Jump to content

Anti Pollution


aquarius
 Share

Recommended Posts

1 hour ago, aquarius said:

Više me ne bi čudilo da, ako prdnem u sic malo jače, da se upali kakva lampica

Toliko je sve osjetljivo da i mene nebi to cudilo,

Smrdi, smrdi, kako smrdi.

Link to comment
Share on other sites

pozdrav,
da li je rijec o Jatco AJ0 mjenjacu sa 6 brzina?
Meni se u 230tkm dva outa upalila lampica check gearbox prilikom paljenja auta i dosta tesko je upalio.Kvar je otklonjen promjenim ABS senzora

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Kopriva said:

pozdrav,
da li je rijec o Jatco AJ0 mjenjacu sa 6 brzina?
Meni se u 230tkm dva outa upalila lampica check gearbox prilikom paljenja auta i dosta tesko je upalio.Kvar je otklonjen promjenim ABS senzora

Ne znam jel Jatco AJ0, znam samo da je edc automatski 6 brzina

Just now, aquarius said:

Ne znam jel Jatco AJ0, znam samo da je edc automatski 6 brzina

Ovdje kad se upali "check gearbox" u vožnji, motor i dalje radi, ali ne prima gas. A kad se upali prilikom ulaska u vozilo, motor se uopće ne može upaliti

17 hours ago, Marioo said:

Odvezao kod jednog mehanicara u Novi Marof koji ima original dijagnostiku i sve mi rijesio u sat vremena.

Imaš neki kontakt tel / mail?

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Kopriva said:

pozdrav,
da li je rijec o Jatco AJ0 mjenjacu sa 6 brzina?
Meni se u 230tkm dva outa upalila lampica check gearbox prilikom paljenja auta i dosta tesko je upalio.Kvar je otklonjen promjenim ABS senzora

U podacima o autu sam naša slijedeće: Gearbox fabrication number: LLC138F

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Kopriva said:

pozdrav,
da li je rijec o Jatco AJ0 mjenjacu sa 6 brzina?
Meni se u 230tkm dva outa upalila lampica check gearbox prilikom paljenja auta i dosta tesko je upalio.Kvar je otklonjen promjenim ABS senzora

Ne. EDC Getragov. Jatco ide na 2.0 dCi

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sinoć sam se čuo s jednim dobrim majstorom koji pozna renole u dušu. Prvo mi je reka da promijenim akumulator. To sam već napravio. Pa mi je rekao da je 99% siguran da je loš spoj mase, te da s još jednim kabelom spojim masu na motor, i da bi to trebalo riješiti problem. Javio sam to ovima u servis.

Link to comment
Share on other sites

Prijatelju nisu znali na potpuno novom XC60 otkloniti neko zavijanje koje se javlja na brzinama vecim od 60 km/h pa si on dao truda i našao na YT.
Poslao njima pa prvo nisu reagirali i otklonili kvar.
Onda je na mobu pokazao i riješili su.
Nakraju mu se zahvalili jer ne bi znali da manžeta poluosovine stvara probleme.
Koji ce kam ku**c onda ovlašteni ako sami moramo tražiti i njima sugerirati.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Meni tražili 11 tis kn za swap motora na Laguni. Bez motora, naravno.

Link to comment
Share on other sites

Ovlašteni servis nije osiguranje da će se problemi na autu i riješiti.

Prijatelj je vozio lagunu 2 2.0T i pojavio mu se obavijest niski tlak ulja u motoru. Da ne duljim nakon 3 mjeseca nisu uspili naći šta ne valja. Njihovo riješenje je bilo mjenjati redom od ecu do instalacije preko senzora. Prijatelj je rekao može. Ja plaćam onaj dio koji je pokvaren, a ostale o vašem trošku. Šta mislite koji je odgovor bio na to!

 

Da se vratim na temu. Uvjeren sam da je problem u žicam, konektorima ili masi. Iz vlastitog iskustva sa strujom na renaultima

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja neznam kad sam zadnji put neki složeniji kvar uspio rješit u bilo kojem servisu pa i ovlaštenom, ako se ko sjeća kako to ide ostaviš auto dojdeš platiš i odeš sa popravljenim autom, bez reklamacija poslje... dobra stara vremena... moderno je danas postalo da ti majstorima kažeš šta treba...

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, macan said:

Ja neznam kad sam zadnji put neki složeniji kvar uspio rješit u bilo kojem servisu pa i ovlaštenom, ako se ko sjeća kako to ide ostaviš auto dojdeš platiš i odeš sa popravljenim autom, bez reklamacija poslje... dobra stara vremena... moderno je danas postalo da ti majstorima kažeš šta treba...

Da, dobra stara vremena kada su oprema i auti bili mnogo jednostavniji nego danas kada ni moderna dijagnostika često ne kaže puno...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To je zato jer u hr ima svih mogucih marki auta i nema znanja u servisima..
U njemackoj ili francuskoj gdje je 80% auta domace proizvodnje, lakse se dijagnosticira..
Kod nas moras vozit kilometre da nadjes dva ista modela iste marke.. svastarimo..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, trigi said:

Da, dobra stara vremena kada su oprema i auti bili mnogo jednostavniji nego danas kada ni moderna dijagnostika često ne kaže puno...

I dalje postoje auti koji se lako održavaju, a kvarovi (ako do njih uopće dođe) se lako dijagnosticiraju i otklanjaju. Ali su to složeni i moderni auti te je Renol vrlo rijetko među njima, po očekivanju.

Link to comment
Share on other sites

Radi se uglavnom o nemogućnosti naplate dijagnoze kvara ili nesposobnosti mehaničara da premjere par žica DC. Rekao bi čovjek da se radi o trafoima pod naponom. ?

Ako je išta kompliciranije od mijenjanja dijelova, ovlašteni servis nije prava adresa za popravak. Ne voli to skidati armature, ne voli konektore popravljati, ne voli skidati izolaciju s kabla, ne voli lemiti, ne voli variti, ne voli voltmetar, ne zna na njemu odabrati odgovarajuće postavke da premjeri grijač. 

Ali zna klepiti satnicu od 1200 bez problema.  

  • Like 5
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eh

Otišao jučer u 15 sati u servis po auto. Voditelja servisa nema, nitko ne zna di je. Ovaj na blagajni mi naplati 500Kn. Okej, auto je bija kod njih danima, znam da su radili na njemu i da moraju nekako zatvoriti nalog. Nema veze. Idemo dalje. Ovaj nema pojma šta je rađeno na autu ni ništa, samo zna da triba naplatit. Otprati me do auta i to je to. Fino ja sjednem u moje lagunče, već san azboravio kako je sjediti u njemu. Upalim motor. Sve super, nikakve greške se ne pale. U autu miljon stupnjeva, jbg cili dan je bija na suncu. Pričekam 10-ak minuta da se malo razladi. Sjednem, ubacim u rikverc i ajmo. Pravo da kažem, znam da nisu riješili problem i sve čekam kad će upaliti kakvu grešku. Nisam doduše ni namjeravao s njim ići kući odmah, već samo ga izvesti ispred servisa na ulicu, da ga mogu pokupiti navečer kad ima manje prometa, jer u ovu uru da mi stane negdi u gradu uz ovolike gužve, poludija bi. Znate dokle san stiga? Do izlaza iz dvorišta. Pali se greška, auto staje. Super. Već standardna gimnastika, odspajam kleme, spajam, i tako dok se više ne pojavi greška, pa ga samo preparkiram na cestu izvan ograde. Sad opet sve radi. Ostavljam motor da radi, baš da vidim dokle će. Nije prošlo 5 minuta, pali se greška. Ou jea. Pokupim sve osobne stvari iz auta i oden kući na smirivanje živaca. Zovem u auto kuću di san ga i kupija (Auto centar Teo u Žrnovnici) i dogovaram s njima da ću im poslati auto na servis, jer kod njih imam jamstvo 6 miseci na auto, pa će oni o svom trošku rješavati kvar. Rješija san šlepu, za danas, bez računa za iljadu kuna. Sve skupa potrošija san oko dvi iljade kuna, bez da san ne riješija kvar nego niti konkretan uzrok se ne zna. Iđen kod doktorice da mi prepiše lexaurine

 

Zaboravih napisati... Taman mi jučer stiga naručeni OBDII pa san ga ušteka u auto i čekao koje će greške izbaciti.

Ovo su greške koje je prijavio

Screenshot_20190618-175920.jpg

Screenshot_20190618-175944.jpg

E još nešto

Malo vrtim film unatrag. Prvi put se pojavila greška za jednog malo toplijeg dana u svibnju. Onda opet ništa, svibanj je bio hladniji od prosjeka, nije bilo vrućih dana i nisam imao nikakvih problema. I greške su se ponovo počele javljati čim je temperatura porasla, tj čim su počele ljetne vrućine. 

Link to comment
Share on other sites

Sad stavi pyren kako je opisano u posebnoj temi pa time poskeniraj i konačno ćeš imati prave kodove grešaka. Onda tražiš dalje.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Alen said:

Sad stavi pyren kako je opisano u posebnoj temi pa time poskeniraj i konačno ćeš imati prave kodove grešaka. Onda tražiš dalje.

Hm. Možeš li prevest na hrvatski :-) 

Šta je pyren

Link to comment
Share on other sites

Hm. Možeš li prevest na hrvatski :-) 
Šta je pyren

Nađi temu o dijagnostici, tamo ti je uputa. Za očitati greške u kućnoj radinosti program super. A i za puno više od toga. Ako zapneš, javi se na pm da ne spamamo tu po temi.


piratska verzija dijagnostike sličan clip-u samo ograničenih mogućnosti..
evo ovdje ima za skinuti..
https://drive.google.com/drive/folders/1AdZB_8Lm9YBD10b7ycl1iBikJkktYJy3


Nemoj tako, program je 100% legalan, samo ti treba baza od clipa koja je nelegalna ako nisi kupio clip
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ivan.martinko said:

piratska verzija dijagnostike sličan clip-u samo ograničenih mogućnosti..

evo ovdje ima za skinuti..

https://drive.google.com/drive/folders/1AdZB_8Lm9YBD10b7ycl1iBikJkktYJy3

Pustimo sad clip i pyren na stranu.

Upravo mi javili iz servisa da je auto sretno stiglo.

Prvi put se pojavila greška za jednog malo toplijeg dana u svibnju. Onda opet ništa, svibanj je bio hladniji od prosjeka, nije bilo vrućih dana i nisam imao nikakvih problema. I greške su se ponovo počele javljati čim je temperatura porasla, tj čim su počele ljetne vrućine. 

Ima itko ikakvu ideju/prijedlog/mišljenje šta bi to moglo biti, a da ima veze s porastom temperatura?

Link to comment
Share on other sites

Konektori i spojevi kablova, plastike se šire i skupljaju ovisno o temp?
Znas da je elektrika svakom renfaultu bolna točka.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

neki električni spoj, neki đek, itd.. treba neki strujić si dati truda da otkrije..

Link to comment
Share on other sites

Ja sam sličnih problema imao sa kiom, isto problem takav specifični, ma nema šanse da itko išta zna, na kraju je "forum" popravio auto a ne majstori

3 hours ago, aquarius said:

E još nešto

Malo vrtim film unatrag. Prvi put se pojavila greška za jednog malo toplijeg dana u svibnju. Onda opet ništa, svibanj je bio hladniji od prosjeka, nije bilo vrućih dana i nisam imao nikakvih problema. I greške su se ponovo počele javljati čim je temperatura porasla, tj čim su počele ljetne vrućine. 

a i senzori vole mjenjat otpor sa toplinom ak su nevaljali :), nažalost sa prošlim autom sam isto imao takve glupe kvarove, i to je agonija bila, nema majstora kojeg nisam obišao... želim ti samo da što prije naletiš na nekog tko će ti ko iz topa rješit..

Edited by macan
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, aquarius said:

Ima itko ikakvu ideju/prijedlog/mišljenje šta bi to moglo biti, a da ima veze s porastom temperatura?

Može biti puknuće žice unutar izolacije, loš konektor i slično pa sa promjenom temperature ima/nema spoj.

Treba ohmski ispitati svaki vodič koji ima veze sa greškama koje je dijagnostika prikazala.I to treba dinamički ispitivati, znači pomicati-uvijati vodiče i tako možda otkriti prekid u instalaciji.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.