš koji grešku će ti ovaj puta izbaciti. Niski napon akumulatora mu poremeti očitanja nekih senzora i on poludi. Neki aktuatori počnu funkcionirati sa zadrškom i sl. 
Drugi puta ga nemoj zaustaviti na izlazu s parkinga  [emoji3][emoji3][emoji3]
Evo opet isto!!!! 20 puta sam odspajao i spajao akumulator dok se greška nije izbrisala. Ovo stvarno ide na živce. Koji k..?

Poslano sa mog SM-N960F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

pa jel nisi rekao da su današnji original renoovi akumulatori neki turski? rumunjski ili čiji?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ivan.martinko said:

pa jel nisi rekao da su današnji original renoovi akumulatori neki turski? rumunjski ili čiji?

Moram priznati da ovog nisam proučavao odakle je i čiji.

17 hours ago, Med0 said:

I ja sam imao svakakve greške na tabli kad mi je pao napon na akumulatoru. Pet puta ga upališ i gledaš koji grešku će ti ovaj puta izbaciti. Niski napon akumulatora mu poremeti očitanja nekih senzora i on poludi. Neki aktuatori počnu funkcionirati sa zadrškom i sl. 

Drugi puta ga nemoj zaustaviti na izlazu s parkinga  :D:D:D

Izgleda da nije do akumulatora. Može biti sto stvari. Neki kontakt, senzor, a možda i nešto ozbiljnije. 

Ima netko preporuku za dobrog mehu na području Zadra?

Link to comment
Share on other sites

Da sam u radionici u ove dane, rekao bih ti da dođeš pa da vidim sa dijagnostikom, a ovako...

Nazovi Jamesa, E17 kod Interspara na Stanovima.

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

Ono što me muči je slijedeće:

Odspojim akumulator, pričekam nekoliko minuta i ponovo spojim.

Čim spojim akumulator, iz motora počne nekakvo zujanje.

I na ekranu izbaci grešku, ne mogu upaliti motor.

Dosad sam naučio, čim čujem zujanje iz područja motora kad spajam kleme, znam da će izbacit neku grešku.

Nekad je "check gearbox", nekad "check anti pollution", nekad neka treća greška. 

Ako upali "check gearbox", mjenjač je zablokiran i ne može se pomaknuti.

Odspajam i spajam kleme sve dok tog zujanja više nema, i onda znam da neće biti greške na tabli i da mogu krenuti.

Što to zujanje znači?

Link to comment
Share on other sites

Uf, pa ti ko da pališ Enterprise, a ne Lagunu :conf:

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, morrak said:

Uf, pa ti ko da pališ Enterprise, a ne Lagunu :conf:

Stuć ću ga sjekirom

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, aquarius said:

Što to zujanje znači?

Nesto se pokvarilo. :D

Najbolje spoji na dijagnostiku i vidi sto ona izbacuje. Spremiti greske, obrisati i onda traziti ponovno dok se ne pojave.... I prema greskama dalje traziti gremlina,

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Domba said:

Nesto se pokvarilo. :D

Najbolje spoji na dijagnostiku i vidi sto ona izbacuje. Spremiti greske, obrisati i onda traziti ponovno dok se ne pojave.... I prema greskama dalje traziti gremlina,

A nema druge nego na dijagnostiku

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, aquarius said:

Što to zujanje znači?

Kod mene isto zuji tamo nešto oko akumulatora kad ga spojim. Nemam nikakvih problema pa smatram da je to normalno: valjda ona sva elektronika odrađuje neke svoje procedure...

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, aquarius said:

A nema druge nego na dijagnostiku

Uzmi strujna kliješta i traži što vuče struju.

Link to comment
Share on other sites

Jučer popodne normalno upalim, nema grešaka. Ajmo, vozi rođo. Nakon parsto metara pali se žuto "check anti pollution", vozim dalje do obližnjeg servisa. Spajamo na dijagnostiku i izbacuje grešku UO101, navodno nešto vezano za mjenjač. Dogovaram da ću odmah sutra ujutro ostaviti auto na pregled. Pičim dalje u dućan. Namjerno ostavljam auto upaljen. Na odlasku pali se crvena "check gearbox" i ne prima gas. Gasim, odspajam kleme, čekam, spajam ponovo, pali crveno "power steering fault" i ni makac. Gasim, odspajam kleme, čekam, spajam ponovo, pali crveno "apply parking brake" i ni makac. I tako jedno 20-30 puta odspajam i spajam, svaki put neka od tih grešaka, nisam ih sve ni poslikao. Već sam mislio zvat vučnu službu. E dok se ponovo nije upalila samo "check anti pollution", sjedam i pičim dalje u Supernovu. Točno na glavnom ulazu na parking pali se "check gearbox" i gotovo, ne prima gas, blokiram jednu traku, a prometa ka u priči. Dižem haubu i opet odspajam/spajam, samo da se pomaknem na parking. Uspijem nakon desetak minuta, gasim, odspajam kleme i iden u dućan na po ure. Vraćam se, spajam kleme, pali se žuto "check anti pollution", e super, samo mi nemoj krepat do kuće. Sva sreća, nije mi nigdje stao po putu, pa odlučim odmah ostavit auto u servisu da prenoći, pa nek danas kopaju po njemu.

20190605_182159.jpg

20190605_182353.jpg

Link to comment
Share on other sites

I...što je falilo starom Cliu sa ručnim mjenjačem ?...ili Laguni sa ručnim mjenjačem ?

Kad vidim kakve muke imaš ni ne pomišljam na automatik, dpf, dvomaseni i slične gluposti...od starog Megana se ne razdvajam !!

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je Laguni dosta shoppinga. Odvedi ženu na izlet i neće biti nikakvih problema :yeah:

Link to comment
Share on other sites

Vrlo vjerovatno korodiriali spojevi ili osteceni kablovi. Takoder moguce masa negdje da nije dobra...

Link to comment
Share on other sites

I...što je falilo starom Cliu sa ručnim mjenjačem ?...ili Laguni sa ručnim mjenjačem ?
Kad vidim kakve muke imaš ni ne pomišljam na automatik, dpf, dvomaseni i slične gluposti...od starog Megana se ne razdvajam !!
Nema ovo veze sa tipom mjenjača. Praktički sam uvjeren da je u nekoj eksploataciji od 10 godina i bar 300 000 km automatik jeftiniji od ručnog.

Ovo je klasični slučaj izostanka magičnog Renfault spreja u autu. XD
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.