Jump to content

Anti Pollution


aquarius

Recommended Posts

4 hours ago, filipbabok said:

Bilo bi dobro ljudima pružiti neku povoljniju verziju rent-a-car dok je auto slupan ili u kvaru, a dok je pod garancijom i dogodi se kvar, pristojno bi bilo bespla dati tu uslugu.

To se zove zamjensko vozilo

Link to comment
Share on other sites

Euroherc ima takvu nekakvu opciju uz dodatno sitnu lovu kod ugovaranja osiguranja.

Link to comment
Share on other sites

Jutros mi se opet upalio check injection, al kad sam mu dao jaci gas odmah se ugasila lampica. Na raskrizju dok sam stajao upalila se opet, lagano sam krenuo i nista, potom sam mu opet stisnuo gas posteno i ugasila se. 

Ovo je vec treci put da se upalila u mj dana ito svaki put u subotu ?

Edited by Gerira
Link to comment
Share on other sites

Ponašanje identično kao na lag2 1.9-88kW

Link to comment
Share on other sites

On 19. 06. 2019. at 14:24, macan said:

Samo da nije nešto sa mjenjačem.... iako se čini da je neka glupost ne mora uopće to biti, kažeš da imaš neku garanciju, ako imaš mogućnost povrata pa nek ti i umanje nešto vrijednost ja bi razmislio o tome... pogotovo ako ima skrivene nedostatke... sve mi to sumnjivo a košta previše živaca a to nije vrijedno toga... a imaš garanciju pa neka izvole ili novce vratit ili riješit problem.

Stigao mi je na mail suhoparan činovnički odgovor iz Službe odnosa sa strankama Renault Nissan Hrvatska.

Ono najzanimljivije sam podebljao:

 

Poštovani, 
Zahvaljujemo Vam se što ste nas kontaktirali u vezi Vašeg vozila Renault Laguna III ( broj šasije: VF1BT12CExxxxxx ). 
Obraćamo Vam se u ime Službe odnosa sa strankama koja komunicira sa strankama unutar strukture Renault. Proizvođač Renault je precizno predvidio i odredio način rješavanja svih vrsta reklamacija i pitanja vezana za vozila vlastite proizvodnje. Težeći učinkovitom i brzom načinu rješavanja otvorenih pitanja, ovlastio je te educirao ovlaštenu servisno-prodajnu mrežu Renault. Članovi te mreže su AC xxx i AC xxx u kojem se vrši popravak Vašeg vozila. 
Iznimno nam je žao zbog kvara na Vašem vozilu. 
Vezano uz Vaš primjer, obratili smo se ovlaštenom osoblju gore navedenih auto kuća i izvršili dodatnu provjeru. 
Temeljem konzultacije s ovlaštenim Renault prodajno-servisnim predstavnikom AC xxx, zaključujemo kako je servisno osoblje postupilo sukladno pisanim procedurama proizvođača Renault te Vam stoji na raspolaganju za sva dodatna pitanja i informacije vezane za prethodno obavljene servisne zahvate na Vašem vozilu. 
S obzirom na informaciju ovlaštenog servisnog centra AC xxx, gdje je stručno servisno osoblje pregledalo Vaše vozilo u skladu s tehničkim odredbama proizvođača Renault, kako se aktivno vrši dijagnostika na Vašem vozilu, ljubazno Vas molimo za dodatno strpljenje. Stručno servisno osoblje AC xxx postupiti će u skladu s tehničkim odredbama proizvođača i izvršiti dodatne konzultacije s tehničkom službom Renault te Vas povratno kontaktirati kada Vaše vozilo postane spremno za preuzimanje. 
Obzirom na činjenicu kako je Vaše vozilo izvan tvorničkog jamstva proizvođača Renault, potvrđujemo kako za kvar na Vašem vozilu ne postoji odgovornost proizvođača Renault. Slijedom navedenog, nažalost nismo u mogućnosti pozitivno odgovoriti na Vaš zahtjev za popravkom ili zamjenom vozila. 
Stručno servisno osoblje ovlaštenog Renault prodajno-servisnog predstavnika AC xxx stoji Vam na raspolaganju za sva dodatna pitanja i informacije vezane za tehničku ispravnost i popravak Vašeg vozila. 
Ukoliko će Vam biti potrebna dodatna pomoć u komunikaciji sa ovlaštenim Renault prodajno-servisnim predstavnikom stojimo Vam na raspolaganju pozivom na besplatni telefonski broj 0800 15 16 ili slanjem e-pošte na pitajte.nas@renault.hr. 
Zahvaljujemo na strpljenju i razumijevanju. 
 

 

Link to comment
Share on other sites

Kratko i jasno, mi neznamo, mi nismo odgovorni i na kraju ko te sisa, ali vam i dalje stojimo na usluzi. ?

Link to comment
Share on other sites

Imam ja na primarnom poslu jedan takav razred.
Zovemo ih 4N.
Ne znamo, ne možemo, ne želimo i nećemo.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da ne otvaram novu temu, nakon mira sa lampicom, jučer mi se u dvorištu opet upalila greška i do sada se nije ugasila.

Simptomi:

- check anti-pollution (90% vremena)
- check injection system (10% vremena, zamijeni ovu prvu grešku na par minuta)
- 2 puta danas: engine failure hazard, upalila se kada sam dao jači gas, ugasila se kada sam ga opet stisnuo

Sve 3 greške se javljaju istovremeno, nije da nestane jedna pa se javi druga već kao da ga blesira nešto pa malo ovo pa malo ono baca... U nedostatku nekog boljeg izraza.

 

 

Auto radi normalno, ne trese, ne teli se, ista potrošnja, sve isto samo sa narančastim ambijentalnim osvijetljenjem, nekad i crvenim al onda imaš osjećaj da je nabrijana pila :D

Radim okej kilometara, u 5mj sam oko 9000km nabio od kad sam kupio Lagunu, cca 60-100 km dnevno (60% autoput, 40% grad), vožnje u prosjeku 40ak min do posla i isto tolko nazad tak da sumnjam da je do toga (na eko testu zacrnjenje praktički nepostojeće, prije cca 2 i pol mj).

Primjetio sam da se greška (skup grešaka) javljaju najčešće u sljedećim uvjetima (ovo mi je  četvrti ili peti put od kad imam auto da su se upalile žute, drugi put da se crvena upalila, nikad ovako dugo):

1) vikendom, kratke relacije, uglavnom kod hladnog starta, nestane dodavanjem jačeg gasa i ne javlja se
2) kada auto dođe do teške rezerve

Planiram sutra do ovlaštenog se zaletit da baci oko ako je do neke gluposti. Razmišljao sam i da taj EGR ventil očistim, gledao sam po netu ne čini se ko neki zahtjevan posao (barem za Meganea, neznam di je na Laguni jer nisam gledao opće, valjda nije sakriven negdje iza). Ima ko kakvu ideju dok čekam sutra ujutro?

 

EDIT: Trenutno je na 198tkm cca

Edited by Gerira
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, ivan.martinko said:

Na dijagnostiku..

Danas nisu mogli pa eto moram cekat. U medjuvremenu se ugasila lampica ?

Neznam dal pamti greske jer na kompu mi nista ne pise pod one spremljene greske, a htio bi doc kad je greska upaljena

Edited by Gerira
Link to comment
Share on other sites

Ako je "bitna" greska ostat ce zabiljezeno. Auto pamti i kudikamo vece gluposti, a da nece Check Injection.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam vec 100 puta napisao koji je problem sa tim greškama.... Mana na svim vozilima iz Renault-Nissan koncerna

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Marioo said:

Ja sam vec 100 puta napisao koji je problem sa tim greškama.... Mana na svim vozilima iz Renault-Nissan koncerna

Gledam tvoje postove, vidim spominjao si klapnu na egr-u, na to si mislio? 

Link to comment
Share on other sites

Gledam tvoje postove, vidim spominjao si klapnu na egr-u, na to si mislio? 
Klapna na auspuhu, ali idi na dijagnostiku pa javi sta kazu. Ako je klapna riješi to za malu lovu
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 26. 08. 2019. at 7:31, Marioo said:
On 25. 08. 2019. at 12:03, Gerira said:
Gledam tvoje postove, vidim spominjao si klapnu na egr-u, na to si mislio? 

Klapna na auspuhu, ali idi na dijagnostiku pa javi sta kazu. Ako je klapna riješi to za malu lovu

Gresku koju javlja je

Senzor neki prije turbine

Druga dizna

Edited by Gerira
Link to comment
Share on other sites

Klapna na auspuhu, ali idi na dijagnostiku pa javi sta kazu. Ako je klapna riješi to za malu lovu
Kaj flekserica u igri ili popravak klapne?
Link to comment
Share on other sites

@Gerira: Gdje si napravio dijagnostiku, vjerojatno su ti tamo rekli sta te ceka (koliko love) i na kraju sta si odlucio ili kao sto iz tvojih prijasnjih postova znamo kod tebe ce popravak trajat...

Edited by Fernand
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Fernand said:

@Gerira: Gdje si napravio dijagnostiku, vjerojatno su ti tamo rekli sta te ceka (koliko love) i na kraju sta si odlucio ili kao sto iz tvojih prijasnjih postova znamo kod tebe ce popravak trajat...

U ovlastenom. Odlucio sam ga vozit neko vrijeme jer mi treba auto svaki dan, to cu rjesavat kad godisnji uzmem. Ne manifestira se u radu auta, sve normalno radi tak da se ne zamaram

 

Traje, jbg, renoviram kucu pa kak stignem vremenski i financijski

Edited by Gerira
Link to comment
Share on other sites

Isto da ne otvaram novi topic pa cu iskorsiti ovaj. 

kod mene je 2.0 benzinac (varijanta 140 ks)  i jucer mi se ponovo pojavila narancasta poruka "check anti pollution system" s narancastom check engine lampicom. 

Vozim normalno, no recimo kod ubrzanja sa 2000 okretaja do 3000 zna malo zatezati kao da ga gusi nesto (najbolje sto mogu opisati kao kad ukljucim speed limiter na 50 stiscem gas a on ne ide) no nakon cca 5 do 10 sekundi ga pusti i ubrza.

Da li benzinci imaju nesto drugo kao sto je to uloga kod dizela dpf? Realno bi mogao biti egr ali opet... 

hvala vam

Link to comment
Share on other sites

pa imaju katalizator, ali on ne stvara probleme ako auto nije star 25 godina i nema 400000km+.. ali ima lambda senzor i još poneke senzore na usisu i ispuhu, svaki od njih može javiti grešku.. opet isto: kompjutorska dijagnostika, što bolja.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.